Nee, want vanuit het rode vlak moest het op de weegschaal om te metenquote:Op maandag 3 april 2023 18:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ok, rare regeling, ze hadden dus alle moeite kunnen besparen met 500 liter badje
Dat gaat weer goedkomenquote:Op maandag 3 april 2023 18:29 schreef Deisyy het volgende:
En Jeff is weer on speaking terms met Marciano
Opdrachten verbroederen
En Puzzie ookquote:
Erik en JW verdienen wel de credits.quote:Op maandag 3 april 2023 18:35 schreef Seattle het volgende:
Ik vind het wel knap. Chapeau voor Erik met zijn weegschaal
800 niet goed dan nog een keer, goed dan 400 en nog niet goed dan nog een keer en dan 200quote:Op maandag 3 april 2023 18:34 schreef Dotteke het volgende:
Ik dacht dat ze de tweede ronde de helft kregen? Ik hoor ze 500 zeggen?
Een ijzeren staaf erbij gelegd en ruim een halve emmer waterquote:Op maandag 3 april 2023 18:36 schreef Seattle het volgende:
Kon het net niet zien. Wat hebben ze tov eerste weegmoment veranderd?
Vooral waterquote:Op maandag 3 april 2023 18:36 schreef Seattle het volgende:
Kon het net niet zien. Wat hebben ze tov eerste weegmoment veranderd?
Denk niet dat het zo maar goed komt tussen die tweequote:
Het zou mij niet verbazen.quote:Op maandag 3 april 2023 18:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk niet dat het zo maar goed komt tussen die twee
Over principes stap je niet zomaar overheenquote:Op maandag 3 april 2023 18:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk niet dat het zo maar goed komt tussen die twee
Denk dat er anderen zijn, die helemaal geen fuck hebben uitgevoerd eerder even mogen helpenquote:Op maandag 3 april 2023 18:36 schreef Loveable het volgende:
Bijna iedereen helpt mee met opruimen maar JW weer niet
Draai die knop eens omquote:
hij riep esther om mee te helpenquote:Op maandag 3 april 2023 18:36 schreef Loveable het volgende:
quote:Op maandag 3 april 2023 18:36 schreef Loveable het volgende:
quote:Op maandag 3 april 2023 18:37 schreef engine het volgende:
[..]
Over principes stap je niet zomaar overheen
Hij hielp wel zag ik netquote:Op maandag 3 april 2023 18:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Denk dat er anderen zijn, die helemaal geen fuck hebben uitgevoerd eerder even mogen helpen
Ik zie Jeff er voor aanquote:Op maandag 3 april 2023 18:37 schreef engine het volgende:
[..]
Het zal JW trouwens zoals bekend niets uitmakenquote:
Jeff vindt die aandacht wel lekker, mensen die hem smeken om te blijven, dus hij houdt tot het laatst toe vol dat hij blijft om het helemaal uit te melkenquote:
Hebben ze de beelden al laten zien dan op TV?quote:
Als het 6 ton is zet ik al een boel principes overboordquote:Op maandag 3 april 2023 18:37 schreef engine het volgende:
[..]
Erik heeft genoeg getild en geholpen Sjamp. Wel bij de les blijvenquote:Op maandag 3 april 2023 18:39 schreef Sestra666 het volgende:
ja erik nu moet je werken he?
jij dan
ja kijk wel uit.. en helpt toch de vrouwtjes
Wat je wel weet is een gele kaart en een duwquote:Op maandag 3 april 2023 18:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hebben ze de beelden al laten zien dan op TV?
Ik zeg ook al vanaf het begin die gaat niet, heeft alleen maar een grote bek.quote:Op maandag 3 april 2023 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jeff vindt die aandacht wel lekker, mensen die hem smeken om te blijven, dus hij houdt tot het laatst toe vol dat hij blijft om het helemaal uit te melken
ik heb t over jwquote:Op maandag 3 april 2023 18:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Erik heeft genoeg getild en geholpen Sjamp. Wel bij de les blijven
Erik is altijd bezig, helpt altijd meequote:Op maandag 3 april 2023 18:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Erik heeft genoeg getild en geholpen Sjamp. Wel bij de les blijven
Dat denk ik nog niet ze lopen best wel achter met de uitzendingenquote:Op maandag 3 april 2023 18:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hebben ze de beelden al laten zien dan op TV?
Denk dat eerst Kim nog naar huis moet. En Wandaquote:Op maandag 3 april 2023 18:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat denk ik nog niet ze lopen best wel achter met de uitzendingen
Ja en dan de race denk dat ze daar wel een uitzending voor nemenquote:Op maandag 3 april 2023 18:42 schreef engine het volgende:
[..]
Denk dat eerst Kim nog naar huis moet. En Wanda
Als het echt zo erg was geweest, had hij idd wel rood gehad.quote:Op maandag 3 april 2023 18:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat je wel weet is een gele kaart en een duw
plus boete klaar
Vorige week donderdagmiddag.quote:Op maandag 3 april 2023 18:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en dan de race denk dat ze daar wel een uitzending voor nemen
Op tv nu die jenga opdracht, wanneer was die?
Het gaat toch toch om de boete en de kaartquote:Op maandag 3 april 2023 18:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt. Neem mijn woorden natuurlijk meteen terugquote:
Klopt, maar sjamp had het over JW.quote:Op maandag 3 april 2023 18:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Erik is altijd bezig, helpt altijd mee
Heeft ook bijna alles van de race zaterdagmorgen in de sluis gezet.
Een week tochquote:Op maandag 3 april 2023 18:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
28equote:Op maandag 3 april 2023 18:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en dan de race denk dat ze daar wel een uitzending voor nemen
Op tv nu die jenga opdracht, wanneer was die?
Kim W heeft ook nooit rood gehadquote:Op maandag 3 april 2023 18:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als het echt zo erg was geweest, had hij idd wel rood gehad.
quote:Op maandag 3 april 2023 18:46 schreef engine het volgende:
Esther kamer uit. JW kamer in om Eunice te helpen.
das 6 dagen geleden dusquote:
Yep, wel raar dat ze nog steeds zover achterlopenquote:
Het was afgelopen vrijdagquote:Op maandag 3 april 2023 18:47 schreef Loveable het volgende:
[..]
Yep, wel raar dat ze nog steeds zover achterlopen
Hier sluit ik mij bij aan. Als er gevaar was geweest, dat Jeff echt van die trap af had kunnen flikkeren, had hij rood gehad.quote:Op maandag 3 april 2023 18:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het gaat toch toch om de boete en de kaart
Met een rode was Marciano al weggeweest
Het wordt hier erger gemaakt
die schroefmachine hebben ze dus niet ingeleverd na de race dagquote:
Vandaag loop Kim daar ook nog rondquote:Op maandag 3 april 2023 18:47 schreef Loveable het volgende:
[..]
Yep, wel raar dat ze nog steeds zover achterlopen
Ja maar Jeff heeft principes en is tegen geweld.quote:Op maandag 3 april 2023 18:44 schreef Kakadylo het volgende:
Zolang iemand nog niet vertrokken is moet je er vanuit gaan dat diegene blijft want je zit niet voor niets in een eliminatiespel
ja daarom kreeg wanda ook meteen de briefquote:Op maandag 3 april 2023 18:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hier sluit ik mij bij aan. Als er gevaar was geweest, dat Jeff echt van die trap af had kunnen flikkeren, had hij rood gehad.
We gaan het meemaken morgenquote:Op maandag 3 april 2023 18:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kim W heeft ook nooit rood gehad
voor wat er is gebeurt
die hebben ze gewoon gezegd je kunt beter gaan
Mexx is de enige die met rood is vertrokken
dus daar valt weinig aan af te leiden
Jeff heeft er zelf ook een handje van om iets aan te dikkenquote:Op maandag 3 april 2023 18:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hier sluit ik mij bij aan. Als er gevaar was geweest, dat Jeff echt van die trap af had kunnen flikkeren, had hij rood gehad.
morgen gaan we niet zien wat er is gebeurtquote:
Bij mensen als Erik moet je dat duidelijk aangeven, die pikt dat niet zo makkelijk opquote:Op maandag 3 april 2023 18:45 schreef engine het volgende:
High five Erik en JW. Erik veel te druk bezig geweest om te merken dat JW geïrriteerd was
Nou.quote:Op maandag 3 april 2023 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja maar Jeff heeft principes en is tegen geweld.
Eens, er moest een sarcasme smiley bijquote:Op maandag 3 april 2023 18:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nou.
Geestelijk geweld is gewoon geweld
Dat is op zich ook zoquote:Op maandag 3 april 2023 18:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nou.
Ja dat is waarquote:Op maandag 3 april 2023 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij mensen als Erik moet je dat duidelijk aangeven, die pikt dat niet zo makkelijk op
Psychisch geweld valt niet onder die categorie bij Jeffquote:Op maandag 3 april 2023 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jeff moet gewoon opbokkenquote:Op maandag 3 april 2023 18:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja daarom kreeg wanda ook meteen de brief
en niet pas 2 weken later
ze doen het allemaal engiequote:Op maandag 3 april 2023 18:51 schreef engine het volgende:
Rijstewafel erbij....hard werken dat jezelf voortrekken
100%quote:Op maandag 3 april 2023 18:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nou.
Ongelofelijkquote:Op maandag 3 april 2023 18:52 schreef greysbones het volgende:
het plankje wil maar niet aan het gipswandje blijven hangen?
Die gaan het zwaar krijgen na woensdagquote:Op maandag 3 april 2023 18:50 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat is waar
Ondertussen is Imading voor zichzelf aan het shoppen ofzo. Ze zijn weer onverstaanbaar.
Nouuuuu de één toch wel wat rijkelijker als de ander...quote:Op maandag 3 april 2023 18:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze doen het allemaal engie
als ze er eenmaal zitten
Zwaar krijgen maar lichter wordenquote:Op maandag 3 april 2023 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die gaan het zwaar krijgen na woensdag
Hij ‘moet’ helemaal niets!quote:Op maandag 3 april 2023 18:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jeff moet gewoon opbokkenEn weer door
Hebben ze geen holle wandpluggen?quote:Op maandag 3 april 2023 18:52 schreef greysbones het volgende:
het plankje wil maar niet aan het gipswandje blijven hangen?
Een rijstwafel is een rijstwafel tochquote:Op maandag 3 april 2023 18:55 schreef greysbones het volgende:
zijn die rijstwafels niet van XXL nutrition?
Janet had ze namelijk ook
ze zijn van XXL nutritionquote:Op maandag 3 april 2023 18:54 schreef engine het volgende:
[..]
Nouuuuu de één toch wel wat rijkelijker als de ander...
besteld van de GBR challengequote:
Bij Rupie zie ik graag eerst bewijs voor ik aanneem dat het niet op slinkse wijze verkregen is. Was er misschien budget over van de anderen?quote:
Ja maar wat heeft dat met de rijstwafel te maken?quote:Op maandag 3 april 2023 18:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
besteld van de GBR challenge
dus eigen geld
ze eten dus niet iets wat voor de groep wasquote:Op maandag 3 april 2023 18:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar wat heeft dat met de rijstwafel te maken?
Maar ze zijn dus speciaal want XXL
Alleen Esther of Janet kan het volgens Eunice hebben gedaanquote:
Ja Heintje gedrag, je weet welquote:
Het is wel zo dat je dan om de dag aan de beurt bent.quote:Op maandag 3 april 2023 19:06 schreef greysbones het volgende:
Sas wil de kamers mengen met corvee
![]()
![]()
wat een dom idee
per kamer is lekker overzichtelijk
ze doen nu 2 dagen 1 kamer tochquote:Op maandag 3 april 2023 19:07 schreef engine het volgende:
[..]
Het is wel zo dat je dan om de dag aan de beurt bent.
Geen flauw ideequote:
Maar met twee kamers ben je dan toch de volgende dag weer aan de beurt? Dat leek mij logisch.quote:
Dat wil ze ook, maar haar kleren waren gisteren weg gepakt en door iemand anders gewassen.quote:
2 dagen kamer 1quote:Op maandag 3 april 2023 19:09 schreef engine het volgende:
[..]
Maar met twee kamers ben je dan toch de volgende dag weer aan de beurt? Dat leek mij logisch.
Maar dit is al vaker gebeurd , let er dan zelf goed op , ik snap dat echt nietquote:Op maandag 3 april 2023 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wil ze ook, maar haar kleren waren gisteren weg gepakt en door iemand anders gewassen.
De mandjes staan onder het bed, er is weinig plek om ze te kunnen zettenquote:Op maandag 3 april 2023 19:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar dit is al vaker gebeurd , let er dan zelf goed op , ik snap dat echt niet
wat een lefgozerquote:Op maandag 3 april 2023 19:09 schreef greysbones het volgende:
ow jee
Bern spreekt Sas tegen
da mag nie
Ja okay zelfde principe. Dan vind ik het wel het overwegen waard om drie groepjes van zes te maken als je daarmee het werk ook gedaan krijgt. Al komt Sas tot de conclusie dat zes een persoon te weinig is.quote:
Blijkbaar wil ze een punt hebben of makenquote:Op maandag 3 april 2023 19:11 schreef greysbones het volgende:
ik snap niet waarom je dingen moet wijzigen die in principe gewoon werken
Maar er komt toch geen eliquote:Op maandag 3 april 2023 19:11 schreef greysbones het volgende:
nu is het idee van JW in 1 keer wel een goed idee volgens sas![]()
![]()
Sas die een punt maaktquote:Op maandag 3 april 2023 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Blijkbaar wil ze een punt hebben of maken
het 5 euro pp aan etenquote:
Als je kleding zo duur, apart en specifiek qua stof is , dan was je dat sowieso al apart toch?quote:Op maandag 3 april 2023 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De mandjes staan onder het bed, er is weinig plek om ze te kunnen zetten
quote:Op maandag 3 april 2023 19:14 schreef KinKiJan het volgende:
Toch jammer dat dat met die pepers kweken er niet van gekomen is.
In die kas zit er 1 die er wel wat van in z'n achterste kan gebruiken ..
het stofzuigen badkamer doen buiten en de kasquote:Op maandag 3 april 2023 19:13 schreef engine het volgende:
Omdat het niet dezelfde situatie is als met 40 personen. Misschien heb je helemaal geen 10 man nodig om corvee te doen voor 18 personen. Vind het niet zo gek om daar over na te denken.
het is voornamelijk Sas die praatquote:Op maandag 3 april 2023 19:15 schreef Puzzie het volgende:
Naar Bern kan ik niet luisteren , Es , Janet en JW nu
Wat een keerlquote:Op maandag 3 april 2023 19:16 schreef Deisyy het volgende:
Bern zou weleens willen zien wat Martin en Maddy aan boodschappen hebben uitgegeven bij Jumbo, ook de dingen bij Bol.com wil hij achterhalen.
Gewoon omdat hij dat leuk vindt.
Dan ben je wel echt een mega kneusquote:Op maandag 3 april 2023 19:16 schreef engine het volgende:
Bern wil van alle vorige managers tot in detail gaan terug kijken wat er gekocht is bij Bol en Jumbo
Hij wil ook de rookwaren tot op de bodem gaan uitzoeken.
ja daar gaat ze ook van uitquote:Op maandag 3 april 2023 19:17 schreef KinKiJan het volgende:
Is het al duidelijk dat ze op Sas gaan stemmen woensdag? Heb haar al een paar keer dingen horen zeggen waarmee het lijkt dat ze ervan uit gaan dat zij boven gaat zitten.
Ach ik snap zijn nieuwsgierigheid wel als je de kans krijgt. Weet alleen niet of het zo simpel allemaal terug te zien is.quote:
Dat verbaast me nietsquote:Op maandag 3 april 2023 19:17 schreef greysbones het volgende:
Bern wil mensen op dingen kunnen wijzen![]()
![]()
Bern is een beetje klaar met Sas lijkt welquote:Op maandag 3 april 2023 19:18 schreef Deisyy het volgende:
Sasha: Wat bereik je daar mee?
Bern: Stel dat er gevraagd wordt waarom ik dingen doe, dan kan ik verwijzen naar. Bijv. toen is er zoveel aan alcohol verkocht.....
Sasha: Vind je dat nou echt een sterke verdediging
Bern: Zucht...
Sasha: Ow nou ja.....
Het is geen nieuwsgierigheid, hij wil mensen ermee om de oren slaan.quote:Op maandag 3 april 2023 19:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ach ik snap zijn nieuwsgierigheid wel als je de kans krijgt. Weet alleen niet of het zo simpel allemaal terug te zien is.
Zou die weten dat Martin en Maddy er al uit zijn?quote:Op maandag 3 april 2023 19:17 schreef greysbones het volgende:
![]()
en Jeff morgenquote:Op maandag 3 april 2023 19:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zou die weten dat Martin en Maddy er al uit zijn?
Dat snap ik dan wel weerquote:Op maandag 3 april 2023 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bern is een beetje klaar met Sas lijkt wel
En dan?quote:Op maandag 3 april 2023 19:16 schreef engine het volgende:
Bern wil van alle vorige managers tot in detail gaan terug kijken wat er gekocht is bij Bol en Jumbo
Bern en om de oren slaan? Dat moet ik nog zien gebeuren.quote:Op maandag 3 april 2023 19:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is geen nieuwsgierigheid, hij wil mensen ermee om de oren slaan.
Kan ie beter niet doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op maandag 3 april 2023 19:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kan ie beter niet doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Hij wil mensen aanspreken, nou spreekt bijna niemand elkaar daar aan, maar hij is daar wel een beetje laat mee als hij dat nu alsnog gaat doen.quote:Op maandag 3 april 2023 19:21 schreef engine het volgende:
[..]
Bern en om de oren slaan? Dat moet ik nog zien gebeuren.
Denk dat hij zich dit al maanden afvraagt want je ziet het gesjoemel gebeuren.
[..]
Kan ie beter niet doenNiemand ziet er sexy uit als ze huilen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”
[..]
Kan ie beter niet doenBedankt voor de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Bern is ronduit lelijk en nog enger als hij huilt.quote:Op maandag 3 april 2023 19:22 schreef Loveable het volgende:
[..]
Niemand ziet er sexy uit als ze huilen hoor
quote:Op maandag 3 april 2023 19:22 schreef Loveable het volgende:
[..]
Niemand ziet er sexy uit als ze huilen hoor
Mwa ik kan je niet tegen spreken, als je de waarheid zegtquote:Op maandag 3 april 2023 19:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bern is ronduit lelijk en nog enger als hij huilt.
Ik vond Wanda wel meevallen qua lelijkheid toen ze huilde.quote:
Klopt, maar sexy is dan ook net weer iets andersquote:Op maandag 3 april 2023 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond Wanda wel meevallen qua lelijkheid toen ze huilde.
D & D ?quote:Op maandag 3 april 2023 19:24 schreef xsaskiax het volgende:
Bern vergeet 1 ding, als je met 1 vinger naar een ander wijst, wijzen er altijd nog 4 naar jezelf (hoop dat ik het goed zeg)........ Hij heeft al die maanden wel meegenoten, meegegeten en gedronken en ga zo maar door (geen alcohol denk ik, maar toch...... ) en dan die manier van praten....
Als hij het over D&D heeft klinkt hij totaal anders!!
Dat schoolmeestergedrag begint echt heel naar te worden.quote:Op maandag 3 april 2023 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij wil mensen aanspreken, nou spreekt bijna niemand elkaar daar aan, maar hij is daar wel een beetje laat mee als hij dat nu alsnog gaat doen.
Aantrekkelijk dan of knap/mooiquote:Op maandag 3 april 2023 19:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Klopt, maar sexy is dan ook net weer iets anders
quote:Op maandag 3 april 2023 19:26 schreef Deisyy het volgende:
Ima pakt meteen de pot tabak uit de boodschappenkrat en zet die buiten onder de tafel
Niemand die het zietquote:Op maandag 3 april 2023 19:26 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]Ima zoekt wel een goeie plek uit
Bern!!!quote:Op maandag 3 april 2023 19:26 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]Ima zoekt wel een goeie plek uit
Er zijn woensdag al 3 ex managers weg, dus blijven Kenzy, Isaac ,Marciano en Ruppie overquote:Op maandag 3 april 2023 19:17 schreef greysbones het volgende:
![]()
Bern heeft ook een fles drank gehad van Jeff, dus hypocriet als de netenquote:Op maandag 3 april 2023 19:24 schreef xsaskiax het volgende:
Bern vergeet 1 ding, als je met 1 vinger naar een ander wijst, wijzen er altijd nog 4 naar jezelf (hoop dat ik het goed zeg)........ Hij heeft al die maanden wel meegenoten, meegegeten en gedronken en ga zo maar door (geen alcohol denk ik, maar toch...... ) en dan die manier van praten....
Bern heeft meerdere malen zijn eigen flesje alcohol gehadquote:Op maandag 3 april 2023 19:24 schreef xsaskiax het volgende:
En zo werkt omkopingquote:Op maandag 3 april 2023 19:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Bern heeft ook een fles drank gehad van Jeff, dus hypocriet als de neten
waarvan hij wist dat een ander het niet kreegquote:Op maandag 3 april 2023 19:33 schreef engine het volgende:
Bern heeft ook ooit wat gehad dus jammer maar helaas, mening inleveren.
Dat weet ik maar omdat hij ook ooit wat gehad heeft mag hij er nog steeds wel iets over vinden.quote:Op maandag 3 april 2023 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarvan hij wist dat een ander het niet kreeg
hij was er erg mee verguld
Tja maar wel de volle aandacht van JW, bij wie ze steeds vaker wegkruipt onder zijn oksel (zo ook met de verdienopdracht)quote:Op maandag 3 april 2023 19:38 schreef Puzzie het volgende:
Eunice kan gewoon niet drummen
pijn aan de oren voor het ontbreken van enig ritme gevoel
[ afbeelding ]
Dat wordt nog wel meer tussen die tweequote:Op maandag 3 april 2023 19:39 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Tja maar wel de volle aandacht van JW, bij wie ze steeds vaker wegkruipt onder zijn oksel (zo ook met de verdienopdracht)
een vergeet niet dat ze weer haar 'drumbroekje' aanheeft, daar zie ik haar iedere keer mee achter dat drumstel zitten (als JW erbij is)quote:Op maandag 3 april 2023 19:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat wordt nog wel meer tussen die twee
Die twee zijn gewoon opzichtig aan het flirten want het enige wat er nog aan ontbreekt is JW die met Eunice gaat ballettenquote:Op maandag 3 april 2023 19:38 schreef Puzzie het volgende:
Eunice kan gewoon niet drummen
pijn aan de oren voor het ontbreken van enig ritme gevoel
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 april 2023 19:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die twee zijn gewoon opzichtig aan het flirten want het enige wat er nog aan ontbreekt is JW die met Eunice gaat balletten
lach me in een deuk als hij er niks over zegtquote:Op maandag 3 april 2023 19:43 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
En de tabak is weer verplaatst
Dat snap ik dan weer welquote:Op maandag 3 april 2023 19:43 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
En de tabak is weer verplaatst
Viel mij ook opquote:Op maandag 3 april 2023 19:50 schreef engine het volgende:
Jeff houdt nog vol dat hij zijn 24 uur niet in gaat trekken. Al klinkt het minder overtuigend.
ik vond hem vrij duidelijkquote:
SPOILER: Echt woest!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat volg ik even niet? Een mini?quote:Op maandag 3 april 2023 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vond hem vrij duidelijk
zonder mimiek ook
het is een feit
hij gaat
quote:Op maandag 3 april 2023 19:51 schreef KinKiJan het volgende:
JW is woest volgens Zoe, die vindt het niks dat Esther daar is komen te liggen zegt ze.Zoe is een stokertSPOILER: Echt woest!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
ik ben oprecht benieuwd...quote:Op maandag 3 april 2023 19:50 schreef engine het volgende:
Jeff houdt nog vol dat hij zijn 24 uur niet in gaat trekken. Al klinkt het minder overtuigend.
Lekker sneaky jattenquote:Op maandag 3 april 2023 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
lach me in een deuk als hij er niks over zegt
oh ik lees even twee dingen door elkaarquote:
Jeff zegt ook niet bepaald veel.quote:
wil even op livestream vertellen waar Kim dr moeder werktquote:
Op de een of andere manier kan ik Zoe juist (altijd) wel hebbenquote:
Jeff ook blijkt welquote:Op maandag 3 april 2023 19:54 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Op de een of andere manier kan ik Zoe juist wel hebben
Er werd door Jeff gezegd dat hij geduwd werd boven aan de trap en dat hij zich nog maar net tegen kon houden anders was hij naar beneden gevallen. `Zijn mijn woorden niet maar die van hem. En heb het meer bewoners horen zeggen dat hij Jeff duwde. Ik heb niet gezien of het zo was net zoals een ander niet kan zeggen dat het niet zo is omdat niemand van de streamers het gezien heeft.quote:Op maandag 3 april 2023 18:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het gaat toch toch om de boete en de kaart
Met een rode was Marciano al weggeweest
Het wordt hier erger gemaakt
Marciano kreeg geel en een boete , dan is het ook klaar ,quote:Op maandag 3 april 2023 19:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er werd door Jeff gezegd dat hij geduwd werd boven aan de trap en dat hij zich nog maar net tegen kon houden anders was hij naar beneden gevallen. `Zijn mijn woorden niet maar die van hem. En heb het meer bewoners horen zeggen dat hij Jeff duwde. Ik heb niet gezien of het zo was net zoals een ander niet kan zeggen dat het niet zo is omdat niemand van de streamers het gezien heeft.
Maar we hoorden hem wel schreeuwen en met iets gooien
Ieder weldenkend mens is tegen fysiek geweld maar óók tegen verbaal geweld maar daar hoor je hem nooit overquote:Op maandag 3 april 2023 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Juistquote:Op maandag 3 april 2023 19:58 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ieder weldenkend mens is tegen fysiek geweld maar óók tegen verbaal geweld maar daar hoor je hem nooit over
Gaan ze hem vast niet gevenquote:Op maandag 3 april 2023 19:16 schreef engine het volgende:
Zag je het ook......... tssssssquote:Op maandag 3 april 2023 19:57 schreef greysbones het volgende:
Tiano wisselt even snel zijn bordje met een nog iets voller bordje![]()
er zit een vreemd smaakje aan volgens Wendyquote:Op maandag 3 april 2023 20:00 schreef engine het volgende:
En de mayo gaat weer rond. Heerlijk bij de pasta.
Maar of mayo dan de oplossing isquote:Op maandag 3 april 2023 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zit een vreemd smaakje aan volgens Wendy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |