wil even op livestream vertellen waar Kim dr moeder werktquote:
Op de een of andere manier kan ik Zoe juist (altijd) wel hebbenquote:
Jeff ook blijkt welquote:Op maandag 3 april 2023 19:54 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Op de een of andere manier kan ik Zoe juist wel hebben
Er werd door Jeff gezegd dat hij geduwd werd boven aan de trap en dat hij zich nog maar net tegen kon houden anders was hij naar beneden gevallen. `Zijn mijn woorden niet maar die van hem. En heb het meer bewoners horen zeggen dat hij Jeff duwde. Ik heb niet gezien of het zo was net zoals een ander niet kan zeggen dat het niet zo is omdat niemand van de streamers het gezien heeft.quote:Op maandag 3 april 2023 18:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het gaat toch toch om de boete en de kaart
Met een rode was Marciano al weggeweest
Het wordt hier erger gemaakt
Marciano kreeg geel en een boete , dan is het ook klaar ,quote:Op maandag 3 april 2023 19:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er werd door Jeff gezegd dat hij geduwd werd boven aan de trap en dat hij zich nog maar net tegen kon houden anders was hij naar beneden gevallen. `Zijn mijn woorden niet maar die van hem. En heb het meer bewoners horen zeggen dat hij Jeff duwde. Ik heb niet gezien of het zo was net zoals een ander niet kan zeggen dat het niet zo is omdat niemand van de streamers het gezien heeft.
Maar we hoorden hem wel schreeuwen en met iets gooien
Ieder weldenkend mens is tegen fysiek geweld maar óók tegen verbaal geweld maar daar hoor je hem nooit overquote:Op maandag 3 april 2023 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja maar Jeff heeft principes en is tegen geweld.
Juistquote:Op maandag 3 april 2023 19:58 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ieder weldenkend mens is tegen fysiek geweld maar óók tegen verbaal geweld maar daar hoor je hem nooit over
Gaan ze hem vast niet gevenquote:Op maandag 3 april 2023 19:16 schreef engine het volgende:
Bern wil van alle vorige managers tot in detail gaan terug kijken wat er gekocht is bij Bol en Jumbo
Hij wil ook de rookwaren tot op de bodem gaan uitzoeken.
Zag je het ook......... tssssssquote:Op maandag 3 april 2023 19:57 schreef greysbones het volgende:
Tiano wisselt even snel zijn bordje met een nog iets voller bordje![]()
er zit een vreemd smaakje aan volgens Wendyquote:Op maandag 3 april 2023 20:00 schreef engine het volgende:
En de mayo gaat weer rond. Heerlijk bij de pasta.
Maar of mayo dan de oplossing isquote:Op maandag 3 april 2023 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zit een vreemd smaakje aan volgens Wendy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |