lach me in een deuk als hij er niks over zegtquote:Op maandag 3 april 2023 19:43 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
En de tabak is weer verplaatst
Dat snap ik dan weer welquote:Op maandag 3 april 2023 19:43 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
En de tabak is weer verplaatst
Viel mij ook opquote:Op maandag 3 april 2023 19:50 schreef engine het volgende:
Jeff houdt nog vol dat hij zijn 24 uur niet in gaat trekken. Al klinkt het minder overtuigend.
ik vond hem vrij duidelijkquote:
SPOILER: Echt woest!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat volg ik even niet? Een mini?quote:Op maandag 3 april 2023 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vond hem vrij duidelijk
zonder mimiek ook
het is een feit
hij gaat
quote:Op maandag 3 april 2023 19:51 schreef KinKiJan het volgende:
JW is woest volgens Zoe, die vindt het niks dat Esther daar is komen te liggen zegt ze.Zoe is een stokertSPOILER: Echt woest!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
ik ben oprecht benieuwd...quote:Op maandag 3 april 2023 19:50 schreef engine het volgende:
Jeff houdt nog vol dat hij zijn 24 uur niet in gaat trekken. Al klinkt het minder overtuigend.
Lekker sneaky jattenquote:Op maandag 3 april 2023 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
lach me in een deuk als hij er niks over zegt
oh ik lees even twee dingen door elkaarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |