Bern heeft ook een fles drank gehad van Jeff, dus hypocriet als de netenquote:Op maandag 3 april 2023 19:24 schreef xsaskiax het volgende:
Bern vergeet 1 ding, als je met 1 vinger naar een ander wijst, wijzen er altijd nog 4 naar jezelf (hoop dat ik het goed zeg)........ Hij heeft al die maanden wel meegenoten, meegegeten en gedronken en ga zo maar door (geen alcohol denk ik, maar toch...... ) en dan die manier van praten....
Als hij het over D&D heeft klinkt hij totaal anders!!
Bern heeft meerdere malen zijn eigen flesje alcohol gehadquote:Op maandag 3 april 2023 19:24 schreef xsaskiax het volgende:
Bern vergeet 1 ding, als je met 1 vinger naar een ander wijst, wijzen er altijd nog 4 naar jezelf (hoop dat ik het goed zeg)........ Hij heeft al die maanden wel meegenoten, meegegeten en gedronken en ga zo maar door (geen alcohol denk ik, maar toch...... ) en dan die manier van praten....
Als hij het over D&D heeft klinkt hij totaal anders!!
En zo werkt omkopingquote:Op maandag 3 april 2023 19:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Bern heeft ook een fles drank gehad van Jeff, dus hypocriet als de neten
waarvan hij wist dat een ander het niet kreegquote:Op maandag 3 april 2023 19:33 schreef engine het volgende:
Bern heeft ook ooit wat gehad dus jammer maar helaas, mening inleveren.
het is weer een top menuquote:
Dat weet ik maar omdat hij ook ooit wat gehad heeft mag hij er nog steeds wel iets over vinden.quote:Op maandag 3 april 2023 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarvan hij wist dat een ander het niet kreeg
hij was er erg mee verguld
Tja maar wel de volle aandacht van JW, bij wie ze steeds vaker wegkruipt onder zijn oksel (zo ook met de verdienopdracht)quote:Op maandag 3 april 2023 19:38 schreef Puzzie het volgende:
Eunice kan gewoon niet drummen
pijn aan de oren voor het ontbreken van enig ritme gevoel
[ afbeelding ]
Dat wordt nog wel meer tussen die tweequote:Op maandag 3 april 2023 19:39 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Tja maar wel de volle aandacht van JW, bij wie ze steeds vaker wegkruipt onder zijn oksel (zo ook met de verdienopdracht)
een vergeet niet dat ze weer haar 'drumbroekje' aanheeft, daar zie ik haar iedere keer mee achter dat drumstel zitten (als JW erbij is)quote:Op maandag 3 april 2023 19:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat wordt nog wel meer tussen die twee
Die twee zijn gewoon opzichtig aan het flirten want het enige wat er nog aan ontbreekt is JW die met Eunice gaat ballettenquote:Op maandag 3 april 2023 19:38 schreef Puzzie het volgende:
Eunice kan gewoon niet drummen
pijn aan de oren voor het ontbreken van enig ritme gevoel
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 april 2023 19:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die twee zijn gewoon opzichtig aan het flirten want het enige wat er nog aan ontbreekt is JW die met Eunice gaat balletten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |