Hij wil mensen aanspreken, nou spreekt bijna niemand elkaar daar aan, maar hij is daar wel een beetje laat mee als hij dat nu alsnog gaat doen.quote:Op maandag 3 april 2023 19:21 schreef engine het volgende:
[..]
Bern en om de oren slaan? Dat moet ik nog zien gebeuren.
Denk dat hij zich dit al maanden afvraagt want je ziet het gesjoemel gebeuren.
quote:Op maandag 3 april 2023 19:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kan ie beter niet doenNiemand ziet er sexy uit als ze huilen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼
quote:Op maandag 3 april 2023 19:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kan ie beter niet doenBedankt voor de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Bern is ronduit lelijk en nog enger als hij huilt.quote:Op maandag 3 april 2023 19:22 schreef Loveable het volgende:
[..]
Niemand ziet er sexy uit als ze huilen hoor
quote:Op maandag 3 april 2023 19:22 schreef Loveable het volgende:
[..]
Niemand ziet er sexy uit als ze huilen hoor
Mwa ik kan je niet tegen spreken, als je de waarheid zegtquote:Op maandag 3 april 2023 19:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bern is ronduit lelijk en nog enger als hij huilt.
Ik vond Wanda wel meevallen qua lelijkheid toen ze huilde.quote:
Klopt, maar sexy is dan ook net weer iets andersquote:Op maandag 3 april 2023 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond Wanda wel meevallen qua lelijkheid toen ze huilde.
D & D ?quote:Op maandag 3 april 2023 19:24 schreef xsaskiax het volgende:
Bern vergeet 1 ding, als je met 1 vinger naar een ander wijst, wijzen er altijd nog 4 naar jezelf (hoop dat ik het goed zeg)........ Hij heeft al die maanden wel meegenoten, meegegeten en gedronken en ga zo maar door (geen alcohol denk ik, maar toch...... ) en dan die manier van praten....
Als hij het over D&D heeft klinkt hij totaal anders!!
Dat schoolmeestergedrag begint echt heel naar te worden.quote:Op maandag 3 april 2023 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij wil mensen aanspreken, nou spreekt bijna niemand elkaar daar aan, maar hij is daar wel een beetje laat mee als hij dat nu alsnog gaat doen.
Aantrekkelijk dan of knap/mooiquote:Op maandag 3 april 2023 19:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Klopt, maar sexy is dan ook net weer iets anders
quote:Op maandag 3 april 2023 19:26 schreef Deisyy het volgende:
Ima pakt meteen de pot tabak uit de boodschappenkrat en zet die buiten onder de tafel
Niemand die het zietquote:Op maandag 3 april 2023 19:26 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]Ima zoekt wel een goeie plek uit
Bern!!!quote:Op maandag 3 april 2023 19:26 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]Ima zoekt wel een goeie plek uit
Er zijn woensdag al 3 ex managers weg, dus blijven Kenzy, Isaac ,Marciano en Ruppie overquote:Op maandag 3 april 2023 19:17 schreef greysbones het volgende:
Bern wil mensen op dingen kunnen wijzen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |