Ik zie Jeff er voor aanquote:Op maandag 3 april 2023 18:37 schreef engine het volgende:
[..]
Over principes stap je niet zomaar overheen
Het zal JW trouwens zoals bekend niets uitmakenquote:
Jeff vindt die aandacht wel lekker, mensen die hem smeken om te blijven, dus hij houdt tot het laatst toe vol dat hij blijft om het helemaal uit te melkenquote:
Hebben ze de beelden al laten zien dan op TV?quote:
Als het 6 ton is zet ik al een boel principes overboordquote:Op maandag 3 april 2023 18:37 schreef engine het volgende:
[..]
Over principes stap je niet zomaar overheen
Erik heeft genoeg getild en geholpen Sjamp. Wel bij de les blijvenquote:Op maandag 3 april 2023 18:39 schreef Sestra666 het volgende:
ja erik nu moet je werken he?
jij dan
ja kijk wel uit.. en helpt toch de vrouwtjes
Wat je wel weet is een gele kaart en een duwquote:Op maandag 3 april 2023 18:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hebben ze de beelden al laten zien dan op TV?
Ik zeg ook al vanaf het begin die gaat niet, heeft alleen maar een grote bek.quote:Op maandag 3 april 2023 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jeff vindt die aandacht wel lekker, mensen die hem smeken om te blijven, dus hij houdt tot het laatst toe vol dat hij blijft om het helemaal uit te melken
ik heb t over jwquote:Op maandag 3 april 2023 18:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Erik heeft genoeg getild en geholpen Sjamp. Wel bij de les blijven
Erik is altijd bezig, helpt altijd meequote:Op maandag 3 april 2023 18:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Erik heeft genoeg getild en geholpen Sjamp. Wel bij de les blijven
Dat denk ik nog niet ze lopen best wel achter met de uitzendingenquote:Op maandag 3 april 2023 18:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hebben ze de beelden al laten zien dan op TV?
Denk dat eerst Kim nog naar huis moet. En Wandaquote:Op maandag 3 april 2023 18:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat denk ik nog niet ze lopen best wel achter met de uitzendingen
Ja en dan de race denk dat ze daar wel een uitzending voor nemenquote:Op maandag 3 april 2023 18:42 schreef engine het volgende:
[..]
Denk dat eerst Kim nog naar huis moet. En Wanda
Als het echt zo erg was geweest, had hij idd wel rood gehad.quote:Op maandag 3 april 2023 18:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat je wel weet is een gele kaart en een duw
plus boete klaar
Vorige week donderdagmiddag.quote:Op maandag 3 april 2023 18:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en dan de race denk dat ze daar wel een uitzending voor nemen
Op tv nu die jenga opdracht, wanneer was die?
Het gaat toch toch om de boete en de kaartquote:Op maandag 3 april 2023 18:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt. Neem mijn woorden natuurlijk meteen terugquote:
Klopt, maar sjamp had het over JW.quote:Op maandag 3 april 2023 18:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Erik is altijd bezig, helpt altijd mee
Heeft ook bijna alles van de race zaterdagmorgen in de sluis gezet.
Een week tochquote:Op maandag 3 april 2023 18:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
28equote:Op maandag 3 april 2023 18:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en dan de race denk dat ze daar wel een uitzending voor nemen
Op tv nu die jenga opdracht, wanneer was die?
Kim W heeft ook nooit rood gehadquote:Op maandag 3 april 2023 18:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als het echt zo erg was geweest, had hij idd wel rood gehad.
quote:Op maandag 3 april 2023 18:46 schreef engine het volgende:
Esther kamer uit. JW kamer in om Eunice te helpen.
das 6 dagen geleden dusquote:
Yep, wel raar dat ze nog steeds zover achterlopenquote:
Het was afgelopen vrijdagquote:Op maandag 3 april 2023 18:47 schreef Loveable het volgende:
[..]
Yep, wel raar dat ze nog steeds zover achterlopen
Hier sluit ik mij bij aan. Als er gevaar was geweest, dat Jeff echt van die trap af had kunnen flikkeren, had hij rood gehad.quote:Op maandag 3 april 2023 18:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het gaat toch toch om de boete en de kaart
Met een rode was Marciano al weggeweest
Het wordt hier erger gemaakt
die schroefmachine hebben ze dus niet ingeleverd na de race dagquote:
Vandaag loop Kim daar ook nog rondquote:Op maandag 3 april 2023 18:47 schreef Loveable het volgende:
[..]
Yep, wel raar dat ze nog steeds zover achterlopen
Ja maar Jeff heeft principes en is tegen geweld.quote:Op maandag 3 april 2023 18:44 schreef Kakadylo het volgende:
Zolang iemand nog niet vertrokken is moet je er vanuit gaan dat diegene blijft want je zit niet voor niets in een eliminatiespel
ja daarom kreeg wanda ook meteen de briefquote:Op maandag 3 april 2023 18:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hier sluit ik mij bij aan. Als er gevaar was geweest, dat Jeff echt van die trap af had kunnen flikkeren, had hij rood gehad.
We gaan het meemaken morgenquote:Op maandag 3 april 2023 18:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kim W heeft ook nooit rood gehad
voor wat er is gebeurt
die hebben ze gewoon gezegd je kunt beter gaan
Mexx is de enige die met rood is vertrokken
dus daar valt weinig aan af te leiden
Jeff heeft er zelf ook een handje van om iets aan te dikkenquote:Op maandag 3 april 2023 18:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hier sluit ik mij bij aan. Als er gevaar was geweest, dat Jeff echt van die trap af had kunnen flikkeren, had hij rood gehad.
morgen gaan we niet zien wat er is gebeurtquote:
Bij mensen als Erik moet je dat duidelijk aangeven, die pikt dat niet zo makkelijk opquote:Op maandag 3 april 2023 18:45 schreef engine het volgende:
High five Erik en JW. Erik veel te druk bezig geweest om te merken dat JW geïrriteerd was
Nou.quote:Op maandag 3 april 2023 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja maar Jeff heeft principes en is tegen geweld.
Eens, er moest een sarcasme smiley bijquote:Op maandag 3 april 2023 18:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nou.
Geestelijk geweld is gewoon geweld
Dat is op zich ook zoquote:Op maandag 3 april 2023 18:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nou.
Geestelijk geweld is gewoon geweld
Ja dat is waarquote:Op maandag 3 april 2023 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij mensen als Erik moet je dat duidelijk aangeven, die pikt dat niet zo makkelijk op
Psychisch geweld valt niet onder die categorie bij Jeffquote:Op maandag 3 april 2023 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja maar Jeff heeft principes en is tegen geweld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |