Zolang hij daar nog is is mijn wens nog niet in vervulling gegaan.quote:Op maandag 3 april 2023 17:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nog even geduld, dan komt je wens uit
Wat een geweldquote:Op maandag 3 april 2023 17:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
--------
melding:
Zolang hij daar nog is is mijn wens nog niet in vervulling gegaan.
Jij stopt dan met kijken?
Waarom vraag je dat? Ik zal wel minder gaan kijken, maar dat deed ik al. De smaakmakers zijn er uit .quote:Op maandag 3 april 2023 17:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
--------
melding:
Zolang hij daar nog is is mijn wens nog niet in vervulling gegaan.
Jij stopt dan met kijken?
Daarom vroeg ik hetquote:Op maandag 3 april 2023 17:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat? Ik zal wel minder gaan kijken, maar dat deed ik al. De smaakmakers zijn er uit .
Zo weeg je nog niksquote:Op maandag 3 april 2023 17:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Duidelijk.. easy money dus ... effe troep wegen en klaar
[ afbeelding ]
Is bijna niet haalbaar, vooral omdat ze maar een afwijking van een half % mogen hebben.quote:
Overdag heb ik de streams nog wel aanstaan. 's avonds al een tijd niet meer, of er moest een evenement zijn.quote:
Je moet er vanuit gaan dat poging 1 sowieso niet lukt, en dan hopen dat je er dicht bij genoeg zit, zodat je het met emmers water en zo kunt corrigeren. Anders niet te doen.quote:Op maandag 3 april 2023 17:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is bijna niet haalbaar, vooral omdat ze maar een afwijking van een half % mogen hebben.
Enorm lelijk meisje!!quote:Op maandag 3 april 2023 17:06 schreef Sestra666 het volgende:
[ afbeelding ]
ze wordt er niet knapper op
heeft ze die satisfyer op de verkeerde plek gezet?quote:Op maandag 3 april 2023 17:06 schreef Sestra666 het volgende:
[ afbeelding ]
Smeert ze de lippenstift zo ver buiten haar lippen?quote:
Ja dan is het lichterquote:Op maandag 3 april 2023 17:03 schreef engine het volgende:
Waarom zetten ze het niet op het einde van de balk?
Ja , ziet er uit als een kampiequote:Op maandag 3 april 2023 17:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Smeert ze de lippenstift zo ver buiten haar lippen?
Inderdaad, alleen voor poging 2 hebben ze een kans.quote:Op maandag 3 april 2023 17:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Je moet er vanuit gaan dat poging 1 sowieso niet lukt, en dan hopen dat je er dicht bij genoeg zit, zodat je het met emmers water en zo kunt corrigeren. Anders niet te doen.
Wat doe je jezelf aanquote:Op maandag 3 april 2023 17:06 schreef Sestra666 het volgende:
[ afbeelding ]
Hij weet alles, dus deze opdracht gaat dankzij Erik vast lukkenquote:
Geen tijdsdruk dus kan nog wel ff duren.quote:Op maandag 3 april 2023 17:09 schreef 5thencounter het volgende:
Hoelang hebben ze eigenlijk voor die bullshit opdracht? Tot Sjeffie vertrekt morgen?
quote:Op maandag 3 april 2023 17:10 schreef woxxel het volgende:
of ze moeten hun koffers vullen, precies hetzelfde als ze bij de start hadden, ze mochten toch allemaal een max gewicht meenemen.
Mogen er ook geen lichaamsdelen op de weegschaal? Haar lippen redden het gewicht anders wel...quote:Op maandag 3 april 2023 17:06 schreef Sestra666 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja!! Allemaal de koffer! En dan na afloop van de opdracht mogen ze allemaal de poort uitlopenquote:Op maandag 3 april 2023 17:10 schreef woxxel het volgende:
of ze moeten hun koffers vullen, precies hetzelfde als ze bij de start hadden, ze mochten toch allemaal een max gewicht meenemen.
Make up voor persoonlijke doelen. Dat persoonlijk doel is haar eigen gezicht. Kind gaat er met de dag vreselijker uitzien .quote:Op maandag 3 april 2023 17:06 schreef Sestra666 het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hadden gehoopt daar nog ergens het gewicht van de koelkast te vindenquote:Op maandag 3 april 2023 17:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, ik zit met verbazing te kijken... waarom dat eraf schroeven?
Kunnen ze vanavond meteen nog een eliminatie doenquote:Op maandag 3 april 2023 17:10 schreef woxxel het volgende:
Hebben ze nietquote:Op maandag 3 april 2023 17:10 schreef woxxel het volgende:
De koelkast heeft een inhoud van 108 liter, zegt Babette netquote:Op maandag 3 april 2023 17:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, ik zit met verbazing te kijken... waarom dat eraf schroeven?
Zo jong nog en dan dit soort uitspraken. Onvoorstelbaarquote:Op maandag 3 april 2023 17:07 schreef Harry het volgende:
Zoe: ik moet plassen, maar ik heb geen zin om op te staan.
Te dom om te poepen, echtquote:Op maandag 3 april 2023 17:12 schreef engine het volgende:
[..]
Ze hadden gehoopt daar nog ergens het gewicht van de koelkast te vinden
Baps hoopt het gewicht te vinden op een soort plaatjequote:Op maandag 3 april 2023 17:12 schreef 5thencounter het volgende:
Wat staan die kutten te kutten ?
De koelkast leegzuipen en gaan wegen ?![]()
[ afbeelding ]
Die zien er nog netter uit kan ik je zeggenquote:
En nog nog, je kan er 6 paar schoenen in doen, die 20 kilo wegen samen of 25 spijkerbroeken die 20 kilo wegen, dan weet je toch nog niets, buiten dat ze de koffers niet hebbenquote:
Die bek nietquote:Op maandag 3 april 2023 17:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die zien er nog netter uit kan ik je zeggen
er zijn er niet veel daar. die het verschil weten tussen inhoud en gewichtquote:Op maandag 3 april 2023 17:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De koelkast heeft een inhoud van 108 liter, zegt Babette net
quote:
Ik schat +/- 70 kiloquote:Op maandag 3 april 2023 17:15 schreef engine het volgende:
Mirthe denkt misschien staat het op de onderkant van de koelkast. Even dat ding op zijn kop zetten
Nee met water vullenquote:Op maandag 3 april 2023 17:16 schreef 5thencounter het volgende:
Goed idee Babbel , en nu die lege koelkast vullen met 910 Kg rotzooi
Zonder brabbelen en hoesten?quote:Op maandag 3 april 2023 17:17 schreef utopia2.0 het volgende:
Moraima zit er als een opzichter bij, kijken of het allemaal goed gaat.
als ik daar zat zou ik bij opdr. niet mijn mond kunnen houden tegen haarquote:Op maandag 3 april 2023 17:17 schreef utopia2.0 het volgende:
Moraima zit er als een opzichter bij, kijken of het allemaal goed gaat.
Ook jij zou haar applaus geven als ze weer eens geen geld heeft binnengehaald met een opdracht. Ze lachen het weg.quote:Op maandag 3 april 2023 17:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
als ik daar zat zou ik bij opdr. niet mijn mond kunnen houden tegen haar
Ook buiten niet eerst even testen. Iedereen doet maar ietsquote:
Nou... mezelf kennende, nopequote:Op maandag 3 april 2023 17:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ook jij zou haar applaus geven als ze weer eens geen geld heeft binnengehaald met een opdracht. Ze lachen het weg.
Maar ik weet zeker, dat het hem niets uitmaaktquote:Op maandag 3 april 2023 17:21 schreef 5thencounter het volgende:
En dan 10kgErbij10kgErbij10kgErbij10kgErbij10kgErbij10kgErbij
En klaar ... aldus JW
Die vindt ze lekker ... en het vult natuurlijkquote:Op maandag 3 april 2023 17:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mirthe ff sjeekie maken [ afbeelding ]
Het maakt mij ook niets uit, hoop dat ze niets verdienen en de prijzenpot moeten aanspreken om boodschappen te doen. in de tussentijd vermaak ik me welquote:Op maandag 3 april 2023 17:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Maar ik weet zeker, dat het hem niets uitmaakt
Hopelijk nietquote:Op maandag 3 april 2023 17:25 schreef utopia2.0 het volgende:
Die balk gaat toch geen 500kilo per kant houden.
Ik zou er geen moeite mee hebben als ze het zouden halen.quote:Op maandag 3 april 2023 17:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het maakt mij ook niets uit, hoop dat ze niets verdienen en de prijzenpot moeten aanspreken om boodschappen te doen. in de tussentijd vermaak ik me wel
Krakquote:Op maandag 3 april 2023 17:25 schreef utopia2.0 het volgende:
Ze kan het als referentie gewicht gebruiken.. als ze tenminste weet hoe zwaar het teiltje weegtquote:Op maandag 3 april 2023 17:25 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh.. SeikSasje weegt 1 Kg water per keer in de wasbak , waar die wasbak heen gaat maakt geen zak uit..
Dát gaat echt helpen![]()
[ afbeelding ]
Ze is zeker afgevallenquote:Op maandag 3 april 2023 17:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou dat is netjes, met de vorige weegopdr. was ze rond de 135 toch
Het cumulatieve effect mijn beste.. 100Kg per keer met een foutmarge van 1Kg SeikSasjes waterquote:Op maandag 3 april 2023 17:25 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik zie het gebeuren. Balk ging al krom staan met Moraima erop, laat staan als daar 500 kilo op staatquote:
Met een volle accu?quote:Op maandag 3 april 2023 17:28 schreef chufi het volgende:
Nu komt Kenzy dr wetenschappelijke rekenmachine wel goed uit .. wat zou dat dingetje wegen ?
hoeveel kilo weegt die bak?quote:Op maandag 3 april 2023 17:21 schreef 5thencounter het volgende:
En dan 10kgErbij10kgErbij10kgErbij10kgErbij10kgErbij10kgErbij
En klaar ... aldus JW
Max. 3 pogingenquote:Op maandag 3 april 2023 17:36 schreef 5thencounter het volgende:
2e Poging levert ¤400 op toch
En de 4e Poging ?
3de poging 200quote:Op maandag 3 april 2023 17:36 schreef 5thencounter het volgende:
En de 4e Poging ?
1e 800quote:Op maandag 3 april 2023 17:36 schreef 5thencounter het volgende:
En de 4e Poging ?
quote:Op maandag 3 april 2023 17:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
heeft ze die satisfyer op de verkeerde plek gezet?
Dat 'zeker weten' van JW kennen wequote:Op maandag 3 april 2023 17:40 schreef Seattle het volgende:
JW weet het zeker. Dit is het meest zuivere
Weet JW ook hoe hij de bak straks op de weegschaal gaat krijgen?quote:Op maandag 3 april 2023 17:40 schreef Seattle het volgende:
Nou dat gaat me nog wat wordenquote:Op maandag 3 april 2023 17:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weet JW ook hoe hij de bak straks op de weegschaal gaat krijgen?
JW weet alles...Achterafquote:Op maandag 3 april 2023 17:40 schreef Seattle het volgende:
Ik denk dat Zoowie, Wendie, Babbel, Sjanet en vele andere vreselijk gaan meetillen .. echt waarquote:Op maandag 3 april 2023 17:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat maakt 'm nie uit...quote:Op maandag 3 april 2023 17:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:
quote:Hoe zwaar is een koelkast?
Hoe zwaar is een koelkast?
Het gemiddelde gewicht van een koelkast varieert tussen 90 kilo en 180 kilo. Nieuwe moderne koelkasten wegen vaak niet zwaarder dan 100 kilo.
Het gewicht van een koelkast is heel afhankelijk van het type. Een Amerikaanse koelkast weegt bijvoorbeeld al veel zwaarder dan een één-deurs model en een koelkast met een vriezer-gedeelte is zwaarder dan een koelkast die dat niet heeft.
Daarom leuke opdrachtquote:Op maandag 3 april 2023 17:45 schreef KinKiJan het volgende:
Achter de schermen moeten zich toch ook kapot lachen om hoe ze als kip zonder kop allemaal andere dingen doen
Goh !!!quote:
Die eerste poging mislukt sowieso en dat weet FEBO ookquote:Op maandag 3 april 2023 17:45 schreef KinKiJan het volgende:
Achter de schermen moeten zich toch ook kapot lachen om hoe ze als kip zonder kop allemaal andere dingen doen
Massa vs Volume... in de ruimte weegt 1 kg water helemaal nixquote:Op maandag 3 april 2023 17:49 schreef Vlinder1974 het volgende:
"Hoe veel liter is 1 kg?
Een liter ( = dm3 ) water van 4 graden heeft een massa van een kilogram. Die is dus van de meter afgeleid, in combinatie met water. Bij 4 graden is water het zwaarst door uitzetten en (bij die 4 gr) krimpen."
Dat is van later zorgquote:Op maandag 3 april 2023 17:51 schreef engine het volgende:
Dus ze gaan eerst een bak water vullen in dat rode vak......hoe gaan ze die op de weegschaal krijgen?
Ik val er net in en heb eerst moeten kijken wat de opdracht was maar ja dat was mijn gedachte, je kan die bak volgooien maar hoe wordt ie gewogen.quote:Op maandag 3 april 2023 17:51 schreef engine het volgende:
Dus ze gaan eerst een bak water vullen in dat rode vak......hoe gaan ze die op de weegschaal krijgen?
Op de weegschaal die 1m verderop staat...quote:Op maandag 3 april 2023 17:52 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik val er net in en heb eerst moeten kijken wat de opdracht was maar ja dat was mijn gedachte, je kan die bak volgooien maar hoe wordt ie gewogen.
Okayquote:
Hebben ze een maatbeker? kunnen ze het controlerenquote:Op maandag 3 april 2023 17:53 schreef lojanda het volgende:
Ze twijfelen of die emmers water echt 10 liter/kilo zijn?
Ook geen ideequote:Op maandag 3 april 2023 17:52 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik val er net in en heb eerst moeten kijken wat de opdracht was maar ja dat was mijn gedachte, je kan die bak volgooien maar hoe wordt ie gewogen.
Neen, nog niet.quote:Op maandag 3 april 2023 17:46 schreef Vlinder1974 het volgende:
Gaat Jeff echt weg?? Heeft hij dat serieus al bevestigd
Dat is dan één van de eerste keren dat Moraima iets bijdraagt, die heeft nog wat in te halenquote:Op maandag 3 april 2023 17:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Allemaal zeuren over Morrie, maar die loopt nu wel heen en weer met water te sjouwen. Zoe kijkt toe, Imi doet niets, jeff boeit het niet of er geld in de pot komt en zo zitten er meer te niksen
Heerlijk...die laat die Ciano lekker raaskallen zoals hij alleen kan doen met die verwijtende toon telkens...quote:Op maandag 3 april 2023 17:55 schreef 5thencounter het volgende:
Sjeffie staat al in standje KameNieSchele![]()
[ afbeelding ]
Ze hebben toch ook één personenweegschaal.. ze kunnen zich dan toch eerst wegen en dan een emmer water bij vasthouden.. kunnen ze ook nog met andere voorwerpen.quote:Op maandag 3 april 2023 17:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hebben ze een maatbeker? kunnen ze het controleren
Die is er vanmiddag even nietquote:Op maandag 3 april 2023 17:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze hebben toch ook één personenweegschaal.. ze kunnen zich dan toch eerst wegen en dan een emmer water bij vasthouden.. kunnen ze ook nog met andere voorwerpen.
Of is er gezegd dat ze die niet mogen gebruiken?
Zijn ego is te groot om dat te laten gaan.quote:Op maandag 3 april 2023 17:55 schreef engine het volgende:
De grote Jeff komt zich er nu toch mee bemoeien, voorzichtig.
Daar was ik al bang voorquote:
Die weegschaal schijnt spooky raar ineens verdwenen te zijn..quote:Op maandag 3 april 2023 17:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze hebben toch ook één personenweegschaal.. ze kunnen zich dan toch eerst wegen en dan een emmer water bij vasthouden.. kunnen ze ook nog met andere voorwerpen.
quote:Op maandag 3 april 2023 17:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die weegschaal schijnt spooky raar ineens verdwenen te zijn..
Skeetquote:
weggehaald door de oempa loempa'squote:Op maandag 3 april 2023 17:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die weegschaal schijnt spooky raar ineens verdwenen te zijn..
Heb haar sowieso niets anders zien doen dan dom kiek'n in die stoel tijdens deze opdracht..quote:Op maandag 3 april 2023 17:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Zoe ook druk aan het helpen [ afbeelding ]
Zouden ze de weegschaal op afstand kunnen manipuleren?quote:Op maandag 3 april 2023 18:00 schreef freaky40 het volgende:
De Febo oempa loempa's staan te gniffelen op de achtergrond....
Ik sluit niets meer uit.quote:Op maandag 3 april 2023 18:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Zouden ze de weegschaal op afstand kunnen manipuleren?
koelkast = Janet + 2 kilo gewicht in haar hand ofzoquote:Op maandag 3 april 2023 18:03 schreef engine het volgende:
Hoe hebben ze de koelkast gewogen en zijn uitgekomen op 72.4
Over wat ze wel of niet mogen gebruiken weet ik niets, ik viel er ook maar zo in. Alleen hun eigen gewicht/persoon mag niet.quote:Op maandag 3 april 2023 17:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Geen idee, hebben ze dan nog een weegschaal gevonden?quote:Op maandag 3 april 2023 18:03 schreef engine het volgende:
Hoe hebben ze de koelkast gewogen en zijn uitgekomen op 72.4
En dat meet tot achter de kommaquote:Op maandag 3 april 2023 18:04 schreef ledn81 het volgende:
[..]
koelkast = Janet + 2 kilo gewicht in haar hand ofzo
Is Janet niet net even wezen poepen? Kennen ze weer overnieuw beginnenquote:Op maandag 3 april 2023 18:06 schreef Deisyy het volgende:
Erik over de koelkast: Ietjse minder dan Janet.
Maar hoeveel is ietsje?
De rest heeft al opgegeven blijkbaarquote:Op maandag 3 april 2023 18:07 schreef Deisyy het volgende:
JW: Laat Erik het maar regelen, er wordt niet geluisterd, Erik doet maar wat.
Zoe heeft zich er nooit mee bemoeidquote:Op maandag 3 april 2023 18:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De rest heeft al opgegeven blijkbaar
[ afbeelding ]
Altijd nog beter dan Zoe, Isaac en de anderen die aan de kant zitten.quote:Op maandag 3 april 2023 18:09 schreef Chanel5 het volgende:
Erik denkt weer dat hij er verstand van heeft.
Kind heeft de hele tijd op de stoel gezeten.quote:
dat is zo maar denken dat je de wijsheid in pacht hebt??? hmmmquote:Op maandag 3 april 2023 18:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan Zoe, Isaac en de anderen die aan de kant zitten.
Te moe om te plassen.quote:Op maandag 3 april 2023 18:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kind heeft de hele tijd op de stoel gezeten.
Hij neemt tenminste wel de moeite om mee te denken en pakt het op. Zitten er veel bij, die er totaal geen aandacht aan schenken. Dat zullen straks de grootste klagers zijn.quote:Op maandag 3 april 2023 18:09 schreef Chanel5 het volgende:
Erik denkt weer dat hij er verstand van heeft.
Iemand moet het doenquote:Op maandag 3 april 2023 18:11 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
dat is zo maar denken dat je de wijsheid in pacht hebt??? hmmm
Zelfs Kenzy heeft de moeite genomen om te helpenquote:
Ze zal wel moeten met haar rekenmachinequote:Op maandag 3 april 2023 18:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zelfs Kenzy heeft de moeite genomen om te helpen
Is al meer dan niets doenquote:Op maandag 3 april 2023 18:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zal wel moeten met haar rekenmachine
Ja die heeft tering honger en wil dat het opschiet zodat er snel aan het eten kan worden begonnen.quote:Op maandag 3 april 2023 18:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zelfs Kenzy heeft de moeite genomen om te helpen
quote:Op maandag 3 april 2023 18:13 schreef Deisyy het volgende:
De bak water lekt, er staan plastic bekers onder die ze weer in de bak kunnen legen
Op het randje....ze nemen risicoquote:
Dan kan ik mijn excel wel weer dichtgooienquote:Op maandag 3 april 2023 18:15 schreef engine het volgende:
En ze krijgen niet per item het gewicht te weten![]()
![]()
Vergeet die tweede en derde poging ook maar
Het was even onduidelijk, maar het is geschat op 1000,4quote:Op maandag 3 april 2023 18:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
heb ik het verkeerd verstaan/onthouden?
In de wasmachine zit vaak ook nog water in de pomp.quote:Op maandag 3 april 2023 18:20 schreef spapaars het volgende:
Ojee, opvangbak onderaan de 2 koelkasten zitten vol met water
Denk dat het in gedeeltes gaat omdat niet alles in 1 x op de schaal kanquote:Op maandag 3 april 2023 18:21 schreef 5thencounter het volgende:
Tussenwegen? dat was de deal toch niet?
Ze kunnen niet alles tegelijk op de weegschaal zetten.quote:Op maandag 3 april 2023 18:21 schreef 5thencounter het volgende:
Zo werkt een Opdracht niet.. één poging en thats itquote:Op maandag 3 april 2023 18:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat het in gedeeltes gaat omdat niet alles in 1 x op de schaal kan
Dan geldt het als 1 poging lijkt mequote:Op maandag 3 april 2023 18:21 schreef 5thencounter het volgende:
Het is 1 poging, maar alles past niet tegelijk op de weegschaal, dus het is in drieen verdeeld en dat wordt bij elkaar opgeteld.quote:Op maandag 3 april 2023 18:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zo werkt een Opdracht niet.. één poging en thats it
Maakt toch niets uit, alles wordt 1 x gewogen in 2 gedeeltesquote:Op maandag 3 april 2023 18:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Welnee, ze horen het gewicht per weging niet.quote:
Maar de selectie binnen de rode lijn is dat teltquote:Op maandag 3 april 2023 18:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat het in gedeeltes gaat omdat niet alles in 1 x op de schaal kan
Inderdaad, en dat wordt in 3 delen gewogen en bij elkaar opgeteld.quote:Op maandag 3 april 2023 18:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar de selectie binnen de rode lijn is dat telt
Nee de opdracht was 1000 kg in het rode vak.quote:Op maandag 3 april 2023 18:25 schreef 5thencounter het volgende:
1000Kg op de weegschaal was de opdracht.. niet 2x 500kg
binnen de rode lijnenquote:Op maandag 3 april 2023 18:25 schreef 5thencounter het volgende:
1000Kg op de weegschaal was de opdracht.. niet 2x 500kg
Dat is toch echt nog wel heel erg netjes.quote:
Ze hebben niet kunnen meten hoeveel eruit isquote:Op maandag 3 april 2023 18:28 schreef engine het volgende:
Alles moet er nog een keer ophopelijk hebben ze het water aangevuld
1e poging 800, 2e weet ik niet meer maar er zijn meerdere kansenquote:Op maandag 3 april 2023 18:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
nog 2 keer , ze hebben 3 pogingenquote:Op maandag 3 april 2023 18:28 schreef Dotteke het volgende:
O dat is zuur 10 kilo te kort en ze mogen nog een keer maar dan moet alles er weer op
Ja en dan nu nog een keer heen en weer klotsen de weegschaal op.quote:Op maandag 3 april 2023 18:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze hebben niet kunnen meten hoeveel eruit is
Je verliezen waterquote:Op maandag 3 april 2023 18:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze hebben niet kunnen meten hoeveel eruit is
2e poging voor de helft zeiden ze toch netquote:Op maandag 3 april 2023 18:28 schreef schizolientje het volgende:
[..]
1e poging 800, 2e weet ik niet meer maar er zijn meerdere kansen
Ok, rare regeling, ze hadden dus alle moeite kunnen besparen met 500 liter badjequote:Op maandag 3 april 2023 18:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee de opdracht was 1000 kg in het rode vak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |