Zolang hij daar nog is is mijn wens nog niet in vervulling gegaan.quote:Op maandag 3 april 2023 17:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nog even geduld, dan komt je wens uit
Wat een geweldquote:Op maandag 3 april 2023 17:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
--------
melding:
Zolang hij daar nog is is mijn wens nog niet in vervulling gegaan.
Jij stopt dan met kijken?
Waarom vraag je dat? Ik zal wel minder gaan kijken, maar dat deed ik al. De smaakmakers zijn er uit .quote:Op maandag 3 april 2023 17:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
--------
melding:
Zolang hij daar nog is is mijn wens nog niet in vervulling gegaan.
Jij stopt dan met kijken?
Daarom vroeg ik hetquote:Op maandag 3 april 2023 17:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat? Ik zal wel minder gaan kijken, maar dat deed ik al. De smaakmakers zijn er uit .
Zo weeg je nog niksquote:Op maandag 3 april 2023 17:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Duidelijk.. easy money dus ... effe troep wegen en klaar
[ afbeelding ]
Is bijna niet haalbaar, vooral omdat ze maar een afwijking van een half % mogen hebben.quote:
Overdag heb ik de streams nog wel aanstaan. 's avonds al een tijd niet meer, of er moest een evenement zijn.quote:
Je moet er vanuit gaan dat poging 1 sowieso niet lukt, en dan hopen dat je er dicht bij genoeg zit, zodat je het met emmers water en zo kunt corrigeren. Anders niet te doen.quote:Op maandag 3 april 2023 17:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is bijna niet haalbaar, vooral omdat ze maar een afwijking van een half % mogen hebben.
Enorm lelijk meisje!!quote:Op maandag 3 april 2023 17:06 schreef Sestra666 het volgende:
[ afbeelding ]
ze wordt er niet knapper op
heeft ze die satisfyer op de verkeerde plek gezet?quote:Op maandag 3 april 2023 17:06 schreef Sestra666 het volgende:
[ afbeelding ]
Smeert ze de lippenstift zo ver buiten haar lippen?quote:
Ja dan is het lichterquote:Op maandag 3 april 2023 17:03 schreef engine het volgende:
Waarom zetten ze het niet op het einde van de balk?
Ja , ziet er uit als een kampiequote:Op maandag 3 april 2023 17:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Smeert ze de lippenstift zo ver buiten haar lippen?
Inderdaad, alleen voor poging 2 hebben ze een kans.quote:Op maandag 3 april 2023 17:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Je moet er vanuit gaan dat poging 1 sowieso niet lukt, en dan hopen dat je er dicht bij genoeg zit, zodat je het met emmers water en zo kunt corrigeren. Anders niet te doen.
Wat doe je jezelf aanquote:Op maandag 3 april 2023 17:06 schreef Sestra666 het volgende:
[ afbeelding ]
Hij weet alles, dus deze opdracht gaat dankzij Erik vast lukkenquote:
Geen tijdsdruk dus kan nog wel ff duren.quote:Op maandag 3 april 2023 17:09 schreef 5thencounter het volgende:
Hoelang hebben ze eigenlijk voor die bullshit opdracht? Tot Sjeffie vertrekt morgen?
quote:Op maandag 3 april 2023 17:10 schreef woxxel het volgende:
of ze moeten hun koffers vullen, precies hetzelfde als ze bij de start hadden, ze mochten toch allemaal een max gewicht meenemen.
Mogen er ook geen lichaamsdelen op de weegschaal? Haar lippen redden het gewicht anders wel...quote:Op maandag 3 april 2023 17:06 schreef Sestra666 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja!! Allemaal de koffer! En dan na afloop van de opdracht mogen ze allemaal de poort uitlopenquote:Op maandag 3 april 2023 17:10 schreef woxxel het volgende:
of ze moeten hun koffers vullen, precies hetzelfde als ze bij de start hadden, ze mochten toch allemaal een max gewicht meenemen.
Make up voor persoonlijke doelen. Dat persoonlijk doel is haar eigen gezicht. Kind gaat er met de dag vreselijker uitzien .quote:Op maandag 3 april 2023 17:06 schreef Sestra666 het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hadden gehoopt daar nog ergens het gewicht van de koelkast te vindenquote:Op maandag 3 april 2023 17:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, ik zit met verbazing te kijken... waarom dat eraf schroeven?
Kunnen ze vanavond meteen nog een eliminatie doenquote:Op maandag 3 april 2023 17:10 schreef woxxel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |