Zijn ego is te groot om dat te laten gaan.quote:Op maandag 3 april 2023 17:55 schreef engine het volgende:
De grote Jeff komt zich er nu toch mee bemoeien, voorzichtig.
Daar was ik al bang voorquote:
Die weegschaal schijnt spooky raar ineens verdwenen te zijn..quote:Op maandag 3 april 2023 17:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze hebben toch ook één personenweegschaal.. ze kunnen zich dan toch eerst wegen en dan een emmer water bij vasthouden.. kunnen ze ook nog met andere voorwerpen.
Of is er gezegd dat ze die niet mogen gebruiken?
quote:Op maandag 3 april 2023 17:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die weegschaal schijnt spooky raar ineens verdwenen te zijn..
Skeetquote:
weggehaald door de oempa loempa'squote:Op maandag 3 april 2023 17:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die weegschaal schijnt spooky raar ineens verdwenen te zijn..
Heb haar sowieso niets anders zien doen dan dom kiek'n in die stoel tijdens deze opdracht..quote:Op maandag 3 april 2023 17:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Zoe ook druk aan het helpen [ afbeelding ]
Zouden ze de weegschaal op afstand kunnen manipuleren?quote:Op maandag 3 april 2023 18:00 schreef freaky40 het volgende:
De Febo oempa loempa's staan te gniffelen op de achtergrond....
Ik sluit niets meer uit.quote:Op maandag 3 april 2023 18:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Zouden ze de weegschaal op afstand kunnen manipuleren?
koelkast = Janet + 2 kilo gewicht in haar hand ofzoquote:Op maandag 3 april 2023 18:03 schreef engine het volgende:
Hoe hebben ze de koelkast gewogen en zijn uitgekomen op 72.4
Over wat ze wel of niet mogen gebruiken weet ik niets, ik viel er ook maar zo in. Alleen hun eigen gewicht/persoon mag niet.quote:Op maandag 3 april 2023 17:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze hebben toch ook één personenweegschaal.. ze kunnen zich dan toch eerst wegen en dan een emmer water bij vasthouden.. kunnen ze ook nog met andere voorwerpen.
Of is er gezegd dat ze die niet mogen gebruiken?
Geen idee, hebben ze dan nog een weegschaal gevonden?quote:Op maandag 3 april 2023 18:03 schreef engine het volgende:
Hoe hebben ze de koelkast gewogen en zijn uitgekomen op 72.4
En dat meet tot achter de kommaquote:Op maandag 3 april 2023 18:04 schreef ledn81 het volgende:
[..]
koelkast = Janet + 2 kilo gewicht in haar hand ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |