Hebben ze nietquote:Op maandag 3 april 2023 17:10 schreef woxxel het volgende:
of ze moeten hun koffers vullen, precies hetzelfde als ze bij de start hadden, ze mochten toch allemaal een max gewicht meenemen.
De koelkast heeft een inhoud van 108 liter, zegt Babette netquote:Op maandag 3 april 2023 17:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, ik zit met verbazing te kijken... waarom dat eraf schroeven?
Zo jong nog en dan dit soort uitspraken. Onvoorstelbaarquote:Op maandag 3 april 2023 17:07 schreef Harry het volgende:
Zoe: ik moet plassen, maar ik heb geen zin om op te staan.
Te dom om te poepen, echtquote:Op maandag 3 april 2023 17:12 schreef engine het volgende:
[..]
Ze hadden gehoopt daar nog ergens het gewicht van de koelkast te vinden
Baps hoopt het gewicht te vinden op een soort plaatjequote:Op maandag 3 april 2023 17:12 schreef 5thencounter het volgende:
Wat staan die kutten te kutten ?
De koelkast leegzuipen en gaan wegen ?![]()
[ afbeelding ]
Die zien er nog netter uit kan ik je zeggenquote:
En nog nog, je kan er 6 paar schoenen in doen, die 20 kilo wegen samen of 25 spijkerbroeken die 20 kilo wegen, dan weet je toch nog niets, buiten dat ze de koffers niet hebbenquote:
Die bek nietquote:Op maandag 3 april 2023 17:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die zien er nog netter uit kan ik je zeggen
er zijn er niet veel daar. die het verschil weten tussen inhoud en gewichtquote:Op maandag 3 april 2023 17:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De koelkast heeft een inhoud van 108 liter, zegt Babette net
quote:
Ik schat +/- 70 kiloquote:Op maandag 3 april 2023 17:15 schreef engine het volgende:
Mirthe denkt misschien staat het op de onderkant van de koelkast. Even dat ding op zijn kop zetten
Nee met water vullenquote:Op maandag 3 april 2023 17:16 schreef 5thencounter het volgende:
Goed idee Babbel , en nu die lege koelkast vullen met 910 Kg rotzooi
Zonder brabbelen en hoesten?quote:Op maandag 3 april 2023 17:17 schreef utopia2.0 het volgende:
Moraima zit er als een opzichter bij, kijken of het allemaal goed gaat.
als ik daar zat zou ik bij opdr. niet mijn mond kunnen houden tegen haarquote:Op maandag 3 april 2023 17:17 schreef utopia2.0 het volgende:
Moraima zit er als een opzichter bij, kijken of het allemaal goed gaat.
Ook jij zou haar applaus geven als ze weer eens geen geld heeft binnengehaald met een opdracht. Ze lachen het weg.quote:Op maandag 3 april 2023 17:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
als ik daar zat zou ik bij opdr. niet mijn mond kunnen houden tegen haar
Ook buiten niet eerst even testen. Iedereen doet maar ietsquote:
Nou... mezelf kennende, nopequote:Op maandag 3 april 2023 17:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ook jij zou haar applaus geven als ze weer eens geen geld heeft binnengehaald met een opdracht. Ze lachen het weg.
Maar ik weet zeker, dat het hem niets uitmaaktquote:Op maandag 3 april 2023 17:21 schreef 5thencounter het volgende:
En dan 10kgErbij10kgErbij10kgErbij10kgErbij10kgErbij10kgErbij
En klaar ... aldus JW
Die vindt ze lekker ... en het vult natuurlijkquote:Op maandag 3 april 2023 17:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mirthe ff sjeekie maken [ afbeelding ]
Het maakt mij ook niets uit, hoop dat ze niets verdienen en de prijzenpot moeten aanspreken om boodschappen te doen. in de tussentijd vermaak ik me welquote:Op maandag 3 april 2023 17:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Maar ik weet zeker, dat het hem niets uitmaakt
Hopelijk nietquote:Op maandag 3 april 2023 17:25 schreef utopia2.0 het volgende:
Die balk gaat toch geen 500kilo per kant houden.
Ik zou er geen moeite mee hebben als ze het zouden halen.quote:Op maandag 3 april 2023 17:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het maakt mij ook niets uit, hoop dat ze niets verdienen en de prijzenpot moeten aanspreken om boodschappen te doen. in de tussentijd vermaak ik me wel
Krakquote:Op maandag 3 april 2023 17:25 schreef utopia2.0 het volgende:
Die balk gaat toch geen 500kilo per kant houden.
Ze kan het als referentie gewicht gebruiken.. als ze tenminste weet hoe zwaar het teiltje weegtquote:Op maandag 3 april 2023 17:25 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh.. SeikSasje weegt 1 Kg water per keer in de wasbak , waar die wasbak heen gaat maakt geen zak uit..
Dát gaat echt helpen![]()
[ afbeelding ]
Ze is zeker afgevallenquote:Op maandag 3 april 2023 17:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou dat is netjes, met de vorige weegopdr. was ze rond de 135 toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |