Ook jij zou haar applaus geven als ze weer eens geen geld heeft binnengehaald met een opdracht. Ze lachen het weg.quote:Op maandag 3 april 2023 17:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
als ik daar zat zou ik bij opdr. niet mijn mond kunnen houden tegen haar
Ook buiten niet eerst even testen. Iedereen doet maar ietsquote:
Nou... mezelf kennende, nopequote:Op maandag 3 april 2023 17:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ook jij zou haar applaus geven als ze weer eens geen geld heeft binnengehaald met een opdracht. Ze lachen het weg.
Maar ik weet zeker, dat het hem niets uitmaaktquote:Op maandag 3 april 2023 17:21 schreef 5thencounter het volgende:
En dan 10kgErbij10kgErbij10kgErbij10kgErbij10kgErbij10kgErbij
En klaar ... aldus JW
Die vindt ze lekker ... en het vult natuurlijkquote:Op maandag 3 april 2023 17:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mirthe ff sjeekie maken [ afbeelding ]
Het maakt mij ook niets uit, hoop dat ze niets verdienen en de prijzenpot moeten aanspreken om boodschappen te doen. in de tussentijd vermaak ik me welquote:Op maandag 3 april 2023 17:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Maar ik weet zeker, dat het hem niets uitmaakt
Hopelijk nietquote:Op maandag 3 april 2023 17:25 schreef utopia2.0 het volgende:
Die balk gaat toch geen 500kilo per kant houden.
Ik zou er geen moeite mee hebben als ze het zouden halen.quote:Op maandag 3 april 2023 17:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het maakt mij ook niets uit, hoop dat ze niets verdienen en de prijzenpot moeten aanspreken om boodschappen te doen. in de tussentijd vermaak ik me wel
Krakquote:Op maandag 3 april 2023 17:25 schreef utopia2.0 het volgende:
Die balk gaat toch geen 500kilo per kant houden.
Ze kan het als referentie gewicht gebruiken.. als ze tenminste weet hoe zwaar het teiltje weegtquote:Op maandag 3 april 2023 17:25 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh.. SeikSasje weegt 1 Kg water per keer in de wasbak , waar die wasbak heen gaat maakt geen zak uit..
Dát gaat echt helpen![]()
[ afbeelding ]
Ze is zeker afgevallenquote:Op maandag 3 april 2023 17:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou dat is netjes, met de vorige weegopdr. was ze rond de 135 toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |