Ach ik snap zijn nieuwsgierigheid wel als je de kans krijgt. Weet alleen niet of het zo simpel allemaal terug te zien is.quote:
Dat verbaast me nietsquote:Op maandag 3 april 2023 19:17 schreef greysbones het volgende:
Bern wil mensen op dingen kunnen wijzen![]()
![]()
Bern is een beetje klaar met Sas lijkt welquote:Op maandag 3 april 2023 19:18 schreef Deisyy het volgende:
Sasha: Wat bereik je daar mee?
Bern: Stel dat er gevraagd wordt waarom ik dingen doe, dan kan ik verwijzen naar. Bijv. toen is er zoveel aan alcohol verkocht.....
Sasha: Vind je dat nou echt een sterke verdediging
Bern: Zucht...
Sasha: Ow nou ja.....
Het is geen nieuwsgierigheid, hij wil mensen ermee om de oren slaan.quote:Op maandag 3 april 2023 19:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ach ik snap zijn nieuwsgierigheid wel als je de kans krijgt. Weet alleen niet of het zo simpel allemaal terug te zien is.
Zou die weten dat Martin en Maddy er al uit zijn?quote:Op maandag 3 april 2023 19:17 schreef greysbones het volgende:
Bern wil mensen op dingen kunnen wijzen![]()
![]()
en Jeff morgenquote:Op maandag 3 april 2023 19:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zou die weten dat Martin en Maddy er al uit zijn?
Dat snap ik dan wel weerquote:Op maandag 3 april 2023 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bern is een beetje klaar met Sas lijkt wel
En dan?quote:Op maandag 3 april 2023 19:16 schreef engine het volgende:
Bern wil van alle vorige managers tot in detail gaan terug kijken wat er gekocht is bij Bol en Jumbo
Hij wil ook de rookwaren tot op de bodem gaan uitzoeken.
Bern en om de oren slaan? Dat moet ik nog zien gebeuren.quote:Op maandag 3 april 2023 19:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is geen nieuwsgierigheid, hij wil mensen ermee om de oren slaan.
hij doet echt of hij dood gaatquote:
Kan ie beter niet doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op maandag 3 april 2023 19:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kan ie beter niet doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |