bedoelt hij jef , tuurlijk als jef gaat zijn clan uitgedundquote:Op donderdag 30 maart 2023 11:33 schreef greysbones het volgende:
Ice gaat zorgen dat Heffe niet Loesoe gaat
die man is te belangrijk voor hem
heeft hij niks in te zeggen , als jef weg wil gaat hijquote:Op donderdag 30 maart 2023 11:34 schreef danaqui het volgende:
Iedereen van die andere groep wil Jeff wegwerken, ice " ik laat dat niet gebeuren die man gaat niet weg"
hij is mij te belangrijkquote:Op donderdag 30 maart 2023 11:34 schreef danaqui het volgende:
Iedereen van die andere groep wil Jeff wegwerken, ice " ik laat dat niet gebeuren die man gaat niet weg"
Zelf weggaan is wat anders als eruit stemmen en Ice had het over stemmen op Jeffquote:Op donderdag 30 maart 2023 11:35 schreef cinsan het volgende:
[..]
heeft hij niks in te zeggen , als jef weg wil gaat hij
Zoequote:Op donderdag 30 maart 2023 11:36 schreef KinKiJan het volgende:
XXL Bro's in gesprek over Babette
Marciano dacht bij zichzelf, wat als GJ het wel had gehaald dan was het allemaal anders gelopen, was ze nog bij die saaie mensen gebleven. Ten tweede kan zij de strijd niet zelf uitvechten, zij kan mensen voor haar karretje spannen. Hij zegt dat hij bij Ice geen punten meer kan scoren want ze heeft eraan meegedaan, maakt niet uit wat haar verhaal is, hij gelooft haar verhaal ook niet, want als je op iemands kop drukt ben je daar zelf verantwoordelijk voor.
Ook het verhaal over Jeff (dat Jasper op de stip zou gaan na GJ om Jeff eruit te krijgen). Iedereen weet hoe Jeff is, hij rekent elke stem, zelfs bij managerschap uit. Jappie weet dit ook. Marciano gelooft best dat zijn naam ter sprake is gekomen, maar dat zij Jappie zo voor de bus gooit vindt Marciano apart. Hij denk dat ze haar spel op een andere manier moet spelen, hij kan haar niet serieus nemen.
Isaac neemt niemand van die 11 serieus en dat die 3 nu op hangende pootjes terugkwamen, en wat hun verhaal ook is, ik vertrouw niemand. Ze willen allemaal hun eigen redden, dus hun verhaaltjes maakt hem niks uit. En dat verhaal kwam niet van 'B' zelf he, maar van 'Eddy'. Ze kunnen het ook via 'Eddy' spelen als het zover gaat. Gisteren hebben ze toch met Wanda gesproken bijna anderhalf uur. Marciano had het gehoord van Kenzy, zij was erbij.
(Geen idee wie Eddy is)
🤣 en Eunice zegt: ik ben benieuwd of Mirthe nog bij ons komt.quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:34 schreef FreshFruit het volgende:
JW: Ik blijf liggen waar ik lig.
Even later : Wat maakt het uit waar je slaapt?
Hoort hij zichzelf niet praten?
O ik wilde dit ook al typen en ik kan die man niet meer aanhoren.quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:34 schreef FreshFruit het volgende:
JW: Ik blijf liggen waar ik lig.
Even later : Wat maakt het uit waar je slaapt?
Hoort hij zichzelf niet praten?
? ?quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:33 schreef greysbones het volgende:
Ice gaat zorgen dat Heffe niet Loesoe gaat
die man is te belangrijk voor hem
Dat is geweldig, ze is dus door de mand gevallen bij de bro'squote:
niet alleen bep heel bzwquote:Op donderdag 30 maart 2023 11:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is geweldig, ze is dus door de mand gevallen bij de bro's
Jefe op z'n spaans. Gebruiken ze al lang trouwens.quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:43 schreef Seattle het volgende:
Waarom heet Jeff ineens Heffe? Heb ik even gemist
quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jefe op z'n spaans. Gebruiken ze al lang trouwens.
ook cheng werd hij genoemdquote:Op donderdag 30 maart 2023 11:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jefe op z'n spaans. Gebruiken ze al lang trouwens.
Nee volgens mij nog nietquote:Op donderdag 30 maart 2023 11:44 schreef Judiwi het volgende:
Weet JW al dat Esther bij hem komt liggen.
Vind het wel mooi dat uitgerekend Marciano degene is die haar precies 'uitgelezen' heeft. Zij roept altijd dat ze iedereen kan doorgronden en doen maar zit er vaker naast dan niet.quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is geweldig, ze is dus door de mand gevallen bij de bro's
quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:49 schreef pingu66 het volgende:
Babbel lijkt wel die Amerikaanse die helemaal hyper op zo'n trampoline staat te springen sport instructrice ( kan filmpje niet vinden èn weet niet hoe ik dat moet plaatsen) 😉
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Droef Droef! Toet! Droef Toet! Toet Toet! Droef!" ~ Rupert
Tiano heeft ook een spiegeltje nodig denk ikquote:Op donderdag 30 maart 2023 11:44 schreef KinKiJan het volgende:
Marciano denkt sowieso volgende eli zijn (Babs) of Zoe. Tanchy laten ze met rust want die doet toch niemand wat. Dit wordt gewoon een emotionele stem en zij (Babs) heeft bij heel veel mensen dingen verneukt. En gisteren hebben ze dat gesprek gehad waar Kenzy bij was. Isaac wil weten wat ze heeft gehoord om wat Isaac heeft gehoord te vergelijken.
Marciano zegt dat ze het hebben omgedraaid, ze zouden hebben gezegd dat zij (Babs) degene was die over hun gepraat had maar nu kwaad is en zich benadeeld voelde. Babs zou daar geen gehoor aan hebben gegeven en alleen geroepen te hebben 'zet me maar erop, zet me maar erop, ik heb bepaalde dingen gezegd, maar ik meen het niet'. Kenzy vond het krom dat Babette in de tijd met GJ had gezegd 'ik heb jullie rug, maak me niet druk' en daarna zo over hun sprak. Nou hebben ze dat gesprek gehad en gebruikte ze gewoon omgedraaide psychologie, daar is zij goed in. Aldus Marciano
ze mogen niet op de rookplekquote:Op donderdag 30 maart 2023 11:52 schreef Hoempah het volgende:
Rupert was niet bij de rookplek aan het roken maar gewoon in de tuin onder de afkapping.
[ afbeelding ]
Dat is ze opgedragen door de Febo .. ze mogen vandaag niet bij de rookplek komen.quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:52 schreef Hoempah het volgende:
Rupert was niet bij de rookplek aan het roken maar gewoon in de tuin onder de afkapping.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jaaaa die! Held!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
pfffffquote:Op donderdag 30 maart 2023 11:59 schreef Hoempah het volgende:
Esther verteld vast tegen Jeffrey dat ze niet mee gaat doen aan LRD want dat is niet goed voor haar rug.
LRD? Wat is dat nou weer?quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:59 schreef Hoempah het volgende:
Esther verteld vast tegen Jeffrey dat ze niet mee gaat doen aan LRD want dat is niet goed voor haar rug.
Die achterkant de war sturen wat bedoeld die man?quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:34 schreef greysbones het volgende:
Ice
nu ga ik aan die achterkant de war voeren
Tiano
zo moet je dat ook doen
via de achterkant oorlog voerenquote:Op donderdag 30 maart 2023 12:03 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Die achterkant de war sturen wat bedoeld die man?
Wie en wat is Tanchy?quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:44 schreef KinKiJan het volgende:
Marciano denkt sowieso volgende eli zijn (Babs) of Zoe. Tanchy laten ze met rust want die doet toch niemand wat. Dit wordt gewoon een emotionele stem en zij (Babs) heeft bij heel veel mensen dingen verneukt. En gisteren hebben ze dat gesprek gehad waar Kenzy bij was. Isaac wil weten wat ze heeft gehoord om wat Isaac heeft gehoord te vergelijken.
Marciano zegt dat ze het hebben omgedraaid, ze zouden hebben gezegd dat zij (Babs) degene was die over hun gepraat had maar nu kwaad is en zich benadeeld voelde. Babs zou daar geen gehoor aan hebben gegeven en alleen geroepen te hebben 'zet me maar erop, zet me maar erop, ik heb bepaalde dingen gezegd, maar ik meen het niet'. Kenzy vond het krom dat Babette in de tijd met GJ had gezegd 'ik heb jullie rug, maak me niet druk' en daarna zo over hun sprak. Nou hebben ze dat gesprek gehad en gebruikte ze gewoon omgedraaide psychologie, daar is zij goed in. Aldus Marciano
ze zullen daar ook wel iets extra's maken om dingen van buitenaf te werenquote:Op donderdag 30 maart 2023 12:04 schreef Hoempah het volgende:
Hebben ze die gesprekken op de rookplek dan? Of moet er gewerkt worden?
war = oorlogquote:Op donderdag 30 maart 2023 12:03 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Die achterkant de war sturen wat bedoeld die man?
Begreep dat ze daar al een nieuw dak hebbenquote:Op donderdag 30 maart 2023 12:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze zullen daar ook wel iets extra's maken om dingen van buitenaf te weren
Ooooh the war....zeg dat dan..😉quote:Op donderdag 30 maart 2023 12:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
via de achterkant oorlog voeren
er zal worden gewerkt anders kun je vanuit de keuken meeluisterenquote:Op donderdag 30 maart 2023 12:06 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Begreep dat ze daar al een nieuw dak hebben
quote:Op donderdag 30 maart 2023 12:08 schreef greysbones het volgende:
iemand heeft een eigen bubbel gecreeerd volgens JW
hij is te oud om zich daar druk om te maken
dan wordt je moeeeeeequote:Op donderdag 30 maart 2023 12:12 schreef utopia2.0 het volgende:
Zou Kenzy zelf niet eens mee moeten doen met sporten. Zo goed voor haar zijn
Uuuuh ik dacht ik kan hier een mini maatscappij ontwiekelen, dan iets met autonomie, de basis uuuuuhmm gruuien, het individu blablablablaquote:Op donderdag 30 maart 2023 12:10 schreef greysbones het volgende:
ongelofelijk
Eunice en JW
het setje domlullen bij elkaar
Ik kan er niet bij, dat ze ook maar enige moeite neemtquote:Op donderdag 30 maart 2023 12:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan wordt je moeeeeee
stel je voor dat haar slaap probleem zich oplost
Dan moet hij zijn 24uur aanvragen, dan komt hij daar snel genoeg achterquote:Op donderdag 30 maart 2023 12:14 schreef Seattle het volgende:
Hoe zou het met Kim zijn?
(Vraagt Jeff zich nu ook af)
Proest.quote:
Lijkt wel eentje die niet helemaal 1005 isquote:
quote:Op donderdag 30 maart 2023 12:21 schreef greysbones het volgende:
binnen of buiten sporten
kiest u maar
apartquote:Op donderdag 30 maart 2023 12:26 schreef Hoempah het volgende:
Even terug gezocht. De gesprekken zijn toch in de muts area.
creatinequote:Op donderdag 30 maart 2023 12:27 schreef Sestra666 het volgende:
izak heeft last v bijwerkingen v xxl meuk
Lekker gezondquote:Op donderdag 30 maart 2023 12:27 schreef Sestra666 het volgende:
izak heeft last v bijwerkingen v xxl meuk
Zag je haar genieten?quote:Op donderdag 30 maart 2023 12:33 schreef greysbones het volgende:
Ice geeft Zoe even een koekje van eigen deeg
Als slaapkamerbewaker mssn of als wekker, schreeuwen kan ze welquote:Op donderdag 30 maart 2023 12:28 schreef greysbones het volgende:
hoe denkt Kenzi bij de Marine te komen met deze instelling
Helemaal eens!quote:Op donderdag 30 maart 2023 12:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan moet hij zijn 24uur aanvragen, dan komt hij daar snel genoeg achter
Hij moet helemaal niets.quote:Op donderdag 30 maart 2023 12:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan moet hij zijn 24uur aanvragen, dan komt hij daar snel genoeg achter
Niet echt nodig om je nu al af te vragen hoe het met haar is toch. Binnen 24 uur zal er toch weinig veranderen in de situatie met haar vader. Verder kun je ook wel inbeelden wat er gebeurd met Kim. Die heeft haar familie weer terug en wellicht ook weer haar oude vriend....in die situatie zal ik maar even wachten om vrijwillig te vertrekken want daar gaat hij spijt van krijgen.quote:Op donderdag 30 maart 2023 12:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Het is ook geen MOETEN, het is een MOGELIJKHEID.
Die zou de taken van Kim overnemen mocht ze manager worden zei ze gisteren in haar pitch, maar ja, dat loopt nu even anders...quote:
Kapper is jasperquote:Op donderdag 30 maart 2023 13:02 schreef Tascha071 het volgende:
Jeff en kapper plakken tape op hun karretjes. Jeff is mega verkouden. Jap: heb je beetje afleiden. Jeff: gast! Ik zie niet eens wat ik doe. En iets van het heeft allemaal geen zin meer.
Huhu.quote:Op donderdag 30 maart 2023 13:21 schreef Harry het volgende:
Babette zou het heel vervelend hebben gevonden als Isaac met de Eli van GJ eruit was gegaan........
Die liegt sneller dan haar schaduw.quote:Op donderdag 30 maart 2023 13:24 schreef cinsan het volgende:
bep is ook niet van eerste leugen gebarsten
waarom danquote:Op donderdag 30 maart 2023 13:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mirthe weer zeiken over de slaapkamer, ze wil perse naar kamer 2
Ze wil naar kamer 2, omdat ze daar meer rust krijgt zegt ze en maakt nu weer mot met Kenzyquote:
Heeft ze nou weer niet haar zin gekregenquote:Op donderdag 30 maart 2023 13:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mirthe weer zeiken over de slaapkamer, ze wil perse naar kamer 2
Volgens Kenzy al 3 weken niet, dan zie je er echt wel anders uitquote:
Beetje zoals Estherquote:Op donderdag 30 maart 2023 13:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Volgens Kenzy al 3 weken niet, dan zie je er echt wel anders uit
quote:Op donderdag 30 maart 2023 13:29 schreef FreshFruit het volgende:
Prima eigenschap trouwens voor bij de marine,krijg je ook weinig slaap.
kop of muntquote:Op donderdag 30 maart 2023 13:35 schreef Tascha071 het volgende:
Kenzy slaapt niet en mirthe maar 4 uur en heel laat. Wie van de twee mag naar kamer 1
beide naar huis met dat gezeik, niemand wil Kenzy op de kamerquote:Op donderdag 30 maart 2023 13:35 schreef Tascha071 het volgende:
Kenzy slaapt niet en mirthe maar 4 uur en heel laat. Wie van de twee mag naar kamer 1
Een psycholoog die het verschil tussen autisme en bipolaire stoornis niet weetquote:Op donderdag 30 maart 2023 13:12 schreef freaky40 het volgende:
Babette is de huis psych van de Febo, nu snap ik het....
quote:Op donderdag 30 maart 2023 13:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Is Mirthe ruilen met Esther weer van de baan?
Ik dacht dat vanmorgen besproken zou worden, en dat ik het dus gemist had.quote:Op donderdag 30 maart 2023 13:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wanneer gaan ze de kamerwissel regelen? #zinin
Ja vroeg ik me ook al af? Esther wilde niet dat de loods het niet zou weten. Dan zou het niet door gaan!!!! Heb ik iets gemist? Esther wil natuurlijk in t stapelbed met jwquote:Op donderdag 30 maart 2023 13:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Is Mirthe ruilen met Esther weer van de baan?
Hij hoeft daar niet te zitten hè? Vrijwillige keuze.quote:Op donderdag 30 maart 2023 13:43 schreef Tascha071 het volgende:
Jeff : heeft er geen zin meer in. Heeft afgelopen nacht niet geslapen. Ik heb het echt met hem te doen! Zit je daar!
quote:Op donderdag 30 maart 2023 13:40 schreef Sestra666 het volgende:
es heeft heerlijk gefilosofeerd met jw![]()
Ze zeiken allebei, lekker naar huis, kan je in je eigen bed slapen of wakker liggenquote:Op donderdag 30 maart 2023 13:49 schreef cinsan het volgende:
kan die myrthe hare klaagbek eens toehouden
Esther op rood, die steeds de haard aan wilquote:Op donderdag 30 maart 2023 13:51 schreef Harry het volgende:
Stemming voor een kuub hout. 365,- euro.
quote:Op donderdag 30 maart 2023 13:52 schreef Harry het volgende:
Zoe tegen Esther: jij staat op rood. Dan moet je niet elke avond hout in de haard flikkeren.
Moet je nagaan dat zijn allerbeste vriend over een paar dagen in de halve finale van de beker staat waarin ie met een amateurclub speelt tegen de traditionele topdrie. Zou een boost geven bij thuiskomst mocht ie besluiten te vertrekken.quote:Op donderdag 30 maart 2023 13:43 schreef Tascha071 het volgende:
Jeff : heeft er geen zin meer in. Heeft afgelopen nacht niet geslapen. Ik heb het echt met hem te doen! Zit je daar!
Mooie post gisteren over Jeff.quote:Op donderdag 30 maart 2023 13:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat zijn allerbeste vriend over een paar dagen in de halve finale van de beker staat waarin ie met een amateurclub speelt tegen de traditionele topdrie. Zou een boost geven bij thuiskomst mocht ie besluiten te vertrekken.
Wie is die voetballer van Spakenburg ?quote:Op donderdag 30 maart 2023 13:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat zijn allerbeste vriend over een paar dagen in de halve finale van de beker staat waarin ie met een amateurclub speelt tegen de traditionele topdrie. Zou een boost geven bij thuiskomst mocht ie besluiten te vertrekken.
Als ik dat ga zeggen krijg je weer offtopic aan je broek en worden berichten gewistquote:Op donderdag 30 maart 2023 13:55 schreef Harry het volgende:
[..]
Wie is die voetballer van Spakenburg ?
nog meer houtquote:Op donderdag 30 maart 2023 13:56 schreef humpty het volgende:
Dus iedereen mag zijn eigen karretje bouwen ...wees creatief zegt Jeff
Nee,dit is wel leuk.quote:Op donderdag 30 maart 2023 13:57 schreef Harry het volgende:
Moraima maakt van de zeepkarren race een freakshow.
Nee joh ik lul maar wat en ben totaal niet objectief dus wat jij zegt kan nietquote:
Kijk dat is dan weer wel leukquote:Op donderdag 30 maart 2023 13:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Eunice geeft haar slaapplaats op kamer 2 op voor Mirthe, Mirthe janken
Dan komt Eunice boven JWquote:Op donderdag 30 maart 2023 13:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Voor hout op rood staan?quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeff boos op Esther, maar weet niet waarom
quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Esther ging naar Jeff om iets te vragen geen idee wat, miss over de slaapplek in k1quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
He?! Mirthe had toch al die van Esther gekregen? Gaat dat weer niet door nu?quote:Op donderdag 30 maart 2023 13:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Snap echt serieus niet waarom iemand dan mee doet. En je dan ook nog zo kut voelen de hele tijd.quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:03 schreef ChocoFan het volgende:
Kenzy heeft een einddatum volgens Mirthe, over 2 maanden gaat die vrijwillig naar huis.
Ik snap dat ook niet. Raar volk.quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:04 schreef Seattle het volgende:
[..]
Snap echt serieus niet waarom iemand dan mee doet. En je dan ook nog zo kut voelen de hele tijd.
Mooi spel, dan is Kenzz weer 2 maanden verder , het is te proberen of die sukkels er in trappenquote:Op donderdag 30 maart 2023 14:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe : Ze heeft ook een afspraak dat ze een einddatum heeft over 2 maanden. En dan misgunt ze me die plek nog.
Eunice : Ze gaat weg?
Mirthe : Over anderhalve maand al.
vannacht liggen ze weer lepeltje, lepeltjequote:Op donderdag 30 maart 2023 14:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe : Kenzy zegt dat achter heeft gezegd dat niet slapen prioriteit heeft. Ik denk dat ze liegt. Ze heeft schijt aan mij, met die verwaande rotkop van haar.
quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:05 schreef juul. het volgende:
[..]
vannacht liggen ze weer lepeltje, lepeltje
quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe : Kenzy zegt dat achter heeft gezegd dat niet slapen prioriteit heeft. Ik denk dat ze liegt. Ze heeft schijt aan mij, met die verwaande rotkop van haar.
En dat is dan je vriendinquote:Op donderdag 30 maart 2023 14:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Over de einddatum, Mirthe zegt daarna dat ze niet weet of Kenzy de waarheid spreekt, omdat ze over meer liegt.
Nicequote:Op donderdag 30 maart 2023 14:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat we 't wetenquote:Op donderdag 30 maart 2023 14:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe : Ze heeft ook een afspraak dat ze een einddatum heeft over 2 maanden. En dan misgunt ze me die plek nog.
Die kan ik alvast noterenquote:Op donderdag 30 maart 2023 14:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Als je het aan mij vraagt dan was de houdbaarheidsdatum van Kenzy al na twee dagen verstrekenquote:Op donderdag 30 maart 2023 14:04 schreef Judiwi het volgende:
Mirthe; Kenzy heeft een einddatum over 2 maanden.
Wow!quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Over de einddatum, Mirthe zegt daarna dat ze niet weet of Kenzy de waarheid spreekt, omdat ze over meer liegt.
2 dagen of 2 maand?quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als je het aan mij vraagt dan was de houdbaarheidsdatum van Kenzy al na twee dagen verstreken
Ja ze is echt heel blij met Kenzy, vorige keer toch ook, heel de dag klagen over haar en savonds met wat drank op was het weer goed tijdens een feestje. En nu weer zulke woorden over haar "vriendinnetje", kap er dan gewoon mee.quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:07 schreef KinKiJan het volgende:
Voor de einddatum opmerking vond ik ook wel lachen
Mirthe: "Ze is facking egoîstisch, ze heeft gewoon schijt aan mij. Met die facking arrogante kop van haar! Zeven maanden slaap ik niet goed en zij maar 3 maanden en nog denkt ze dat ze voorrang heeft"
Ik ben boos op jou, je bent niet lief vandaag had Esther gezegd dus.quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Echt.quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:08 schreef Harry het volgende:
Esther heeft tegen Jeffrey gezegd dat hij niet lief is vandaag.
Dat mens spoort nietquote:Op donderdag 30 maart 2023 14:08 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik ben boos op jou, je bent niet lief vandaag had Esther gezegd dus.
Nog zo'n gevoelloos exemplaarquote:Op donderdag 30 maart 2023 14:08 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dat wijf is echt locoquote:Op donderdag 30 maart 2023 14:08 schreef Harry het volgende:
Jeffrey reageerde boos met de woorden dat hij andere zorgen heeft.
Esther heeft het empathisch vermogen van een kikkererwtquote:Op donderdag 30 maart 2023 14:08 schreef Harry het volgende:
Jeffrey reageerde boos met de woorden dat hij andere zorgen heeft.
Maakt hem niets uit.quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:11 schreef humpty het volgende:
Zal JW Esther daar nog op aanspreken of maakt het hem niks uit
Ze weet donders goed dat Jeff op het randje van vertrek is, dus is een simpel zetje of een gele kaart aannaaien misschien de druppelquote:Op donderdag 30 maart 2023 14:08 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Beetje zoals Jeff en Kim. Aantrekken en weer afstoten.quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:07 schreef ChocoFan het volgende:
Ja, is een beste relatie die tussen mirthe en kenzyZe vinden elkaar echt aardig hu hu huuuu
Volgens mij wil Mirthe maar al te graag aangeraakt wordenquote:Op donderdag 30 maart 2023 14:11 schreef ChocoFan het volgende:
Eunice voor de 100ste keer dat niemand Mirthe zomaar mag aanraken, als je dat niet wil dan mag dat niet.
Esther wilde niet dat iemand anders het wist .. de hele loods wist het inmiddels, dus nu wil Esther niet meer.quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:10 schreef KinKiJan het volgende:
Maar ik snap niet zo goed waarom Mirthe nu weer aan Eunice vraagt of zij zeker weet dat ze haar bed wil ruilen. Vanmorgen had Esther dit ook al beloofd, is dat door K1 tegen gehouden of wat is er veranderd?
Ja echt he. Die doen altijd zo schattig met elkaar, wel wat klef maar beter dan al die haat achter elkaars rug om. Of constant ruzie zoals anderen.quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:12 schreef Kakadylo het volgende:
Het enige stelletje daar dat werkelijk nooit gezeik heeft zijn Rupi en Ima
quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:12 schreef engine het volgende:
[..]
Beetje zoals Jeff en Kim. Aantrekken en weer afstoten.
Eunice had het afgelopen week al beloofd aan Mirthe als Esther niet zou willen, Eunice zei" jij krijgt 100% mijn slaapplekquote:Op donderdag 30 maart 2023 14:10 schreef KinKiJan het volgende:
Maar ik snap niet zo goed waarom Mirthe nu weer aan Eunice vraagt of zij zeker weet dat ze haar bed wil ruilen. Vanmorgen had Esther dit ook al beloofd, is dat door K1 tegen gehouden of wat is er veranderd?
quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Esther wilde niet dat iemand anders het wist .. de hele loods wist het inmiddels, dus nu wil Esther niet meer.
Ja, daarom vond ik het wel grappig en ze raakt ook zelf veel aan bij anderen maar omdat ze nog jong is heeft ze niet door dat ze daar ook verkeerd gedrag bij anderen mee kan uitlokken, daar komt ze nog wel achter en dan wordt ze hopelijk minder aanrakkerig bij iedereen, gaan wij niet meemaken daar. En wat Eunice beschreef ging om iemand die Mirthe bij de arm had gepakt en een soort van meegetrokken had.quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij wil Mirthe maar al te graag aangeraakt worden
Isutuit?quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Eunice vroeg een knuffel aan JW voor hun beiden.quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:15 schreef Harry het volgende:
JW wordt geknuffeld door Mirthe en Eunice.
lol .. en dan gaat nu dus Eunice boven JW liggenquote:Op donderdag 30 maart 2023 14:19 schreef Dotteke het volgende:
O Esther had dus gezegd dat het alleen doorging als ze boven JanWillem mocht slapen
Wat een gillerquote:Op donderdag 30 maart 2023 14:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
lol .. en dan gaat nu dus Eunice boven JW liggen
JW waant zich momenteel in de Eiffeltorenquote:Op donderdag 30 maart 2023 14:15 schreef Harry het volgende:
JW wordt geknuffeld door Mirthe en Eunice.
Zijn niet de eerste.maar wij weten het al.quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:23 schreef KinKiJan het volgende:
Kenzy en Isaac hebben het kort over die coachinggesprekken achter en ondanks beiden duidelijk verstaanbaar direct een mic-check
nu beledig je toch echt de kikkererwtenquote:Op donderdag 30 maart 2023 14:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Esther heeft het empathisch vermogen van een kikkererwt
Precies heel gesprek tussen Zoe en Babs erover straks en hier meteen panisch die meldingenquote:Op donderdag 30 maart 2023 14:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zijn niet de eerste.maar wij weten het al.
quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:27 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
nu beledig je toch echt de kikkererwten
JW vindt het heerlijkquote:Op donderdag 30 maart 2023 14:28 schreef FreshFruit het volgende:
Ik zou me hier ietwat ongemakkelijk bijvoelen.
Of thuis?quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Laat Kenzy in de kas gaan slapen, elke nacht, heeft niemand last van haar en zij van niemand
Ik ook daarom nu stream 1 aan waar we weer een verkapte streamlock hebben met Erik, die iets knipt en zo.quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:30 schreef Seattle het volgende:
Ik heb echt veel te veel JW gehoord vandaag.
quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ook daarom nu stream 1 aan waar we weer een verkapte streamlock hebben met Erik, die iets knipt en zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |