Esther ging naar Jeff om iets te vragen geen idee wat, miss over de slaapplek in k1quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeff boos op Esther, maar weet niet waarom
He?! Mirthe had toch al die van Esther gekregen? Gaat dat weer niet door nu?quote:Op donderdag 30 maart 2023 13:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Eunice geeft haar slaapplaats op kamer 2 op voor Mirthe, Mirthe janken
Snap echt serieus niet waarom iemand dan mee doet. En je dan ook nog zo kut voelen de hele tijd.quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:03 schreef ChocoFan het volgende:
Kenzy heeft een einddatum volgens Mirthe, over 2 maanden gaat die vrijwillig naar huis.
Ik snap dat ook niet. Raar volk.quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:04 schreef Seattle het volgende:
[..]
Snap echt serieus niet waarom iemand dan mee doet. En je dan ook nog zo kut voelen de hele tijd.
Mooi spel, dan is Kenzz weer 2 maanden verder , het is te proberen of die sukkels er in trappenquote:Op donderdag 30 maart 2023 14:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe : Ze heeft ook een afspraak dat ze een einddatum heeft over 2 maanden. En dan misgunt ze me die plek nog.
Eunice : Ze gaat weg?
Mirthe : Over anderhalve maand al.
vannacht liggen ze weer lepeltje, lepeltjequote:Op donderdag 30 maart 2023 14:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe : Kenzy zegt dat achter heeft gezegd dat niet slapen prioriteit heeft. Ik denk dat ze liegt. Ze heeft schijt aan mij, met die verwaande rotkop van haar.
quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:05 schreef juul. het volgende:
[..]
vannacht liggen ze weer lepeltje, lepeltje
quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe : Kenzy zegt dat achter heeft gezegd dat niet slapen prioriteit heeft. Ik denk dat ze liegt. Ze heeft schijt aan mij, met die verwaande rotkop van haar.
En dat is dan je vriendinquote:Op donderdag 30 maart 2023 14:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Over de einddatum, Mirthe zegt daarna dat ze niet weet of Kenzy de waarheid spreekt, omdat ze over meer liegt.
Nicequote:Op donderdag 30 maart 2023 14:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat we 't wetenquote:Op donderdag 30 maart 2023 14:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe : Ze heeft ook een afspraak dat ze een einddatum heeft over 2 maanden. En dan misgunt ze me die plek nog.
Die kan ik alvast noterenquote:Op donderdag 30 maart 2023 14:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Als je het aan mij vraagt dan was de houdbaarheidsdatum van Kenzy al na twee dagen verstrekenquote:Op donderdag 30 maart 2023 14:04 schreef Judiwi het volgende:
Mirthe; Kenzy heeft een einddatum over 2 maanden.
Wow!quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Over de einddatum, Mirthe zegt daarna dat ze niet weet of Kenzy de waarheid spreekt, omdat ze over meer liegt.
2 dagen of 2 maand?quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als je het aan mij vraagt dan was de houdbaarheidsdatum van Kenzy al na twee dagen verstreken
Ja ze is echt heel blij met Kenzy, vorige keer toch ook, heel de dag klagen over haar en savonds met wat drank op was het weer goed tijdens een feestje. En nu weer zulke woorden over haar "vriendinnetje", kap er dan gewoon mee.quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:07 schreef KinKiJan het volgende:
Voor de einddatum opmerking vond ik ook wel lachen
Mirthe: "Ze is facking egoîstisch, ze heeft gewoon schijt aan mij. Met die facking arrogante kop van haar! Zeven maanden slaap ik niet goed en zij maar 3 maanden en nog denkt ze dat ze voorrang heeft"
Ik ben boos op jou, je bent niet lief vandaag had Esther gezegd dus.quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeff boos op Esther, maar weet niet waarom
Echt.quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:08 schreef Harry het volgende:
Esther heeft tegen Jeffrey gezegd dat hij niet lief is vandaag.
Dat mens spoort nietquote:Op donderdag 30 maart 2023 14:08 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik ben boos op jou, je bent niet lief vandaag had Esther gezegd dus.
Nog zo'n gevoelloos exemplaarquote:Op donderdag 30 maart 2023 14:08 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik ben boos op jou, je bent niet lief vandaag had Esther gezegd dus.
Dat wijf is echt locoquote:Op donderdag 30 maart 2023 14:08 schreef Harry het volgende:
Jeffrey reageerde boos met de woorden dat hij andere zorgen heeft.
Esther heeft het empathisch vermogen van een kikkererwtquote:Op donderdag 30 maart 2023 14:08 schreef Harry het volgende:
Jeffrey reageerde boos met de woorden dat hij andere zorgen heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |