Esther ging naar Jeff om iets te vragen geen idee wat, miss over de slaapplek in k1quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeff boos op Esther, maar weet niet waarom
He?! Mirthe had toch al die van Esther gekregen? Gaat dat weer niet door nu?quote:Op donderdag 30 maart 2023 13:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Eunice geeft haar slaapplaats op kamer 2 op voor Mirthe, Mirthe janken
Snap echt serieus niet waarom iemand dan mee doet. En je dan ook nog zo kut voelen de hele tijd.quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:03 schreef ChocoFan het volgende:
Kenzy heeft een einddatum volgens Mirthe, over 2 maanden gaat die vrijwillig naar huis.
Ik snap dat ook niet. Raar volk.quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:04 schreef Seattle het volgende:
[..]
Snap echt serieus niet waarom iemand dan mee doet. En je dan ook nog zo kut voelen de hele tijd.
Mooi spel, dan is Kenzz weer 2 maanden verder , het is te proberen of die sukkels er in trappenquote:Op donderdag 30 maart 2023 14:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe : Ze heeft ook een afspraak dat ze een einddatum heeft over 2 maanden. En dan misgunt ze me die plek nog.
Eunice : Ze gaat weg?
Mirthe : Over anderhalve maand al.
vannacht liggen ze weer lepeltje, lepeltjequote:Op donderdag 30 maart 2023 14:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe : Kenzy zegt dat achter heeft gezegd dat niet slapen prioriteit heeft. Ik denk dat ze liegt. Ze heeft schijt aan mij, met die verwaande rotkop van haar.
quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:05 schreef juul. het volgende:
[..]
vannacht liggen ze weer lepeltje, lepeltje
quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe : Kenzy zegt dat achter heeft gezegd dat niet slapen prioriteit heeft. Ik denk dat ze liegt. Ze heeft schijt aan mij, met die verwaande rotkop van haar.
En dat is dan je vriendinquote:Op donderdag 30 maart 2023 14:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Over de einddatum, Mirthe zegt daarna dat ze niet weet of Kenzy de waarheid spreekt, omdat ze over meer liegt.
Nicequote:Op donderdag 30 maart 2023 14:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat we 't wetenquote:Op donderdag 30 maart 2023 14:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe : Ze heeft ook een afspraak dat ze een einddatum heeft over 2 maanden. En dan misgunt ze me die plek nog.
Die kan ik alvast noterenquote:Op donderdag 30 maart 2023 14:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |