bedoelt hij jef , tuurlijk als jef gaat zijn clan uitgedundquote:Op donderdag 30 maart 2023 11:33 schreef greysbones het volgende:
Ice gaat zorgen dat Heffe niet Loesoe gaat
die man is te belangrijk voor hem
heeft hij niks in te zeggen , als jef weg wil gaat hijquote:Op donderdag 30 maart 2023 11:34 schreef danaqui het volgende:
Iedereen van die andere groep wil Jeff wegwerken, ice " ik laat dat niet gebeuren die man gaat niet weg"
hij is mij te belangrijkquote:Op donderdag 30 maart 2023 11:34 schreef danaqui het volgende:
Iedereen van die andere groep wil Jeff wegwerken, ice " ik laat dat niet gebeuren die man gaat niet weg"
Zelf weggaan is wat anders als eruit stemmen en Ice had het over stemmen op Jeffquote:Op donderdag 30 maart 2023 11:35 schreef cinsan het volgende:
[..]
heeft hij niks in te zeggen , als jef weg wil gaat hij
Zoequote:Op donderdag 30 maart 2023 11:36 schreef KinKiJan het volgende:
XXL Bro's in gesprek over Babette
Marciano dacht bij zichzelf, wat als GJ het wel had gehaald dan was het allemaal anders gelopen, was ze nog bij die saaie mensen gebleven. Ten tweede kan zij de strijd niet zelf uitvechten, zij kan mensen voor haar karretje spannen. Hij zegt dat hij bij Ice geen punten meer kan scoren want ze heeft eraan meegedaan, maakt niet uit wat haar verhaal is, hij gelooft haar verhaal ook niet, want als je op iemands kop drukt ben je daar zelf verantwoordelijk voor.
Ook het verhaal over Jeff (dat Jasper op de stip zou gaan na GJ om Jeff eruit te krijgen). Iedereen weet hoe Jeff is, hij rekent elke stem, zelfs bij managerschap uit. Jappie weet dit ook. Marciano gelooft best dat zijn naam ter sprake is gekomen, maar dat zij Jappie zo voor de bus gooit vindt Marciano apart. Hij denk dat ze haar spel op een andere manier moet spelen, hij kan haar niet serieus nemen.
Isaac neemt niemand van die 11 serieus en dat die 3 nu op hangende pootjes terugkwamen, en wat hun verhaal ook is, ik vertrouw niemand. Ze willen allemaal hun eigen redden, dus hun verhaaltjes maakt hem niks uit. En dat verhaal kwam niet van 'B' zelf he, maar van 'Eddy'. Ze kunnen het ook via 'Eddy' spelen als het zover gaat. Gisteren hebben ze toch met Wanda gesproken bijna anderhalf uur. Marciano had het gehoord van Kenzy, zij was erbij.
(Geen idee wie Eddy is)
🤣 en Eunice zegt: ik ben benieuwd of Mirthe nog bij ons komt.quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:34 schreef FreshFruit het volgende:
JW: Ik blijf liggen waar ik lig.
Even later : Wat maakt het uit waar je slaapt?
Hoort hij zichzelf niet praten?
O ik wilde dit ook al typen en ik kan die man niet meer aanhoren.quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:34 schreef FreshFruit het volgende:
JW: Ik blijf liggen waar ik lig.
Even later : Wat maakt het uit waar je slaapt?
Hoort hij zichzelf niet praten?
? ?quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:33 schreef greysbones het volgende:
Ice gaat zorgen dat Heffe niet Loesoe gaat
die man is te belangrijk voor hem
Dat is geweldig, ze is dus door de mand gevallen bij de bro'squote:
niet alleen bep heel bzwquote:Op donderdag 30 maart 2023 11:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is geweldig, ze is dus door de mand gevallen bij de bro's
Jefe op z'n spaans. Gebruiken ze al lang trouwens.quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:43 schreef Seattle het volgende:
Waarom heet Jeff ineens Heffe? Heb ik even gemist
quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jefe op z'n spaans. Gebruiken ze al lang trouwens.
ook cheng werd hij genoemdquote:Op donderdag 30 maart 2023 11:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jefe op z'n spaans. Gebruiken ze al lang trouwens.
Nee volgens mij nog nietquote:Op donderdag 30 maart 2023 11:44 schreef Judiwi het volgende:
Weet JW al dat Esther bij hem komt liggen.
Vind het wel mooi dat uitgerekend Marciano degene is die haar precies 'uitgelezen' heeft. Zij roept altijd dat ze iedereen kan doorgronden en doen maar zit er vaker naast dan niet.quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is geweldig, ze is dus door de mand gevallen bij de bro's
quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:49 schreef pingu66 het volgende:
Babbel lijkt wel die Amerikaanse die helemaal hyper op zo'n trampoline staat te springen sport instructrice ( kan filmpje niet vinden èn weet niet hoe ik dat moet plaatsen) 😉
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Droef Droef! Toet! Droef Toet! Toet Toet! Droef!" ~ Rupert
Tiano heeft ook een spiegeltje nodig denk ikquote:Op donderdag 30 maart 2023 11:44 schreef KinKiJan het volgende:
Marciano denkt sowieso volgende eli zijn (Babs) of Zoe. Tanchy laten ze met rust want die doet toch niemand wat. Dit wordt gewoon een emotionele stem en zij (Babs) heeft bij heel veel mensen dingen verneukt. En gisteren hebben ze dat gesprek gehad waar Kenzy bij was. Isaac wil weten wat ze heeft gehoord om wat Isaac heeft gehoord te vergelijken.
Marciano zegt dat ze het hebben omgedraaid, ze zouden hebben gezegd dat zij (Babs) degene was die over hun gepraat had maar nu kwaad is en zich benadeeld voelde. Babs zou daar geen gehoor aan hebben gegeven en alleen geroepen te hebben 'zet me maar erop, zet me maar erop, ik heb bepaalde dingen gezegd, maar ik meen het niet'. Kenzy vond het krom dat Babette in de tijd met GJ had gezegd 'ik heb jullie rug, maak me niet druk' en daarna zo over hun sprak. Nou hebben ze dat gesprek gehad en gebruikte ze gewoon omgedraaide psychologie, daar is zij goed in. Aldus Marciano
ze mogen niet op de rookplekquote:Op donderdag 30 maart 2023 11:52 schreef Hoempah het volgende:
Rupert was niet bij de rookplek aan het roken maar gewoon in de tuin onder de afkapping.
[ afbeelding ]
Dat is ze opgedragen door de Febo .. ze mogen vandaag niet bij de rookplek komen.quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:52 schreef Hoempah het volgende:
Rupert was niet bij de rookplek aan het roken maar gewoon in de tuin onder de afkapping.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jaaaa die! Held!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
pfffffquote:Op donderdag 30 maart 2023 11:59 schreef Hoempah het volgende:
Esther verteld vast tegen Jeffrey dat ze niet mee gaat doen aan LRD want dat is niet goed voor haar rug.
LRD? Wat is dat nou weer?quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:59 schreef Hoempah het volgende:
Esther verteld vast tegen Jeffrey dat ze niet mee gaat doen aan LRD want dat is niet goed voor haar rug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |