niet alleen bep heel bzwquote:Op donderdag 30 maart 2023 11:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is geweldig, ze is dus door de mand gevallen bij de bro's
Jefe op z'n spaans. Gebruiken ze al lang trouwens.quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:43 schreef Seattle het volgende:
Waarom heet Jeff ineens Heffe? Heb ik even gemist
quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jefe op z'n spaans. Gebruiken ze al lang trouwens.
ook cheng werd hij genoemdquote:Op donderdag 30 maart 2023 11:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jefe op z'n spaans. Gebruiken ze al lang trouwens.
Nee volgens mij nog nietquote:Op donderdag 30 maart 2023 11:44 schreef Judiwi het volgende:
Weet JW al dat Esther bij hem komt liggen.
Vind het wel mooi dat uitgerekend Marciano degene is die haar precies 'uitgelezen' heeft. Zij roept altijd dat ze iedereen kan doorgronden en doen maar zit er vaker naast dan niet.quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is geweldig, ze is dus door de mand gevallen bij de bro's
quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:49 schreef pingu66 het volgende:
Babbel lijkt wel die Amerikaanse die helemaal hyper op zo'n trampoline staat te springen sport instructrice ( kan filmpje niet vinden èn weet niet hoe ik dat moet plaatsen) 😉
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Droef Droef! Toet! Droef Toet! Toet Toet! Droef!" ~ Rupert
Tiano heeft ook een spiegeltje nodig denk ikquote:Op donderdag 30 maart 2023 11:44 schreef KinKiJan het volgende:
Marciano denkt sowieso volgende eli zijn (Babs) of Zoe. Tanchy laten ze met rust want die doet toch niemand wat. Dit wordt gewoon een emotionele stem en zij (Babs) heeft bij heel veel mensen dingen verneukt. En gisteren hebben ze dat gesprek gehad waar Kenzy bij was. Isaac wil weten wat ze heeft gehoord om wat Isaac heeft gehoord te vergelijken.
Marciano zegt dat ze het hebben omgedraaid, ze zouden hebben gezegd dat zij (Babs) degene was die over hun gepraat had maar nu kwaad is en zich benadeeld voelde. Babs zou daar geen gehoor aan hebben gegeven en alleen geroepen te hebben 'zet me maar erop, zet me maar erop, ik heb bepaalde dingen gezegd, maar ik meen het niet'. Kenzy vond het krom dat Babette in de tijd met GJ had gezegd 'ik heb jullie rug, maak me niet druk' en daarna zo over hun sprak. Nou hebben ze dat gesprek gehad en gebruikte ze gewoon omgedraaide psychologie, daar is zij goed in. Aldus Marciano
ze mogen niet op de rookplekquote:Op donderdag 30 maart 2023 11:52 schreef Hoempah het volgende:
Rupert was niet bij de rookplek aan het roken maar gewoon in de tuin onder de afkapping.
[ afbeelding ]
Dat is ze opgedragen door de Febo .. ze mogen vandaag niet bij de rookplek komen.quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:52 schreef Hoempah het volgende:
Rupert was niet bij de rookplek aan het roken maar gewoon in de tuin onder de afkapping.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jaaaa die! Held!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
pfffffquote:Op donderdag 30 maart 2023 11:59 schreef Hoempah het volgende:
Esther verteld vast tegen Jeffrey dat ze niet mee gaat doen aan LRD want dat is niet goed voor haar rug.
LRD? Wat is dat nou weer?quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:59 schreef Hoempah het volgende:
Esther verteld vast tegen Jeffrey dat ze niet mee gaat doen aan LRD want dat is niet goed voor haar rug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |