Maakt hem niets uit.quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:11 schreef humpty het volgende:
Zal JW Esther daar nog op aanspreken of maakt het hem niks uit
Ze weet donders goed dat Jeff op het randje van vertrek is, dus is een simpel zetje of een gele kaart aannaaien misschien de druppelquote:Op donderdag 30 maart 2023 14:08 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik ben boos op jou, je bent niet lief vandaag had Esther gezegd dus.
Beetje zoals Jeff en Kim. Aantrekken en weer afstoten.quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:07 schreef ChocoFan het volgende:
Ja, is een beste relatie die tussen mirthe en kenzyZe vinden elkaar echt aardig hu hu huuuu
Volgens mij wil Mirthe maar al te graag aangeraakt wordenquote:Op donderdag 30 maart 2023 14:11 schreef ChocoFan het volgende:
Eunice voor de 100ste keer dat niemand Mirthe zomaar mag aanraken, als je dat niet wil dan mag dat niet.
Esther wilde niet dat iemand anders het wist .. de hele loods wist het inmiddels, dus nu wil Esther niet meer.quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:10 schreef KinKiJan het volgende:
Maar ik snap niet zo goed waarom Mirthe nu weer aan Eunice vraagt of zij zeker weet dat ze haar bed wil ruilen. Vanmorgen had Esther dit ook al beloofd, is dat door K1 tegen gehouden of wat is er veranderd?
Ja echt he. Die doen altijd zo schattig met elkaar, wel wat klef maar beter dan al die haat achter elkaars rug om. Of constant ruzie zoals anderen.quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:12 schreef Kakadylo het volgende:
Het enige stelletje daar dat werkelijk nooit gezeik heeft zijn Rupi en Ima
quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:12 schreef engine het volgende:
[..]
Beetje zoals Jeff en Kim. Aantrekken en weer afstoten.
Eunice had het afgelopen week al beloofd aan Mirthe als Esther niet zou willen, Eunice zei" jij krijgt 100% mijn slaapplekquote:Op donderdag 30 maart 2023 14:10 schreef KinKiJan het volgende:
Maar ik snap niet zo goed waarom Mirthe nu weer aan Eunice vraagt of zij zeker weet dat ze haar bed wil ruilen. Vanmorgen had Esther dit ook al beloofd, is dat door K1 tegen gehouden of wat is er veranderd?
quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Esther wilde niet dat iemand anders het wist .. de hele loods wist het inmiddels, dus nu wil Esther niet meer.
Ja, daarom vond ik het wel grappig en ze raakt ook zelf veel aan bij anderen maar omdat ze nog jong is heeft ze niet door dat ze daar ook verkeerd gedrag bij anderen mee kan uitlokken, daar komt ze nog wel achter en dan wordt ze hopelijk minder aanrakkerig bij iedereen, gaan wij niet meemaken daar. En wat Eunice beschreef ging om iemand die Mirthe bij de arm had gepakt en een soort van meegetrokken had.quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij wil Mirthe maar al te graag aangeraakt worden
Isutuit?quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe : Kenzy zegt dat achter heeft gezegd dat niet slapen prioriteit heeft. Ik denk dat ze liegt. Ze heeft schijt aan mij, met die verwaande rotkop van haar.
Eunice vroeg een knuffel aan JW voor hun beiden.quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:15 schreef Harry het volgende:
JW wordt geknuffeld door Mirthe en Eunice.
lol .. en dan gaat nu dus Eunice boven JW liggenquote:Op donderdag 30 maart 2023 14:19 schreef Dotteke het volgende:
O Esther had dus gezegd dat het alleen doorging als ze boven JanWillem mocht slapen
Wat een gillerquote:Op donderdag 30 maart 2023 14:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
lol .. en dan gaat nu dus Eunice boven JW liggen
JW waant zich momenteel in de Eiffeltorenquote:Op donderdag 30 maart 2023 14:15 schreef Harry het volgende:
JW wordt geknuffeld door Mirthe en Eunice.
Zijn niet de eerste.maar wij weten het al.quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:23 schreef KinKiJan het volgende:
Kenzy en Isaac hebben het kort over die coachinggesprekken achter en ondanks beiden duidelijk verstaanbaar direct een mic-check
nu beledig je toch echt de kikkererwtenquote:Op donderdag 30 maart 2023 14:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Esther heeft het empathisch vermogen van een kikkererwt
Precies heel gesprek tussen Zoe en Babs erover straks en hier meteen panisch die meldingenquote:Op donderdag 30 maart 2023 14:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zijn niet de eerste.maar wij weten het al.
quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:27 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
nu beledig je toch echt de kikkererwten
JW vindt het heerlijkquote:Op donderdag 30 maart 2023 14:28 schreef FreshFruit het volgende:
Ik zou me hier ietwat ongemakkelijk bijvoelen.
Of thuis?quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Laat Kenzy in de kas gaan slapen, elke nacht, heeft niemand last van haar en zij van niemand
Ik ook daarom nu stream 1 aan waar we weer een verkapte streamlock hebben met Erik, die iets knipt en zo.quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:30 schreef Seattle het volgende:
Ik heb echt veel te veel JW gehoord vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |