lol .. en dan gaat nu dus Eunice boven JW liggenquote:Op donderdag 30 maart 2023 14:19 schreef Dotteke het volgende:
O Esther had dus gezegd dat het alleen doorging als ze boven JanWillem mocht slapen
Wat een gillerquote:Op donderdag 30 maart 2023 14:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
lol .. en dan gaat nu dus Eunice boven JW liggen
JW waant zich momenteel in de Eiffeltorenquote:Op donderdag 30 maart 2023 14:15 schreef Harry het volgende:
JW wordt geknuffeld door Mirthe en Eunice.
Zijn niet de eerste.maar wij weten het al.quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:23 schreef KinKiJan het volgende:
Kenzy en Isaac hebben het kort over die coachinggesprekken achter en ondanks beiden duidelijk verstaanbaar direct een mic-check
nu beledig je toch echt de kikkererwtenquote:Op donderdag 30 maart 2023 14:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Esther heeft het empathisch vermogen van een kikkererwt
Precies heel gesprek tussen Zoe en Babs erover straks en hier meteen panisch die meldingenquote:Op donderdag 30 maart 2023 14:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zijn niet de eerste.maar wij weten het al.
quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:27 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
nu beledig je toch echt de kikkererwten
JW vindt het heerlijkquote:Op donderdag 30 maart 2023 14:28 schreef FreshFruit het volgende:
Ik zou me hier ietwat ongemakkelijk bijvoelen.
Of thuis?quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Laat Kenzy in de kas gaan slapen, elke nacht, heeft niemand last van haar en zij van niemand
Ik ook daarom nu stream 1 aan waar we weer een verkapte streamlock hebben met Erik, die iets knipt en zo.quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:30 schreef Seattle het volgende:
Ik heb echt veel te veel JW gehoord vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |