Die achterkant de war sturen wat bedoeld die man?quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:34 schreef greysbones het volgende:
Ice
nu ga ik aan die achterkant de war voeren
Tiano
zo moet je dat ook doen
via de achterkant oorlog voerenquote:Op donderdag 30 maart 2023 12:03 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Die achterkant de war sturen wat bedoeld die man?
Wie en wat is Tanchy?quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:44 schreef KinKiJan het volgende:
Marciano denkt sowieso volgende eli zijn (Babs) of Zoe. Tanchy laten ze met rust want die doet toch niemand wat. Dit wordt gewoon een emotionele stem en zij (Babs) heeft bij heel veel mensen dingen verneukt. En gisteren hebben ze dat gesprek gehad waar Kenzy bij was. Isaac wil weten wat ze heeft gehoord om wat Isaac heeft gehoord te vergelijken.
Marciano zegt dat ze het hebben omgedraaid, ze zouden hebben gezegd dat zij (Babs) degene was die over hun gepraat had maar nu kwaad is en zich benadeeld voelde. Babs zou daar geen gehoor aan hebben gegeven en alleen geroepen te hebben 'zet me maar erop, zet me maar erop, ik heb bepaalde dingen gezegd, maar ik meen het niet'. Kenzy vond het krom dat Babette in de tijd met GJ had gezegd 'ik heb jullie rug, maak me niet druk' en daarna zo over hun sprak. Nou hebben ze dat gesprek gehad en gebruikte ze gewoon omgedraaide psychologie, daar is zij goed in. Aldus Marciano
ze zullen daar ook wel iets extra's maken om dingen van buitenaf te werenquote:Op donderdag 30 maart 2023 12:04 schreef Hoempah het volgende:
Hebben ze die gesprekken op de rookplek dan? Of moet er gewerkt worden?
war = oorlogquote:Op donderdag 30 maart 2023 12:03 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Die achterkant de war sturen wat bedoeld die man?
Begreep dat ze daar al een nieuw dak hebbenquote:Op donderdag 30 maart 2023 12:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze zullen daar ook wel iets extra's maken om dingen van buitenaf te weren
Ooooh the war....zeg dat dan..😉quote:Op donderdag 30 maart 2023 12:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
via de achterkant oorlog voeren
er zal worden gewerkt anders kun je vanuit de keuken meeluisterenquote:Op donderdag 30 maart 2023 12:06 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Begreep dat ze daar al een nieuw dak hebben
quote:Op donderdag 30 maart 2023 12:08 schreef greysbones het volgende:
iemand heeft een eigen bubbel gecreeerd volgens JW
hij is te oud om zich daar druk om te maken
dan wordt je moeeeeeequote:Op donderdag 30 maart 2023 12:12 schreef utopia2.0 het volgende:
Zou Kenzy zelf niet eens mee moeten doen met sporten. Zo goed voor haar zijn
Uuuuh ik dacht ik kan hier een mini maatscappij ontwiekelen, dan iets met autonomie, de basis uuuuuhmm gruuien, het individu blablablablaquote:Op donderdag 30 maart 2023 12:10 schreef greysbones het volgende:
ongelofelijk
Eunice en JW
het setje domlullen bij elkaar
Ik kan er niet bij, dat ze ook maar enige moeite neemtquote:Op donderdag 30 maart 2023 12:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan wordt je moeeeeee
stel je voor dat haar slaap probleem zich oplost
Dan moet hij zijn 24uur aanvragen, dan komt hij daar snel genoeg achterquote:Op donderdag 30 maart 2023 12:14 schreef Seattle het volgende:
Hoe zou het met Kim zijn?
(Vraagt Jeff zich nu ook af)
Proest.quote:
Lijkt wel eentje die niet helemaal 1005 isquote:
quote:Op donderdag 30 maart 2023 12:21 schreef greysbones het volgende:
binnen of buiten sporten
kiest u maar
apartquote:Op donderdag 30 maart 2023 12:26 schreef Hoempah het volgende:
Even terug gezocht. De gesprekken zijn toch in de muts area.
creatinequote:Op donderdag 30 maart 2023 12:27 schreef Sestra666 het volgende:
izak heeft last v bijwerkingen v xxl meuk
Lekker gezondquote:Op donderdag 30 maart 2023 12:27 schreef Sestra666 het volgende:
izak heeft last v bijwerkingen v xxl meuk
Zag je haar genieten?quote:Op donderdag 30 maart 2023 12:33 schreef greysbones het volgende:
Ice geeft Zoe even een koekje van eigen deeg
Als slaapkamerbewaker mssn of als wekker, schreeuwen kan ze welquote:Op donderdag 30 maart 2023 12:28 schreef greysbones het volgende:
hoe denkt Kenzi bij de Marine te komen met deze instelling
Helemaal eens!quote:Op donderdag 30 maart 2023 12:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan moet hij zijn 24uur aanvragen, dan komt hij daar snel genoeg achter
Hij moet helemaal niets.quote:Op donderdag 30 maart 2023 12:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan moet hij zijn 24uur aanvragen, dan komt hij daar snel genoeg achter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |