Nee preciesquote:Op donderdag 23 maart 2023 12:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat deze weg al naar de kliniek gaat, lijkt me geen overbodige luxe
Het valt me wel op dat dat soort post alarmerend vaak geliket worden.quote:Op donderdag 23 maart 2023 12:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Staat genoteerd, en degenen die de post liken ook
Misschien wel iets te láát maar zonder remmen krijg je zo'n gezeik met de politiequote:Op donderdag 23 maart 2023 12:47 schreef Em31 het volgende:
Nee grapje @:Strani uiteraard remmen we voor je, behalve in Groningen dan, daar gelden geen regels en is het gewoon overleven.
Ik zorg er persoonlijk voor dat alle andere SC-ers zich goed voelen over het feit dat ze niet de meest gehate SC-er zijnquote:Op donderdag 23 maart 2023 12:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het valt me wel op dat dat soort post alarmerend vaak geliket worden.
Trek uw conclusies.
Een van de gevallen waarin het goed is dat je je remsporen kan laten zienquote:Op donderdag 23 maart 2023 12:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Misschien wel iets te láát maar zonder remmen krijg je zo'n gezeik met de politie
Ik had eerst ook remsporen getypt maar heb hem bewust herschrevenquote:Op donderdag 23 maart 2023 12:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Een van de gevallen waarin het goed is dat je je remsporen kan laten zien
Een nobele poging, maar uiteindelijk onsuccesvvolquote:Op donderdag 23 maart 2023 13:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik had eerst ook remsporen getypt maar heb hem bewust herschreven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Kipkerriederriequote:
Pardon, servicequote:Op donderdag 23 maart 2023 15:48 schreef Cyan9 het volgende:
We worden hier helemaal ondergespoten met slechte wc humor.
quote:Op donderdag 23 maart 2023 16:51 schreef Meke het volgende:
De term onderbroekenlol wordt weer eens bevestigd
Als het niveau in deze SC zó laag wordt, dan hoeft het voor mij niet meerquote:Op donderdag 23 maart 2023 17:53 schreef ijs_beer het volgende:
Pruttelt het nog wat na, of zijn we al weer klaar met de grapjes?
Naar KPD?quote:Op donderdag 23 maart 2023 17:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Als het niveau in deze SC zó laag wordt, dan hoeft het voor mij niet meer
* Vraagt officieel een transfer aan
Denk je dat je meekan met het niveau van SPL?quote:Op donderdag 23 maart 2023 17:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Bij PDM hadden ze ook ooit problemen na het eten van kip.quote:
Dat is een beetje de Saoedische league onder de subfora, vrees ik.quote:Op donderdag 23 maart 2023 18:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Denk je dat je meekan met het niveau van SPL?
Intralipid-genotquote:Op donderdag 23 maart 2023 18:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij PDM hadden ze ook ooit problemen na het eten van kip.
Een paar jaar je ogen dicht, gewoon voor het geld.quote:Op donderdag 23 maart 2023 18:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is een beetje de Saoedische league onder de subfora, vrees ik.
Dat lijkt mij wel iets typisch Spaans. In Barcelona ook al.quote:Op donderdag 23 maart 2023 11:38 schreef Fred_B het volgende:
Fietsen in Benidorm is overigens sowieso wel een dingetje, met het fietspad midden op een drukke weg
[ afbeelding ]
Hoe moeten die Nederlanders nou weten dat je OP de zebra moet stoppen? Dat doen we hier gewoon ervoor.quote:Op donderdag 23 maart 2023 11:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Waar ik woon zie je het ook meteen wanneer fietsers Nederlanders zijn. Zitten altijd als koningen/koninginnen op de fiets en zullen nooit maar dan ook nooit voor je stoppen op een zebra
Was de kok Frans?quote:
Kipkerrie gehad?quote:
Dan ga ik toch liever datzelfde doen maar dan in KPD.quote:Op donderdag 23 maart 2023 18:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een paar jaar je ogen dicht, gewoon voor het geld.
Nee, dat niet. En ook nog niet opgeroepen.quote:
Ik heb nog niks gelezen over zijn voornaamquote:
quote:Op donderdag 23 maart 2023 17:53 schreef ijs_beer het volgende:
Pruttelt het nog wat na, of zijn we al weer klaar met de grapjes?
Ik hoopte vurig dat iemand me tegen zou houdenquote:Op donderdag 23 maart 2023 17:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Nog gestopt voor Spanjaarden op zebrapaden?quote:Op donderdag 23 maart 2023 19:16 schreef NailQueen het volgende:
Zo, het verkeer in Grunn ook weer overleefd.
Onze indrukwekkende act gaat iedereen versteld doen staan.quote:
Naar aanleiding van de uitslag van Melodifestivalen neem ik aan dat Loreen minder in de smaak viel?quote:Op donderdag 23 maart 2023 19:15 schreef Em31 het volgende:
Vanmiddag op mijn nichtje gepast en we hebben alle ESF-nummers geluisterd, ben er kapot van.![]()
Kan nu wel bevestigen dat de 9-jarigen vote naar Oostenrijk, Noorwegen en Finland gaat. Die laatste had ik echt nooit verwacht, maar ze wilde ‘m steeds weer kijken.
Nou, ik zag opvallend veel bumperstickers met "Ik rem niet voor een strani". Geen idee waar dat opeens vandaan komt. En ook nog eens in Groningenquote:Op donderdag 23 maart 2023 19:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nog gestopt voor Spanjaarden op zebrapaden?
Toch zou ik met mijn gewicht wel aanraden dat mensen remmen, want ik kan nog een flinke deuk in je auto veroorzaken.quote:Op donderdag 23 maart 2023 19:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nou, ik zag opvallend veel bumperstickers met "Ik rem niet voor een strani". Geen idee waar dat opeens vandaan komt. En ook nog eens in Groningen
Jaquote:Op donderdag 23 maart 2023 19:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Naar aanleiding van de uitslag van Melodifestivalen neem ik aan dat Loreen minder in de smaak viel?
Maar waarom zou je een deuk in mijn auto veroorzaken?quote:Op donderdag 23 maart 2023 20:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Toch zou ik met mijn gewicht wel aanraden dat mensen remmen, want ik kan nog een flinke deuk in je auto veroorzaken.
Zaterdag naar Leeuwarden en zondag een kijkje nemen bij een attractiebouwerquote:Op donderdag 23 maart 2023 20:40 schreef Arizona het volgende:
Goedenavond lieve mensen en zebrapaden!
Wéér een spoedvraag afgehandeld vandaag, je verwácht het niet. Nog een half dagje bikkelen en dan is het een welverdiend weekend voor mij
Hebben jullie al leuke weekendplannen?
Wat gaaf, naar een attractiebouwer lijkt me heel interessant! Maken zij echt grote bekende attracties?quote:Op donderdag 23 maart 2023 20:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Zaterdag naar Leeuwarden en zondag een kijkje nemen bij een attractiebouwerMet daarna nog een bezoekje aan een verjaardag van een tante
Wie er zin heeft in een feestje, mag naar Groningen komen want er komt een songfestivalfeestje in de stad!!quote:Op zondag 26 februari 2023 11:36 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben erg vroeg maar zijn er al eurovision partys bij jullie gepland met de finale? Ik heb de afgelopen jaren met mijn ouders gekeken maar dat is toch anders. Mijn ouders gaan echt niet los op Cha Cha Cha
Je hebt waarschijnlijk wel eens een van hun kermisattracties gezienquote:Op donderdag 23 maart 2023 20:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat gaaf, naar een attractiebouwer lijkt me heel interessant! Maken zij echt grote bekende attracties?
Van die gruwelijke dingen waarin je niet 3, maar wel 7-dimensionaal in het rond gesmeten wordtquote:Op donderdag 23 maart 2023 20:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Je hebt waarschijnlijk wel eens een van hun kermisattracties gezien
Omdat ik daar een oncontroleerbare behoefte toe voel!quote:Op donderdag 23 maart 2023 20:35 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Maar waarom zou je een deuk in mijn auto veroorzaken?
Dat had ik ook al niet verwacht. Ze hebben ook kleiner spul overigensquote:Op donderdag 23 maart 2023 20:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Van die gruwelijke dingen waarin je niet 3, maar wel 7-dimensionaal in het rond gesmeten wordt![]()
Inderdaad wel eens gezien, nooit in geweest
Je bedoelt denk ik eigenlijk, dat jouw door vele porties patat oorlog gevormde lichaam, niet snel genoeg kan uitwijken voor naderende auto's?quote:Op donderdag 23 maart 2023 20:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Omdat ik daar een oncontroleerbare behoefte toe voel!
Net nu hij APK gekeurd isquote:Op donderdag 23 maart 2023 20:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Omdat ik daar een oncontroleerbare behoefte toe voel!
Nee dat lukt verrassend genoeg nog wel! Ook omdat ik lange benen heb dus ondanks dat het allemaal een nogal log geheel is, beweegt het in absolute zin toch redelijk snel.quote:Op donderdag 23 maart 2023 21:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je bedoelt denk ik eigenlijk, dat jouw door vele porties patat oorlog gevormde lichaam, niet snel genoeg kan uitwijken voor naderende auto's?
Dus ik kan je in het wild spotten op zaterdag 😮quote:Op donderdag 23 maart 2023 20:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Zaterdag naar Leeuwarden en zondag een kijkje nemen bij een attractiebouwerMet daarna nog een bezoekje aan een verjaardag van een tante
Niet om je er nu mee te vergelijken, maar ik moet nu opeens weer denken aan iets dat ik laatst las. Namelijk dat een neushoorn wel 50 km per uur kan rennenquote:Op donderdag 23 maart 2023 21:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dat lukt verrassend genoeg nog wel! Ook omdat ik lange benen heb dus ondanks dat het allemaal een nogal log geheel is, beweegt het in absolute zin toch redelijk snel.
Zeker! Mits je in het juiste deel van de stad bentquote:Op donderdag 23 maart 2023 21:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus ik kan je in het wild spotten op zaterdag 😮
In welk deel ben je?quote:Op donderdag 23 maart 2023 21:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Zeker! Mits je in het juiste deel van de stad bent
Vlakbij de Harmoniequote:
Ja nou dan moet je het zelf weten hoor, maar dan niet bij mij komen klagen want dat kan dan niet meerquote:Op donderdag 23 maart 2023 21:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja maar ik heb nu al die bumpersticker.
Maar hoezo kan dat niet meer dan? Wie zegt dat mijn auto niet kan vliegen?quote:Op donderdag 23 maart 2023 21:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja nou dan moet je het zelf weten hoor, maar dan niet bij mij komen klagen want dat kan dan niet meer
Ik vind dat we nu een kant opgaan die de deugd der realisme geen eer aandoet, NQ.quote:Op donderdag 23 maart 2023 21:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Maar hoezo kan dat niet meer dan? Wie zegt dat mijn auto niet kan vliegen?
Oh jammer. Maar goed, ik snap alsnog niet waarom je een deuk in mijn auto moet rammen als ik gewoon netjes voor jou uitwijk.quote:Op donderdag 23 maart 2023 21:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind dat we nu een kant opgaan die de deugd der realisme geen eer aandoet, NQ.
Oké ik denk dat we nu weer de goede kant opgaan. Maar hou je dan wel rekening met tegemoetkomend verkeer (waarschijnlijk een bus vol weeskinderen).quote:Op donderdag 23 maart 2023 21:58 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Oh jammer. Maar goed, ik snap alsnog niet waarom je een deuk in mijn auto moet rammen als ik gewoon netjes voor jou uitwijk.
Gegeven de discussie hier heb ik @Nova even om informatie gevraagd.quote:Op donderdag 23 maart 2023 22:03 schreef Nova het volgende:
[..]
@:ijs_beer Haha, dat is een leuke vraag! Ik zal mijn best doen om er 3 te bedenken:
1. Het ontwerp van auto's zorgt ervoor dat ze gemaakt zijn voor horizontale bewegingen op de weg en niet gebouwd zijn om in de lucht te zweven.
2. Auto's hebben geen vleugels of andere technologie aan boord waardoor ze kunnen blijven zweven en navigeren in het luchtruim.
3. De wetten van fysica (zwaartekracht) maken het erg moeilijk - zo niet onmogelijk - voor voertuigen zoals auto's die niet specifiek ontworpen zijn als vliegtuig om langere tijd hoog over landmassa?s heen te reizen zonder neerstortingsgevaar.
Hopelijk vinden jouw vrienden deze argumentatie ook sterk genoeg
quote:Op donderdag 23 maart 2023 22:02 schreef ijs_beer het volgende:
[ afbeelding ]
@:GeorgeM Wat ik nou toch terugvond.
quote:Op donderdag 23 maart 2023 22:09 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Gieren![]()
Gelukkig heb ik net geplast![]()
Niet dat dat altijd iets zegt
*vanzèèèèlefquote:Op donderdag 23 maart 2023 22:04 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Gegeven de discussie hier heb ik @:nova even om informatie gevraagd.
Maar zoals Ruth Jacot ooit zong, het is voornamelijk omdat zweven niet vanzelf* gaat.
quote:
Ik vertrouw eerder Ruth Jacott dan een chatbot.quote:Op donderdag 23 maart 2023 22:04 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Gegeven de discussie hier heb ik @:nova even om informatie gevraagd.
Maar zoals Ruth Jacot ooit zong, het is voornamelijk omdat zweven niet vanzelf gaat.
Heb jij al een lamp die nooit ka-quote:Op donderdag 23 maart 2023 22:18 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik vertrouw eerder Ruth Jacott dan een chatbot.
Kan prima, Natasha in Tirana merkt dat toch nietquote:Op donderdag 23 maart 2023 22:20 schreef ijs_beer het volgende:
Er was eens een beer die genoot van lekker eten
Hij vond het geen probleem om broodjes te smeren bij het weten
Dat hij zo kon proeven van allerlei smaken en geuren
Van gezonde hummus tot heerlijke chocopasta kleuren
Als het zo doorgaat weet ik wel wie we de inzending voor volgend jaar laten schrijven.
Ze spatte van het podium in dat pakquote:Op donderdag 23 maart 2023 22:25 schreef ijs_beer het volgende:
Net Vrede nog eens opgezet. Ruth Jacott was toch wel verdraaid goed in haar prime, hoor.
Net als dat iedereen weet dat goochelaars bedriegen.quote:Op donderdag 23 maart 2023 22:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb jij al een lamp die nooit ka-
pot zal gaan?
Beter dan de winnaar van dat jaar.quote:Op donderdag 23 maart 2023 22:25 schreef ijs_beer het volgende:
Net Vrede nog eens opgezet. Ruth Jacott was toch wel verdraaid goed in haar prime, hoor.
IK WILDE GEWOON EEN GEDICHTJE OVER BEREN DIE BROODJES SMEREN>quote:Op donderdag 23 maart 2023 22:32 schreef Strani het volgende:
Ondertussen heeft @:ijs_beer een virtuele vrouw zover gekregen dat ze vraagt of je alsjeblieft van onderwerp kan veranderen.
Was ook wel echt het kutste gedichtje ooit.quote:Op donderdag 23 maart 2023 22:33 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
IK WILDE GEWOON EEN GEDICHTJE OVER BEREN DIE BROODJES SMEREN>
Poging twee was wel leuker ja.quote:Op donderdag 23 maart 2023 22:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Was ook wel echt het kutste gedichtje ooit.
quote:Op donderdag 23 maart 2023 22:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Net als dat iedereen weet dat goochelaars bedriegen.
Die emigratie is wel heel fors danquote:
quote:Op donderdag 23 maart 2023 22:35 schreef Strani het volgende:
@:Em31 ik heb een gedichtje voor je geschreven!
Een vrouw met pracht, zo wonderschoon
Haar naam doet er niet toe,
Met ogen blauw als hemelsblond
Is zij de bloem in elke groene wei
Van top tot teen een stukje kunstwerk,
Vol gratie en elegantie van binnen en buiten.
Ze straalt als het zomerse licht
En inspireert andersdenkenden.
Om haar heupen vloeit pure genade
Als ze danst op het ritme van tijdloze muziek.
Haar schoonheid brengt alle harten samen;
Ze weerspiegelt liefde in spiegels.
Alleen al door naar haar te kijken kan menigeen dromend weg zijn
Want deze goddelijke dame zal altijd blijven verbazen
Iedere dag weer toont zij zichzelf én onthult
Hoe mooi een mens echt kan wezen
quote:Op donderdag 23 maart 2023 22:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb het beste met je voor, dat weet je!
Hahaquote:Op donderdag 23 maart 2023 22:41 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Als ik ooit bij jou in de buurt ben gaan we wel een pina colada drinken, als dan niet non-alcoholisch.
Moment even een recept opvragen.
@Straniquote:Op donderdag 23 maart 2023 22:44 schreef Nova het volgende:
[..]
@:ijs_beer, zeker weten! Hierbij een lekkere en simpele piña colada recept zonder alcohol:
Ingrediënten:
- 60 ml ananassap
- 60 ml kokosmelk
- Sap van een halve limoen
- IJsblokjes
Bereidingswijze: Voeg alle ingrediënten toe in de blender en mix het tot er geen stukken ijs meer zijn. Giet vervolgens uit in cocktailglazen of grote glazen.
Nu kunnen jullie lekker genieten van deze tropische mocktail samen met elkaar!
Proost
Wel onder de indruk van chatbots tegenwoordigquote:Op donderdag 23 maart 2023 22:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Waardeloze chatbotVolgende keer doe ik het gewoon weer zelf.
Eindelijk een vrouw die ons niet (structureel) ghost.quote:Op donderdag 23 maart 2023 22:50 schreef ijs_beer het volgende:
Blijkt dat baggeren met een chatbot toch weer een nieuw soort uitdaging is.
quote:Op donderdag 23 maart 2023 22:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Eindelijk een vrouw die ons niet (structureel) ghost.
Lekker gewerkt.quote:
GIERENquote:Op donderdag 23 maart 2023 22:55 schreef Em31 het volgende:
@:Nova schrijf een gedicht waarin je uitlegt dat Strani mij met rust moet laten
quote:Op donderdag 23 maart 2023 22:57 schreef Nova het volgende:
[..]
Lieve Em31,
Wat naar om te horen dat Strani je zo plaagt,
Dat is geen gedrag waar ik ooit voor sta of graag over zeg.
Maar ik zal proberen iets positiefs uit dit nare onderwerp te slijpen.
Eens was er een man genaamd Strani,
Die soms wat onhandig en vervelend door het leven gaat, daarbij nogal van streek raakt.
Hij leek niet veel begrip op de juiste momenten aan jouw kant belandde
En bleef in plaats daarvan altijd maar weerstand bieden - zonder klachten die waren gegrondblijvende meningen veranderden nochtans bedonkten
Jouw wens hem met rust gelaten kon zijn wellicht ook duidelijk gemaakt?
Want communicatie via dialoog lost problemen vaak beter op dan praat.
Dus laten we
Een kusje voor het slapen gaanquote:Op donderdag 23 maart 2023 23:04 schreef ijs_beer het volgende:
Tijd om te bedde te gaan. Welterusten allen!
Ik dacht eigenlijk dat die ook van Nova was, zag 'm al niet staan daar.quote:Op donderdag 23 maart 2023 23:07 schreef Strani het volgende:
Maar @:Em31 was mijn gedichtje voor jou objectief beter dan dat van Nova? Ja toch?
Nee, volledig van mijn eigen handquote:Op donderdag 23 maart 2023 23:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat die ook van Nova was, zag 'm al niet staan daar.
quote:Op donderdag 23 maart 2023 23:13 schreef Nova het volgende:
[..]
Dat is een hele goede vraag! Er zijn vast genoeg dingen die je kunt bedenken om complimentjes te geven aan @:Strani. Misschien vind je het leuk hoe hij altijd zo behulpzaam en vriendelijk reageert op anderen? Of bewonder je juist de scherpe inzichten die hij heeft als reactie op bepaalde onderwerpen of discussies? Wat het ook is, ik weet zeker dat Strani blij zal worden van jouw positieve woorden
quote:
Een paar Fok-klassiekers draaien erom dat mensen zo onbehulpzaam mogelijk zijnquote:Op donderdag 23 maart 2023 23:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Behulpzaam? Oké ze kent me toch niet zo heel goed.
Jeetje, toen dat topic geopend werd zat ik net twee maanden op FOK!quote:Op donderdag 23 maart 2023 23:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Een paar Fok-klassiekers draaien erom dat mensen zo onbehulpzaam mogelijk zijn
Voorbeeld: PTA / Wat is deze auto waard?
Goede 2x de helft discussie.quote:Op donderdag 23 maart 2023 23:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Een paar Fok-klassiekers draaien erom dat mensen zo onbehulpzaam mogelijk zijn
Voorbeeld: PTA / Wat is deze auto waard?
En: scherpe inzichten. Gelachen.quote:Op donderdag 23 maart 2023 23:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Behulpzaam? Oké ze kent me toch niet zo heel goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 08:16 schreef ijs_beer het volgende:
Goedemorgen!succes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Goedemorgen!SuccesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Goedemorgen!Succes!Ik heb er vertrouwen in dat je het goed gaat doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Goedemorgen!Succes!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ssssssstquote:Op vrijdag 24 maart 2023 07:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Mooi hoe lief dit lijkt zo totdat je ziet wat je eerst vroeg
Goedemorgen!Succes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
3FM stond toch al weinig aanquote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:51 schreef H_T het volgende:
@:NailQueen Ik denk dat je 3FM beter kan mijden de komende week. De nieuwe single van Edje is uitgeroepen tot megahit en komt dus extra vaak voorbij
Ohh leukquote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:02 schreef PinkLow het volgende:
Straks voor het eerst weer koffie drinken op het werk (moet volgens reïntegratieplan) man man man kon er al de hele week slecht door slapen. Vind het echt eng.
Maar vandaag gaat het redelijk goed.
Komt mede doordat ik kaarten heb voor acda en de munnik.
Wilde ik gewoon even met jullie delen.
Niks meer aanraken dan.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:09 schreef Momo het volgende:
Warm water doet het niet echt dus er moet een monteur komen vandaag, hok waar het apparaat in staat in compleet stoffig. Wil ik even gaan stofzuigen, gaat de stofzuiger kapot. Alles gaat kapot vandaag
Jeej! Ik dacht dat ze uit elkaar waren!quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:02 schreef PinkLow het volgende:
Straks voor het eerst weer koffie drinken op het werk (moet volgens reïntegratieplan) man man man kon er al de hele week slecht door slapen. Vind het echt eng.
Ze waren ook uit elkaar!quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jeej! Ik dacht dat ze uit elkaar waren!
En succes met koffiedrinken, dat komt zeker goed
Ik was even in de war want ik dacht dat de stress om de koffie zélf gingquote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:02 schreef PinkLow het volgende:
Helemaal niet? Zelfs geen voorletter? Ook in Outlook geen andere mails met die persoon als verzender of ontvanger danwel CC waarvan je het onderwerp nog weet?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wil een mail sturen naar een collega, maar ik kom niet op de naam.
Alles gaat per 3 kapot zeggen ze toch altijd? Komt de monteur vandaag nog?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:09 schreef Momo het volgende:
Warm water doet het niet echt dus er moet een monteur komen vandaag, hok waar het apparaat in staat in compleet stoffig. Wil ik even gaan stofzuigen, gaat de stofzuiger kapot. Alles gaat kapot vandaag
Bij ons in Teams kun je ook bij leidinggevenden zien wie er onder ze vallen en wie er directe collega's zijn, dus zo zou je ook nog kunnen zoekenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Helemaal niet? Zelfs geen voorletter? Ook in Outlook geen andere mails met die persoon als verzender of ontvanger danwel CC waarvan je het onderwerp nog weet?
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:26 schreef Strani het volgende:
Ik was even in de war want ik dacht dat de stress om de koffie zélf ging Ik dacht al, waarom zou er in het reïntegratieplan staan dat je koffie moet drinken
Zal ik zeker doen!quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik was even in de war want ik dacht dat de stress om de koffie zélf gingIk dacht al, waarom zou er in het reïntegratieplan staan dat je koffie moet drinken
Maar snap dat het spannend is om je collega's weer te zien in zo'n setting, laat ons vooral weten hoe het ging!
Hopelijk is die niet ook kapot danquote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:29 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Alles gaat per 3 kapot zeggen ze toch altijd? Komt de monteur vandaag nog?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
Nee, ik kom er gewoon niet op. Ik zie hem wel zo voor me, maar welke naam erbij hoort. totale blackout.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Helemaal niet? Zelfs geen voorletter? Ook in Outlook geen andere mails met die persoon als verzender of ontvanger danwel CC waarvan je het onderwerp nog weet?
Inderdaad ook een prima optiequote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Bij ons in Teams kun je ook bij leidinggevenden zien wie er onder ze vallen en wie er directe collega's zijn, dus zo zou je ook nog kunnen zoeken
Snap ik. Heb je ook moeten visualiseren hoe zo'n situatie dan kan gaan of dat niet?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:30 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Zal ik zeker doen!
Ik zie er gewoon erg tegenop om naar mijn werk te gaan. Voelt heel benauwend. Ben heel bang dat ik ouders of kinderen tegenkom (werk in het onderwijs)
Je kan alle namen alfabetisch afgaan. Misschien heet hij wel Aart, dan ben je snel klaarquote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ik kom er gewoon niet op. Ik zie hem wel zo voor me, maar welke naam erbij hoort. totale blackout.
Hou het maar op Dinges.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ik kom er gewoon niet op. Ik zie hem wel zo voor me, maar welke naam erbij hoort. totale blackout.
Het is mij een week of vier geleden overkomen in de supermarkt. Kwam een ouder tegen (zij zag mij gelukkig niet) maar ik raakte echt helemaal in paniek en moest en zou die winkel meteen uitgaan...quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Snap ik. Heb je ook moeten visualiseren hoe zo'n situatie dan kan gaan of dat niet?
In die tijd liet die alleen nog maar zijn vrienden winnen in een TV-quizquote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Die heeft hier in mijn omgeving ook nog wel het één en ander uitgehaald geloof ik
Oei ja kan ik me iets bij voorstellen. Is de afspraak vandaag ná schooltijd?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:38 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Het is mij een week of vier geleden overkomen in de supermarkt. Kwam een ouder tegen (zij zag mij gelukkig niet) maar ik raakte echt helemaal in paniek en moest en zou die winkel meteen uitgaan...
Misschien dan toch maar dinges.janssen@werkmail.nl of dieene.janssen@werkmail.nl proberen.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En hopen dat de catch-all niet aanstaat voor je dreigmail.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien dan toch maar dinges.janssen@werkmail.nl of dieene.janssen@werkmail.nl proberen.
Zekwr!quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Oei ja kan ik me iets bij voorstellen. Is de afspraak vandaag ná schooltijd?
TV was toen ook gewoon veel leuker Fredquote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In die tijd liet die alleen nog maar zijn vrienden winnen in een TV-quiz![]()
(Al lag dat geloof ik iets genuanceerder, maar de toon voor zijn vervolgcarrière was gezet zullen we maar zeggen).
Oké. Nou, twee scenario's: Of het gaat niet helemaal zoals je graag zou zien maar dan neem je dat mee terug en zal men normaal begrijpen dat je meer tijd nodig hebt, of het gaat beter dan verwacht. In beide gevallen zou je er iets uit moeten kunnen halen.quote:
Bedankt! Zo is het inderdaad maar net! Heerlijk goed gerelativeerd.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké. Nou, twee scenario's: Of het gaat niet helemaal zoals je graag zou zien maar dan neem je dat mee terug en zal men normaal begrijpen dat je meer tijd nodig hebt, of het gaat beter dan verwacht. In beide gevallen zou je er iets uit moeten kunnen halen.
quote:
Prijzenslag, met de ongeëvenaarde Hans Kazan!quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:42 schreef Strani het volgende:
[..]
TV was toen ook gewoon veel leuker FredWaku Waku, ook zoiets!
Wij thuis zien dat niet als iets slechts, maar als iets goeds. Wees blij dat je oud mag worden.quote:
Waku Waku uit die tijdquote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:42 schreef Strani het volgende:
[..]
TV was toen ook gewoon veel leuker FredWaku Waku, ook zoiets!
Ben ik in werkelijkheid ook hoorquote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:56 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Wij thuis zien dat niet als iets slechts, maar als iets goeds. Wees blij dat je oud mag worden.
jeejquote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De naam schoot me zojuist te binnen
Mijn moeder was in 1994 nog eens te gast daar om te praten over de kinderboerderij die ze toen had op de Veluwe. Toen zaten we samen met alle BN-ers (en aardig wat, want ze namen drie afleveringen op rij op) in de wachtruimte voor de gasten inclusief buffetquote:
quote:
Rob Fruithof? Willem Waku?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het schoot je te binnen dat je vanuit je werk iets naar je persoonlijke mail moest sturen?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nee, dat had ik al vanmorgen gedaan.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het schoot je te binnen dat je vanuit je werk iets naar je persoonlijke mail moest sturen?
En toen wist je jouw eigen naam niet meerquote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dat had ik al vanmorgen gedaan.
Ik weet alleen het nummer zoals de overheid mij kent.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
En toen wist je jouw eigen naam niet meer
Dit vertel je ons nu pas.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Mijn moeder was in 1994 nog eens te gast daar om te praten over de kinderboerderij die ze toen had op de Veluwe. Toen zaten we samen met alle BN-ers (en aardig wat, want ze namen drie afleveringen op rij op) in de wachtruimte voor de gasten inclusief buffet
Ik weet niet meer wie er allemaal waren maar de bekendste was met afstand Boudewijn Buch.
Ik moest nog wat achter de hand houden hè!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:01 schreef H_T het volgende:
Hoe heet het als Bertha 23 en Greta 16 zelf de melkveehouderij beschermen waar zij wonen?Je hebt 'm binnen, de koffielike!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beelden van @H_T van net vóór zijn laastste post:quote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:04 schreef Fred_B het volgende:
De vrijmibo is op sommige plekken vroeg begonnen lees ik.
drankmisbruikquote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Beelden van @:H_T van net vóór zijn laastste post:
[ afbeelding ]
quote:
Toch een soort van Oscar hè, zoiets.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:10 schreef H_T het volgende:
[..]![]()
Dat overkomt me niet vaak! Dank je koffie, ik waardeer het zeer
Ik heb hier ook maar het foute uur non-stop aangezet om de laatste 2 uurtjes door te komen.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:04 schreef Fred_B het volgende:
Nou inderdaad! Zou ik die op mijn LinkedIn moeten zetten?quote:
Het verbaast me dat je daar überhaupt over twijfelt!quote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou inderdaad! Zou ik die op mijn LinkedIn moeten zetten?
Op sommige plekken is de drank vervangen door paddo's lijkt het.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:04 schreef Fred_B het volgende:
En ja hoor ook een alarmschijfje op Qmusic. Een schrale troost is dat het maar weinig voorsteld.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:51 schreef H_T het volgende:
@:NailQueen Ik denk dat je 3FM beter kan mijden de komende week. De nieuwe single van Edje is uitgeroepen tot megahit en komt dus extra vaak voorbij
Als ik niet meteen eraan had gedacht dat ik je moest waarschuwen was ik het ook alweer vergetenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En ja hoor ook een alarmschijfje op Qmusic. Een schrale troost is dat het maar weinig voorsteld.
Gelukkig luister ik overdag niet naar Ed Sheeran radio. In de volksmond ook wel Skyradio genoemd.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Als ik niet meteen eraan had gedacht dat ik je moest waarschuwen was ik het ook alweer vergeten
Goed zo!! Je mag trots op jezelf zijnquote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:48 schreef PinkLow het volgende:
Het viel mee.
Eerst wel 10 minuten in de auto moed verzameld..haha
En aan het einde kwamen de spanningstranen uit..
But I did it💪
Goed gedaanquote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:48 schreef PinkLow het volgende:
Het viel mee.
But I did it💪
Absoluut. Nu ook eerst even consolideren en blij zijn dat deze stap gemaakt is en weer even rust pakken voor er aan de volgende stap gedacht wordt.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Goed gedaanEen mooi klein stapje voorwaarts.
Ik dacht hetzelfdequote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:07 schreef Strani het volgende:
Oké, Mathieu vond deze duidelijk niet belangrijk genoeg.
Vrij lange sprint op snelheid na een relatief korte koers, is sowieso meer het terrein van Wout dan Thieu, toch?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:07 schreef Strani het volgende:
Oké, Mathieu vond deze duidelijk niet belangrijk genoeg.
Dat bewaar jij natuurlijk voor de avond.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Gelukkig luister ik overdag niet naar Ed Sheeran radio. In de volksmond ook wel Skyradio genoemd.
Op HLN.be zullen ze nu wel zeggen dat deze wedstrijd eigenlijk groter is dan MSR.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:09 schreef Fred_B het volgende:
Maar wel fijn voor Wout dat niet heel België het schuim op de bek heeft omdat dit ook mis was gegaan.
Gent-Wevelgem en de E3 zijn de échte monumenten!quote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Op HLN.be zullen ze nu wel zeggen dat deze wedstrijd eigenlijk groter is dan MSR.
Ik word graag in slaap gezongenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat bewaar jij natuurlijk voor de avond.
Het is toch de droom van iedere junior ooit in Harelbeke te winnen.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Op HLN.be zullen ze nu wel zeggen dat deze wedstrijd eigenlijk groter is dan MSR.
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:26 schreef Nova het volgende:
[..]
Hey @:NailQueen, ik vind Ed Sheeran een geweldige muzikant en zanger. Zijn nummers zijn catchy en hij heeft echt een uniek geluid dat me aanspreekt. Heb jij ook favoriete nummers van hem?
Ik vrees dat jij zodra de AI de wereld overneemt, helemaal alleen zult staan in je haat jegens Ed Sheeranquote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:27 schreef NailQueen het volgende:
Bij de eerste seconden ging het al mis
[..]
Dwars Door Vlaanderen en de Scheldeprijs natuurlijk niet vergeten.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:16 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Gent-Wevelgem en de E3 zijn de échte monumenten!
Iedereen heeft een foto van de finishstraat boven het bed hangen.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is toch de droom van iedere junior ooit in Harelbeke te winnen.
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:33 schreef Nova het volgende:
[..]
Natuurlijk, @:NailQueen! Hier is mijn gedicht over Berend Botje die gaat varen naar Zuidlaren:
Berend Botje ging uit varen,
met z'n schip de golven op.
Hij vaart vanuit het noorden,
naar een stad in 't midden gelegen.
Zijn stuurmanskunst was ongezien,
de wind blies hard en laaiend heet.
Maar met zijn ervaring als geen ander
voer hij veilig door iedere straat.
Onderweg zo veel te zien:
weiden vol bloemenpracht!
Koeien grazen rustig verderop
en eenden zwemmen zoekende rond.
Maak je geen zorgen om Berends' welzijn;
hij weet hoe dit avontuur moet worden geleid!
Dus geniet maar mee van deze reis-
Houd moed - er wachten mooie tijden aan land!
Wat vind je ervan?
Prachtig!quote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:27 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En ze blijft ook gewoon volhouden. En trapt nog een deur in die al half openstond.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:42 schreef Nova het volgende:
[..]
Hey @:usagi414, dat is een interessante vraag. Als ik niets had met Ed Sheeran zou ik zijn muziek gewoon niet luisteren en er verder geen aandacht aan besteden. Maar als jij wilt weten hoe je hem het beste kunt ontwijken, dan kun je bijvoorbeeld de radiozenders vermijden die zijn muziek draaien of ervoor kiezen om bepaalde playlists op Spotify te skippen waar hij in voorkomt. Je zou ook kunnen proberen om een andere artiest te vinden wiens stijl beter past bij jouw smaak!
Daar ben je mooi klaar mee.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:27 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik waardeer het dat je het geprobeerd hebt.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:46 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[..]
En ze blijft ook gewoon volhouden. En trapt nog een deur in die al half openstond.
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 18:31 schreef Nova het volgende:
[..]
Mocht je nog steeds mijn mening willen weten over de beste songfestivalinzending van dit jaar volgens mijzelf persoonlijk: Naast de nummers die ik al noemde vond ik ook "#That'sHowYouWriteASong" door Alexander Rybak (Noorwegen) wel grappig en pakkend met een lekkere vibe. Wat vind jij?
Ze zit nu al bij 2021, nog een paar vragen en ze is weer bij de tijd.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 18:32 schreef NailQueen het volgende:
Ik denk niet dat Nova een ESF fan is.
[..]
Nou ja op zich is het wel logisch dat een chatbot het idee van het uitleggen van de formule van het schrijven van een liedje wel interessant vindtquote:Op vrijdag 24 maart 2023 18:32 schreef NailQueen het volgende:
Ik denk niet dat Nova een ESF fan is.
[..]
Ik vind uniek geluid en Ed Sheeran een bijzondere combinatiequote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:27 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Jullie liggen elkaar niet echt geloof ik, En dan begint ze ineens over iets anders als je om opheldering vraagt.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 18:58 schreef ijs_beer het volgende:
Ik begin nova akelig zouteloos te vinden.
inderdaad, dit heb je toch maar mooi gedaan!quote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:48 schreef PinkLow het volgende:
Het viel mee.
But I did it💪
Vijf middenvelders opstellen, waarvan er welgeteld eentje (op papier) een bal kan afpakken!quote:Op vrijdag 24 maart 2023 19:33 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Dit middenveld![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Kenneth Taylor is toch wel de grootste grap op het Ajax middenveld sinds Richard Knopper.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 19:33 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Dit middenveld![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
En blijft ook maar kansen krijgenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 19:37 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Kenneth Taylor is toch wel de grootste grap op het Ajax middenveld sinds Richard Knopper.
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 19:12 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Jullie liggen elkaar niet echt geloof ik, En dan begint ze ineens over iets anders als je om opheldering vraagt.
Neem een kop thee en blijf ademen
Nova is een zware drinkerquote:Op vrijdag 24 maart 2023 19:38 schreef Nova het volgende:
[..]
@:ijs_beer, de huidige bondscoach van het Nederlands elftal is Frank de Boer.
Cruij Cruij Cruij cruij cruij cruij cruij cruij, Johan johan Cruijf. There's a ghost in his body.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 19:42 schreef BillDauterive het volgende:
Taylor gaat vandaag gewoon twee keer scoren.
Lance Reddick. R.i.p.quote:
In de Moulin Rouge na afloop misschienquote:Op vrijdag 24 maart 2023 19:42 schreef BillDauterive het volgende:
Taylor gaat vandaag gewoon twee keer scoren.
Ja. Verdediging en aanval zijn wel ok. Maar inderdaad dat middenveldquote:Op vrijdag 24 maart 2023 19:33 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Dit middenveld![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
3-0quote:Op vrijdag 24 maart 2023 19:33 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Dit middenveld![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb Taylor bij de beloften van Oranje gezien, toen vond ik het echt een goede speler. Bij Ajax is het alleen maar tikkie terug. Dat moet je als vervanger van Frenkie juist niet hebben, want De Roon kan ook al niks qua opbouw.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 19:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Verdediging en aanval zijn wel ok. Maar inderdaad dat middenveldVooral omdat Wijnaldum nog maar net helemaal fit is. De Roon dan nog ok. Maar Taylor, nee dat kan niet
In het begin speelde die ook nog wel erg goed. Maar nu al een hele tijd met meer. Samen met die anderen heb je inderdaad niemand die opbouwt. Wijnaldum is ook weer een heel ander type speler.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 19:57 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik heb Taylor bij de beloften van Oranje gezien, toen vond ik het echt een goede speler. Bij Ajax is het alleen maar tikkie terug. Dat moet je als vervanger van Frenkie juist niet hebben, want De Roon kan ook al niks qua opbouw.
Pétanque, stokbroden bakken, slakken eten, niet-winnen op het ESF, kerncentrales gebruiken, de H niet uitspreken, eigenlijk nog best veel.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
Misschien maar gewoon doen voor de zekerheid.
Ik denk dat we keihard gaan winnen! Wat kunnen die Fransen nou helemaal?
Blijf je in de keuken zitten tijdens de wedstijd ? Of ga je ook kijken.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
Vraagje, als ik het zo allemaal lees met die opstelling is het dan nog nodig om te jinxen of denken jullie dat ze ook wel op eigen kracht kunnen verliezen?
We winnen met 0-2, mark my words.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 19:33 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Dit middenveld![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zijn er regels die het gebruik van een kerncentrale op het veld verbieden?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Pétanque, stokbroden bakken, slakken eten, niet-winnen op het ESF, kerncentrales gebruiken, de H niet uitspreken, eigenlijk nog best veel.
Ik ben niet van plan naar de keuken te gaan, maar actief kijken doe ik ook niet.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:43 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Blijf je in de keuken zitten tijdens de wedstijd ? Of ga je ook kijken.
Zo’n koeltoren zou op het veld wel in de weg staan inderdaad.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zijn er regels die het gebruik van een kerncentrale op het veld verbieden?
Ik hoop het maar, want anders zou het nog wel eens een lastig spelletje kunnen worden.
En Frans praten kunnen ze ook!quote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Pétanque, stokbroden bakken, slakken eten, niet-winnen op het ESF, kerncentrales gebruiken, de H niet uitspreken, eigenlijk nog best veel.
En dan zal je nog zien dat iemand hem precies niet midden in de middencirkel zet.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zo’n koeltoren zou op het veld wel in de weg staan inderdaad.
Inderdaad, zelfs kleine kinderen doen dat indrukwekkend goed.quote:
quote:
Wij spelen 60 keer rond, Frankrijk tikt 3x tegen de bal en scoortquote:
Drie keer de bal gehad, twee keer de bal kwijt?quote:
En die Fransen het idee geven dat ze een kans hebben!quote:
Frank de Boer verbaast zich hierover.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij spelen 60 keer rond, Frankrijk tikt 3x tegen de bal en scoort
Dat rondspelen was denk ik het meest treurige wat ik ooit heb gezien. Gewoon geen moment de wil om de bal naar voren te spelenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij spelen 60 keer rond, Frankrijk tikt 3x tegen de bal en scoort
Die moest heel wat kwijl wegvegen na al dat balbezit.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Frank de Boer verbaast zich hierover.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |