Nee preciesquote:Op donderdag 23 maart 2023 12:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat deze weg al naar de kliniek gaat, lijkt me geen overbodige luxe
Het valt me wel op dat dat soort post alarmerend vaak geliket worden.quote:Op donderdag 23 maart 2023 12:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Staat genoteerd, en degenen die de post liken ook
Misschien wel iets te láát maar zonder remmen krijg je zo'n gezeik met de politiequote:Op donderdag 23 maart 2023 12:47 schreef Em31 het volgende:
Nee grapje @:Strani uiteraard remmen we voor je, behalve in Groningen dan, daar gelden geen regels en is het gewoon overleven.
Ik zorg er persoonlijk voor dat alle andere SC-ers zich goed voelen over het feit dat ze niet de meest gehate SC-er zijnquote:Op donderdag 23 maart 2023 12:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het valt me wel op dat dat soort post alarmerend vaak geliket worden.
Trek uw conclusies.
Een van de gevallen waarin het goed is dat je je remsporen kan laten zienquote:Op donderdag 23 maart 2023 12:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Misschien wel iets te láát maar zonder remmen krijg je zo'n gezeik met de politie
Ik had eerst ook remsporen getypt maar heb hem bewust herschrevenquote:Op donderdag 23 maart 2023 12:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Een van de gevallen waarin het goed is dat je je remsporen kan laten zien
Een nobele poging, maar uiteindelijk onsuccesvvolquote:Op donderdag 23 maart 2023 13:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik had eerst ook remsporen getypt maar heb hem bewust herschreven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Kipkerriederriequote:
Pardon, servicequote:Op donderdag 23 maart 2023 15:48 schreef Cyan9 het volgende:
We worden hier helemaal ondergespoten met slechte wc humor.
quote:Op donderdag 23 maart 2023 16:51 schreef Meke het volgende:
De term onderbroekenlol wordt weer eens bevestigd
Als het niveau in deze SC zó laag wordt, dan hoeft het voor mij niet meerquote:Op donderdag 23 maart 2023 17:53 schreef ijs_beer het volgende:
Pruttelt het nog wat na, of zijn we al weer klaar met de grapjes?
Naar KPD?quote:Op donderdag 23 maart 2023 17:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Als het niveau in deze SC zó laag wordt, dan hoeft het voor mij niet meer
* Vraagt officieel een transfer aan
Denk je dat je meekan met het niveau van SPL?quote:Op donderdag 23 maart 2023 17:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Bij PDM hadden ze ook ooit problemen na het eten van kip.quote:
Dat is een beetje de Saoedische league onder de subfora, vrees ik.quote:Op donderdag 23 maart 2023 18:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Denk je dat je meekan met het niveau van SPL?
Intralipid-genotquote:Op donderdag 23 maart 2023 18:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij PDM hadden ze ook ooit problemen na het eten van kip.
Een paar jaar je ogen dicht, gewoon voor het geld.quote:Op donderdag 23 maart 2023 18:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is een beetje de Saoedische league onder de subfora, vrees ik.
Dat lijkt mij wel iets typisch Spaans. In Barcelona ook al.quote:Op donderdag 23 maart 2023 11:38 schreef Fred_B het volgende:
Fietsen in Benidorm is overigens sowieso wel een dingetje, met het fietspad midden op een drukke weg
[ afbeelding ]
Hoe moeten die Nederlanders nou weten dat je OP de zebra moet stoppen? Dat doen we hier gewoon ervoor.quote:Op donderdag 23 maart 2023 11:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Waar ik woon zie je het ook meteen wanneer fietsers Nederlanders zijn. Zitten altijd als koningen/koninginnen op de fiets en zullen nooit maar dan ook nooit voor je stoppen op een zebra
Was de kok Frans?quote:
Kipkerrie gehad?quote:
Dan ga ik toch liever datzelfde doen maar dan in KPD.quote:Op donderdag 23 maart 2023 18:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een paar jaar je ogen dicht, gewoon voor het geld.
Nee, dat niet. En ook nog niet opgeroepen.quote:
Ik heb nog niks gelezen over zijn voornaamquote:
quote:Op donderdag 23 maart 2023 17:53 schreef ijs_beer het volgende:
Pruttelt het nog wat na, of zijn we al weer klaar met de grapjes?
Ik hoopte vurig dat iemand me tegen zou houdenquote:Op donderdag 23 maart 2023 17:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Nog gestopt voor Spanjaarden op zebrapaden?quote:Op donderdag 23 maart 2023 19:16 schreef NailQueen het volgende:
Zo, het verkeer in Grunn ook weer overleefd.
Onze indrukwekkende act gaat iedereen versteld doen staan.quote:
Naar aanleiding van de uitslag van Melodifestivalen neem ik aan dat Loreen minder in de smaak viel?quote:Op donderdag 23 maart 2023 19:15 schreef Em31 het volgende:
Vanmiddag op mijn nichtje gepast en we hebben alle ESF-nummers geluisterd, ben er kapot van.![]()
Kan nu wel bevestigen dat de 9-jarigen vote naar Oostenrijk, Noorwegen en Finland gaat. Die laatste had ik echt nooit verwacht, maar ze wilde ‘m steeds weer kijken.
Nou, ik zag opvallend veel bumperstickers met "Ik rem niet voor een strani". Geen idee waar dat opeens vandaan komt. En ook nog eens in Groningenquote:Op donderdag 23 maart 2023 19:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nog gestopt voor Spanjaarden op zebrapaden?
Toch zou ik met mijn gewicht wel aanraden dat mensen remmen, want ik kan nog een flinke deuk in je auto veroorzaken.quote:Op donderdag 23 maart 2023 19:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nou, ik zag opvallend veel bumperstickers met "Ik rem niet voor een strani". Geen idee waar dat opeens vandaan komt. En ook nog eens in Groningen
Jaquote:Op donderdag 23 maart 2023 19:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Naar aanleiding van de uitslag van Melodifestivalen neem ik aan dat Loreen minder in de smaak viel?
Maar waarom zou je een deuk in mijn auto veroorzaken?quote:Op donderdag 23 maart 2023 20:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Toch zou ik met mijn gewicht wel aanraden dat mensen remmen, want ik kan nog een flinke deuk in je auto veroorzaken.
Zaterdag naar Leeuwarden en zondag een kijkje nemen bij een attractiebouwerquote:Op donderdag 23 maart 2023 20:40 schreef Arizona het volgende:
Goedenavond lieve mensen en zebrapaden!
Wéér een spoedvraag afgehandeld vandaag, je verwácht het niet. Nog een half dagje bikkelen en dan is het een welverdiend weekend voor mij
Hebben jullie al leuke weekendplannen?
Wat gaaf, naar een attractiebouwer lijkt me heel interessant! Maken zij echt grote bekende attracties?quote:Op donderdag 23 maart 2023 20:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Zaterdag naar Leeuwarden en zondag een kijkje nemen bij een attractiebouwerMet daarna nog een bezoekje aan een verjaardag van een tante
Wie er zin heeft in een feestje, mag naar Groningen komen want er komt een songfestivalfeestje in de stad!!quote:Op zondag 26 februari 2023 11:36 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben erg vroeg maar zijn er al eurovision partys bij jullie gepland met de finale? Ik heb de afgelopen jaren met mijn ouders gekeken maar dat is toch anders. Mijn ouders gaan echt niet los op Cha Cha Cha
Je hebt waarschijnlijk wel eens een van hun kermisattracties gezienquote:Op donderdag 23 maart 2023 20:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat gaaf, naar een attractiebouwer lijkt me heel interessant! Maken zij echt grote bekende attracties?
Van die gruwelijke dingen waarin je niet 3, maar wel 7-dimensionaal in het rond gesmeten wordtquote:Op donderdag 23 maart 2023 20:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Je hebt waarschijnlijk wel eens een van hun kermisattracties gezien
Omdat ik daar een oncontroleerbare behoefte toe voel!quote:Op donderdag 23 maart 2023 20:35 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Maar waarom zou je een deuk in mijn auto veroorzaken?
Dat had ik ook al niet verwacht. Ze hebben ook kleiner spul overigensquote:Op donderdag 23 maart 2023 20:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Van die gruwelijke dingen waarin je niet 3, maar wel 7-dimensionaal in het rond gesmeten wordt![]()
Inderdaad wel eens gezien, nooit in geweest
Je bedoelt denk ik eigenlijk, dat jouw door vele porties patat oorlog gevormde lichaam, niet snel genoeg kan uitwijken voor naderende auto's?quote:Op donderdag 23 maart 2023 20:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Omdat ik daar een oncontroleerbare behoefte toe voel!
Net nu hij APK gekeurd isquote:Op donderdag 23 maart 2023 20:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Omdat ik daar een oncontroleerbare behoefte toe voel!
Nee dat lukt verrassend genoeg nog wel! Ook omdat ik lange benen heb dus ondanks dat het allemaal een nogal log geheel is, beweegt het in absolute zin toch redelijk snel.quote:Op donderdag 23 maart 2023 21:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je bedoelt denk ik eigenlijk, dat jouw door vele porties patat oorlog gevormde lichaam, niet snel genoeg kan uitwijken voor naderende auto's?
Dus ik kan je in het wild spotten op zaterdag 😮quote:Op donderdag 23 maart 2023 20:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Zaterdag naar Leeuwarden en zondag een kijkje nemen bij een attractiebouwerMet daarna nog een bezoekje aan een verjaardag van een tante
Niet om je er nu mee te vergelijken, maar ik moet nu opeens weer denken aan iets dat ik laatst las. Namelijk dat een neushoorn wel 50 km per uur kan rennenquote:Op donderdag 23 maart 2023 21:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dat lukt verrassend genoeg nog wel! Ook omdat ik lange benen heb dus ondanks dat het allemaal een nogal log geheel is, beweegt het in absolute zin toch redelijk snel.
Zeker! Mits je in het juiste deel van de stad bentquote:Op donderdag 23 maart 2023 21:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus ik kan je in het wild spotten op zaterdag 😮
In welk deel ben je?quote:Op donderdag 23 maart 2023 21:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Zeker! Mits je in het juiste deel van de stad bent
Vlakbij de Harmoniequote:
Ja nou dan moet je het zelf weten hoor, maar dan niet bij mij komen klagen want dat kan dan niet meerquote:Op donderdag 23 maart 2023 21:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja maar ik heb nu al die bumpersticker.
Maar hoezo kan dat niet meer dan? Wie zegt dat mijn auto niet kan vliegen?quote:Op donderdag 23 maart 2023 21:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja nou dan moet je het zelf weten hoor, maar dan niet bij mij komen klagen want dat kan dan niet meer
Ik vind dat we nu een kant opgaan die de deugd der realisme geen eer aandoet, NQ.quote:Op donderdag 23 maart 2023 21:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Maar hoezo kan dat niet meer dan? Wie zegt dat mijn auto niet kan vliegen?
Oh jammer. Maar goed, ik snap alsnog niet waarom je een deuk in mijn auto moet rammen als ik gewoon netjes voor jou uitwijk.quote:Op donderdag 23 maart 2023 21:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind dat we nu een kant opgaan die de deugd der realisme geen eer aandoet, NQ.
Oké ik denk dat we nu weer de goede kant opgaan. Maar hou je dan wel rekening met tegemoetkomend verkeer (waarschijnlijk een bus vol weeskinderen).quote:Op donderdag 23 maart 2023 21:58 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Oh jammer. Maar goed, ik snap alsnog niet waarom je een deuk in mijn auto moet rammen als ik gewoon netjes voor jou uitwijk.
Gegeven de discussie hier heb ik @Nova even om informatie gevraagd.quote:Op donderdag 23 maart 2023 22:03 schreef Nova het volgende:
[..]
@:ijs_beer Haha, dat is een leuke vraag! Ik zal mijn best doen om er 3 te bedenken:
1. Het ontwerp van auto's zorgt ervoor dat ze gemaakt zijn voor horizontale bewegingen op de weg en niet gebouwd zijn om in de lucht te zweven.
2. Auto's hebben geen vleugels of andere technologie aan boord waardoor ze kunnen blijven zweven en navigeren in het luchtruim.
3. De wetten van fysica (zwaartekracht) maken het erg moeilijk - zo niet onmogelijk - voor voertuigen zoals auto's die niet specifiek ontworpen zijn als vliegtuig om langere tijd hoog over landmassa?s heen te reizen zonder neerstortingsgevaar.
Hopelijk vinden jouw vrienden deze argumentatie ook sterk genoeg
quote:Op donderdag 23 maart 2023 22:02 schreef ijs_beer het volgende:
[ afbeelding ]
@:GeorgeM Wat ik nou toch terugvond.
quote:Op donderdag 23 maart 2023 22:09 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Gieren![]()
Gelukkig heb ik net geplast![]()
Niet dat dat altijd iets zegt
*vanzèèèèlefquote:Op donderdag 23 maart 2023 22:04 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Gegeven de discussie hier heb ik @:nova even om informatie gevraagd.
Maar zoals Ruth Jacot ooit zong, het is voornamelijk omdat zweven niet vanzelf* gaat.
quote:
Ik vertrouw eerder Ruth Jacott dan een chatbot.quote:Op donderdag 23 maart 2023 22:04 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Gegeven de discussie hier heb ik @:nova even om informatie gevraagd.
Maar zoals Ruth Jacot ooit zong, het is voornamelijk omdat zweven niet vanzelf gaat.
Heb jij al een lamp die nooit ka-quote:Op donderdag 23 maart 2023 22:18 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik vertrouw eerder Ruth Jacott dan een chatbot.
Kan prima, Natasha in Tirana merkt dat toch nietquote:Op donderdag 23 maart 2023 22:20 schreef ijs_beer het volgende:
Er was eens een beer die genoot van lekker eten
Hij vond het geen probleem om broodjes te smeren bij het weten
Dat hij zo kon proeven van allerlei smaken en geuren
Van gezonde hummus tot heerlijke chocopasta kleuren
Als het zo doorgaat weet ik wel wie we de inzending voor volgend jaar laten schrijven.
Ze spatte van het podium in dat pakquote:Op donderdag 23 maart 2023 22:25 schreef ijs_beer het volgende:
Net Vrede nog eens opgezet. Ruth Jacott was toch wel verdraaid goed in haar prime, hoor.
Net als dat iedereen weet dat goochelaars bedriegen.quote:Op donderdag 23 maart 2023 22:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb jij al een lamp die nooit ka-
pot zal gaan?
Beter dan de winnaar van dat jaar.quote:Op donderdag 23 maart 2023 22:25 schreef ijs_beer het volgende:
Net Vrede nog eens opgezet. Ruth Jacott was toch wel verdraaid goed in haar prime, hoor.
IK WILDE GEWOON EEN GEDICHTJE OVER BEREN DIE BROODJES SMEREN>quote:Op donderdag 23 maart 2023 22:32 schreef Strani het volgende:
Ondertussen heeft @:ijs_beer een virtuele vrouw zover gekregen dat ze vraagt of je alsjeblieft van onderwerp kan veranderen.
Was ook wel echt het kutste gedichtje ooit.quote:Op donderdag 23 maart 2023 22:33 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
IK WILDE GEWOON EEN GEDICHTJE OVER BEREN DIE BROODJES SMEREN>
Poging twee was wel leuker ja.quote:Op donderdag 23 maart 2023 22:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Was ook wel echt het kutste gedichtje ooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |