lulquote:Op zondag 19 maart 2023 20:30 schreef sp3c het volgende:
Als je mij een lul en een kutmod vind dan kun je dat achter de schermen melden
Maar dat gelooft natuurlijk niemand
Als het geen alternatieve mening was geweest dan werden al die AI projecten per direct stopgezet. Ik was iig zeker niet van plan om in DIG zo'n topic te openen. Het is wat BNW 'light' en dat zou op zich best prima moeten zijn lijkt me. Maar ik zal stoppen met miepen over een toch al dood topic, hopelijk krijgen jullie BNW op een rails waar iedereen zich in kan vinden.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:45 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik vond het beter in DIG passen, er wordt niet echt een 'alternatieve mening' in gepost, groot deel bevolking en overheden maken zich ongerust over welke kant AI opgaat.
Als je er nieuw leven in blaast en iets meer de BNW kant benadrukt, wil ik het wel een tweede kans geven in BNW. Is dat een goed plan?quote:Op zondag 19 maart 2023 20:45 schreef jogy het volgende:
[..]
Als het geen alternatieve mening was geweest dan werden al die AI projecten per direct stopgezet. Ik was iig zeker niet van plan om in DIG zo'n topic te openen. Het is wat BNW 'light' en dat zou op zich best prima moeten zijn lijkt me. Maar ik zal stoppen met miepen over een toch al dood topic, hopelijk krijgen jullie BNW op een rails waar iedereen zich in kan vinden.
Neh, dat zou dan nogal geforceerd worden. En nogmaals: topic was al gestorven dus prima zo.quote:Op zondag 19 maart 2023 22:26 schreef Jippie het volgende:
[..]
Als je er nieuw leven in blaast en iets meer de BNW kant benadrukt, wil ik het wel een tweede kans geven in BNW. Is dat een goed plan?
de mod voor BNW inderdaad !quote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:51 schreef Straatcommando. het volgende:
Lekker dwars tegen de massa ingaan ja, niet gehinderd door enige kennis maar puur de wil om "anders" te zijn.
Wees dan gewoon eerlijk en zeg dat je helemaal niets op hebt met daadwerkelijke complotten maar de vrije omgang met bronnen hier gewoon misbruikt om je extreemrechtse troep ongestoord te kunnen uitbrakenquote:Op woensdag 29 maart 2023 16:13 schreef ElfKraan het volgende:
Wat is nog het nut als zelfs in een verdomhoekje als bnw zo erg heftig wordt gemodereerd op alternaieve niet-mainstream meningen. Wees dan gewoon eerlijk en stop er dan gewoon helemaal mee. Er is blijkbaar geen enkeke mainstream safespace waar verbeten extreemlinkse kwallen niet volgen om de boel te verpesten door zich kinderachtig te gedragen.
Ben ik het wel mee eens, je ziet het gevolg, er gebeurt geen zak meer hier.quote:Op woensdag 29 maart 2023 16:13 schreef ElfKraan het volgende:
Wat is nog het nut als zelfs in een verdomhoekje als bnw zo erg heftig wordt gemodereerd op alternaieve niet-mainstream meningen. Wees dan gewoon eerlijk en stop er dan gewoon helemaal mee. Er is blijkbaar geen enkeke mainstream safespace waar verbeten extreemlinkse kwallen niet volgen om de boel te verpesten door zich kinderachtig te gedragen.
BNW staat open voor alternatieve visies/meningen over gebeurtenissen in het verleden en het heden. Maar BNW is geen vrijplaats voor het ongehinderd haten op elkaar of beledigen van bevolkingsgroepen.quote:Op woensdag 29 maart 2023 16:13 schreef ElfKraan het volgende:
We zijn dan ook 'Brave New World' en geen 'Brave New Zak'quote:Op woensdag 29 maart 2023 20:26 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens, je ziet het gevolg, er gebeurt geen zak meer hier.
Dat je te dom bent om te modereren als ik je dit nog moet uitleggen !quote:
als het kan graagquote:Op donderdag 30 maart 2023 09:17 schreef DeMolay het volgende:
[..]
Dat je te dom bent om te modereren als ik je dit nog moet uitleggen !
Maar dat heb jij toch zelf ook helemaal niet? Je bent hier eigenlijk alleen maar aanwezig om tegen de mening van BNW'ers in te gaan en bijvoorbeeld Oekraïne te verdedigen, omdat je het niet kan hebben dat de oorlog daar door sommigen hier via een ander perspectief wordt bekeken. Dat is immers ook wat je bedoelt met 'extreemrechtse troep'. En het was ook jij die in FB wanhopig aan het proberen was heel BNW aan banden te leggen. Kortom, wat zelfreflectie zou hier wel op zijn plaats zijn.quote:Op woensdag 29 maart 2023 17:36 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Wees dan gewoon eerlijk en zeg dat je helemaal niets op hebt met daadwerkelijke complotten maar de vrije omgang met bronnen hier gewoon misbruikt om je extreemrechtse troep ongestoord te kunnen uitbraken
hou de eer aan jezelf !quote:
Zou je dit soort persoonlijke aanvallen achterwege willen laten? Van dit gedoe wordt niemand wijzer.quote:Op donderdag 30 maart 2023 10:57 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Maar dat heb jij toch zelf ook helemaal niet? Je bent hier eigenlijk alleen maar aanwezig om tegen de mening van BNW'ers in te gaan en bijvoorbeeld Oekraïne te verdedigen, omdat je het niet kan hebben dat de oorlog daar door sommigen hier via een ander perspectief wordt bekeken. Dat is immers ook wat je bedoelt met 'extreemrechtse troep'. En het was ook jij die in FB wanhopig aan het proberen was heel BNW aan banden te leggen. Kortom, wat zelfreflectie zou hier wel op zijn plaats zijn.
Er is helemaal geen sprake van een aanval, er wordt slechts een observeerbare trend benoemd. En ik moet ook zeggen dat het opvallend is dat je de user ElfKraan aanspreekt en nu mij, maar het dus blijkbaar wel acceptabel vind als een user andermans bijdrages wegzet als 'extreemrechtse troep'. Kunnen we wat dat betreft dus spreken van een dubbele standaard?quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:33 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zou je dit soort persoonlijke aanvallen achterwege willen laten? Van dit gedoe wordt niemand wijzer.
Nee, de uitdrukking 'extreemrechtse troep' is een reactie op de uitdrukking 'verbeten extreemlinkse kwallen'. Het gepolariseer en stemmingmakerij hier moet gewoon stoppen.quote:Op donderdag 30 maart 2023 12:43 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Er is helemaal geen sprake van een aanval, er wordt slechts een observeerbare trend benoemd. En ik moet ook zeggen dat het opvallend is dat je de user ElfKraan aanspreekt en nu mij, maar het dus blijkbaar wel acceptabel vind als een user andermans bijdrages wegzet als 'extreemrechtse troep'. Kunnen we wat dat betreft dus spreken van een dubbele standaard?
Nee dat kan je niet en ik ben het constante gebash van bnw mods een beetje beu aan het worden.quote:Op donderdag 30 maart 2023 12:43 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Er is helemaal geen sprake van een aanval, er wordt slechts een observeerbare trend benoemd. En ik moet ook zeggen dat het opvallend is dat je de user ElfKraan aanspreekt en nu mij, maar het dus blijkbaar wel acceptabel vind als een user andermans bijdrages wegzet als 'extreemrechtse troep'. Kunnen we wat dat betreft dus spreken van een dubbele standaard?
quote:Op donderdag 30 maart 2023 13:40 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee dat kan je niet en ik ben het constante gebash van bnw mods een beetje beu aan het worden.
Dus waar wordt er iemand belachelijk gemaakt of bekritiseerd op een ongepaste of onnodig harde manier? Er werd een vraag gesteld en die heeft Jippie inmiddels heeft beantwoord. Er moet altijd ruimte zijn voor vragen en trouwens voor kritiek.quote:Bashen
Iemand of iets hevig bekritiseren, vaak op een ongepaste of onnodig harde manier; iemand of iets belachelijk maken.
Dan heb je niet terug gelezen neem ik aan.quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:14 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
[..]
Dus waar wordt er iemand belachelijk gemaakt of bekritiseerd op een ongepaste of onnodig harde manier? Er werd een vraag gesteld en die heeft Jippie inmiddels heeft beantwoord. Er moet altijd ruimte zijn voor vragen en trouwens voor kritiek.
lol ...je bedoelt anti pedagogische vaardigheden\quote:Op donderdag 30 maart 2023 13:16 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee, de uitdrukking 'extreemrechtse troep' is een reactie op de uitdrukking 'verbeten extreemlinkse kwallen'. Het gepolariseer en stemmingmakerij hier moet gewoon stoppen.
Echt, gedraag jullie eens als volwassen mensen. Dan hoef ik mijn pedagogische vaardigheden niet te gebruiken.
Geef nu maar eens gewoon aan wat je bedoelt met alle vage opmerkingen richting moderatie.quote:Op donderdag 30 maart 2023 23:01 schreef DeMolay het volgende:
[..]
lol ...je bedoelt anti pedagogische vaardigheden
quote:Op dinsdag 4 april 2023 00:40 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Slap hoor dat je weer uitstekende posts verwijderd van bv @:epicbeardman (dacht ik..het is nu foetsie.)en @:controlaltdelete
Dat kan je zien als feedback. Kopieer het dan naar feedback zodat we erover kunnen feedbacken
Ik ook van jou Koosquote:Op dinsdag 4 april 2023 00:54 schreef koosbasterd het volgende:
Jullie zijn mij te woke...tsss, zo triest dat jullie daarin meegaan.
Je zou maar kleine kinderen hebben, die een leven voor zich hebben met vrijheid...vergeet het maar..het is klaar.....echt..
Ah fijn, zijn we het daarover eens.Wat denk jij trouwens, even tussendoor? zouden bnwers niet een eigen plek mogen hebben zonder dat gezeur van die lui die met msm bronnen smijten en alles wat hier besproken wordt belachelijk maken, zodat het uiteindelijk gesloten wordt..wat de bedoeling ook was en is?quote:Op dinsdag 4 april 2023 01:14 schreef Jippie het volgende:
[..]
Feedback hoort gewoon in Feedback thuis, net zoals jij dit hier post
FOK! is een discussieforum en dan gebeurt het regelmatig dat niet alle neuzen dezelfde kant opstaan.quote:Op dinsdag 4 april 2023 01:17 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Ah fijn, zijn we het daarover eens.Wat denk jij trouwens, even tussendoor? zouden bnwers niet een eigen plek mogen hebben zonder dat gezeur van die lui die met msm bronnen smijten en alles wat hier besproken wordt belachelijk maken, zodat het uiteindelijk gesloten wordt..wat de bedoeling ook was en is?
Klopt, ik ben het bv niet vaak eens met andere bnwers..en dan kunnen we erover van gedachten wisselen./discussiëren.quote:Op dinsdag 4 april 2023 01:38 schreef Jippie het volgende:
[..]
FOK! is een discussieforum en dan gebeurt het regelmatig dat niet alle neuzen dezelfde kant opstaan.
Waarom zou ik? zinloosquote:Vind je dat iemand uit zijn/haar nek kletst kun je of dit gewoon negeren en naar iets anders scrolled of je blijft het gesprek aangaan op een fatsoenlijke manier.
Ligt eraan wie..quote:Niemand heeft de wijsheid in pacht, je hoeft het niet met elkaar eens te zijn om toch een goed gesprek te hebben.
Daar doe ik niet aan mee..ik vind dat alles gezegd mag wordenquote:Als je van mening bent dat BNW belachelijk wordt gemaakt plaats dan een TR.
Je lijkt niet in de gaten te hebben dat je jezelf regelmatig tegenspreekt, alles mag gezegd worden zolang het maar in het straatje van de gemiddelde BNW' er past?quote:Op dinsdag 4 april 2023 01:48 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Klopt, ik ben het bv niet vaak eens met andere bnwers..en dan kunnen we erover van gedachten wisselen./discussiëren.
Met andere woorden, het is geen circlejerk hier wat sommige zeggen en (schijnbaar) bang voor zijn. Dat zie je nl in nws topics..iedereen is het met elkaar eens..putin bad..bv
[..]
Waarom zou ik? zinloos
[..]
Ligt eraan wie..
[..]
Daar doe ik niet aan mee..ik vind dat alles gezegd mag worden
Noem mods gewoon bij de naam, vage ' verwijten' is geen Feedback zoals dat bedoeld wordt.quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:37 schreef RM-rf het volgende:
Overigens... mij als iemand die eerder aan de skeptische kant zit, valt het me ook een beetje op dat bepaalde moderatoren hier wel heel erg betuttelend naar een aantal personen reageren die juist door hun eigen openlijke intersse en posts volgens mij wél de dragende elementen zijn qua onderwerp (Samenzweringen, verborgen agenda's en geheime geschiedenis).
Ikzelf heb eigenlijk niks erop tegen als er bepaalde topics zijn waar een soort van 'safe-haven'-rule geld en waar gewoon géén plaats dan is voor debunken en mensen die de hele tijd de theorieen im frage moeten gaan stellen;
Als daar behoefte voor is, waarom ook niet zulk een plek bieden?
Ikzelf hoop wel dat dat dan verder duidelijk aangegeven is, en dat er ook topics zijn waar wél die discussie mogelijk kan zijn.
Maar als test eens een topic proberen onder een "safe-haven"-rule, waar iedere theorie gewoon vrij verteld kan worden, maar niemand het geloof van de ander mag bekritiseren of om bewijzen bij en ander mag vragen; kan volgens mij best een interssant topic opleveren, en misschien het respect tov elkaar verbeteren.
Dit is de grootste onzin die ik vandaag gelezen heb.quote:Op dinsdag 4 april 2023 01:48 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Dat zie je nl in nws topics..iedereen is het met elkaar eens..
Vind je dat? Ik vind juist dat de user hier een stuk kritischer en weldenkender zijn. Dit maakt BNW ook zo'n fijn subforum.quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:40 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Dit is de grootste onzin die ik vandaag gelezen heb.
Verder:
Dat een topic over de VS voor problemen zorgt kan je van tevoren aan zien komen, discussies over politiek op internet zorgen vaak voor een heel naar sfeertje, helemaal in BNW, waar users vaak al een stuk radicaler zijn.
Kritischer op de MSM wellicht, niet in de bredere zin.quote:Op dinsdag 4 april 2023 15:20 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Vind je dat? Ik vind juist dat de user hier een stuk kritischer en weldenkender zijn. Dit maakt BNW ook zo'n fijn subforum.
Dat lijkt me een heel slecht idee. Daarmee moedig je het verspreiden van mis- en desinformatie juist aan en we kunnen allemaal zien waar dat in de VS toe geleid heeft. Het debunken/factchecken is een prima manier om met (voor iedereen verifieerbare) feiten duidelijk te maken wat de werkelijkheid is. Daar zou toch iedereen naar moeten streven? Waarom zouden mensen die graag iets willen geloven en daarbij zelf informatiebronnen uitsluiten om dat in stand te houden ook nog eens een vrijplaats moeten hebben? Daar kweek je sektes mee zoals bij Trump gebeurde.quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:37 schreef RM-rf het volgende:
Overigens... mij als iemand die eerder aan de skeptische kant zit, valt het me ook een beetje op dat bepaalde moderatoren hier wel heel erg betuttelend naar een aantal personen reageren die juist door hun eigen openlijke intersse en posts volgens mij wél de dragende elementen zijn qua onderwerp (Samenzweringen, verborgen agenda's en geheime geschiedenis).
Ikzelf heb eigenlijk niks erop tegen als er bepaalde topics zijn waar een soort van 'safe-haven'-rule geld en waar gewoon géén plaats dan is voor debunken en mensen die de hele tijd de theorieen im frage moeten gaan stellen;
Ikzelf hoop wel dat dat dan verder duidelijk aangegeven is, en dat er ook topics zijn waar wél die discussie mogelijk kan zijn.
Maar als test eens een topic proberen onder een "safe-haven"-rule, waar iedere theorie gewoon vrij verteld kan worden, maar niemand het geloof van de ander mag bekritiseren of om bewijzen bij en ander mag vragen; kan volgens mij best een interssant topic opleveren, en misschien het respect tov elkaar verbeteren.
Op die manier zijn we aan een keur aan antisemitische 'theorieën' gekomen...quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:37 schreef RM-rf het volgende:
In BNW geloven we dat de MSM, denk aan de NOS, RTL, AD, NU.nl etc mis en desinformatie doen verspreiden.quote:Op woensdag 5 april 2023 00:29 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat lijkt me een heel slecht idee. Daarmee moedig je het verspreiden van mis- en desinformatie juist aan en we kunnen allemaal zien waar dat in de VS toe geleid heeft. Het debunken is een manier om met (voor iedereen verifieerbare) feiten duidelijk te maken wat de werkelijkheid is. Daar zou toch iedereen naar moeten streven? Waarom zouden mensen die graag iets willen geloven en daarbij zelf informatiebronnen uitsluiten om dat in stand te houden ook nog eens een vrijplaats moeten hebben? Daar kweek je sektes mee zoals bij Trump gebeurde.
Dat kan, zou alleen fijn zijn als dat ook onderbouwd wordt.quote:Op woensdag 5 april 2023 00:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]
In BNW geloven we dat de MSM, denk aan de NOS, RTL, AD, NU.nl etc mis en desinformatie doen verspreiden.
Tijdens het corona tijdperk is dat bevestigd. Wij wisten het allang btw.quote:Op woensdag 5 april 2023 00:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat kan, zou alleen fijn zijn als dat ook onderbouwd wordt.
Dat lijkt me sterk.quote:Op woensdag 5 april 2023 00:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Tijdens het corona tijdperk is dat bevestigd. Wij wisten het allang btw.
En het is niet nodig om dat te onderbouwen in BNW. Wel in andere sub fora.
Dit klinkt exact hetzelfde als een onzeker religieus persoon dat tegen ketterij spreekt.quote:Op woensdag 5 april 2023 00:29 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat lijkt me een heel slecht idee. Daarmee moedig je het verspreiden van mis- en desinformatie juist aan en we kunnen allemaal zien waar dat in de VS toe geleid heeft. Het debunken/factchecken is een prima manier om met (voor iedereen verifieerbare) feiten duidelijk te maken wat de werkelijkheid is. Daar zou toch iedereen naar moeten streven? Waarom zouden mensen die graag iets willen geloven en daarbij zelf informatiebronnen uitsluiten om dat in stand te houden ook nog eens een vrijplaats moeten hebben? Daar kweek je sektes mee zoals bij Trump gebeurde.
Dat wordt het ook. En die onderbouwing is niet afhankelijk van de goedkeuring van hen die enkel het evangelie van de MSM volgen.quote:Op woensdag 5 april 2023 00:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat kan, zou alleen fijn zijn als dat ook onderbouwd wordt.
Waarom like je dan een post waarin men voorstelt om safe havens te creëren waar geen weerwoord gegeven mag worden?quote:Op woensdag 5 april 2023 10:18 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Dat wordt het ook. En die onderbouwing is niet afhankelijk van de goedkeuring van hen die enkel het evangelie van de MSM volgen.
Jouw logica ontgaat mij. Noch die like, noch het voorstel, hebben immers enige invloed op het feit dat de onderbouwing niet afhankelijk is van de goedkeuring van hen die enkel het evangelie van de MSM volgen.quote:Op woensdag 5 april 2023 15:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waarom like je dan een post waarin men voorstelt om safe havens te creëren waar geen weerwoord gegeven mag worden?
quote:Op woensdag 5 april 2023 10:16 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Dit klinkt exact hetzelfde als een onzeker religieus persoon dat tegen ketterij spreekt.
"Nee, de Bijbel zegt dit niet klopt."
"Nee, de imam zei dat jij ongelijk hebt."
"In de synagoge werd iets anders geopperd."
De enige onderbouwingen die ik van jou gezien heb zijn jouw interpretaties van de werkelijkheid. Ze zijn nooit gebaseerd op feiten. Je eigen evangelie zeg maar.quote:Op woensdag 5 april 2023 10:18 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Dat wordt het ook. En die onderbouwing is niet afhankelijk van de goedkeuring van hen die enkel het evangelie van de MSM volgen.
Nee, dat geloven we niet. Dat gelooft een deel van de users die denkt dat BNW alleen door hun goedgekeurde informatie mag bevatten.quote:Op woensdag 5 april 2023 00:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]
In BNW geloven we dat de MSM, denk aan de NOS, RTL, AD, NU.nl etc mis en desinformatie doen verspreiden.
Dit soort posts voegen ook helemaal niks toe. Vijandig, aanvallend, op de man en geen inhoud. Het wordt echt onmogelijk gemaakt door dit soort figuren om een normale discussie te voeren.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:21 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Niemand die dan ook beweerde dat de impeachment een strafzaak was. De bewering was dan ook dat de drempel lager was in de Grand Jury omdat daar, in tegenstelling tot de impeachmentprocedure (die een farce was), geen verdediging is.
[..]
Maar lieverd, ze had TDS. Wellicht heb je haar optredens in de MSM gemist, maar ik raad je aan haar interviews op te zoeken. Jij lijkt mij immers iemand die dat wel kan vinden.
[..]
Maar lieverd, die grand jury voorzitter en de rechter zijn ook biased. Dat weten we dankzij hun eigen woorden en handelingen.
Verder snap ik wel dat President Trump heeft bedankt. Waarom zij hij dit moment onbenut laten? Nu kan hij tenminste dit Linkse showproces goed uitmelken. Plus dit vormt een interessant precedent om de Uniparty aan te pakken. Uiteraard zal dat wel moeten gebeuren op plekken die niet door en door corrupt zijn zoals Manhattan. En hopelijk zal dat ook op zo'n wijze gebeuren dat het niet ten koste gaat van het vervolgen van daadwerkelijke criminelen zoals we nu in New York zien. Het mag wat kosten hoor, die Linkse ideologie.
[..]
Hihi. Toch interessant dat men met deze clownshow vooruit gaat, en de beeldvorming van een heksenjacht versterken, in plaats van naar echte misdrijven te gaan. Jij lijkt immers iets te verwachten vanuit Georgia of Jack Smith. Ik ben bang dat we hier in een klassiek Linkse val zijn getrapt. Het idee dat er wel sprake van iets van schuld moet zijn wanneer er maar genoeg aantijgingen zijn. Zo werkt het wellicht in de socialistische kringen, maar in integere kringen natuurlijk niet.
[..]
Het maakt toch niet uit dat het overgrote deel niet topgeheim was. Dat doet me denken aan de hysterie rondom documenten die President Trump meenam vanuit het Witte Huis. Slechts een paar dingen met de markering topgeheim (die hij uiteraard als President heeft kunnen declassificeren). Met die logica hebben we nu weer een nothingburger, nietwaar? In dit geval natuurlijk wel meer dan met Clinton, want die had juist niet de mogelijkheid om informatie te declassificeren.
[..]
Dat zal ik zeker doen wanneer het terecht is. Zoals bij jou. Jij bent partijdig en jij bagatelliseert een hoop dubieuze zaken. Al zijn er in jouw geval verzachtende omstandigheden, omdat ik van mening ben dat je geen Baas in eigen Brein bent.
En inhoud wordt steeds genoemd. Maar wanneer inhoud voor types als jij enkel het door de Autoriteit gedicteerde betekent, dan tsja. Dat is mij te religieus.
[..]
Projector goes brrrrr.
Bijzonder om dan "dit soort figuren" te zeggen.quote:Op donderdag 6 april 2023 10:55 schreef The_End het volgende:
[..]
Dit soort posts voegen ook helemaal niks toe. Vijandig, aanvallend, op de man en geen inhoud. Het wordt echt onmogelijk gemaakt door dit soort figuren om een normale discussie te voeren.
Het lijkt mij een goed plan als je eens stopt met het kinderachtige 'Hihi', en het (verkapt) sneren naar anderen. Je zegt met veel bombarie BNW te verlaten vanwege 'verandering', maar ondertussen ben je hier nog steeds te vinden. Helemaal prima dat je gewoon op BNW blijft komen, iedereen is welkom hier. Maar het is niet aan jou om te bepalen waar users mogen posten. Zoals ik al schreef BNW staat open voor iederee. Als je niet van een andere mening gediend bent (dit geldt voor iedereen) kun je beter geen discussie aangaan.quote:Op donderdag 6 april 2023 11:13 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Bijzonder om dan "dit soort figuren" te zeggen.
Verder lijkt BNW mij niet de omgeving waar jij in gedijt. Wellicht is iets als POL passender? Daar heb je immers inhoud, is het niet vijandig of aanvallend.
Je hebt gelijk maar door ' dit soort figuren' te gebruiken maak je je ook schuldig aan badinerend gedrag. Ook niet doen.quote:Op donderdag 6 april 2023 10:55 schreef The_End het volgende:
[..]
Dit soort posts voegen ook helemaal niks toe. Vijandig, aanvallend, op de man en geen inhoud. Het wordt echt onmogelijk gemaakt door dit soort figuren om een normale discussie te voeren.
Joh deze users zijn hier niet voor de discussie, ze horen zichzelf graag het hoogste woord voeren, ze zijn hier alleen aanwezig omdat ze op je neer kijken en om je de oren te wassen daar halen ze een soort van voldoening uit, dus alles wordt onder loep gehouden en aangegrepen om je bij de kladden te kunnen pakken. Het is allang geen echt bnw meer maar een msm-nieuws-forum inderdaad, een zinkend schip ook nog eens.quote:Op donderdag 6 april 2023 11:13 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Bijzonder om dan "dit soort figuren" te zeggen.
Verder lijkt BNW mij niet de omgeving waar jij in gedijt. Wellicht is iets als POL passender? Daar heb je immers inhoud, is het niet vijandig of aanvallend.
Dit lijkt een beetje de standaard in BNW, waar we verandering in willen brengen.quote:Op donderdag 6 april 2023 12:44 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Joh deze users zijn hier niet voor de discussie, ze horen zichzelf graag het hoogste woord voeren, ze zijn hier alleen aanwezig omdat ze op je neer kijken en om je de oren te wassen...
quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:58 schreef HowardRoark het volgende:
Oehhh, een fact-check van de AP uit 2019. Ik blijf het fascinerend vinden dat er binnen bepaalde kringen vermeende journalistieke orakels nodig zijn om de lezer te vertellen wat de vermeende waarheden zijn en wat niet.
Een kritisch denkend mens met een divers mediadieet, komt na een zorgvuldige analyse van verscheidene bronnen zelf tot zulke inzichten, maar als je gewend bent om enkel af te gaan op het gedicteerde, moeten natuurlijk alle zeilen worden bijgezet om de gepresenteerde narratieven van enige legitimiteit te voorzien.
Inhoudsloze onzin. Zorgt alleen maar voor ontsporing van discussies.quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:22 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Er staat zelfs in de tweet nog dat het een fact-check van AP is, inhoudelijker reageren kan bijna niet. Het valt wel op dat elke keer als er hier users bepaalde aspecten benoemen van iets wat jij zelf post, jij hen gaat verwijten dat het niet inhoudelijk is. Het is bijna alsof je het niet kunt hebben dat sommigen het objectief waarneembare benoemen. Hoe komt dat toch?
Omdat de betreffende user kwaliteitsusers als jij en ik verwijderd willen zien, en dat enkel in het strak gemodereerde POL waar enkel de juiste meningen van de juiste bronnen mogen worden geplaatst, als plaats voor Amerikaanse politiek en cultuur op Fok! geldt.quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:47 schreef HowardRoark het volgende:
Waarom ga je ineens hier elke post plaatsen waar je het niet mee eens bent? Dit is niet waar de FB voor bedoelt is. Zet gewoon een TR als je het idee hebt dat iemand de policy heeft overschreden. Wat je nu doet is op basis van een verschil van mening insteken op censuur. Jammer, want met mijn posts is er niets mis. Hetzelfde ging op voor de posts van @:QuidProJoe die je hier ook al kwam plaatsen in de hoop dat je er zo voor kon zorgen dat ze verwijderd zouden worden.
Er is genoeg mis met die posts, dat is juist het probleem.quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:24 schreef The_End het volgende:
[..]
[..]
Inhoudsloze onzin. Zorgt alleen maar voor ontsporing van discussies.
Omdat ik het zat ben dat discussies continue ontsporen door het offtopic geneuzel vol met aanvallen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:47 schreef HowardRoark het volgende:
Waarom ga je ineens hier elke post plaatsen waar je het niet mee eens bent? Dit is niet waar de FB voor bedoelt is. Zet gewoon een TR als je het idee hebt dat iemand de policy heeft overschreden. Wat je nu doet is op basis van een verschil van mening insteken op censuur. Jammer, want met mijn posts is er niets mis. Hetzelfde ging op voor de posts van @:QuidProJoe die je hier ook al kwam plaatsen in de hoop dat je er zo voor kon zorgen dat ze verwijderd zouden worden.
Post dan iets BNW-waardigs.quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:00 schreef The_End het volgende:
[..]
Omdat ik het zat ben dat discussies continue ontsporen door het offtopic geneuzel vol met aanvallen.
Moet ik voortaan bij jou navragen of ik de 'bnw goedgekeurde' mening verkondig?quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:09 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Post dan iets BNW-waardigs.
Er zijn plekken waar je beter gedijt dan hier. (En nee, Jippie, dat betekent niet dat hij hier niet mag posten.)
Daar zit je dus al mis, van al die aantijgingen is helemaal geen sprake. Waar we daarentegen wel van kunnen spreken is dat jij zowel mij als @QuidProJoe hier op slinkse wijze een hak probeert te zetten.quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:00 schreef The_End het volgende:
[..]
Omdat ik het zat ben dat discussies continue ontsporen door het offtopic geneuzel vol met aanvallen.
Nee hoor, dat hoef je niet. Maar ik sta er wel voor open als je het wilt.quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:17 schreef The_End het volgende:
[..]
Moet ik voortaan bij jou navragen of ik de 'bnw goedgekeurde' mening verkondig?
Ik gedij hier prima. Ook dat bepaal jij niet.
Hou eens op met dat stemmingmaken. Met dit gedrag ben jij degene die BNW aan het ondermijnen is, steek je hand in eigen boezem.quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:52 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Omdat de betreffende user kwaliteitsusers als jij en ik verwijderd willen zien, en dat enkel in het strak gemodereerde POL waar enkel de juiste meningen van de juiste bronnen mogen worden geplaatst, als plaats voor Amerikaanse politiek en cultuur op Fok! geldt.
Zij die BNW het hardste schreeuwen om inhoudelijke discussies en verifieerbare feiten, hebben de minste interesse in een gezond BNW. Voor hen, een gezond BNW is een dood BNW.
Voor de duidelijkheid de hele tekst uit de MED / Aanvulling op de userpolicy (per 24 augustus 2021):quote:
Dit staat nog steeds in de policy? Dat lijkt me al lang achterhaald?quote:• transseksualiteit is een afwijking/psychische aandoening
quote:De VN-Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) heeft op haar officiële lijst van ziekten transgender-zijn als psychische stoornis geschrapt.
Bron
Mis ik nu iets of staat hier helemaal niets in over transgenderisme?quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:30 schreef Jippie het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid de hele tekst uit de MED / Aanvulling op de userpolicy (per 24 augustus 2021):
Aanvullend geldt per direct het volgende (een hernieuwde uitleg van de bestaande policy en aankondiging van een wat striktere handhaving)
Gedragspolicy
Per direct veranderen er niet echt een aantal dingen, maar zullen we strakker gaan toezien op een aantal zaken die eigenlijk al nooit mochten en die er helaas toch hier en daar zijn ingeslopen. Dat heeft vooral te maken met zaken als racistisch en discriminerend taalgebruik en persoonlijke aanvallen, maar strekt zich tevens uit naar getroll, lollig doen in serieuze topics, het aanvallen van topicstarters, 'pseudomodden' en ander sfeerverpestend gedrag.
Racisme, discriminatie en persoonlijke aanvallen
Het is gebleken dat onder zowel users als crewleden het gevoel heerst dat er niet of nauwelijks tegen wordt opgetreden, ondanks het feit dat er dagelijks honderden posts verwijderd worden. Racistisch en discriminerend taalgebruik zijn gewoonweg niet toegestaan in een haatdragende context, en het op persoonlijk vlak aanvallen van medeusers is dat óók niet. Dat is ook nooit toegestaan geweest, maar we zullen hier de komende tijd de teugels strakker op gaan trekken.
Daaronder valt tevens het schofferen van groepen mensen in welke vorm dan ook, om iets waar ze niet zelf voor gekozen hebben. Denk aan land van herkomst, etniciteit, huidskleur, seksuele voorkeur etc. We vallen dus niemand aan om wat die persoon of groep is en waar die persoon of groep niets aan kan doen.
Daaronder valt dus NIET het zelfgekozen -of veroorzaakte, zoals dik/dun, roken, drinken, geloof, welke baan je hebt enz. tenzij dit geldt als persoonlijke aanval richting de gesprekspartners op FOK! zelf. Je mag dus prima het katholieke geloof onzinnig of slecht vinden, om maar iets te noemen, maar niet een katholieke medeuser aanvallen op het feit dat hij katholiek is. Of vvd-er. Of een dikke, rokende kaalkop. Of een uitkeringstrekker. Of wat dan ook. Op het moment dat dat als manier wordt gebruikt om iemand aan te vallen of beledigen kan hierop gewoon worden ingegrepen, en kun je tegen bans aan lopen. We behandelen elkaar hier op respectvolle wijze en discussiëren op argumenten. Ook het direct uitschelden van medeusers voor nazi, fascist, racist, linkse wegkijker, wappie, tokkie, landverrader, bruinhemd, pedofiel etc is vanzelfsprekend niet toegestaan.
Verspreiden persoonsgegevens
Het verspreiden van persoonsgegevens is niet toegestaan. Dat houdt in; geen echte namen, woonplaatsen, genoten opleidingen, medische informatie, religieuze voorkeur, etniciteit etc van medeFOK!kers of - indien dit niet publiekelijk bekend is - derden. Geen (verkapte) oproepen tot het lastigvallen van personen, bedrijven, instanties etc.
Trollen, 'pseudomodden', lollig/offtopic/vervelend doen in serieuze topics
Het lollig, offtopic of vervelend doen in serieuze topics en forums is niet toegestaan. Ja, een klein grapje tussendoor moet kunnen, maar dat kan prima in een reactie waarin je tevens een serieus antwoord of serieuze reactie geeft. Roepen dat een topicstarter kut is, een openingspost kut is, je denkt dat het verhaal verzonnen is, je vermoed dat iemand een kloon is van die-of-gene enz enz zijn allemaal zaken die niet nodig, storend en ongewenst zijn en de discussie verstoren voor anderen en die dus aangepakt zullen worden.
Doelbewust beledigende, denigrerende termen gebruiken in hatelijke context
• De 'grote blonde leider' heet gewoon Geert Wilders
• BLM staat voor Black Lives Matter, niet voor BurnLootMurder of wat dan ook
• Geitenneukers / zandbakvolk / haatbaarden etc zijn allemaal termen die wij niet nodig achten en niet wenselijk vinden, net als kuthollanders bijvoorbeeld
• Hoewel het nogal een achterhaald iets is mag je natuurlijk vinden dat iets als homoseksualiteit onnatuurlijk is. Toch kun je dat dat op respectvolle wijze uiten. Pedo's en homo's met elkaar vergelijken doen we niet. Homo's 'vies' noemen of homoseksualiteit een psychische afwijking noemen ook niet, om maar een paar voorbeelden te noemen.
Je mening mag je hebben en tot op zekere hoogte bij ons uiten, maar wel altijd op een fatsoenlijke en respectvolle manier.
Belangrijk is dus waarom iemand iets zegt. De intentie is vanzelfsprekend belangrijker dan de volgorde van een paar letters. Het doel is om de boel weer wat gezelligheid en gemoedelijkheid te geven, zonder meningen die gewoon normaal zijn geformuleerd te weren. Dat laatste zou een discussie onmogelijk maken, en dat is voor een forum een beetje alsof je het water uit een zwembad laat lopen en dan zegt tegen mensen die binnen komen 'zwem ze!'.
Bedenk bij alles wat je post vooraf
- kan ik dit vriendelijker verwoorden?
- is wat ik schrijf legaal?
En vergeet niet; jouw vrijheid om je mening op zeer grove wijze te uiten is niet onze verplichting die mening te publiceren. Wil je perse doelbewust schoffere, doe dat dan onder je eigen persoonlijke naam én draag zelf de verantwoordelijkheid door het op je eigen site of social te zetten.
Dat is ook uit het jaar kruik.quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:42 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dit staat nog steeds in de policy? Dat lijkt me al lang achterhaald?
[..]
[ twitter ]
Dat is ook uit het jaar kruik.quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:42 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
[..]
[ twitter ]
Ik legde eerder op de avond uit dat ik heb nagevraagd bij Danny of ik waar homo/ homoseksueel staat in de laatste policy ook transgender kan plaatsen/lezen, dit heeft hij beaamd.quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:47 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Mis ik nu iets of staat hier helemaal niets in over transgenderisme?
Aan de andere kant heb je dit:quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:42 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
[..]
[ twitter ]
Hmm, okee. En hoe kan er volgens jou nog wel kritiek worden geuit op bepaalde onderwerpen die hiermee te maken hebben? Want het blijkt dus dat het plaatsen van tweets van een presidentskandidaat ook al niet meer kan aangezien jij dit categoriseert als 'haat'. Richting de Amerikaanse presidentsverkiezingen in 2024 zullen deze onderwerpen toch naar voren komen en in de cultuuroorlog zelfs een grote rol spelen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:50 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat is ook uit het jaar kruik.
[..]
Ik legde eerder op de avond uit dat ik heb nagevraagd bij Danny of ik waar homo/ homoseksueel staat in de laatste policy ook transgender kan plaatsen/lezen, dit heeft hij beaamd.
Dat is nou juist veranderd:quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:55 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Aan de andere kant heb je dit:
https://icd.who.int/browse10/2019/en#/F64
En hier lijkt het er op dat die update niet is doorgevoerd/het nog steeds actief is?
https://www.icd10data.com(...)9/F60-F69/F64-/F64.0
quote:ICD-11 has redefined gender identity-related health, replacing outdated diagnostic categories like ICD-10’s “transsexualism” and “gender identity disorder of children” with “gender incongruence of adolescence and adulthood” and “gender incongruence of childhood”, respectively. Gender incongruence has been moved out of the “Mental and behavioural disorders” chapter and into the new “Conditions related to sexual health” chapter. This reflects current knowledge that trans-related and gender diverse identities are not conditions of mental ill-health, and that classifying them as such can cause enormous stigma.
Bron
Je kan in deze prima over lhbtq onderwerpen discussiëren, maar verlet laat dat het een geestesziekte is(of je dat nu wel of niet daadwerkelijk vindt)quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:58 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm, okee. En hoe kan er volgens jou nog wel kritiek worden geuit op bepaalde onderwerpen die hiermee te maken hebben? Want het blijkt dus dat het plaatsen van tweets van een presidentskandidaat ook al niet meer kan aangezien jij dit categoriseert als 'haat'. Richting de Amerikaanse presidentsverkiezingen in 2024 zullen deze onderwerpen toch naar voren komen en in de cultuuroorlog zelfs een grote rol spelen.
Daarnaast zou het nog altijd interessant zijn als hier toch weer een 'woke' topic kan komen. Maar als niets van het LHBTQ gedoe besproken mag worden werkt dat wel belemmerend.
Yep, heb hem gevonden, nieuw systeem. Een nieuwe naam, maar nog steeds een diagnose.quote:
Tja er zijn zoveel diagnoses. Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op vrijdag 7 april 2023 22:04 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Yep, heb hem gevonden, nieuw systeem. Een nieuwe naam, maar nog steeds een diagnose.
https://icd.who.int/brows(...)%2fentity%2f90875286
Maar je ontneemt dus zo wel mogelijkheden om te discussiëren of te delen wat er binnen de politiek wordt gezegd. Dat is raar.quote:Op vrijdag 7 april 2023 22:02 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je kan in deze prima over lhbtq onderwerpen discussiëren, maar verlet laat dat het een geestesziekte is(of je dat nu wel of niet daadwerkelijk vindt)
Overigens zitten we in een vrij bizarre en unieke situatie, cultuuroorlog zoals je zelf al mooi omschreef, waarbij een van de potentiële kandidaten alle tot nu toe geldende fatsoensnormen overboord gooit. En dan heb je ook nog eens het verschil tussen USA en Europa, in het bijzonder Nederland.
Een figuur als Trump krijgt ik Nederland nooit echt voet aan de grond bijvoorbeeld. Omdat veel van wat hij zegt ook echt haatzaaien is.
Dat betekent dat er een arts is die zegt dat iets niet in orde is. En dat is okee, het is geen waardeoordeel. Iemand is niet minder omdat die ziek is of een aandoening heeft. Feit blijft wel dat er iets aan de hand is.quote:Op vrijdag 7 april 2023 22:10 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Tja er zijn zoveel diagnoses. Wat wil je daarmee zeggen?
Er mag zeker over de LHBTI gemeenschap, homoseksuelen, queers, transgender, aseksuelen etc worden gesproken maar niet in een beledigende, haatdragende context. Dat zal door transfobe mensen zeker als belemmerend worden ervaren.quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:58 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm, okee. En hoe kan er volgens jou nog wel kritiek worden geuit op bepaalde onderwerpen die hiermee te maken hebben? Want het blijkt dus dat het plaatsen van tweets van een presidentskandidaat ook al niet meer kan aangezien jij dit categoriseert als 'haat'. Richting de Amerikaanse presidentsverkiezingen in 2024 zullen deze onderwerpen toch naar voren komen en in de cultuuroorlog zelfs een grote rol spelen.
Daarnaast zou het nog altijd interessant zijn als hier toch weer een 'woke' topic kan komen. Maar als niets van het LHBTQ gedoe besproken mag worden werkt dat wel belemmerend.
De twee voorbeelden die je aanhaalt zijn helmaal niet te vergelijken.quote:Op vrijdag 7 april 2023 22:11 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Maar je ontneemt dus zo wel mogelijkheden om te discussiëren of te delen wat er binnen de politiek wordt gezegd. Dat is raar.
En het ging hier in BNW natuurlijk veel verder dan dat. Er zijn topics gesloten omdat genderchirurgie voor minderjarigen 'verminken' werd genoemd. Dus ook dat kon al niet meer. Zelfs users die zelf homo zijn mogen geen kritieken meer uit op een bepaalde LHBTQ identiteitspolitiek.
Als ik bijvoorbeeld vind dat kinderen niet met regenboogvlaggetjes moeten rondlopen, chirurgische ingrepen voor minderjarigen geschift zijn of niet geloof dat een man echt een vrouw kan worden, moet ik die mening toch kunnen uiten? Alleen dit wordt momenteel dus weggeveegd onder het mom van 'haat'.
Ik ben echt helemaal klaar met dit gezaag over het al dan niet zien van genderdysforie als geestesziekte. Het heeft echt niks maar dan ook niks met bnw te maken.quote:Op vrijdag 7 april 2023 22:15 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Dat betekent dat er een arts is die zegt dat iets niet in orde is. En dat is okee, het is geen waardeoordeel. Iemand is niet minder omdat die ziek is of een aandoening heeft. Feit blijft wel dat er iets aan de hand is.
En dat is met homofilie bijvoorbeeld niet zo. Homo's en transgenders op dezelfde hoop gooien dat hoort niet. Heel misschien als homofilie ook een diagnose zou zijn, maar dat is niet zo. Het zijn volledig verschillende zaken.
Ik denk dat je twee dingen door elkaar haalt? Transseksualiteit/ Gender Incongruence is op zich geen disorder net als homofilie dat niet is. Dat er psychische problemen uit voortkomen is heel wat anders.quote:Op vrijdag 7 april 2023 22:15 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Dat betekent dat er een arts is die zegt dat iets niet in orde is. En dat is okee, het is geen waardeoordeel. Iemand is niet minder omdat die ziek is of een aandoening heeft. Feit blijft wel dat er iets aan de hand is.
En dat is met homofilie bijvoorbeeld niet zo. Homo's en transgenders op dezelfde hoop gooien dat hoort niet. Heel misschien als homofilie ook een diagnose zou zijn, maar dat is niet zo. Het zijn volledig verschillende zaken.
Ben je links of rechtshandig?quote:Op vrijdag 7 april 2023 22:15 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Inzichten veranderen.quote:Pas rond 1960 werd linksschrijven gedoogd
Dat schrijven met de linkerhand op school ook lang als afwijking werd gezien, blijkt uit het artikel 'Wat moet Moeder doen als een van haar kinderen linksch is?’ uit De Gooi & Eemlander in 1938.
Het stuk begint nog mild: ‘Als een kind van nature linksch is, is het glad verkeerd voor zijn lichamelijke en verstandelijke ontwikkeling, indien men hem dwingt, het vrije gebruik van zijn linkerhand op te geven. En is een kind van nature rechtsch, probeer dan niet, hem te dwingen, de bekwaamheden van beide handen gelijktijdig te ontwikkelen. (...) De rechterhersenhelft zou te veel worden uitgeput.’
Toch moet schrijven met rechts, vond de krant: ‘Ons schrift is geheel op de rechterhand ingesteld met zijn richting van links naar rechts en zijn krullen, die de natuurlijke bewegingen van de rechterhand volgen.’ De krant adviseerde linkshandige kinderen pianoles te volgen en met ballen te spelen. Zo ontwikkelen ze beide handen. Maar oefen niet te hard, want dan wordt het kind ‘linksch aan beide handen, d.w.z. zéér onhandig’. Pas rond 1960 werd linksschrijven een beetje gedoogd.
Ik noem het geen geestesziekte, ik noem het een diagnose. Da's een feit.quote:Op vrijdag 7 april 2023 22:19 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik ben echt helemaal klaar met dit gezaag over het al dan niet zien van genderdysforie als geestesziekte. Het heeft echt niks maar dan ook niks met bnw te maken.
Nee, ik zou eerder iets posten in de trant van dat er een groep mensen is die ervoor gelobbied heeft om transgenders bij de homoseksuelen, lesbiënnes en biseksuelen te plaatsen, om die groep (de transgenders) vervolgens te misbruiken voor hun eigen agenda. En die agenda is, door middel van het verwarren van kinderen over hun geslacht op scholen en via entertainment, de wens naar wilsbekwaamheid voor kinderen omtrent geslachtsveranderingen te bereiken en te normaliseren. En vervolgens, wanneer een kind oud genoeg wordt geacht om te beslissen of er een geslachtsdeel op of af mag, dat het ook oud genoeg is om te beslissen over geslachtsdelen van anderen.quote:Als je het nou had over "genderdysforie" (zie je wat ik hier doe?) als wapen om het gezin te slopen, ik noem maar wat, dan wel. Maar dat lees ik niet.
Ik ruk met links maar schrijf met rechts.quote:Op vrijdag 7 april 2023 22:20 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ben je links of rechtshandig?
[..]
Inzichten veranderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |