abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 maart 2023 @ 14:14:46 #126
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_208591261
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 13:40 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Nee dat kan je niet en ik ben het constante gebash van bnw mods een beetje beu aan het worden.
quote:
Bashen

Iemand of iets hevig bekritiseren, vaak op een ongepaste of onnodig harde manier; iemand of iets belachelijk maken.
Dus waar wordt er iemand belachelijk gemaakt of bekritiseerd op een ongepaste of onnodig harde manier? Er werd een vraag gesteld en die heeft Jippie inmiddels heeft beantwoord. Er moet altijd ruimte zijn voor vragen en trouwens voor kritiek.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Forum Admin donderdag 30 maart 2023 @ 14:15:35 #127
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_208591273
quote:
14s.gif Op donderdag 30 maart 2023 14:14 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
[..]
Dus waar wordt er iemand belachelijk gemaakt of bekritiseerd op een ongepaste of onnodig harde manier? Er werd een vraag gesteld en die heeft Jippie inmiddels heeft beantwoord. Er moet altijd ruimte zijn voor vragen en trouwens voor kritiek.
Dan heb je niet terug gelezen neem ik aan.

Met het laatste roerend eens.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  donderdag 30 maart 2023 @ 23:01:02 #128
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_208597417
quote:
2s.gif Op donderdag 30 maart 2023 13:16 schreef Jippie het volgende:

[..]
Nee, de uitdrukking 'extreemrechtse troep' is een reactie op de uitdrukking 'verbeten extreemlinkse kwallen'. Het gepolariseer en stemmingmakerij hier moet gewoon stoppen.

Echt, gedraag jullie eens als volwassen mensen. Dan hoef ik mijn pedagogische vaardigheden niet te gebruiken.
lol ...je bedoelt anti pedagogische vaardigheden\

vooral je eigen draad , Hoe krijgen we BNW weer zoals het bedoeld is #1 ....getuigde van jouw pedagogische vaardigheden !

[ Bericht 8% gewijzigd door DeMolay op 30-03-2023 23:12:51 ]
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 30 maart 2023 @ 23:12:48 #129
485843 crew  Jippie
pi_208597516
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 23:01 schreef DeMolay het volgende:

[..]
lol ...je bedoelt anti pedagogische vaardigheden
Geef nu maar eens gewoon aan wat je bedoelt met alle vage opmerkingen richting moderatie.
  donderdag 30 maart 2023 @ 23:14:19 #130
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_208597529
Dat je het niet wilt of niet kan begrijpen is mij nu al duidelijk ! zelfs jip en janneke taal werkte niet bij jouw...lees de draad boven terug ! dus nee verdere uitleg is MOOT !
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_208599604
Ik moet zeggen dat ik het knap vind hoeveel tijd en energie de fa's & mods steken hierin en nog beleefd blijven ook. Ik zou denk ik niet het geduld er voor gehad hebben.
pi_208649151
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 00:40 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Slap hoor dat je weer uitstekende posts verwijderd van bv @:epicbeardman (dacht ik..het is nu foetsie.)en @:controlaltdelete
Dat kan je zien als feedback. Kopieer het dan naar feedback zodat we erover kunnen feedbacken
pi_208649178
Jullie zijn mij te woke...tsss, zo triest dat jullie daarin meegaan.
Je zou maar kleine kinderen hebben, die een leven voor zich hebben met vrijheid...vergeet het maar..het is klaar.....echt..
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 4 april 2023 @ 01:14:04 #134
485843 crew  Jippie
pi_208649249
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 00:47 schreef koosbasterd het volgende:

[..]

Feedback hoort gewoon in Feedback thuis, net zoals jij dit hier post ^O^
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 4 april 2023 @ 01:15:21 #135
485843 crew  Jippie
pi_208649254
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 00:54 schreef koosbasterd het volgende:
Jullie zijn mij te woke...tsss, zo triest dat jullie daarin meegaan.
Je zou maar kleine kinderen hebben, die een leven voor zich hebben met vrijheid...vergeet het maar..het is klaar.....echt..
Ik ook van jou Koos O+
pi_208649262
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 april 2023 01:14 schreef Jippie het volgende:

[..]
Feedback hoort gewoon in Feedback thuis, net zoals jij dit hier post ^O^
Ah fijn, zijn we het daarover eens.Wat denk jij trouwens, even tussendoor? zouden bnwers niet een eigen plek mogen hebben zonder dat gezeur van die lui die met msm bronnen smijten en alles wat hier besproken wordt belachelijk maken, zodat het uiteindelijk gesloten wordt..wat de bedoeling ook was en is?
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 4 april 2023 @ 01:38:12 #137
485843 crew  Jippie
pi_208649296
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 01:17 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Ah fijn, zijn we het daarover eens.Wat denk jij trouwens, even tussendoor? zouden bnwers niet een eigen plek mogen hebben zonder dat gezeur van die lui die met msm bronnen smijten en alles wat hier besproken wordt belachelijk maken, zodat het uiteindelijk gesloten wordt..wat de bedoeling ook was en is?
FOK! is een discussieforum en dan gebeurt het regelmatig dat niet alle neuzen dezelfde kant opstaan.

Vind je dat iemand uit zijn/haar nek kletst kun je of dit gewoon negeren en naar iets anders scrollen of je blijft het gesprek aangaan op een fatsoenlijke manier. Niemand heeft de wijsheid in pacht, je hoeft het niet met elkaar eens te zijn om toch een goed gesprek te hebben.

Als je van mening bent dat BNW belachelijk wordt gemaakt plaats dan een TR.
pi_208649314
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 april 2023 01:38 schreef Jippie het volgende:

[..]
FOK! is een discussieforum en dan gebeurt het regelmatig dat niet alle neuzen dezelfde kant opstaan.
Klopt, ik ben het bv niet vaak eens met andere bnwers..en dan kunnen we erover van gedachten wisselen./discussiëren.
Met andere woorden, het is geen circlejerk hier wat sommige zeggen en (schijnbaar) bang voor zijn. Dat zie je nl in nws topics..iedereen is het met elkaar eens..putin bad..bv

quote:
Vind je dat iemand uit zijn/haar nek kletst kun je of dit gewoon negeren en naar iets anders scrolled of je blijft het gesprek aangaan op een fatsoenlijke manier.
Waarom zou ik? zinloos

quote:
Niemand heeft de wijsheid in pacht, je hoeft het niet met elkaar eens te zijn om toch een goed gesprek te hebben.
Ligt eraan wie..

quote:
Als je van mening bent dat BNW belachelijk wordt gemaakt plaats dan een TR.
Daar doe ik niet aan mee..ik vind dat alles gezegd mag worden
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 4 april 2023 @ 11:19:58 #139
485843 crew  Jippie
pi_208652037
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 01:48 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Klopt, ik ben het bv niet vaak eens met andere bnwers..en dan kunnen we erover van gedachten wisselen./discussiëren.
Met andere woorden, het is geen circlejerk hier wat sommige zeggen en (schijnbaar) bang voor zijn. Dat zie je nl in nws topics..iedereen is het met elkaar eens..putin bad..bv
[..]
Waarom zou ik? zinloos
[..]
Ligt eraan wie..
[..]
Daar doe ik niet aan mee..ik vind dat alles gezegd mag worden
Je lijkt niet in de gaten te hebben dat je jezelf regelmatig tegenspreekt, alles mag gezegd worden zolang het maar in het straatje van de gemiddelde BNW' er past?

Nogmaals BNW is geen gesloten club, iedereen mag zijn zegje komen dien met respect voor de ander.

Dat je 'ons' woke noemt en verwijst hoe erg dat is voor de kleine kinderen geeft al aan hoezeer je zelf in 'hokjes' denkt. Voor mij als Mod zijn we met zijn allen FOK!kers, niet een hullie, zullie, wullie groepsindeling. Ieder heeftt zijn eigen voorkeuren en denkwijze die hier geventileerd kunnen worden. Tegenspraak hoort nu eenmaal bij het voeren van een discussie. Als je absoluut geen tegenspraak duldt, kun je je afvragen of je wel gelukkig wordt van discussiëren.
  dinsdag 4 april 2023 @ 11:37:24 #140
33189 RM-rf
1/998001
pi_208652222
Overigens... mij als iemand die eerder aan de skeptische kant zit, valt het me ook een beetje op dat bepaalde moderatoren hier wel heel erg betuttelend naar een aantal personen reageren die juist door hun eigen openlijke intersse en posts volgens mij wél de dragende elementen zijn qua onderwerp (Samenzweringen, verborgen agenda's en geheime geschiedenis).

Ikzelf heb eigenlijk niks erop tegen als er bepaalde topics zijn waar een soort van 'safe-haven'-rule geld en waar gewoon géén plaats dan is voor debunken en mensen die de hele tijd de theorieen im frage moeten gaan stellen;
Als daar behoefte voor is, waarom ook niet zulk een plek bieden?

Ikzelf hoop wel dat dat dan verder duidelijk aangegeven is, en dat er ook topics zijn waar wél die discussie mogelijk kan zijn.
Maar als test eens een topic proberen onder een "safe-haven"-rule, waar iedere theorie gewoon vrij verteld kan worden, maar niemand het geloof van de ander mag bekritiseren of om bewijzen bij en ander mag vragen; kan volgens mij best een interssant topic opleveren, en misschien het respect tov elkaar verbeteren.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 4 april 2023 @ 13:22:54 #141
485843 crew  Jippie
pi_208653643
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 11:37 schreef RM-rf het volgende:
Overigens... mij als iemand die eerder aan de skeptische kant zit, valt het me ook een beetje op dat bepaalde moderatoren hier wel heel erg betuttelend naar een aantal personen reageren die juist door hun eigen openlijke intersse en posts volgens mij wél de dragende elementen zijn qua onderwerp (Samenzweringen, verborgen agenda's en geheime geschiedenis).

Ikzelf heb eigenlijk niks erop tegen als er bepaalde topics zijn waar een soort van 'safe-haven'-rule geld en waar gewoon géén plaats dan is voor debunken en mensen die de hele tijd de theorieen im frage moeten gaan stellen;

Ikzelf hoop wel dat dat dan verder duidelijk aangegeven is, en dat er ook topics zijn waar wél die discussie mogelijk kan zijn.
Maar als test eens een topic proberen onder een "safe-haven"-rule, waar iedere theorie gewoon vrij verteld kan worden, maar niemand het geloof van de ander mag bekritiseren of om bewijzen bij en ander mag vragen; kan volgens mij best een interssant topic opleveren, en misschien het respect tov elkaar verbeteren.
Noem mods gewoon bij de naam, vage ' verwijten' is geen Feedback zoals dat bedoeld wordt.

Wat je voorstelt, speelt al langer door mijn hoofd. Ben het idee ook al aan het uitwerken om achter de schermen te kunnen bespreken. Nog even geduld.
pi_208653897
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 01:48 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Dat zie je nl in nws topics..iedereen is het met elkaar eens..
Dit is de grootste onzin die ik vandaag gelezen heb.

Verder:
Dat een topic over de VS voor problemen zorgt kan je van tevoren aan zien komen, discussies over politiek op internet zorgen vaak voor een heel naar sfeertje, helemaal in BNW, waar users vaak al een stuk radicaler zijn.
Цой жив
  dinsdag 4 april 2023 @ 15:20:46 #143
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_208655402
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2023 13:40 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Dit is de grootste onzin die ik vandaag gelezen heb.

Verder:
Dat een topic over de VS voor problemen zorgt kan je van tevoren aan zien komen, discussies over politiek op internet zorgen vaak voor een heel naar sfeertje, helemaal in BNW, waar users vaak al een stuk radicaler zijn.
Vind je dat? Ik vind juist dat de user hier een stuk kritischer en weldenkender zijn. Dit maakt BNW ook zo'n fijn subforum.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 4 april 2023 @ 15:47:26 #144
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_208655711
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 april 2023 15:20 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Vind je dat? Ik vind juist dat de user hier een stuk kritischer en weldenkender zijn. Dit maakt BNW ook zo'n fijn subforum.
Kritischer op de MSM wellicht, niet in de bredere zin.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_208662729
quote:

Dat lijkt me een heel slecht idee. Daarmee moedig je het verspreiden van mis- en desinformatie juist aan en we kunnen allemaal zien waar dat in de VS toe geleid heeft. Het debunken/factchecken is een prima manier om met (voor iedereen verifieerbare) feiten duidelijk te maken wat de werkelijkheid is. Daar zou toch iedereen naar moeten streven? Waarom zouden mensen die graag iets willen geloven en daarbij zelf informatiebronnen uitsluiten om dat in stand te houden ook nog eens een vrijplaats moeten hebben? Daar kweek je sektes mee zoals bij Trump gebeurde.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 05-04-2023 01:01:17 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 5 april 2023 @ 00:40:31 #146
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_208662782
quote:

Op die manier zijn we aan een keur aan antisemitische 'theorieën' gekomen...

Doe maar niet.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_208662808
quote:
9s.gif Op woensdag 5 april 2023 00:29 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Dat lijkt me een heel slecht idee. Daarmee moedig je het verspreiden van mis- en desinformatie juist aan en we kunnen allemaal zien waar dat in de VS toe geleid heeft. Het debunken is een manier om met (voor iedereen verifieerbare) feiten duidelijk te maken wat de werkelijkheid is. Daar zou toch iedereen naar moeten streven? Waarom zouden mensen die graag iets willen geloven en daarbij zelf informatiebronnen uitsluiten om dat in stand te houden ook nog eens een vrijplaats moeten hebben? Daar kweek je sektes mee zoals bij Trump gebeurde.
In BNW geloven we dat de MSM, denk aan de NOS, RTL, AD, NU.nl etc mis en desinformatie doen verspreiden.
  woensdag 5 april 2023 @ 00:46:21 #148
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_208662812
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2023 00:45 schreef PSVCL het volgende:

[..]
In BNW geloven we dat de MSM, denk aan de NOS, RTL, AD, NU.nl etc mis en desinformatie doen verspreiden.
Dat kan, zou alleen fijn zijn als dat ook onderbouwd wordt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_208662824
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2023 00:46 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dat kan, zou alleen fijn zijn als dat ook onderbouwd wordt.
Tijdens het corona tijdperk is dat bevestigd. Wij wisten het allang btw.
En het is niet nodig om dat te onderbouwen in BNW. Wel in andere sub fora.
pi_208662989
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2023 00:48 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Tijdens het corona tijdperk is dat bevestigd. Wij wisten het allang btw.
En het is niet nodig om dat te onderbouwen in BNW. Wel in andere sub fora.
Dat lijkt me sterk.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')