quote:Op donderdag 30 maart 2023 13:40 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee dat kan je niet en ik ben het constante gebash van bnw mods een beetje beu aan het worden.
Dus waar wordt er iemand belachelijk gemaakt of bekritiseerd op een ongepaste of onnodig harde manier? Er werd een vraag gesteld en die heeft Jippie inmiddels heeft beantwoord. Er moet altijd ruimte zijn voor vragen en trouwens voor kritiek.quote:Bashen
Iemand of iets hevig bekritiseren, vaak op een ongepaste of onnodig harde manier; iemand of iets belachelijk maken.
Dan heb je niet terug gelezen neem ik aan.quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:14 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
[..]
Dus waar wordt er iemand belachelijk gemaakt of bekritiseerd op een ongepaste of onnodig harde manier? Er werd een vraag gesteld en die heeft Jippie inmiddels heeft beantwoord. Er moet altijd ruimte zijn voor vragen en trouwens voor kritiek.
lol ...je bedoelt anti pedagogische vaardigheden\quote:Op donderdag 30 maart 2023 13:16 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee, de uitdrukking 'extreemrechtse troep' is een reactie op de uitdrukking 'verbeten extreemlinkse kwallen'. Het gepolariseer en stemmingmakerij hier moet gewoon stoppen.
Echt, gedraag jullie eens als volwassen mensen. Dan hoef ik mijn pedagogische vaardigheden niet te gebruiken.
Geef nu maar eens gewoon aan wat je bedoelt met alle vage opmerkingen richting moderatie.quote:Op donderdag 30 maart 2023 23:01 schreef DeMolay het volgende:
[..]
lol ...je bedoelt anti pedagogische vaardigheden
quote:Op dinsdag 4 april 2023 00:40 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Slap hoor dat je weer uitstekende posts verwijderd van bv @:epicbeardman (dacht ik..het is nu foetsie.)en @:controlaltdelete
Dat kan je zien als feedback. Kopieer het dan naar feedback zodat we erover kunnen feedbacken
Ik ook van jou Koosquote:Op dinsdag 4 april 2023 00:54 schreef koosbasterd het volgende:
Jullie zijn mij te woke...tsss, zo triest dat jullie daarin meegaan.
Je zou maar kleine kinderen hebben, die een leven voor zich hebben met vrijheid...vergeet het maar..het is klaar.....echt..
Ah fijn, zijn we het daarover eens.Wat denk jij trouwens, even tussendoor? zouden bnwers niet een eigen plek mogen hebben zonder dat gezeur van die lui die met msm bronnen smijten en alles wat hier besproken wordt belachelijk maken, zodat het uiteindelijk gesloten wordt..wat de bedoeling ook was en is?quote:Op dinsdag 4 april 2023 01:14 schreef Jippie het volgende:
[..]
Feedback hoort gewoon in Feedback thuis, net zoals jij dit hier post
FOK! is een discussieforum en dan gebeurt het regelmatig dat niet alle neuzen dezelfde kant opstaan.quote:Op dinsdag 4 april 2023 01:17 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Ah fijn, zijn we het daarover eens.Wat denk jij trouwens, even tussendoor? zouden bnwers niet een eigen plek mogen hebben zonder dat gezeur van die lui die met msm bronnen smijten en alles wat hier besproken wordt belachelijk maken, zodat het uiteindelijk gesloten wordt..wat de bedoeling ook was en is?
Klopt, ik ben het bv niet vaak eens met andere bnwers..en dan kunnen we erover van gedachten wisselen./discussiëren.quote:Op dinsdag 4 april 2023 01:38 schreef Jippie het volgende:
[..]
FOK! is een discussieforum en dan gebeurt het regelmatig dat niet alle neuzen dezelfde kant opstaan.
Waarom zou ik? zinloosquote:Vind je dat iemand uit zijn/haar nek kletst kun je of dit gewoon negeren en naar iets anders scrolled of je blijft het gesprek aangaan op een fatsoenlijke manier.
Ligt eraan wie..quote:Niemand heeft de wijsheid in pacht, je hoeft het niet met elkaar eens te zijn om toch een goed gesprek te hebben.
Daar doe ik niet aan mee..ik vind dat alles gezegd mag wordenquote:Als je van mening bent dat BNW belachelijk wordt gemaakt plaats dan een TR.
Je lijkt niet in de gaten te hebben dat je jezelf regelmatig tegenspreekt, alles mag gezegd worden zolang het maar in het straatje van de gemiddelde BNW' er past?quote:Op dinsdag 4 april 2023 01:48 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Klopt, ik ben het bv niet vaak eens met andere bnwers..en dan kunnen we erover van gedachten wisselen./discussiëren.
Met andere woorden, het is geen circlejerk hier wat sommige zeggen en (schijnbaar) bang voor zijn. Dat zie je nl in nws topics..iedereen is het met elkaar eens..putin bad..bv
[..]
Waarom zou ik? zinloos
[..]
Ligt eraan wie..
[..]
Daar doe ik niet aan mee..ik vind dat alles gezegd mag worden
Noem mods gewoon bij de naam, vage ' verwijten' is geen Feedback zoals dat bedoeld wordt.quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:37 schreef RM-rf het volgende:
Overigens... mij als iemand die eerder aan de skeptische kant zit, valt het me ook een beetje op dat bepaalde moderatoren hier wel heel erg betuttelend naar een aantal personen reageren die juist door hun eigen openlijke intersse en posts volgens mij wél de dragende elementen zijn qua onderwerp (Samenzweringen, verborgen agenda's en geheime geschiedenis).
Ikzelf heb eigenlijk niks erop tegen als er bepaalde topics zijn waar een soort van 'safe-haven'-rule geld en waar gewoon géén plaats dan is voor debunken en mensen die de hele tijd de theorieen im frage moeten gaan stellen;
Als daar behoefte voor is, waarom ook niet zulk een plek bieden?
Ikzelf hoop wel dat dat dan verder duidelijk aangegeven is, en dat er ook topics zijn waar wél die discussie mogelijk kan zijn.
Maar als test eens een topic proberen onder een "safe-haven"-rule, waar iedere theorie gewoon vrij verteld kan worden, maar niemand het geloof van de ander mag bekritiseren of om bewijzen bij en ander mag vragen; kan volgens mij best een interssant topic opleveren, en misschien het respect tov elkaar verbeteren.
Dit is de grootste onzin die ik vandaag gelezen heb.quote:Op dinsdag 4 april 2023 01:48 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Dat zie je nl in nws topics..iedereen is het met elkaar eens..
Vind je dat? Ik vind juist dat de user hier een stuk kritischer en weldenkender zijn. Dit maakt BNW ook zo'n fijn subforum.quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:40 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Dit is de grootste onzin die ik vandaag gelezen heb.
Verder:
Dat een topic over de VS voor problemen zorgt kan je van tevoren aan zien komen, discussies over politiek op internet zorgen vaak voor een heel naar sfeertje, helemaal in BNW, waar users vaak al een stuk radicaler zijn.
Kritischer op de MSM wellicht, niet in de bredere zin.quote:Op dinsdag 4 april 2023 15:20 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Vind je dat? Ik vind juist dat de user hier een stuk kritischer en weldenkender zijn. Dit maakt BNW ook zo'n fijn subforum.
Dat lijkt me een heel slecht idee. Daarmee moedig je het verspreiden van mis- en desinformatie juist aan en we kunnen allemaal zien waar dat in de VS toe geleid heeft. Het debunken/factchecken is een prima manier om met (voor iedereen verifieerbare) feiten duidelijk te maken wat de werkelijkheid is. Daar zou toch iedereen naar moeten streven? Waarom zouden mensen die graag iets willen geloven en daarbij zelf informatiebronnen uitsluiten om dat in stand te houden ook nog eens een vrijplaats moeten hebben? Daar kweek je sektes mee zoals bij Trump gebeurde.quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:37 schreef RM-rf het volgende:
Overigens... mij als iemand die eerder aan de skeptische kant zit, valt het me ook een beetje op dat bepaalde moderatoren hier wel heel erg betuttelend naar een aantal personen reageren die juist door hun eigen openlijke intersse en posts volgens mij wél de dragende elementen zijn qua onderwerp (Samenzweringen, verborgen agenda's en geheime geschiedenis).
Ikzelf heb eigenlijk niks erop tegen als er bepaalde topics zijn waar een soort van 'safe-haven'-rule geld en waar gewoon géén plaats dan is voor debunken en mensen die de hele tijd de theorieen im frage moeten gaan stellen;
Ikzelf hoop wel dat dat dan verder duidelijk aangegeven is, en dat er ook topics zijn waar wél die discussie mogelijk kan zijn.
Maar als test eens een topic proberen onder een "safe-haven"-rule, waar iedere theorie gewoon vrij verteld kan worden, maar niemand het geloof van de ander mag bekritiseren of om bewijzen bij en ander mag vragen; kan volgens mij best een interssant topic opleveren, en misschien het respect tov elkaar verbeteren.
Op die manier zijn we aan een keur aan antisemitische 'theorieën' gekomen...quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:37 schreef RM-rf het volgende:
In BNW geloven we dat de MSM, denk aan de NOS, RTL, AD, NU.nl etc mis en desinformatie doen verspreiden.quote:Op woensdag 5 april 2023 00:29 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat lijkt me een heel slecht idee. Daarmee moedig je het verspreiden van mis- en desinformatie juist aan en we kunnen allemaal zien waar dat in de VS toe geleid heeft. Het debunken is een manier om met (voor iedereen verifieerbare) feiten duidelijk te maken wat de werkelijkheid is. Daar zou toch iedereen naar moeten streven? Waarom zouden mensen die graag iets willen geloven en daarbij zelf informatiebronnen uitsluiten om dat in stand te houden ook nog eens een vrijplaats moeten hebben? Daar kweek je sektes mee zoals bij Trump gebeurde.
Dat kan, zou alleen fijn zijn als dat ook onderbouwd wordt.quote:Op woensdag 5 april 2023 00:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]
In BNW geloven we dat de MSM, denk aan de NOS, RTL, AD, NU.nl etc mis en desinformatie doen verspreiden.
Tijdens het corona tijdperk is dat bevestigd. Wij wisten het allang btw.quote:Op woensdag 5 april 2023 00:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat kan, zou alleen fijn zijn als dat ook onderbouwd wordt.
Dat lijkt me sterk.quote:Op woensdag 5 april 2023 00:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Tijdens het corona tijdperk is dat bevestigd. Wij wisten het allang btw.
En het is niet nodig om dat te onderbouwen in BNW. Wel in andere sub fora.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |