lulquote:Op zondag 19 maart 2023 20:30 schreef sp3c het volgende:
Als je mij een lul en een kutmod vind dan kun je dat achter de schermen melden
Maar dat gelooft natuurlijk niemand
Als het geen alternatieve mening was geweest dan werden al die AI projecten per direct stopgezet. Ik was iig zeker niet van plan om in DIG zo'n topic te openen. Het is wat BNW 'light' en dat zou op zich best prima moeten zijn lijkt me. Maar ik zal stoppen met miepen over een toch al dood topic, hopelijk krijgen jullie BNW op een rails waar iedereen zich in kan vinden.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:45 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik vond het beter in DIG passen, er wordt niet echt een 'alternatieve mening' in gepost, groot deel bevolking en overheden maken zich ongerust over welke kant AI opgaat.
Als je er nieuw leven in blaast en iets meer de BNW kant benadrukt, wil ik het wel een tweede kans geven in BNW. Is dat een goed plan?quote:Op zondag 19 maart 2023 20:45 schreef jogy het volgende:
[..]
Als het geen alternatieve mening was geweest dan werden al die AI projecten per direct stopgezet. Ik was iig zeker niet van plan om in DIG zo'n topic te openen. Het is wat BNW 'light' en dat zou op zich best prima moeten zijn lijkt me. Maar ik zal stoppen met miepen over een toch al dood topic, hopelijk krijgen jullie BNW op een rails waar iedereen zich in kan vinden.
Neh, dat zou dan nogal geforceerd worden. En nogmaals: topic was al gestorven dus prima zo.quote:Op zondag 19 maart 2023 22:26 schreef Jippie het volgende:
[..]
Als je er nieuw leven in blaast en iets meer de BNW kant benadrukt, wil ik het wel een tweede kans geven in BNW. Is dat een goed plan?
de mod voor BNW inderdaad !quote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:51 schreef Straatcommando. het volgende:
Lekker dwars tegen de massa ingaan ja, niet gehinderd door enige kennis maar puur de wil om "anders" te zijn.
Wees dan gewoon eerlijk en zeg dat je helemaal niets op hebt met daadwerkelijke complotten maar de vrije omgang met bronnen hier gewoon misbruikt om je extreemrechtse troep ongestoord te kunnen uitbrakenquote:Op woensdag 29 maart 2023 16:13 schreef ElfKraan het volgende:
Wat is nog het nut als zelfs in een verdomhoekje als bnw zo erg heftig wordt gemodereerd op alternaieve niet-mainstream meningen. Wees dan gewoon eerlijk en stop er dan gewoon helemaal mee. Er is blijkbaar geen enkeke mainstream safespace waar verbeten extreemlinkse kwallen niet volgen om de boel te verpesten door zich kinderachtig te gedragen.
Ben ik het wel mee eens, je ziet het gevolg, er gebeurt geen zak meer hier.quote:Op woensdag 29 maart 2023 16:13 schreef ElfKraan het volgende:
Wat is nog het nut als zelfs in een verdomhoekje als bnw zo erg heftig wordt gemodereerd op alternaieve niet-mainstream meningen. Wees dan gewoon eerlijk en stop er dan gewoon helemaal mee. Er is blijkbaar geen enkeke mainstream safespace waar verbeten extreemlinkse kwallen niet volgen om de boel te verpesten door zich kinderachtig te gedragen.
BNW staat open voor alternatieve visies/meningen over gebeurtenissen in het verleden en het heden. Maar BNW is geen vrijplaats voor het ongehinderd haten op elkaar of beledigen van bevolkingsgroepen.quote:Op woensdag 29 maart 2023 16:13 schreef ElfKraan het volgende:
We zijn dan ook 'Brave New World' en geen 'Brave New Zak'quote:Op woensdag 29 maart 2023 20:26 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens, je ziet het gevolg, er gebeurt geen zak meer hier.
Dat je te dom bent om te modereren als ik je dit nog moet uitleggen !quote:
als het kan graagquote:Op donderdag 30 maart 2023 09:17 schreef DeMolay het volgende:
[..]
Dat je te dom bent om te modereren als ik je dit nog moet uitleggen !
Maar dat heb jij toch zelf ook helemaal niet? Je bent hier eigenlijk alleen maar aanwezig om tegen de mening van BNW'ers in te gaan en bijvoorbeeld Oekraïne te verdedigen, omdat je het niet kan hebben dat de oorlog daar door sommigen hier via een ander perspectief wordt bekeken. Dat is immers ook wat je bedoelt met 'extreemrechtse troep'. En het was ook jij die in FB wanhopig aan het proberen was heel BNW aan banden te leggen. Kortom, wat zelfreflectie zou hier wel op zijn plaats zijn.quote:Op woensdag 29 maart 2023 17:36 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Wees dan gewoon eerlijk en zeg dat je helemaal niets op hebt met daadwerkelijke complotten maar de vrije omgang met bronnen hier gewoon misbruikt om je extreemrechtse troep ongestoord te kunnen uitbraken
hou de eer aan jezelf !quote:
Zou je dit soort persoonlijke aanvallen achterwege willen laten? Van dit gedoe wordt niemand wijzer.quote:Op donderdag 30 maart 2023 10:57 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Maar dat heb jij toch zelf ook helemaal niet? Je bent hier eigenlijk alleen maar aanwezig om tegen de mening van BNW'ers in te gaan en bijvoorbeeld Oekraïne te verdedigen, omdat je het niet kan hebben dat de oorlog daar door sommigen hier via een ander perspectief wordt bekeken. Dat is immers ook wat je bedoelt met 'extreemrechtse troep'. En het was ook jij die in FB wanhopig aan het proberen was heel BNW aan banden te leggen. Kortom, wat zelfreflectie zou hier wel op zijn plaats zijn.
Er is helemaal geen sprake van een aanval, er wordt slechts een observeerbare trend benoemd. En ik moet ook zeggen dat het opvallend is dat je de user ElfKraan aanspreekt en nu mij, maar het dus blijkbaar wel acceptabel vind als een user andermans bijdrages wegzet als 'extreemrechtse troep'. Kunnen we wat dat betreft dus spreken van een dubbele standaard?quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:33 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zou je dit soort persoonlijke aanvallen achterwege willen laten? Van dit gedoe wordt niemand wijzer.
Nee, de uitdrukking 'extreemrechtse troep' is een reactie op de uitdrukking 'verbeten extreemlinkse kwallen'. Het gepolariseer en stemmingmakerij hier moet gewoon stoppen.quote:Op donderdag 30 maart 2023 12:43 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Er is helemaal geen sprake van een aanval, er wordt slechts een observeerbare trend benoemd. En ik moet ook zeggen dat het opvallend is dat je de user ElfKraan aanspreekt en nu mij, maar het dus blijkbaar wel acceptabel vind als een user andermans bijdrages wegzet als 'extreemrechtse troep'. Kunnen we wat dat betreft dus spreken van een dubbele standaard?
Nee dat kan je niet en ik ben het constante gebash van bnw mods een beetje beu aan het worden.quote:Op donderdag 30 maart 2023 12:43 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Er is helemaal geen sprake van een aanval, er wordt slechts een observeerbare trend benoemd. En ik moet ook zeggen dat het opvallend is dat je de user ElfKraan aanspreekt en nu mij, maar het dus blijkbaar wel acceptabel vind als een user andermans bijdrages wegzet als 'extreemrechtse troep'. Kunnen we wat dat betreft dus spreken van een dubbele standaard?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |