Die wilde Rupert, Wendy vroeg er gister ook al naar.quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:28 schreef Sestra666 het volgende:
fatburners?hoezo, wie heeft dat gezien?
Ze hebben net een lange opdracht gehad en ik zie de bewoners sporten, dus van inkaken geen sprake.quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:39 schreef freaky40 het volgende:
Gooi er maar een vette marathon opdracht in want het kakt weer in.
En komt er een gesprek in beeld, tussen Martin en Marciano, wordt het geluid weggedraaid.quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze hebben net een lange opdracht gehad en ik zie de bewoners sporten, dus van inkaken geen sprake.
Zag het ook. Ging waarschijnlijk over dat flesje.quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:47 schreef Harry het volgende:
[..]
En komt er een gesprek in beeld, tussen Martin en Marciano, wordt het geluid weggedraaid.
De lol gaat er snel af op deze manier.
Jeff ligt nog te slapen, geeft Zoe net aan.quote:
JW:quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:54 schreef juul. het volgende:
Jan Willem is benieuwd of ze wat gaan doen nav gisterenavond, dit is spelvervalsing, ik ga naar achter, dit kan echt niet
quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:43 schreef pingu66 het volgende:
Die Zoë gebruikt die maKe up troep alleen voor haar zelf en niet om te leren iemand op te maken / visagie of wimpers te leren zetten. "Ze heeft schijt"
quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jeff ligt nog te slapen, geeft Zoe net aan.
Opmerkelijk.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jeff ligt nog te slapen, geeft Zoe net aan.
Wie heeft dat flesje gelezen voor wie was het bedoeld en wat stond erin?quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zag het ook. Ging waarschijnlijk over dat flesje.
Komen we niet achter, wordt gecensureerd door de Febo dus vraag me af of dit zelfs de uitzending gaat halen...quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:04 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Wie heeft dat flesje gelezen voor wie was het bedoeld en wat stond erin?
Aha ok.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:05 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Die ging ook om 4.30 naar bed vanacht
Ik heb hem niet zelf gegooid, zou het dus niet weten.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:04 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Veel SL's en AudioLocks vandaag denk ik...quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:08 schreef pingu66 het volgende:
[..]
JW:naar K5
[..]
Zelfs Esther en JW weten ervan .....nu wil ik hetvook weten
quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:16 schreef pingu66 het volgende:
Tiano gaat zijn vliegbrevet halen als hij winaar is.
Waarom gaat die man niet zweefvliegen of paragliden. Hij wil een adelaar zijn.
k denk omdat de helft van de stopcontacten het niet doenquote:Op woensdag 15 maart 2023 12:18 schreef orange500 het volgende:
[..]
waarom staan de apparaten op de grond?
Die was toch maar K5quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:19 schreef freaky40 het volgende:
Ah er zit leven in Jeff. Nu kan de dag beginnen.
En van wodka word je niet dronkenquote:Op woensdag 15 maart 2023 12:25 schreef greysbones het volgende:
Volgens jappie word je van deze zon niet bruin
Lekker oogontsteking kwekenquote:Op woensdag 15 maart 2023 12:25 schreef juul. het volgende:
De luifels van Zoë zitten vol met rotzooi, lijm ofzo
Die werd ook goed voor schut gezet op tv.quote:
quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:04 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Net wat beelden terug gekeken en in streamverslagen gezet wat ik erover uit heb kunnen halen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb hem niet zelf gegooid, zou het dus niet weten.
En Esther met haar ein dejaars conferencequote:Op woensdag 15 maart 2023 12:33 schreef orange500 het volgende:
Rupert is toch wel een van de grappigste in de loods
Dus waarschijnlijk spelinfo.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Net wat beelden terug gekeken en in streamverslagen gezet wat ik erover uit heb kunnen halen.
Omdat dit van vannacht was leek het me beter het daar neer te zetten dan hier.
Nou het wordt niet duidelijker...quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Net wat beelden terug gekeken en in streamverslagen gezet wat ik erover uit heb kunnen halen.
Duidelijke gesprekken hebben ze ook, knap dat je daar nog iets van hebt kunnen makenquote:Op woensdag 15 maart 2023 12:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Dat is al besproken, ze zullen het niet in de groep brengen (Op TV)quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:40 schreef freaky40 het volgende:
Zal me niets verwonderen dat er ook iets bekend is gemaak van afluister-gate.
Zoiets lekt toch gewoon uit.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is al besproken, ze zullen het niet in de groep brengen (Op TV)
K2 faalquote:Op woensdag 15 maart 2023 12:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kim staat in haar eentje af te wassen en af te drogen
Dat vind ik hier wel leuk, ze zijn vaak net te laat met het wegdraaien, soundlocks e.d., bij Utopia zat er meer tijd tussen de opname en het op de stream gooien (als ik het goed verwoord), daar waren ze meestal op tijd en werd er door bewoners naderhand niet/veel minder over gesproken dan hier.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ach, vaak is het niet wat het lijkt.
Was ook een wonderlijk iets dat die opnames zijn gemaakt.
Alweer, zij en/of Jeffrey staan regelmatig alleen af te wassen (even tussendoor)quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kim staat in haar eentje af te wassen en af te drogen
4 minuten hebben zequote:Op woensdag 15 maart 2023 12:47 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat vind ik hier wel leuk, ze zijn vaak net te laat met het wegdraaien, soundlocks e.d., bij Utopia zat er meer tijd tussen de opname en het op de stream gooien (als ik het goed verwoord), daar waren ze meestal op tijd en werd er door bewoners naderhand niet/veel minder over gesproken dan hier.
Die angel, en die 2 ; dat moeten toch Wanda en Jasper zijn?quote:
Er ligt zoveel zooi op zijn bedquote:Op woensdag 15 maart 2023 12:54 schreef spapaars het volgende:
Wat dat is, houdt hij een beetje verborgen
[ afbeelding ]
Lijkt een briefje/kaartjequote:Op woensdag 15 maart 2023 12:54 schreef spapaars het volgende:
Wat dat is, houdt hij een beetje verborgen
[ afbeelding ]
Janet wil graag verven, dus verf is echt nodig. Hoorde Ruppie wel zeggen dat hij tegen Erik was in gegaan, dat hij een rijstkoker niet nodig vindt, maar wel een biljart. Maar jij staat nooit in de keuken, wat weet jij ervan. Jammer dat we dat niet op stream hebben gezienquote:Op woensdag 15 maart 2023 12:56 schreef greysbones het volgende:
Janet en rupie zijn de lijst aan het doornemen
Bij de helft zegt janet kunnen we ook zelf maken
Maar de dingen die zij wil moeten wel besteld
Klein pakje.quote:
quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Klein pakje.
Nette kleertjes aan, ik zeg condooms, en met Wanda naar dat kamertje in dat andere gebouw (bron Martin)
[..]
Klein pakje.
Nette kleertjes aan, ik zeg condooms, en met Wanda naar dat kamertje in dat andere gebouw (bron Martin)
[..]
Klein pakje.
Janet wordt ook steeds meer van het dwingend 'hebben, hebben, hebben'... wat ZIJ wil is belangrijk (en volgens mij krijgt ze vaak nog haar zin ook, hoewel ze er achter haar rug om commentaar op hebben)quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Janet wil graag verven, dus verf is echt nodig. Hoorde Ruppie wel zeggen dat hij tegen Erik was in gegaan, dat hij een rijstkoker niet nodig vindt, maar wel een biljart. Maar jij staat nooit in de keuken, wat weet jij ervan. Jammer dat we dat niet op stream hebben gezien
Hopen dat hij wel eerste gedoucht heeft dan, aangezien hij dat niet al te vaak schijnt te doenquote:Op woensdag 15 maart 2023 13:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Klein pakje.
Daar hadden ze het over, en je ziet hem ook nooit douchen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hopen dat hij wel eerste gedoucht heeft dan, aangezien hij dat niet al te vaak schijnt te doen
Een beetje verborgenquote:Op woensdag 15 maart 2023 13:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daar hadden ze het over, en je ziet hem ook nooit douchen.
Maar even zonder gein, het zullen speelkaarten zijn geweest, hij nu beetje verborgen boven met Wanda.(al dragen ze nu wel een jas)
Hij vraagt aan Rupert of hij mag kijken naar de afbeelding van een zwaanquote:Op woensdag 15 maart 2023 13:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Wanda en Jappie verstopt achter het schot
Dus tochquote:Op woensdag 15 maart 2023 13:10 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hij vraagt aan Rupert of hij mag kijken naar de afbeelding van een zwaan
Zou z'n beetje de halve loods kunnen zijnquote:Op woensdag 15 maart 2023 13:23 schreef Harry het volgende:
Nog over die koker. Ik heb gelezen dat daar tennisballen met tekst in zaten.
Op een van de ballen was geschreven dat er iemand dubbelspel speelt. Martin denkt dat dit Jeffrey moet zijn, maar het zou goed Martin zelf kunnen zijn, die ze bedoelen.
dus weer info van buitenaf gelekt aan altijd bij icequote:Op woensdag 15 maart 2023 13:23 schreef Harry het volgende:
Op een van de ballen was geschreven dat er iemand dubbelspel speelt. Martin denkt dat dit Jeffrey moet zijn, maar het zou goed Martin zelf kunnen zijn, die ze bedoelen.
Heeft hij dan al eerder info van buitenaf gehad?quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:25 schreef cinsan het volgende:
[..]
dus weer info van buitenaf gelekt aan altijd bij ice
Klopt geen klote van.quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:25 schreef cinsan het volgende:
[..]
dus weer info van buitenaf gelekt aan altijd bij ice
En iemand die de geboorte van een baby bevestigd kreeg.quote:[ afbeelding ] Op woensdag 15 maart 2023 13:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heeft hij dan al eerder info van buitenaf gehad?
[/quot
ja geloof esther of zo
Weet niet in hoeverre dat klopt. Voor nu lijkt het mij vooral allemaal giswerk..quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:23 schreef Harry het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
maar dat heeft niets met het spel te maken, Dat was toch bij Rupi?quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:31 schreef Harry het volgende:
[..]
En iemand die de geboorte van een baby bevestigd kreeg.
Dat zou wel kansloos zijn. Geef ze dan direct vrijheid om weer contact op te zoeken met de buitenwereld en drop er een mobieltje in.quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:39 schreef spapaars het volgende:
Misschien gooit kamer 5 af en toe een balletje op.
Ja dat mag dus niet.quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zou wel kansloos zijn. Geef ze dan direct vrijheid om weer contact op te zoeken met de buitenwereld en drop er een mobieltje in.
Mixer henb ik ook nooit begrepen waarom ze die niet hebben. En waarom geen keuken machine ipv die blender voor de shakes.quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:20 schreef Judiwi het volgende:
Geef Rupert groot gelijk dat hij een rijstkoker en mixer wil. Nu voor een kleinere groep is het gewoon ideaal. En voor kokers scheelt het een hoop werk.
nee, af en toe een balletje gooien met vage info, wat over iedereen kan gaan, is een leuke manier om voor wat reuring te zorgen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zou wel kansloos zijn. Geef ze dan direct vrijheid om weer contact op te zoeken met de buitenwereld en drop er een mobieltje in.
In het kleine mini staatje staat er een 2 voor de 9....quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe warm is het daar? Hier is het 9 graden![]()
Dit is toch hetzelfde? Van de reuring gaan wij niets mee krijgen in de TV uitzending, reken daar maar vast op.quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:44 schreef Verida het volgende:
[..]
nee, af en toe een balletje gooien met vage info, wat over iedereen kan gaan, is een leuke manier om voor wat reuring te zorgen.
het hele contact met buiten opengooien is pas kansloos.
tuurlijk.....vage info is hetzelfde als een mobieltje geven.quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dit is toch hetzelfde? Van de reuring gaan wij niets mee krijgen in de TV uitzending, reken daar maar vast op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:48 schreef Hoempah het volgende:
Die kijkt dus geen livestreams, dat naar huis willen is van tv dus een week oud.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat het chatgp isquote:Op woensdag 15 maart 2023 13:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die kijkt dus geen livestreams, dat naar huis willen is van tv dus een week oud.
Ik ben nog wel nieuwsgierig of JW naar Achter gaat om verhaal te halen. Hij zegt, dat het bericht van buiten het hele spel over de kop heeft gegooid, en dat het spelvervalsing is.quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:48 schreef KinKiJan het volgende:
Als k5 dan reuring wil creëeren die ze ook op TV kunnen gebruiken zouden ze wat dingen op dat grote scherm kunnen gooien. Delen van konkelgesprekken of enkele uitspraken die over elkaar gedaan zijn, of weet ik het. punt is dat ze best wel met wat beters zouden kunnen komen dan info in kokers.
quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:48 schreef Hoempah het volgende:
Wat een fouten in deze tweet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Helaas we hebben een fout gemaakt in je testquote:
Is ze beter af. Lekker stappen in Amsterdam.quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:58 schreef Hoempah het volgende:
Mexx heeft gezegd als je blijft ga ik naar Tommy Lee terug.
quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:58 schreef Hoempah het volgende:
Mexx heeft gezegd als je blijft ga ik naar Tommy Lee terug.
Dan was het een zwarte envelop geweest toch?quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:58 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
Als het iets ernstigs is
Bij voorbaat mijn excuses voor het lachen
Klopt, maar het maakt het er niet beter op dit.quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan was het een zwarte envelop geweest toch?
blauwquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:00 schreef patat het volgende:
Het is wel een donkere envelop, of is dat blauw?
Dat matin eerst een uur gaat rondlopenquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Met wat? Had een tijd het geluid uit maar zag ineens een zwarte/donkere envelop.
Lol, ja daar heeft ie gelijk in, blijft een aandachtshoer natuurlijk dus die maakt er gebruik van, de tijd. Misschien wel Martin wegquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat matin eerst een uur gaat rondlopen
Hopelijk wel.quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lol, ja daar heeft ie gelijk in, blijft een aandachtshoer natuurlijk dus die maakt er gebruik van, de tijd. Misschien wel Martin weg
Dan hoop ik niet dat iemand van zijn familie ziek is of ergerquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lol, ja daar heeft ie gelijk in, blijft een aandachtshoer natuurlijk dus die maakt er gebruik van, de tijd. Misschien wel Martin weg
Maar volgens Wanda kan dit niet. Nou dan ben je uit geluld...quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, er is geloof ik ook niemand dood, heeft schijnbaar met mexx te maken.
Nee dat hoeft niet om hem weg te krijgen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet dat iemand van zijn familie ziek is of erger
En dan weg
Haal me ff op danquote:
Aha, achter zeker.quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:06 schreef KinKiJan het volgende:
Martin: "Haal me effe op dan" tegen de camera
ik verstond, hou nu ff op danquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Haal me ff op dan
K5 bedoelt hij
Hij staat nu op de deur te rammen daar
Haal me ff opquote:
Nouja een bommetje droppen dmv een brief en dan iemand niet helpen is ook helemaal k * t natuurlijkquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Martin loopt ergens tegenaan te rammen, solliciteert naar een gele kaart
Nee geloof ook niet dat hij dat gaat doenquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:08 schreef Flow3r het volgende:
Het heeft met mexx te maken, anders laten ze het niet zo lang in beeld zien, Mexx hoorde ook bij het programma
Jammer dat ie een uur lang zijn mond dicht houdt,denk dus niet dat ie gaat
Als hij dat zou doen, zou hij het er nu over hebben, maar hij zwijgt in alle talenquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee geloof ook niet dat hij dat gaat doen
Nou doe maar meteenquote:
En hij laat nu Morrie de brief lezenquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:12 schreef greysbones het volgende:
Kenzi
Hij mag er niks over zeggen
Ja doeiiii
Daarom weten ice en tiano het al
Als dat zo is is ze een manipulatief kreng... is ze ook, maar erger dan ik dacht. Dumpen die grietquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:13 schreef Snensie het volgende:
Lijkt op een boodschap van Mexx voor Martin. Dat hij eruit moet.
Is ook bsquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En hij laat nu Morrie de brief lezen
Kenzy kan het ook over de boodschap die Ice gehad heeft hebbenquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:12 schreef greysbones het volgende:
Kenzi
Hij mag er niks over zeggen
Ja doeiiii
Daarom weten ice en tiano het al
quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:14 schreef Hoempah het volgende:
Hebben we toch nog een soort van eliminatie op de woensdag middag
Nee ging over matinquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kenzy kan het ook over de boodschap die Ice gehad heeft hebben
Wat een manipulatief mens als het waar isquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:15 schreef greysbones het volgende:
Heel slecht
Laat het niet op je hart komen
Gaat dus slecht met Mexx
Wel zonder ondertiteling en jouquote:
Je weet niet hoe slecht het gaatquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:16 schreef juul. het volgende:
[..]
Wat een manipulatief mens als het waar is
Is niet voor haar te hopen, want nog meer van die Martinnetjes op de wereld wil je nietquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:14 schreef danaqui het volgende:
Mexx zwanger???? Daarom de keus binnen een uur weg.
Die gaat echt niet weg
Dat deed ik wat ik te horen kreeg ...quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wel zonder ondertiteling en jou
Jij had het kunnen vertalen voor ons
Ja hoorde ik ookquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:19 schreef Hoempah het volgende:
Heeft al eerder bericht van buiten gehad
Hij wordt er toch wel uitgestemd , Mexx kwijt, 9 ton kwijt, jammer johquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:18 schreef juul. het volgende:
Martin; ik ga niet, ik ga wanneer ik dat wil
Ja is ze ookquote:
Hij gaat nietquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:21 schreef Flow3r het volgende:
Flikker toch op Martin met je mooie woorden naar Mexx, ga er dan naar toe
Halve loods weet het alquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:22 schreef patat het volgende:
Martin gaat het zeker niet aan mensen vertellen
Volgens mij is het erger dan datquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Iets met geld ook. Mexx in de problemen misschien iets over huur.
quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij is het erger dan dat
Dat bedoel ik dusquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dreigen met zelfmoord? Martin zegt, als er iets gebeurd, kan ik er nooit meer mee leven
Dat zou echt heel heel erg zijnquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dreigen met zelfmoord? Martin zegt, als er iets gebeurd, kan ik er nooit meer mee leven
Ik snap je.quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:24 schreef patat het volgende:
Toch gek dat een relatie die ontstaat in zo'n loods, waar je erbuiten nooit met elkaar hebt geleefd, nu ineens je leven bepaalt
'Buiten' is het totaal anders
Ik heb geen idee of jullie begrijpen wat ik bedoel want ik kan het lastig uitleggen
Zelfmoord chocoquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Erger dan de huur niet kunnen betalen en op straat komen te staan dus bij Martin in willen trekken. Dit denk ik nu, daarom wil ik antwoorden.
Kim vD wil het weten, maar ook dat anderen dat niet te horen krijgen op dit moment.quote:
Dan moet ie wieberen...quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:25 schreef Ambrine het volgende:
Martin is bang dat ze zichzelf wat aandoet als hij niet weggaat.
Dan moeten ze haar gewoon op laten nemen, bespottelijk als mexx dat zou doen, chanteren, bij deze krijgt ze van mij een stempel en raad ik haar pillen aan en therapie.quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Juistquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:26 schreef KinKiJan het volgende:
Toen net het geluid weer hoorbaar was na dat gekraak zei hij: "Dat jij haar in een hele lastige positie hebt gebracht"
Belachelijk, opnemen die mexx dan.quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zelfmoord choco
Daar hintte Mori ook op
En matin nu ook weer
Moet je daar maar niet op gaan zitten op die slangenkuil.quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:26 schreef patat het volgende:
Ik hoop dat de kijkers Mexx nu niet bestoken via de socials. Dat lijkt me ook niet ongevaarlijk
Hij had wel beloofd dat ze zich nooit meer zorgen hoefde te maken. Dus opbokken martin en ga voor mexx zorgen. Overigens bewijst die gast nu wel hoe betrouwbaar hij isquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij is het erger dan dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |