quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij is het erger dan dat
Dat bedoel ik dusquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dreigen met zelfmoord? Martin zegt, als er iets gebeurd, kan ik er nooit meer mee leven
Dat zou echt heel heel erg zijnquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dreigen met zelfmoord? Martin zegt, als er iets gebeurd, kan ik er nooit meer mee leven
Ik snap je.quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:24 schreef patat het volgende:
Toch gek dat een relatie die ontstaat in zo'n loods, waar je erbuiten nooit met elkaar hebt geleefd, nu ineens je leven bepaalt
'Buiten' is het totaal anders
Ik heb geen idee of jullie begrijpen wat ik bedoel want ik kan het lastig uitleggen
Zelfmoord chocoquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Erger dan de huur niet kunnen betalen en op straat komen te staan dus bij Martin in willen trekken. Dit denk ik nu, daarom wil ik antwoorden.
Kim vD wil het weten, maar ook dat anderen dat niet te horen krijgen op dit moment.quote:
Dan moet ie wieberen...quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:25 schreef Ambrine het volgende:
Martin is bang dat ze zichzelf wat aandoet als hij niet weggaat.
Dan moeten ze haar gewoon op laten nemen, bespottelijk als mexx dat zou doen, chanteren, bij deze krijgt ze van mij een stempel en raad ik haar pillen aan en therapie.quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Juistquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:26 schreef KinKiJan het volgende:
Toen net het geluid weer hoorbaar was na dat gekraak zei hij: "Dat jij haar in een hele lastige positie hebt gebracht"
Belachelijk, opnemen die mexx dan.quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zelfmoord choco
Daar hintte Mori ook op
En matin nu ook weer
Moet je daar maar niet op gaan zitten op die slangenkuil.quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:26 schreef patat het volgende:
Ik hoop dat de kijkers Mexx nu niet bestoken via de socials. Dat lijkt me ook niet ongevaarlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |