quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:48 schreef Hoempah het volgende:
Die kijkt dus geen livestreams, dat naar huis willen is van tv dus een week oud.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat het chatgp isquote:Op woensdag 15 maart 2023 13:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die kijkt dus geen livestreams, dat naar huis willen is van tv dus een week oud.
Ik ben nog wel nieuwsgierig of JW naar Achter gaat om verhaal te halen. Hij zegt, dat het bericht van buiten het hele spel over de kop heeft gegooid, en dat het spelvervalsing is.quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:48 schreef KinKiJan het volgende:
Als k5 dan reuring wil creëeren die ze ook op TV kunnen gebruiken zouden ze wat dingen op dat grote scherm kunnen gooien. Delen van konkelgesprekken of enkele uitspraken die over elkaar gedaan zijn, of weet ik het. punt is dat ze best wel met wat beters zouden kunnen komen dan info in kokers.
quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:48 schreef Hoempah het volgende:
Wat een fouten in deze tweet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Helaas we hebben een fout gemaakt in je testquote:
Is ze beter af. Lekker stappen in Amsterdam.quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:58 schreef Hoempah het volgende:
Mexx heeft gezegd als je blijft ga ik naar Tommy Lee terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |