Zou z'n beetje de halve loods kunnen zijnquote:Op woensdag 15 maart 2023 13:23 schreef Harry het volgende:
Nog over die koker. Ik heb gelezen dat daar tennisballen met tekst in zaten.
Op een van de ballen was geschreven dat er iemand dubbelspel speelt. Martin denkt dat dit Jeffrey moet zijn, maar het zou goed Martin zelf kunnen zijn, die ze bedoelen.
dus weer info van buitenaf gelekt aan altijd bij icequote:Op woensdag 15 maart 2023 13:23 schreef Harry het volgende:
Op een van de ballen was geschreven dat er iemand dubbelspel speelt. Martin denkt dat dit Jeffrey moet zijn, maar het zou goed Martin zelf kunnen zijn, die ze bedoelen.
Heeft hij dan al eerder info van buitenaf gehad?quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:25 schreef cinsan het volgende:
[..]
dus weer info van buitenaf gelekt aan altijd bij ice
Klopt geen klote van.quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:25 schreef cinsan het volgende:
[..]
dus weer info van buitenaf gelekt aan altijd bij ice
En iemand die de geboorte van een baby bevestigd kreeg.quote:[ afbeelding ] Op woensdag 15 maart 2023 13:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heeft hij dan al eerder info van buitenaf gehad?
[/quot
ja geloof esther of zo
Weet niet in hoeverre dat klopt. Voor nu lijkt het mij vooral allemaal giswerk..quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:23 schreef Harry het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
maar dat heeft niets met het spel te maken, Dat was toch bij Rupi?quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:31 schreef Harry het volgende:
[..]
En iemand die de geboorte van een baby bevestigd kreeg.
Dat zou wel kansloos zijn. Geef ze dan direct vrijheid om weer contact op te zoeken met de buitenwereld en drop er een mobieltje in.quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:39 schreef spapaars het volgende:
Misschien gooit kamer 5 af en toe een balletje op.
Ja dat mag dus niet.quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zou wel kansloos zijn. Geef ze dan direct vrijheid om weer contact op te zoeken met de buitenwereld en drop er een mobieltje in.
Mixer henb ik ook nooit begrepen waarom ze die niet hebben. En waarom geen keuken machine ipv die blender voor de shakes.quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:20 schreef Judiwi het volgende:
Geef Rupert groot gelijk dat hij een rijstkoker en mixer wil. Nu voor een kleinere groep is het gewoon ideaal. En voor kokers scheelt het een hoop werk.
nee, af en toe een balletje gooien met vage info, wat over iedereen kan gaan, is een leuke manier om voor wat reuring te zorgen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zou wel kansloos zijn. Geef ze dan direct vrijheid om weer contact op te zoeken met de buitenwereld en drop er een mobieltje in.
In het kleine mini staatje staat er een 2 voor de 9....quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe warm is het daar? Hier is het 9 graden![]()
Dit is toch hetzelfde? Van de reuring gaan wij niets mee krijgen in de TV uitzending, reken daar maar vast op.quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:44 schreef Verida het volgende:
[..]
nee, af en toe een balletje gooien met vage info, wat over iedereen kan gaan, is een leuke manier om voor wat reuring te zorgen.
het hele contact met buiten opengooien is pas kansloos.
tuurlijk.....vage info is hetzelfde als een mobieltje geven.quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dit is toch hetzelfde? Van de reuring gaan wij niets mee krijgen in de TV uitzending, reken daar maar vast op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:48 schreef Hoempah het volgende:
Die kijkt dus geen livestreams, dat naar huis willen is van tv dus een week oud.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat het chatgp isquote:Op woensdag 15 maart 2023 13:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die kijkt dus geen livestreams, dat naar huis willen is van tv dus een week oud.
Ik ben nog wel nieuwsgierig of JW naar Achter gaat om verhaal te halen. Hij zegt, dat het bericht van buiten het hele spel over de kop heeft gegooid, en dat het spelvervalsing is.quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:48 schreef KinKiJan het volgende:
Als k5 dan reuring wil creëeren die ze ook op TV kunnen gebruiken zouden ze wat dingen op dat grote scherm kunnen gooien. Delen van konkelgesprekken of enkele uitspraken die over elkaar gedaan zijn, of weet ik het. punt is dat ze best wel met wat beters zouden kunnen komen dan info in kokers.
quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:48 schreef Hoempah het volgende:
Wat een fouten in deze tweet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Helaas we hebben een fout gemaakt in je testquote:
Is ze beter af. Lekker stappen in Amsterdam.quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:58 schreef Hoempah het volgende:
Mexx heeft gezegd als je blijft ga ik naar Tommy Lee terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |