quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:58 schreef Hoempah het volgende:
Mexx heeft gezegd als je blijft ga ik naar Tommy Lee terug.
Dan was het een zwarte envelop geweest toch?quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:58 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
Als het iets ernstigs is
Bij voorbaat mijn excuses voor het lachen
Klopt, maar het maakt het er niet beter op dit.quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan was het een zwarte envelop geweest toch?
blauwquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:00 schreef patat het volgende:
Het is wel een donkere envelop, of is dat blauw?
Dat matin eerst een uur gaat rondlopenquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Met wat? Had een tijd het geluid uit maar zag ineens een zwarte/donkere envelop.
Lol, ja daar heeft ie gelijk in, blijft een aandachtshoer natuurlijk dus die maakt er gebruik van, de tijd. Misschien wel Martin wegquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat matin eerst een uur gaat rondlopen
Hopelijk wel.quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lol, ja daar heeft ie gelijk in, blijft een aandachtshoer natuurlijk dus die maakt er gebruik van, de tijd. Misschien wel Martin weg
Dan hoop ik niet dat iemand van zijn familie ziek is of ergerquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lol, ja daar heeft ie gelijk in, blijft een aandachtshoer natuurlijk dus die maakt er gebruik van, de tijd. Misschien wel Martin weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |