Lekker oogontsteking kwekenquote:Op woensdag 15 maart 2023 12:25 schreef juul. het volgende:
De luifels van Zoë zitten vol met rotzooi, lijm ofzo
Die werd ook goed voor schut gezet op tv.quote:
quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:04 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Wie heeft dat flesje gelezen voor wie was het bedoeld en wat stond erin?
Net wat beelden terug gekeken en in streamverslagen gezet wat ik erover uit heb kunnen halen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb hem niet zelf gegooid, zou het dus niet weten.
En Esther met haar ein dejaars conferencequote:Op woensdag 15 maart 2023 12:33 schreef orange500 het volgende:
Rupert is toch wel een van de grappigste in de loods
Dus waarschijnlijk spelinfo.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Net wat beelden terug gekeken en in streamverslagen gezet wat ik erover uit heb kunnen halen.
Omdat dit van vannacht was leek het me beter het daar neer te zetten dan hier.
Nou het wordt niet duidelijker...quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Net wat beelden terug gekeken en in streamverslagen gezet wat ik erover uit heb kunnen halen.
Bizarquote:
Duidelijke gesprekken hebben ze ook, knap dat je daar nog iets van hebt kunnen makenquote:Op woensdag 15 maart 2023 12:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Dat is al besproken, ze zullen het niet in de groep brengen (Op TV)quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:40 schreef freaky40 het volgende:
Zal me niets verwonderen dat er ook iets bekend is gemaak van afluister-gate.
Zoiets lekt toch gewoon uit.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is al besproken, ze zullen het niet in de groep brengen (Op TV)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |