Als hij dat zou doen, zou hij het er nu over hebben, maar hij zwijgt in alle talenquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee geloof ook niet dat hij dat gaat doen
Nou doe maar meteenquote:
En hij laat nu Morrie de brief lezenquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:12 schreef greysbones het volgende:
Kenzi
Hij mag er niks over zeggen
Ja doeiiii
Daarom weten ice en tiano het al
Als dat zo is is ze een manipulatief kreng... is ze ook, maar erger dan ik dacht. Dumpen die grietquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:13 schreef Snensie het volgende:
Lijkt op een boodschap van Mexx voor Martin. Dat hij eruit moet.
Is ook bsquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En hij laat nu Morrie de brief lezen
Kenzy kan het ook over de boodschap die Ice gehad heeft hebbenquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:12 schreef greysbones het volgende:
Kenzi
Hij mag er niks over zeggen
Ja doeiiii
Daarom weten ice en tiano het al
quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:14 schreef Hoempah het volgende:
Hebben we toch nog een soort van eliminatie op de woensdag middag
Nee ging over matinquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kenzy kan het ook over de boodschap die Ice gehad heeft hebben
Wat een manipulatief mens als het waar isquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:15 schreef greysbones het volgende:
Heel slecht
Laat het niet op je hart komen
Gaat dus slecht met Mexx
Wel zonder ondertiteling en jouquote:
Je weet niet hoe slecht het gaatquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:16 schreef juul. het volgende:
[..]
Wat een manipulatief mens als het waar is
Is niet voor haar te hopen, want nog meer van die Martinnetjes op de wereld wil je nietquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:14 schreef danaqui het volgende:
Mexx zwanger???? Daarom de keus binnen een uur weg.
Die gaat echt niet weg
Dat deed ik wat ik te horen kreeg ...quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wel zonder ondertiteling en jou
Jij had het kunnen vertalen voor ons
Ja hoorde ik ookquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:19 schreef Hoempah het volgende:
Heeft al eerder bericht van buiten gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |