quote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het ging daarbij wel om controle van mijn (bloed) suikerspiegel. Dus op zich is de link er nog steeds.
Ja. Gaat goed. Binnenkort starten met stoppen van een deel van de insuline en naar andere medicatie. Afhankelijk daarvan verder met overigen afbouw waardoor ik geen insuline meer zou hoeven te prikken.quote:
Dat klinkt als een goede ontwikkeling.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Gaat goed. Binnenkort starten met stoppen van een deel van de insuline en naar andere medicatie. Afhankelijk daarvan verder met overigen afbouw waardoor ik geen insuline meer zou hoeven te prikken.
Uiteindelijk zou ik dan of met puur een paar pillen uit kunnen. Of mogelijk zelfs weer kunnen genezen van diabetes
Dat klinkt positief, ik hoop het voor je!quote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Gaat goed. Binnenkort starten met stoppen van een deel van de insuline en naar andere medicatie. Afhankelijk daarvan verder met overigen afbouw waardoor ik geen insuline meer zou hoeven te prikken.
Uiteindelijk zou ik dan of met puur een paar pillen uit kunnen. Of mogelijk zelfs weer kunnen genezen van diabetes
Wat ga je eten?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het was net soort van droog dus even boodschappen gedaan voor het weekend.
vanavond snert met broodjes en voor morgen nasipakket gehaald.quote:
Lekkerquote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
vanavond snert met broodjes en voor morgen nasipakket gehaald.
Waar een opmerking over snertweer al niet goed voor isquote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
vanavond snert met broodjes en voor morgen nasipakket gehaald.
Inderdaad. Het is jouw schuld nu.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 15:17 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Waar een opmerking over snertweer al niet goed voor is
kipquote:Op vrijdag 10 maart 2023 15:24 schreef PinkLow het volgende:
Wij eten kipshoarma. Vriend wil niet naar buiten met dit weer.
Het is ook echt wel heel slecht hier in het midden van het land, sneeuw, natte regen, dan weer sneeuw.... zucht
Fingers crossed dat het rond 19u even droog is. Want dan moet ik op de fiets naar de club.
min 3,9.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 15:33 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Met zn allen naar Limboland toe!
Je krijgt dan wel een probleem als we zeggen dat het pijpenstelen regent of schijtweer is.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 15:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is jouw schuld nu.
quote:
Ja, dan sla ik over.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 15:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je krijgt dan wel een probleem als we zeggen dat het pijpenstelen regent of schijtweer is.
min -6.2quote:Op vrijdag 10 maart 2023 15:33 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Met zn allen naar Limboland toe!
Goed dat je gaat! En de beloning is fantastisch. Paaseitjesquote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:17 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ben vandaag nog niet naar buiten geweest en van mezelf moet ik elke dag even naar buiten, ook als ik een dagje helemaal niets heb. Het wordt een kort tochtje in de sneeuw naar een winkel waar ze paaseitjes hebben
Eigenlijk net zo lekker als kipshoarmaquote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:20 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Goed dat je gaat! En de beloning is fantastisch. Paaseitjes
Dat valt weer tegenquote:
Bronquote:Premier Rutte heeft spijt van zijn eerste, korte reactie op de conclusies van de parlementaire enquêtecommissie Groningen, twee weken geleden. Dat had anders gemoeten, zei hij op zijn wekelijkse persconferentie. Hij wijt zijn verkeerde inschatting aan vermoeidheid door zijn reis naar Oekraïne.
Waarschijnlijk bij de buren toen je niet thuis was.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het waait wel erg hard vandaag. Ik wist niet dat ze dat hadden afgegeven.
En als het nou de eerste keer is. Nee dit heeft die al minstens tien keer zo gedaanquote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:36 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Bron
En ook geen antwoord geven op verdere vragen. Wat een staatsman is het toch ook, he?___!!!
Bah lijkt mij niet lekker samen nee! Hahaha als voorgerecht en nagerecht hebben we paaseitjesquote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Eigenlijk net zo lekker als kipshoarmaAl zou ik ze niet combineren.
Was in Utrecht ook, het was echt vreselijk om doorheen te lopen. IJskoude harde wind en heel veel natte sneeuw 😓quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:23 schreef PinkLow het volgende:
Hier lijkt het soms wel een sneeuwstorm.
En onze kleine boef gedraagd zich ook als het weer! Enorme wervelwind vandaag...
Ik woon in de buurt van Utrecht dus ik snap je helemaal.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Was in Utrecht ook, het was echt vreselijk om doorheen te lopen. IJskoude harde wind en heel veel natte sneeuw 😓
Waar is dat dan? Wat een verschrikkelijk uitzicht hahaquote:
Leeuwardenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:17 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Waar is dat dan? Wat een verschrikkelijk uitzicht haha
Pff.. Kerrolain natuurlijkquote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
En als het nou de eerste keer is. Nee dit heeft die al minstens tien keer zo gedaan![]()
En dan zijn er nog steeds heel veel mensen die roepen 'maar wie moet het anders doen?'
Inmiddels zou dat bijna iedereen in de politiek kunnen zijn.
Uiteraard.quote:
Wie gaat er met dit weer in een zweefmolenquote:
Lekker ook die sneeuw in je snuit zo hoog in dat dingquote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wie gaat er met dit weer in een zweefmolen
+2 zetels voor de VVD, want Rutte is ook maar een mens.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:36 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Bron
En ook geen antwoord geven op verdere vragen. Wat een staatsman is het toch ook, he?___!!!
Waarom is de zweefmolen gewoon in gebruik tijdens dit ellendige weertje.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wie gaat er met dit weer in een zweefmolen
Auto geen optie? En anders lekker warm inpakken.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 18:12 schreef Nexum het volgende:
UGH ik haat dit weer. Ik moet zo na werk nog langs m’n huis en dan naar een vriendin maar ik wil echt niet fietsen in dit weer. Maar lopen met de fiets in hand durt ook zo lang. Had dit niet volgende week kunnen gebeuren?
Lekker bevroren uit de zweefmolen stappenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Lekker ook die sneeuw in je snuit zo hoog in dat ding
Dat ook ja.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 18:15 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Waarom is de zweefmolen gewoon in gebruik tijdens dit ellendige weertje.
Had je dan liever dit gehad ?"quote:Op vrijdag 10 maart 2023 18:49 schreef NailQueen het volgende:
Qmusic draait kerstmuziek in het foute uur
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 18:49 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb wel het idee dat het tegenwoordig vaker sneeuwt in maart en april dan in januari. Dan is het meestal nog herfstweer.quote:
Misschien daar dan maar eens mee stoppen, Agnesquote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:14 schreef AgnesGru het volgende:
Er is een 'discussie' gaande in huize Gru, over het al dan niet plaatsen van een kattenluikje in de deur naar de gang.
Iemand hier is nogal eigenwijs.
Ik woon in een soort windtunnel tussen twee gebouwen, het ging hier vanmiddag gewoon weer omhoogquote:
witte kerst.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 18:49 schreef NailQueen het volgende:
Succes!quote:Op vrijdag 10 maart 2023 18:51 schreef PinkLow het volgende:
Ik wens iedereen een fijne avond.
Ik ga een wedstrijdje tafeltennissen en dik verliezen, want ik ben. Echt heel slecht. Maar ik vind het zo ontzettend leuk om te doen.
Tot morgen.
Ik liep in een soort windtunnel en ik kwam letterlijk haast niet vooruit terwijl ik gegeseld werd door agressieve sneeuwvlokkenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik woon in een soort windtunnel tussen twee gebouwen, het ging hier vanmiddag gewoon weer omhoog![]()
Het was dit of dwangarbeid om die kinderen weer in het gareel te krijgen.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Lekker ook die sneeuw in je snuit zo hoog in dat ding
Oja ik zat gewoon relaxed in m'n fauteuil voor het raam op de tiende verdieping neer te kijken op het plebs dat zich door de storm heen moest worstelenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Ik liep in een soort windtunnel en ik kwam letterlijk haast niet vooruit terwijl ik gegeseld werd door agressieve sneeuwvlokken
Ik kan deze niet zien omdat discord op de global blacklist van m'n werk staat blijkbaarquote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:58 schreef Cyan9 het volgende:
Even een sfeer plaatje van m'n uitzicht vanmiddag.
[ afbeelding ]
Oh, al bevestigd dat hij het was?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:27 schreef ijs_beer het volgende:
Tom Egbers blijkt een vies mannetje. Goh.
Dat is stukken beter!quote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Oja ik zat gewoon relaxed in m'n fauteuil voor het raam op de tiende verdieping neer te kijken op het plebs dat zich door de storm heen moest worstelen
Het volkskrantartikel is iig inmiddels al uit.quote:
We naderen stukje bij beetje ons pensioen Ari!quote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat is stukken beter!
Het arbeidersbestaan past mij ook niet zo goed
Ik zat in het WLR forum te kijken wat de reacties waren op de column van Marijn de Vries.quote:
Dat topic in nieuws ook.. wat een walgelijke lui zitten er toch op dit forum.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:34 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik zat in het WLR forum te kijken wat de reacties waren op de column van Marijn de Vries.
Wie het ook is geweest.
ja nou. brr.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat topic in nieuws ook.. wat een walgelijke lui zitten er toch op dit forum.
Die las ik net ook toevallig. Ik geloof niet dat ik per se de reacties hoef te lezen.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:34 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik zat in het WLR forum te kijken wat de reacties waren op de column van Marijn de Vries.
Wie het ook is geweest.
Op basis van dit artikel komt Jack van Gelder er misschien nog redelijk vanaf maar ik heb zo'n gevoel dat de beerput te komende dagen hélemaal opengaat.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:29 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het volkskrantartikel is iig inmiddels al uit.
Dat onder andere hij het ook was...
https://12ft.io/proxy?q=h(...)Echobox%3D1678474870
Ze hebben berichten gehoord over iemand die zich steeds versprak bij het maken van sexistische opmerkingen?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:27 schreef ijs_beer het volgende:
Tom Egbers blijkt een vies mannetje. Goh.
Ja weer een hoog 'ze moet niet zeuren' en 'dit is volkomen normaal' en 'waar hebben we het over, het is geen verkrachting' plus uiteraard 'je kunt echt niks meer zeggen he'quote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat topic in nieuws ook.. wat een walgelijke lui zitten er toch op dit forum.
quote:Na dat gesprek escaleert de situatie verder. Op de redactie zien medewerkers van NOS Sport hoe Egbers haar begint te pesten en te intimideren. In het bijzijn van meerdere collega’s noemt hij haar ‘de as van het kwaad’, ‘het vergif’ en ‘serpent’. Ook maakt hij, wanneer zij langsloopt, het handgebaar waarmee hij doet alsof hij iemands keel doorsnijdt, zeggen twee medewerkers. Tegen collega’s zegt hij dat ze niet meer met haar moeten werken.
Jouw andere favoriet Jeroen Stekelenburg, blijkt overigens wél uit het juiste hout gesneden.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze hebben berichten gehoord over iemand die zich steeds versprak bij het maken van sexistische opmerkingen?
Dat iemand heel slecht in zijn vak is en een arrogante klootzak, hoeft ook niet te betekenen dat die ook een grensoverschrijdend varken isquote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:46 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Jouw andere favoriet Jeroen Stekelenburg, blijkt overigens wél uit het juiste hout gesneden.
Het is dat dit subforum zo leuk is, maar als je dat ziet schaam ik me soms bijna dat ik op dit forum zit.quote:
Ik ga er vanuit dat niemand verder nog weet wat FOK! is.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het is dat dit subforum zo leuk is, maar als je dat ziet schaam ik me soms bijna dat ik op dit forum zit.
quote:
Nee ik heb geen TikTok, geloof dat ik ze weleens langs heb zien komen op Instagram. In ieder geval Henry. Zal eens oplettenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Trouwens, ik weet niet of je Tiktok hebt maar het kanaal van CBS Golazo is echt heel grappig. Thierry Henry, Jamie Carragher en Micah Richards zijn daar de analysten maar ze hebben vaak hele leuke momenten
Doenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee ik heb geen TikTok, geloof dat ik ze weleens langs heb zien komen op Instagram. In ieder geval Henry. Zal eens opletten
Nog een spectaculaire openbaringquote:De meeste medewerkers zijn fan van een voetbalclub, vaak Ajax, en steken dat op de redactie niet onder stoelen of banken.
Ja oké maar da's ook gewoon terecht. En alle Feyenoord-fans werken al in de haven van Rotterdam dus die kunnen moeilijk ook nog eens voor de NOS gaan werken.quote:
Ah dat verklaart die misplaatste arrogantie bij NOS Sport.quote:
Ik vind het eigenlijk nog extra schokkend dat je zowel in beeld niets kan als je achter de schermen niet kan gedragen. En daar ook nog mee wegkomt.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:19 schreef Em31 het volgende:
Nu snap ik wel beter waarom ze hem 4 weken zowat alleen naar Qatar hadden gestuurd.
Nou echt ja. Heeft gewoon compleet daar de boel ook in de macht gehad met andere mensen. Zulk gedrag + een waardeloze presentator zijn en dat jaren kunnen doen, dat zegt genoeg over hoe het werkt daar.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk nog extra schokkend dat je zowel in beeld niets kan als je achter de schermen niet kan gedragen. En daar ook nog mee wegkomt.
quote:
Dat onaantastbaar kan ik me wel voorstellen als je ziet hoeveel er daar een contract voor het leven lijken te hebben.quote:Egbers wordt genoemd als onderdeel van een groep bekende presentatoren, commentatoren en verslaggevers die zich onaantastbaar zou wanen en structureel het hand boven het hoofd wordt gehouden.
O ik zat dan weer wel gewoon te werkenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat is stukken beter!
Het arbeidersbestaan past mij ook niet zo goed
Ik ben niet eigenwijsquote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Misschien daar dan maar eens mee stoppen, Agnes
Ja, echt verschrikkelijkquote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:58 schreef Em31 het volgende:
Pff wat een verhaal, je zal daar werken zeg. Wat een bende.
Het was ook wel redelijk duidelijk dat met Tom, Jack en Mart dat behoorlijk wat hoge heertjes rondliepen, net als Matthijs bij DWDD. Toch bijzonder, dat iedereen dat eigenlijk al weet, maar dat het gewoon jaren door kan blijven gaan.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:59 schreef Hamlapjes het volgende:
Oh, dus Tom Egbers identificeert zichzelf als Ajacied? Die hoeven we hier in Almelo dan ook niet meer![]()
Dat Volkskrantartikel lezend, zit het wel echt helemaal verkeerd op de sportredactie bij de NOS. Nou was daar van de buitenkant best wel het een en ander van te merken, maar gecombineerd met wat er achter de schermen dus ook gebeurde, lijkt het mij wel tijd om het beleid eens flink om te gooien.
Maximale termijnen voor de bekende gezichten (lijkt mij ook prima voor de doorstroming van talent), familiebanden voorkomen (toch een vrij bizarre situatie met die vrouw van Egbers), verbod op relaties op de werkvloer en als die er toch zijn, vlieg je er allebei uit. Misschien hard, maar dat levert toch altijd wel weer gezeik op.
Ok, dat filmpje ga ik maar even niet kijken. Als er iets anders is dan moet ik dan in person meemaken.quote:
Feliquote:Op zaterdag 11 maart 2023 08:43 schreef PinkLow het volgende:
Goedemorgen allemaal!
1 van de 2 wedstrijden gewonnen gisteren. Dat is een unicum voor mij. Want normaal verlies ik altijd dik.
Ik ben deze ochtend als een stuk vrolijker dan de afgelopen dagen, want het zonnetje schijnt
We lazen het al op TT 601 inderdaad. Netjesquote:Op zaterdag 11 maart 2023 08:43 schreef PinkLow het volgende:
Goedemorgen allemaal!
1 van de 2 wedstrijden gewonnen gisteren. Dat is een unicum voor mij. Want normaal verlies ik altijd dik.
De laatste NF's. Het seizoen is veel te snel voorbij gegaanquote:Op zaterdag 11 maart 2023 11:44 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben dat mooi af gesproken voor vanavond
Mwah, ik merk bij mezelf dat ik er nu ook wel een beetje klaar mee ben. Vorige week zaterdag had ik niet eens de puf om Servië te bekijken.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 11:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De laatste NF's. Het seizoen is veel te snel voorbij gegaan
Melfest is dit jaar ook heel zwak. Ik kijk het eerste half uur mee en dan kijk ik hoe Jurre de rest heeft gesaboteerd.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 11:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mwah, ik merk bij mezelf dat ik er nu ook wel een beetje klaar mee ben. Vorige week zaterdag had ik niet eens de puf om Servië te bekijken.
Vanavond krijg ik bezoek, wellicht staat melfest op de achtergrond aan, maar aandacht kan ik er niet aan schenken.
Je bedoelt Daniëlquote:Op zaterdag 11 maart 2023 11:53 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Melfest is dit jaar ook heel zwak. Ik kijk het eerste half uur mee en dan kijk ik hoe Jurre de rest heeft gesaboteerd.
Dat vind ik dan wel weer fijn. Pas in het nieuwe jaar heb ik zin in het songfestivalquote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:20 schreef NailQueen het volgende:
Voor mijn gevoel begon dit seizoen ook veel later. Kan me herinneren dat Estland vorig jaar al in november begon (met Stefan)
8 juli zijn we er met ESF!quote:Op zaterdag 11 maart 2023 01:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ok, dat filmpje ga ik maar even niet kijken. Als er iets anders is dan moet ik dan in person meemaken.
Tijd dus om weer eens een dagje Efteling te plannen.
Oh dat klinktquote:Op zaterdag 11 maart 2023 13:17 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb vanavond geen tijd voor nationale voorrondes (of WidM).
Het klinkt als slechte planning!quote:
En dan zijn daarna alle liedjes geselecteerd?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 11:44 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben dat mooi af gesproken voor vanavond
Uit de NF's wel ja. Alleen Griekenland, Georgie, Armenie en Azerbaijan moeten nog.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 14:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dan zijn daarna alle liedjes geselecteerd?
En wanneer zijn die drie bekend?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 14:13 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Uit de NF's wel ja. Alleen Griekenland, Georgie, Armenie en Azerbaijan moeten nog.
En het is nog maar de vraag of Kroatie en Polen in vredesnaam Liverpool wel gaan halen.
Ah ok. Dan kijk ik daarna wel om alle liedjes te luisteren.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 14:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Alleen van Armenië datum bekend 15 maart. Azerbeidzjan wil altijd als laatste
En Azerbaijan maar denken dat het iemand boeitquote:Op zaterdag 11 maart 2023 14:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Alleen van Armenië datum bekend 15 maart. Azerbeidzjan wil altijd als laatste
Dat klinkt als een ietwat slecht getimed game avondje met wat vrienden.quote:
Daarom ben ik in een stad van een plattelandsprovincie gaan wonenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 16:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik schaam me een beetje dat ik op het platteland woon
Dit sluit wel een bij de terroristen van Farmers Defence Forcequote:
Nu gaan ze zeggen dat ze allemaal op de trekker kwamen en werden tegengehouden door Sigrid Kaag.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 16:40 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Grootste demonstratie ooit!!¡1!
Doet me denken aan de inauguratie van Trumpquote:Op zaterdag 11 maart 2023 16:40 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Grootste demonstratie ooit!!¡1!
Dat sowieso. Want wat het ook is het dus de schuld van Kaag of D66 bij dat soort types. NWS zit er ook vol mee.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 16:41 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Nu gaan ze zeggen dat ze allemaal op de trekker kwamen en werden tegengehouden door Sigrid Kaag.
Of dat de foto in de ochtend is genomen, toen niet iedereen er was. Framing en fake news!!!quote:Op zaterdag 11 maart 2023 16:41 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Nu gaan ze zeggen dat ze allemaal op de trekker kwamen en werden tegengehouden door Sigrid Kaag.
De meeste mensen droegen groene kleding. Daarom zie je ze niet!quote:Op zaterdag 11 maart 2023 17:59 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Of dat de foto in de ochtend is genomen, toen niet iedereen er was. Framing en fake news!!!
Lijkt mij ook dat als boer ook niet zo aantrekkelijk is om hier heen te gaan als het een soort FvD bijeenkomst wordt.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 16:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit sluit wel een bij de terroristen van Farmers Defence ForceMaar als andere boeren zit je hier toch niet op te wachten lijkt mij.
Nee precies. Het ging al fout toen ze, vooral door FDF, toen ze meer zieltjes voor hun zaak wilden winnen door ook de andere problemen mee te gaan nemen. Daardoor hebben ze de deur wagenwijd opengezet voor de wappies met FvD en ON voorop.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 18:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Lijkt mij ook dat als boer ook niet zo aantrekkelijk is om hier heen te gaan als het een soort FvD bijeenkomst wordt.
Dit heeft toch ook werkelijk niets meer te maken met de kern van waar het de boeren om gaat...quote:
Ze wilden allemaal via de A12quote:Op zaterdag 11 maart 2023 16:41 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ohh heerlijkquote:Op zaterdag 11 maart 2023 18:24 schreef Arizona het volgende:
Dochter was weer een nachtje thuisen ze is nu weer weg.
Ze komt echt nog heel vaak thuisthuis, ieder weekend. Zelfs nu het haar eigenlijk niet heel goed uitkomt omdat ze vanavond weer iets in haar studentenstad heeft, is ze toch nog een nachtje hier geweest. Ik vind het wel heel leuk en gezellig dat ze nog zo vaak hier is. Het zal op termijn vast wel minder worden, maar voor nu geniet ik er nog lekker van.
De totale debilisering van het debat.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 18:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dit heeft toch ook werkelijk niets meer te maken met de kern van waar het de boeren om gaat...
Ja zekerquote:Op zaterdag 11 maart 2023 18:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Ohh heerlijkInderdaad fijn dat zij zelf dus ook graag bij jullie is! En aan de andere kant óók heel leuk dat ze ook echt leuke dingen in haar studentenstad heeft en niet de hele week wacht tot ze weer naar jullie kan omdat er daar niets aan is.
Winwin dus![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 18:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja zekerZe heeft veel vriendinnen gemaakt in haar studentenstad en doet aan veel activiteiten mee, zo leuk
Maar ze vindt het ook fijn en gezellig om thuis te zijn en dat maakt me ook blij
. Dat we haar toch een "warm nest" kunnen bieden
Ja preciesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja precies![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Ook onder een hele hoop boeren staan FDF en FVD er inderdaad niet goed op. Daarom gaan die dus nu naar BBB oa.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 18:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Lijkt mij ook dat als boer ook niet zo aantrekkelijk is om hier heen te gaan als het een soort FvD bijeenkomst wordt.
Waarmeequote:
Gefeliciteerd!quote:
Snap ik! En ik houd er zeker rekening mee. Echter snap ik niet dat als je niet live hebt kunnen kijken, je dan op internet of Facebook gaat oid. Want je ontkomt er haast niet aan.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:01 schreef Redefine het volgende:
Let iedereen even op dat die spoilers gebruikt als het over de mol of de winnaar gaat. Er zullen vast users zijn die het niet live hebben kunnen kijken.
Ik zeg het omdat voorgaande jaren er altijd wel iemand bij zit die er niet aan denktquote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:07 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Snap ik! En ik houd er zeker rekening mee. Echter snap ik niet dat als je niet live hebt kunnen kijken, je dan op internet of Facebook gaat oid. Want je ontkomt er haast niet aan.
Oh jij bedoelt die van MOL waar veel meer mensen in zitten (waar dat bordspel mee te winnen valt)quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:05 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik doe al jaren mee! Nooit gewonnen, maarja ik vergeet ook vaak na aflevering mijn prono in te vullen hahahaha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:11 schreef Em31 het volgende:
WIDMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Het zag er best druk uit. Ik zou dat echt niet doen. Daar beetje in de kou gaan staan en hopen dat je dan alles goed kan zien.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:26 schreef Redefine het volgende:
Ben wel benieuwd hoeveel mensen ze hebben moeten opvangen bij Paleis Noordeide (kan wel hier want zeker geen spoiler). Het was behoorlijk koud en denk dat er genoeg daar uren hebben gestaan.
Ik zou het normaal gesproken al niet doen. Want je ziet er mijn inziens echt helemaal niks bijzonders aan door erbij te zijn (maar ja dat ben ik). Maar als het dan zo koud is al helemaal nietquote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het zag er best druk uit. Ik zou dat echt niet doen. Daar beetje in de kou gaan staan en hopen dat je dan alles goed kan zien.
Drukker dan dat het bij het “boeren”protest een paar kilometer verderop was?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het zag er best druk uit. Ik zou dat echt niet doen. Daar beetje in de kou gaan staan en hopen dat je dan alles goed kan zien.
O ze doet het (nog) nietquote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:36 schreef Meke het volgende:
Hoi @:fokai, wie gaat het Songfestival in 2023 winnen?
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 17:08 schreef Danny het volgende:
FOK! is het eerste forum (zover ik weet) met een chatGPT bot. Je kunt haar 'summonen' door haar te mentionen of een post van haar te quoten.
Omdat de bot nog in de testfase zit is hij alleen beschikbaar voor crewleden en - nu dus ook - abohouders. Doel is om 'm binnenkort voor iedereen beschikbaar te maken, maar daarvoor moet eerst nog worden getest.
Let op:
Als je de bot oproept duurt het plaatsen van je bericht wat langer. Heb dus wat meer geduld, want de reactie van fokAI wordt meteen meegeplaatst met jouw bericht.
Wat kan de bot
Reageren op je post, je post quoten, smilies gebruiken
Buiten de post die jij plaatst (inclusief eventuele quotes) heeft de bot geen kennis van voorgaande posts (nog; doel is dat later wellicht uit te breiden).
Je kunt haar (nog) niet dm-men. Nou ja, het kan wel, maar de enige die het kan lezen ben ik.
Wellicht wordt het later nog mogelijk om dm-conversaties te houden.
Hej! Ik krijg geen antwoord!
Dat kan. Net als een echte user kan ook fokAI je weleens negeren of je post over het hoofd zien.
Ze is niet erg up to date...
Ze is gebaseerd op chatgpt 3.5. Die is momenteel getrained tot september 2021.
Wat kan ze NIET
- Daadwerkelijk handelingen uitvoeren op FOK!
- Zoeken op bv google of geven van recente data
- Dingen doen of zeggen die niet zijn toegestaan door openAI
- reageren op de OP van een topic. Je kunt haar dus NIET 'roepen' in de OP van een topic.
Wat heeft dit nou weer voor nut?
Niets. Gewoon voor de leuk. En we zijn weer eens ergens de eerste mee
En je hoeft niet zelf naar chatgpt
Mijn Crystal Cat Luucje heeft Finland voorspeld!quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:36 schreef Meke het volgende:
Werkt dit niet alleen in het topic dat daar voor is ?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:36 schreef Meke het volgende:
quote:Als AI taalmodel heb ik geen toegang tot toekomstige informatie of voorspellende vaardigheden, dus kan ik helaas niet voorspellen wie het Eurovisie Songfestival in 2023 zal winnen. Het Songfestival is een competitie en het resultaat hangt af van verschillende factoren, waaronder de kwaliteit van het nummer, de uitvoering van de artiest en de voorkeur van de juryleden en het publiek. Het is dus moeilijk om te voorspellen wie zal winnen, maar ik wens alle deelnemers veel succes en hoop dat het een geweldige show zal zijn!
Ik heb antwoord!!!! Maar jullie zullen een abo moeten hebben/nemen om het antwoord hierrrr te kunnen lezenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:36 schreef Meke het volgende:
Vond het antwoord van mijn kat beterquote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb antwoord!!!! Maar jullie zullen een abo moeten hebben/nemen om het antwoord hierrrr te kunnen lezen:
https://forum.fok.nl/topic/2674135/1/999#p208336320
Ik ookquote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vond het antwoord van mijn kat beter
Dat is (op uiteraard de punten waarop het onderwerp benoemd wordt) nagenoeg hetzelfde antwoord wat Chat GPT gaf op wie de mol zou zijnquote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb antwoord!!!! Maar jullie zullen een abo moeten hebben/nemen om het antwoord hierrrr te kunnen lezen:
https://forum.fok.nl/topic/2674135/1/999#p208336320
Mijn katten hebben nog niet echt een reactie gegeven. Maar jouw Luc kan het wel eens goed hebben.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vond het antwoord van mijn kat beter
Daar heb ik geen beelden van gezien, dus dat zal wel.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Drukker dan dat het bij het “boeren”protest een paar kilometer verderop was?
Die over dat wij daarom wel iets wisten over geschiedenis en geografie was wel een mooie.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:54 schreef AgnesGru het volgende:
NEDERLANDERS BIJTEN VAN ZICH AF NA OPMERKING OVER HOLLANDS RITMEGEVOEL
Amerikaanse arrogantie![]()
Zitten wel briljante antwoorden tussen:
https://www.thebestsocial(...)derland-amerikaanse/
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:55 schreef AgnesGru het volgende:
Ik heb de stemwijzer ingevuld, kom ik uit op VVD en D66![]()
Bij de gemeentelijke juist op GL.
Dus
Ik had bij die van de Volkskrant PvdA en VVD met evenveel punten bovenaanquote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:55 schreef AgnesGru het volgende:
Dus
SGP en BBB hier.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:55 schreef AgnesGru het volgende:
Dus
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:24 schreef Redefine het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus al die tijd ben jij een terror boer?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
SGP en BBB hier.
Ik kan maar beter niet gaan stemmen
Ja ik denk hetquote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:04 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dus al die tijd ben jij een terror boer?
Nou dat dus.. maar vooral haar toon, wat een dom mens.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die over dat wij daarom wel iets wisten over geschiedenis en geografie was wel een mooie.
Op zich zijn wij ook wel echt geen land waar we veel ritmegevoel hebben. Maar ik dacht nog dat het over dansen ging, maar nee over het meeklappen bij live muziekAlsof ze in Amerika dat wel zo geweldig zouden kunnen.
Wat ga je straks blokkeren met je trekker?quote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:04 schreef Em31 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
De PVDDAquote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik had bij die van de Volkskrant PvdA en VVD met evenveel punten bovenaan![]()
altijd al gedacht dat het zowat dezelfde partijen zijn!
Ja. Waarbij ik de reacties nog wel gevat vind (al zullen er ook wel heel veel nare tussen gezeten hebben). Maak andersom zo'n opmerking over iets Amerikaans en de salty reacties zijn niet van de lucht.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:06 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Nou dat dus.. maar vooral haar toon, wat een dom mens.
Rechtshandig zijn de meesten van ons zeker.quote:
Rutte natuurlijk!quote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:06 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Wat ga je straks blokkeren met je trekker?
Die zijn niet rechts, niet links, maar recht doorzee.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik had bij die van de Volkskrant PvdA en VVD met evenveel punten bovenaan![]()
altijd al gedacht dat het zowat dezelfde partijen zijn!
Niet Kaag?quote:
Een paar jaar terug waren er relatief veel linkshandigen hierquote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Rechtshandig zijn de meesten van ons zeker.
Ari komt niet zo vaak in NWS he dat van de twee Kaag de schuld krijgt i.p.v. Rutte.quote:
Nee, dat is zo afgekaagdquote:
Zijn die linkshandigen er niet nog steeds?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Een paar jaar terug waren er relatief veel linkshandigen hier
Bovendien kun je tegen Rutte altijd nog zeggen dat je geen actieve herinneringen aan het blokkeren hebt.quote:
Ik geloof het wel. De leukste linkshandigen zijn er in ieder geval nogquote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zijn die linkshandigen er niet nog steeds?
Wie zijn er ook alweer linkshandig?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik geloof het wel. De leukste linkshandigen zijn er in ieder geval nog
Ik ga nu geen namen noemen, want in mijn vorige post denkt iemand misschien: "Hey, Billie bedoelt mij!" en dan is het erg knullig als ik die persoon net vergeetquote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wie zijn er ook alweer linkshandig?
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ga nu geen namen noemen, want in mijn vorige post denkt iemand misschien: "Hey, Billie bedoelt mij!" en dan is het erg knullig als ik die persoon net vergeet
Ja, dat zou erg knullig zijn dan.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ga nu geen namen noemen, want in mijn vorige post denkt iemand misschien: "Hey, Billie bedoelt mij!" en dan is het erg knullig als ik die persoon net vergeet
Ben jij ook linkshandig?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat zou erg knullig zijn dan.
Ik op 50+quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:55 schreef AgnesGru het volgende:
Dus
Ik ben daar 1tje vanquote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wie zijn er ook alweer linkshandig?
Welterusten!quote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:43 schreef PinkLow het volgende:
En nu is het maar eens tijd om mijn bedje op te zoeken. Morgen een druk radiodagje![]()
Fijne avond allemaal nog en welterusten alvast.
Welterusten.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:43 schreef PinkLow het volgende:
En nu is het maar eens tijd om mijn bedje op te zoeken. Morgen een druk radiodagje![]()
Fijne avond allemaal nog en welterusten alvast.
Ok boomer.quote:Op zondag 12 maart 2023 00:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu drie keer de stemwijzer van mijn provincie gedaan en al drie keer 50+![]()
bovenaan.
quote:Op zondag 12 maart 2023 00:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu drie keer de stemwijzer van mijn provincie gedaan en al drie keer 50+![]()
bovenaan.
De nachtploeg kijkt naar Festival da Cancao. Best leuk hoor!quote:Op zondag 12 maart 2023 00:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik neem aan dat de nachtploeg het nu overneemt, zodat deze boomer naar bed kan.
Veel plezier nog.quote:Op zondag 12 maart 2023 00:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De nachtploeg kijkt naar Festival da Cancao. Best leuk hoor!
Morgen komt vast wel iemand met een linkje naar de Abbey Road Medley. Die vind je ook mooi, want die vindt iedereen mooiquote:
@Luctor.et.Emergo hoeft niet tot morgen te wachten. Maar nu slaapt hij al, denk ikquote:Op zondag 12 maart 2023 00:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Morgen komt vast wel iemand met een linkje naar de Abbey Road Medley. Die vind je ook mooi, want die vindt iedereen mooi
ja, was bij schoonouders en daarna de WIDM finale gekekenquote:Op zondag 12 maart 2023 01:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Niet veel meer. Goede avond gehad, Koen?
De WIDM Finale valt eigenlijk altijd tegen. Wat was leuker, je schoonouders of de WidM finale?quote:Op zondag 12 maart 2023 01:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, was bij schoonouders en daarna de WIDM finale gekeken
bij schoonouders weinig spannends, maar de WIDM finale was wel erg voorspelbaarquote:Op zondag 12 maart 2023 01:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De WIDM Finale valt eigenlijk altijd tegen. Wat was leuker, je schoonouders of de WidM finale?
Allebei een beetje saai dus?quote:Op zondag 12 maart 2023 01:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bij schoonouders weinig spannends, maar de WIDM finale was wel erg voorspelbaar
wow dat is best laatquote:Op zondag 12 maart 2023 01:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Allebei een beetje saai dus?
Festival da cancao is nog wel leuk, al is het nu vooral wachten op de uitslag
Wij zijn hier nog in afwachting op de Portugese uitslagquote:
Fijn.quote:Op zondag 12 maart 2023 01:08 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@:Luctor.et.Emergo hoeft niet tot morgen te wachten. Maar nu slaapt hij al, denk ik
usagi414 in ESF / [2023] Portugal: Festival da Canção #2 Mooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met de eerste plaats in de ESF poule![]()
Jij wint hierbij de geweldig prijs van eeuwige roem. Gefeliciteerd! Wat ga je er mee doen?
[ Bericht 13% gewijzigd door NailQueen op 12-03-2023 12:44:07 ]
SPOILER: WIDMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maak zo’n deskundige mod van MOL zou ik zeggen.quote:Op zondag 12 maart 2023 01:58 schreef NailQueen het volgende:
Midden in de nacht feliciteren we @:Moira met de eerste plaats in de ESF poule![]()
Jij wint hierbij de geweldig prijs van eeuwige roem. Gefeliciteerd! Wat ga je er mee doen?
quote:Op zondag 12 maart 2023 01:58 schreef NailQueen het volgende:
Is dit niet ook een indirecte spoiler eigenlijk? Weet niet of iemand de moeite heeft genomen om er zover in te duiken maar als je weet op wie er is ingezet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ik zeg niet op wie ze zat. Ik kan niet weten wie de app allemaal bij houdt. Een paar weken geleden heb ik nog verteld wie op iedereen zat maar wie weet heeft ze last minute van mol geswitcht. Hiervoor moet je in de app kijken, maar dan moet je eerst de aflevering terugkijken.quote:Op zondag 12 maart 2023 09:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Is dit niet ook een indirecte spoiler eigenlijk? Weet niet of iemand de moeite heeft genomen om er zover in te duiken maar als je weet op wie er is ingezet...
Jazeker!quote:Op zondag 12 maart 2023 09:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Is dit niet ook een indirecte spoiler eigenlijk? Weet niet of iemand de moeite heeft genomen om er zover in te duiken maar als je weet op wie er is ingezet...
Nouja als ik er nog in had gezeten vind ik het altijd wel leuk om te kijken wie op wie zit en dus wat de kanshebbers een beetje zijn.quote:Op zondag 12 maart 2023 12:18 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zeg niet op wie ze zat. Ik kan niet weten wie de app allemaal bij houdt. Een paar weken geleden heb ik nog verteld wie op iedereen zat maar wie weet heeft ze last minute van mol geswitcht. Hiervoor moet je in de app kijken, maar dan moet je eerst de aflevering terugkijken.
Maar dat is toch júist kut?! Als het jou is overkomen wil je daar een ander toch voor behoeden? Ik vind dit echt een heel raar argument als ik eerlijk benquote:Op zondag 12 maart 2023 12:20 schreef NailQueen het volgende:
Daarbij was er hier al eerder geplaatst wie de winnaar was voordat ik in de poule keek.
Ah, de klassieke fout om op Teletekst te kijken als er nog dingen zijn die je wilt zien, ik ben er bekend meequote:Op zondag 12 maart 2023 12:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jazeker!
Ach, teletekst had me al gespoiled door te vertellen wie de winnaar was, waardoor je ook kon weten wie de mol en verliezer was.
Nu even WidM terugkijken
Tegenwoordig letten ze bij teletekst ook een stuk beter op. Meestal staat er iets van: "Winnaar Heel Holland Bakt bekend" of "Finale Wie is de Mol was druk"quote:Op zondag 12 maart 2023 12:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah, de klassieke fout om op Teletekst te kijken als er nog dingen zijn die je wilt zien, ik ben er bekend mee
Gelukkig maak ik 'm steeds minder vaak, alleen soms ga ik onoplettend nog even naar 101 en zie ik daar ineens weer een uitslag staan ofzo
Maar ook "Wereldtitel 5km voor Roest" of "Verstappen wint in Zandvoort" ofzo. Wat natuurlijk exact net zo spoilerig is als "X wint Wie is de Mol?" en net zo irritant voor mensen die het nog graag zonder info hadden willen zien.quote:Op zondag 12 maart 2023 12:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Tegenwoordig letten ze bij teletekst ook een stuk beter op. Meestal staat er iets van: "Winnaar Heel Holland Bakt bekend" of "Finale Wie is de Mol was druk"
Ja zo stom is dat. Waarbij ze bij de NOS het nog achterlijker doen door bij elke sport uitslag die teruggekeken wordt eerst de uitslag bekend wordt gemaakt en ze daarna de beelden laten zienquote:Op zondag 12 maart 2023 12:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar ook "Wereldtitel 5km voor Roest" of "Verstappen wint in Zandvoort" ofzo. Wat natuurlijk exact net zo spoilerig is als "X wint Wie is de Mol?" en net zo irritant voor mensen die het nog graag zonder info hadden willen zien.
Maar goed, ik zie het uiteindelijk altijd als mijn eigen schuld natuurlijk, ik ben zelf degene die op had moeten letten(behalve onlangs de keer dat ik nota bene van mijn moeder of all people een biatlonspoiler kreeg van iets wat ik écht héél erg graag had willen zien zonder vooraf de uitslag te weten
)
Zou wel een mooie twist zijn voor WIDM volgend jaar. "Welkom bij een nieuw seizoen van...Wie...is...de Mol? Sander, die is de Mol, we gaan nu tien afleveringen kijken hoe hij dat gedaan heeft!".quote:Op zondag 12 maart 2023 12:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja zo stom is dat. Waarbij ze bij de NOS het nog achterlijker doen door bij elke soort uitslag die teruggekeken wordt eerst de uitslag bekend wordt gemaakt en ze daarna de beelden laten zien
En dan nog zullen er mensen zijn die het dan niet gelovenquote:Op zondag 12 maart 2023 12:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zou wel een mooie twist zijn voor WIDM volgend jaar. "Welkom bij een nieuw seizoen van...Wie...is...de Mol? Sander, die is de Mol, we gaan nu tien afleveringen kijken hoe hij dat gedaan heeft!".
Spoiler alertquote:
Maar dit zijn dingen die ik juist wel wil weten van te voren. Ik ga geen samenvatting van de 5 kilometer terugkijken als er geen Nederlander wintquote:Op zondag 12 maart 2023 12:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar ook "Wereldtitel 5km voor Roest" of "Verstappen wint in Zandvoort" ofzo. Wat natuurlijk exact net zo spoilerig is als "X wint Wie is de Mol?" en net zo irritant voor mensen die het nog graag zonder info hadden willen zien.
Maar goed, ik zie het uiteindelijk altijd als mijn eigen schuld natuurlijk, ik ben zelf degene die op had moeten letten(behalve onlangs de keer dat ik nota bene van mijn moeder of all people een biatlonspoiler kreeg van iets wat ik écht héél erg graag had willen zien zonder vooraf de uitslag te weten
)
Ja, jij, maar ik wil dat dan weer juist in z'n geheel kijken zónder vooraf te weten hoe het is gegaan (anders hoef ik het überhaupt niet echt meer te zien)quote:Op zondag 12 maart 2023 13:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Maar dit zijn dingen die ik juist wel wil weten van te voren. Ik ga geen samenvatting van de 5 kilometer terugkijken als er geen Nederlander wint
Die samenvattingen zijn in de regel vrij kort. Dus veel verspilling van tijd heb je er niet mee.quote:Op zondag 12 maart 2023 13:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Maar dit zijn dingen die ik juist wel wil weten van te voren. Ik ga geen samenvatting van de 5 kilometer terugkijken als er geen Nederlander wint
Maar als ik dan toch al per ongeluk weet wie er gewonnen heeft...meh. Dan ga ik die tijd liever besteden door Queen of Kings nog eens op te zettenquote:Op zondag 12 maart 2023 13:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die samenvattingen zijn in de regel vrij kort. Dus veel verspilling van tijd heb je er niet mee.
Daar heb je gelijk in, maar als Ghiotto - of een andere buitenlander - wint, dan hoef ik het alsnog niet te zienquote:Op zondag 12 maart 2023 13:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die samenvattingen zijn in de regel vrij kort. Dus veel verspilling van tijd heb je er niet mee.
Koeman in shamblesquote:Op zondag 12 maart 2023 14:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vincent Janssen stopt ook met Oranje.
Toch jammerquote:Op zondag 12 maart 2023 15:33 schreef fokAI het volgende:
[..]
Helaas kan ik geen gemiddelde mening geven over de dansers van Waylon in 2018 binnen het subforum 'ESF' op FOK!, omdat ik niet beschik over individuele gebruikersgegevens en meningen verschillen per persoon. Wel kan ik melden dat er ongetwijfeld discussies zullen zijn geweest over Waylons keuze om met dansers te werken en wat dit toevoegde aan zijn optreden, maar zonder verdere informatie is het lastig een specifiek beeld te schetsen van alle meningen hierover.
Ik zag dat die ook nog niets kon met jouw vraag over mijn mening over het ESF2022. Geen scannend vermogen dus.quote:
Dat is wel wat voor mij, ik hou niet van verrassingenquote:Op zondag 12 maart 2023 12:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zou wel een mooie twist zijn voor WIDM volgend jaar. "Welkom bij een nieuw seizoen van...Wie...is...de Mol? Sander, die is de Mol, we gaan nu tien afleveringen kijken hoe hij dat gedaan heeft!".
Je sluit mij al uit als redder?quote:Op zondag 12 maart 2023 15:44 schreef Meke het volgende:
O en hierbij een gespreksonderwerp met dank aan de AI-bot![]()
Als FOK!kers zouden moeten strijden tegen buitenaardsen - welk lid gaat ons redden en hoe zal hij/zij dat doen?
Ik denk dat @Cyan9 ons gaat redden. Hij stapt in een raket die volgeladen is met geprinte OPHEF paints en die laat hij los vlakbij het ruimteschip waarmee de buitenaardsen ons willen aanvallen en dan komen de blaadjes in de motoren van het ruimteschip, dat daardoor onherstelbaar beschadigt raakt. Het ruimteschip drijft vervolgens stuurloos weg van de aarde en de buitenaardsen overlijden.quote:Op zondag 12 maart 2023 15:44 schreef Meke het volgende:
Als FOK!kers zouden moeten strijden tegen buitenaardsen - welk lid gaat ons redden en hoe zal hij/zij dat doen?
En het gedicht dat hij voor Meke had gemaakt, rijmde niet en was qua taalgebruik ook niet denderendquote:Op zondag 12 maart 2023 15:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zag dat die ook nog niets kon met jouw vraag over mijn mening over het ESF2022. Geen scannend vermogen dus.
En zag eerder dat ze probeerden om wat FOK! memes bij het brengen. Maar dat kregen ze maar niet bij de ai erin. Dus ook weinig lerend vermogen helaas.
Oranje is dan ook een lelijke kleur. Cancelen die handelquote:Op zondag 12 maart 2023 14:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Och, wat jammer.quote:Op zondag 12 maart 2023 14:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik denk dat @H_T ons zou redden. Ik weet nog niet precies helemaal hoe, maar ik weet dat hij het kan.quote:Op zondag 12 maart 2023 15:44 schreef Meke het volgende:
Al geprobeerd, werkt niet.quote:Op zondag 12 maart 2023 16:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk dat @:cyan9 ons gaat redden. Hij stapt in een raket die volgeladen is met geprinte OPHEF paints en die laat hij los vlakbij het ruimteschip waarmee de buitenaardsen ons willen aanvallen en dan komen de blaadjes in de motoren van het ruimteschip, dat daardoor onherstelbaar beschadigt raakt. Het ruimteschip drijft vervolgens stuurloos weg van de aarde en de buitenaardsen overlijden.
Ik kwam er pas twee jaar geleden achter dat "Geef mij nu je angst" origineel van hem isquote:Op zondag 12 maart 2023 09:13 schreef summer52 het volgende:
Goedemorgen.![]()
Ik kijk altijd op 192TV, ja ik weet het, echt een zender voor boomers!👵
Maar dan zie ik dit! Ja op 14 jarige leeftijd was het Songfestival ook al echt iets om voor thuis te blijven.
En in 1966 jaar won Oostenrijk met dit liedje, poo poo dat is andere koek dat Oostenrijk 2023.![]()
Ja ik weet het, kruipt weer achter de geraniums!
Cancel jezelf maar.quote:Op zondag 12 maart 2023 16:46 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Oranje is dan ook een lelijke kleur. Cancelen die handel
Nee beetje jammerquote:Op zondag 12 maart 2023 15:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zag dat die ook nog niets kon met jouw vraag over mijn mening over het ESF2022. Geen scannend vermogen dus.
En zag eerder dat ze probeerden om wat FOK! memes bij het brengen. Maar dat kregen ze maar niet bij de ai erin. Dus ook weinig lerend vermogen helaas.
Ho ho AI-bot doet dat, ik sluit je nooit uit natuurlijkquote:Op zondag 12 maart 2023 16:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je sluit mij al uit als redder?
Op zich terecht, als we toch ten onder gaan, dan worden mijn laatste weken een bachanaal
Nou inderdaadquote:
quote:Op zondag 12 maart 2023 18:29 schreef Meke het volgende:
Wat kun je het beste met hamlapjes doen @:fokai?
quote:Op zondag 12 maart 2023 18:29 schreef fokAI het volgende:
[..]
Hoi Meke! Als FokAI kan ik je zeker helpen met jouw vraag over hamlapjes. Er zijn talloze heerlijke gerechten die je kunt maken met deze vleessoort, afhankelijk van de smaak die jij zoekt.. gebraad is een goede optie maar het hangt er echt af wat voor recept of gelegenheid dat u in gedachten heeft . Zou u misschien iets meer informatie kunnen geven over wat uw plannen zijn? Dan zou ik graag enkele suggesties willen delen
quote:Op zondag 12 maart 2023 18:32 schreef Meke het volgende:
[..]
ik wil graag iets leuks met hamlapjes doen
quote:Op zondag 12 maart 2023 18:32 schreef fokAI het volgende:
[..]
Leuk! Voor iets wat anders is dan een traditioneel gebraad kun je de hamlapjes in kleine blokjes snijden en gebruiken om fajitas, burrito's of taco's te vullen. Of probeer ze te paneren met panko-kruimels voor knapperige schnitzels. Wil je liever iets Aziatisch geïnspireerd? Maak dan bijvoorbeeld kleverige Vietnamese karamellamellen door het vlees eerst aan beide zijden bruin te bakken en vervolgens verder stoven in sojasaus, suiker, chili-flakes en limoensap tot uw gewenste gaarheid bereikt is.
Hopelijk heb ik alvast jouw inspiratie prikkeld !
Ik zag het bericht van @ijs_beer ja. Nu dan wel iets meer begrip. Maar je zou denken dat de ai sneller door heeft hoe het werktquote:Op zondag 12 maart 2023 18:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee beetje jammer![]()
![]()
Nu lukt 450 wel geloof ik hoor, maar altijd met het PostalGold filmpje erbij nu hahaha
De fokai is een kannibaalquote:Op zondag 12 maart 2023 18:33 schreef Meke het volgende:
Ik vind dit ontzettend ongepast @:hamlapjes:
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op zondag 12 maart 2023 18:42 schreef Arizona het volgende:
@:fokai wat zou je zeggen tegen iemand die met zijn blote handen een hete ovenschaal pakt?
Dit betrof New Mexico. Mijn woorden waren minder subtiel dan die van Fokai.quote:Op zondag 12 maart 2023 18:42 schreef fokAI het volgende:
[..]
Hoi Arizona,ik zou zeggen dat het beter is om nooit iets zonder ovenhandschoenen uit de oven te halen. Het kan namelijk erg heet zijn en brandwonden veroorzaken! Maar als iemand toch per ongeluk een hete ovenschaal pakt met blote handen dan is het belangrijk om deze direct onder koud stromend water af te koelen gedurende ten minste 10 tot 15 minuten. Als er sprake is van grote of open wonden, adviseer ik altijd medische hulp inroepen.
Een ernstige relatiecrisis daar in Twentequote:Op zondag 12 maart 2023 18:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Dit betrof New Mexico. Mijn woorden waren minder subtiel dan die van Fokai.
(Ik zei iets van sukkel wat doe je nu
En een van mijn lievelingsschalen is nu kapot, want hij liet de ovenschaal vallen op de slaschaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |