quote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het ging daarbij wel om controle van mijn (bloed) suikerspiegel. Dus op zich is de link er nog steeds.
Ja. Gaat goed. Binnenkort starten met stoppen van een deel van de insuline en naar andere medicatie. Afhankelijk daarvan verder met overigen afbouw waardoor ik geen insuline meer zou hoeven te prikken.quote:
Dat klinkt als een goede ontwikkeling.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Gaat goed. Binnenkort starten met stoppen van een deel van de insuline en naar andere medicatie. Afhankelijk daarvan verder met overigen afbouw waardoor ik geen insuline meer zou hoeven te prikken.
Uiteindelijk zou ik dan of met puur een paar pillen uit kunnen. Of mogelijk zelfs weer kunnen genezen van diabetes
Dat klinkt positief, ik hoop het voor je!quote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Gaat goed. Binnenkort starten met stoppen van een deel van de insuline en naar andere medicatie. Afhankelijk daarvan verder met overigen afbouw waardoor ik geen insuline meer zou hoeven te prikken.
Uiteindelijk zou ik dan of met puur een paar pillen uit kunnen. Of mogelijk zelfs weer kunnen genezen van diabetes
Wat ga je eten?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het was net soort van droog dus even boodschappen gedaan voor het weekend.
vanavond snert met broodjes en voor morgen nasipakket gehaald.quote:
Lekkerquote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
vanavond snert met broodjes en voor morgen nasipakket gehaald.
Waar een opmerking over snertweer al niet goed voor isquote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
vanavond snert met broodjes en voor morgen nasipakket gehaald.
Inderdaad. Het is jouw schuld nu.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 15:17 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Waar een opmerking over snertweer al niet goed voor is
kipquote:Op vrijdag 10 maart 2023 15:24 schreef PinkLow het volgende:
Wij eten kipshoarma. Vriend wil niet naar buiten met dit weer.
Het is ook echt wel heel slecht hier in het midden van het land, sneeuw, natte regen, dan weer sneeuw.... zucht
Fingers crossed dat het rond 19u even droog is. Want dan moet ik op de fiets naar de club.
min 3,9.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 15:33 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Met zn allen naar Limboland toe!
Je krijgt dan wel een probleem als we zeggen dat het pijpenstelen regent of schijtweer is.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 15:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is jouw schuld nu.
quote:
Ja, dan sla ik over.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 15:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je krijgt dan wel een probleem als we zeggen dat het pijpenstelen regent of schijtweer is.
min -6.2quote:Op vrijdag 10 maart 2023 15:33 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Met zn allen naar Limboland toe!
Goed dat je gaat! En de beloning is fantastisch. Paaseitjesquote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:17 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ben vandaag nog niet naar buiten geweest en van mezelf moet ik elke dag even naar buiten, ook als ik een dagje helemaal niets heb. Het wordt een kort tochtje in de sneeuw naar een winkel waar ze paaseitjes hebben
Eigenlijk net zo lekker als kipshoarmaquote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:20 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Goed dat je gaat! En de beloning is fantastisch. Paaseitjes
Dat valt weer tegenquote:
Bronquote:Premier Rutte heeft spijt van zijn eerste, korte reactie op de conclusies van de parlementaire enquêtecommissie Groningen, twee weken geleden. Dat had anders gemoeten, zei hij op zijn wekelijkse persconferentie. Hij wijt zijn verkeerde inschatting aan vermoeidheid door zijn reis naar Oekraïne.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |