Ahhh gelukkig, en beterschapquote:Op woensdag 8 maart 2023 21:56 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nou ik ben weer thuis bedankt allemaal erg lief![]()
En ja zeer pijnlijk kan ik zeggen nierbekkenontsteking
Mar we hebben antibiotica gehad dus hopegauw voorbij .
Bedankt![]()
![]()
Bedankt, heb hem verwijderd per ongeluk in plaats van reageren, maar kan je hier bedankenquote:
Volgens de regels mag je DM niet openbaar maken.quote:Op woensdag 8 maart 2023 21:53 schreef rinardo het volgende:
En dan wordt je maarzo uitgescholden in DM door iemand die je nog nooit geproken hebt, wat moet je daar nu weer mee ?
oh, nou heb er printscreens van, hij stuurt er meer dus, ken die gast niet, nooit mee gesproken, heb hem ook niet geantwoord, maar wil hem blokkenquote:Op woensdag 8 maart 2023 22:46 schreef -river- het volgende:
[..]
Volgens de regels mag je DM niet openbaar maken.
Daar hebben wij toch helemaal niets mee te maken, beter stuur je een admin een bericht ipv openbaar klagen.quote:Op woensdag 8 maart 2023 22:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
oh, nou heb er printscreens van, hij stuurt er meer dus, ken die gast niet, nooit mee gesproken, heb hem ook niet geantwoord, maar wil hem blokken
jaja, meteen gedaan uur geleden, maar er zijn geen admins, heb afbeelding al verwijderdquote:Op woensdag 8 maart 2023 22:50 schreef -river- het volgende:
[..]
Daar hebben wij toch helemaal niets mee te maken, beter stuur je een admin een bericht ipv openbaar klagen.
Ik ookquote:Op woensdag 8 maart 2023 22:55 schreef rinardo het volgende:
[..]
jaja, meteen gedaan uur geleden, maar er zijn geen admins, heb afbeelding al verwijderd
Beterschapquote:Op woensdag 8 maart 2023 21:56 schreef Gerrie_55 het volgende:
Bedankt![]()
![]()
Beterschap!quote:Op woensdag 8 maart 2023 21:56 schreef Gerrie_55 het volgende:
Bedankt![]()
![]()
Hahaha nee niks nadaquote:Op woensdag 8 maart 2023 23:03 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Beterschap!
Te hard gefeest gister
Ik had de berichten in fb meteen behandeld en Deisyy ook. Ik wilde net naar bed gaan en dacht kijk nog even Ik heb je gelijk een DM gestuurd. Je kan haar ook blokeren in je dm weet je hoe dat moetquote:Op woensdag 8 maart 2023 22:55 schreef rinardo het volgende:
[..]
jaja, meteen gedaan uur geleden, maar er zijn geen admins, heb afbeelding al verwijderd
Fijn dat je weer thuis bent, ik weet hoe pijnlijk het is.quote:Op woensdag 8 maart 2023 21:56 schreef Gerrie_55 het volgende:
Bedankt![]()
![]()
Hey Dotquote:
Ruikt altijd zo lekkerquote:Op donderdag 9 maart 2023 07:49 schreef engine het volgende:
[..]
Hey Dot![]()
Net de koffieapparaat aangezet. Filterkoffie
quote:
Omdat ik vaak genoeg filter koffie gezet en geroken heb.quote:
Ik doelde eigenlijk op je typefoutquote:Op donderdag 9 maart 2023 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat ik vaak genoeg filter koffie gezet en geroken heb.
Zelfs van die koffie die pruttelde pruttelkoffie( bij mij oma)
En met de hand opgieten.
quote:Op donderdag 9 maart 2023 08:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op je typefout![]()
Maar ruikt wel lekker ja. Beste koffie
Dat dacht ik al jaquote:Op donderdag 9 maart 2023 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]zit hier nu hardop te lachen, had die type fout niet eens gezien
Ruikt zo lekker moet het zijn
Laat het smakenquote:Op donderdag 9 maart 2023 08:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen
* Kodiak100 sleurt zichzelf uit bed naar het koffiezetapparaat, ramt op de knop dubbele espresso, vanuit daar naar tafel om er bij wakker te worden![]()
Dank je wel Dotteke ja hoop ik ookquote:Op donderdag 9 maart 2023 05:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn dat je weer thuis bent, ik weet hoe pijnlijk het is.
Beterschap Gerrie en hopelijk slaat de AB snel aan
Beterschap!quote:Op donderdag 9 maart 2023 08:43 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Dank je wel Dotteke ja hoop ik ook
Morguh Kodiakquote:Op donderdag 9 maart 2023 08:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen
* Kodiak100 sleurt zichzelf uit bed naar het koffiezetapparaat, ramt op de knop dubbele espresso, vanuit daar naar tafel om er bij wakker te worden![]()
Daar worden ze gebrand ? Dat schijnt weer te stinken zegt men?quote:Op donderdag 9 maart 2023 08:28 schreef Ireth het volgende:
Over de geur van koffie gesproken... hier woon ik vlakbij en ruik ik dus geregeld![]()
[ afbeelding ]
Voel je je al wat beter?quote:Op donderdag 9 maart 2023 08:43 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Dank je wel Dotteke ja hoop ik ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Nee dat ruikt echt naar verse koffie! Als je vanaf de snelweg daar utrecht in rijdt komt de koffie je tegemoetquote:Op donderdag 9 maart 2023 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar worden ze gebrand ? Dat schijnt weer te stinken zegt men?
quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee dat ruikt echt naar verse koffie! Als je vanaf de snelweg daar utrecht in rijdt komt de koffie je tegemoet![]()
Ín de fabriek bij de ovens ruikt het wel raar (ooit open dag geweest) maar de uitstoot is écht koffiegeur
Idd! Vanaf de andere kant utrecht in voelt toch altijd andersquote:
Klopt dat front dat binnentrekt voert vocht binnen en dat te samen met een koud vliegtuig op lage snelheid is geen succesquote:Op donderdag 9 maart 2023 09:44 schreef rinardo het volgende:
Heeft waarschijnlijk hier mee te maken
[ link | afbeelding ]
ja dat denk ik ook, zou toch lachen zijn, ik lees dat ze 1200 euro hebben betaald , stel hij gaat er zaterdagavond uit, dan heb dat vliegtuigje zaterdagochtend daar gevlogen hahaahaquote:Op donderdag 9 maart 2023 10:05 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Klopt dat front dat binnentrekt voert vocht binnen en dat te samen met een koud vliegtuig op lage snelheid is geen succes
quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:10 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja dat denk ik ook, zou toch lachen zijn, ik lees dat ze 1200 euro hebben betaald , stel hij gaat er zaterdagavond uit, dan heb dat vliegtuigje zaterdagochtend daar gevlogen hahaaha
Voor wie is dat vliegtuigje?quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:10 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja dat denk ik ook, zou toch lachen zijn, ik lees dat ze 1200 euro hebben betaald , stel hij gaat er zaterdagavond uit, dan heb dat vliegtuigje zaterdagochtend daar gevlogen hahaaha
quote:Op donderdag 9 maart 2023 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]zit hier nu hardop te lachen, had die type fout niet eens gezien
Ruikt zo lekker moet het zijn
En ik maar denken hoe zo vindt hij het raar dat ik filter koffie lekker vindt ruikenquote:
Origineel.quote:
En wat is eigenlijk nu het grote verschil tussen de 2 programma's ? EJVJL en BB ?quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is en blijft een spel, ze kunnen altijd de regels aan passen, dat gebeurd bij EJVJL ook.
Het is Danny zijn schuld niet dat de regels veranderd zijn.
En hopelijk kunnen we het allemaal weer over de streams gaan hebben.
Danny zit er nu eenmaal in daar veranderen wij niets aan.
Volgende week sowieso scheurtjes in de rode kamer als er daar iemand de PON heeft... want iedereen weet dan dat er iemand uit de rode kamer ook moet genomineerd moet zijn. Levert weeral leuke TV opquote:Op donderdag 9 maart 2023 14:57 schreef rinardo het volgende:
Als er nou iemand van de rode kamer volgende week PON heeft en een blauwe gaat nomineren, dan is het afgelopen, want er zijn dan nog maar 2 personen in de blauwe kamer. Dan moet er wel 1 van de rode bij genomineerd worden . dus BB moet weer manipuleren.
Bij EJVJL zitten sowieso al meer bewoners. Je mag alle spelen zien, gebeuren niet achter een SL. Mogen ook de nominatie en de nominatie spelen zien. De kijker heeft geen stem alleen de bewoners zelf alle bewoners mogen stemmen. En soms wordt een spel gespeeld door twee genomineerde en mag de winnaar van het nominatie spel een andere bewoner naar keuze naar huis sturen. En zijn er boetes voor bewoners als de regels overtreden worden een gele kaart en een boete van 10.000 euro uit de prijzen pot. Bij twee gele kaarten heb je een rode kaart en moet je binnen het uur de loods verlaten. Pas geleden nog gebeurd Ze mogen het geld van de prijzenpot gebruiken om dingen te kopen Zo hebben ze ook een biljart een DJ set, een electrisch drumstel Er moet dan wel voor gestemd worden. Alleen willen ze eten of drinken er voor bestellen is dat x25 dus kost iets een euro opeten ze er 25 euro voo betalen en het duurt een jaar en geen 100 dagenquote:Op donderdag 9 maart 2023 17:55 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
En wat is eigenlijk nu het grote verschil tussen de 2 programma's ? EJVJL en BB ?
Tuurlijk, daar hoor je mij ook niet overquote:Op donderdag 9 maart 2023 19:15 schreef Krambo het volgende:
[..]
Het ergeren aan bepaalde bewoners in een RLS hoort er toch ook bij. En dat het hier dan besproken wordt toch ook.
Ik ben het met je eens dat het soms een beetje teveel wordt, maar dat waait wel weer over.
En het gaat mij niet eens over klagen wat er op dat moment gebeurt op de streams, maar op de "ooooowwww!!! Ik kijk niet meeheeer!!" ×20 maar ondertussen wel druk COSsen en commentaar geven... of je kijkt of je kijkt nietquote:Op donderdag 9 maart 2023 19:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Tuurlijk, daar hoor je mij ook niet over![]()
Gaat over de nu al paar dagen durende onvrede over een Danny die erin is gezet..
Kan hij toch niks aan doen, doet ook maar mee met dit programma..
Na paar dagen discussie hiervan moeten lezen, waar je niet uitkomt.. want 'draaiboek'.. mag dat toch wel gezegd worden hier.
Zeker als het al een paar keer door een mod neergezet is.
Het blijft maar doorgaan.. vind het dan ook geen gek voorstel van @:ireth net.![]()
Ja dat ook.. het is het totaal plaatje.. al dat geneuzel de laatste dagen..quote:Op donderdag 9 maart 2023 19:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
En het gaat mij niet eens over klagen wat er op dat moment gebeurt op de streams, maar op de "ooooowwww!!! Ik kijk niet meeheeer!!" ×20 maar ondertussen wel druk COSsen en commentaar geven... of je kijkt of je kijkt niet
Als het je lukt (want ook ik heb me eerder deze week laten gaan, in de COS) gewoon negeren.quote:Op woensdag 8 maart 2023 21:53 schreef rinardo het volgende:
En dan wordt je maarzo uitgescholden in DM door iemand die je nog nooit geproken hebt, wat moet je daar nu weer mee ?
Het is je vergeven, je was vast druk met eten koken of iets huishoudelijksquote:Op donderdag 9 maart 2023 19:49 schreef B00STER het volgende:
Oh, ik reageer gewoon even een complete dag later haha! Sorry. Maar niet minder waar!
is opgelost, en hoop dat die gast een waarschuwing heeft gehad , heb hem gebloktquote:Op donderdag 9 maart 2023 19:48 schreef B00STER het volgende:
[..]
Als het je lukt (want ook ik heb me eerder deze week laten gaan, in de COS) gewoon negeren.
Ik hou jouw steken bij he, jij breinaald!quote:Op donderdag 9 maart 2023 19:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het is je vergeven, je was vast druk met eten koken of iets huishoudelijks
Gelukkig! Hoe doe je dat eigenlijk @Ireth iemand blokkeren?quote:Op donderdag 9 maart 2023 19:49 schreef rinardo het volgende:
[..]
is opgelost, en hoop dat die gast een waarschuwing heeft gehad , heb hem geblokt
Die zag ikquote:Op donderdag 9 maart 2023 19:51 schreef B00STER het volgende:
[..]
Gelukkig! Hoe doe je dat eigenlijk @:Ireth iemand blokkeren?
quote:Op donderdag 9 maart 2023 19:51 schreef B00STER het volgende:
[..]
Gelukkig! Hoe doe je dat eigenlijk @:Ireth iemand blokkeren?
quote:Op donderdag 9 maart 2023 20:00 schreef B00STER het volgende:
[..]
Haal eens heel snel die muis weg!![]()
Maar dankjewel hahaha. Ik zat @:Ireth maar te plagen.
Ik wilde in de COS reageren met 'het nummer waarop ons contact begon!' ... maar ik besefte me even hoe die ging overkomenquote:Op donderdag 9 maart 2023 20:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Poingpoingpoingpoingpoing [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 maart 2023 20:10 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik wilde in de COS reageren met 'het nummer waarop ons contact begon!' ... maar ik besefte me even hoe die ging overkomen![]()
I know, dus voor "de rest" er ff bij gezetquote:Op donderdag 9 maart 2023 20:13 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja ik wist wel wat je bedoelde hoor! Alleen de rest niet he.
Zeg wat denk jij wel niet van mijn reputatie?quote:Op donderdag 9 maart 2023 20:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
I know, dus voor "de rest" er ff bij gezet
Greys!quote:Op donderdag 9 maart 2023 21:15 schreef greysbones het volgende:
aaah is dit wat ze bedoelen met
get a room
quote:Op donderdag 9 maart 2023 21:15 schreef greysbones het volgende:
aaah is dit wat ze bedoelen met
get a room
goede terugreis!!quote:Op vrijdag 10 maart 2023 05:17 schreef TheLuckyman het volgende:
Zo goedemorgen, laatste dag werken in Frankrijk en dan naar ons landje weer. Zo te lezen aan de COS mis ik niet veel…
Mis dan toch een beetje Chiara voor de spanning/het spel, Ias met zijn (soms foute) grappen..
ja in de streamverslagen kan je dat soort dingen normaal ook teruglezen, dat is een vastgezet topic bovenin het forum, daar worden enkel belangrijke dingen gepost. heel handig als je eens geen tijd hebt. wordt vaak maar 1 of 2 x per dag iets gepost.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 06:09 schreef Tuttebolleke het volgende:
Goedemorgen,
Ben ik weer 👋☕️
Die vergadering gisteren duurde 2,5 uur !!! En in die vergadering moest ik een collega van een andere locatie 3 min. in haar ogen kijken, ik dacht dat wordt niks met mij want ik ga lachen of praten of mss huilen.
Bij ons ging het super maar de andere koppels waren op niks uitgelopen.
Ik heb gisteren niet gekeken dus geen idee wat er gebeurd is.
Er moet genomineerd zijn, toch ?
Fijne reis terugquote:Op vrijdag 10 maart 2023 05:17 schreef TheLuckyman het volgende:
Zo goedemorgen, laatste dag werken in Frankrijk en dan naar ons landje weer. Zo te lezen aan de COS mis ik niet veel…
Mis dan toch een beetje Chiara voor de spanning/het spel, Ias met zijn (soms foute) grappen..
Morguhquote:
Morguhquote:
Hier sneeuw, veel sneeuw ligt beste laag in de straten en sneeuwradar beloofd ons vanmiddag een grote berg erbijquote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:23 schreef Ireth het volgende:
Gmogguh! Wat een pestpokkemiezerregen![]()
* Ireth pleurt jas in de droger...
Bedankt 🤩quote:Op vrijdag 10 maart 2023 08:22 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja in de streamverslagen kan je dat soort dingen normaal ook teruglezen, dat is een vastgezet topic bovenin het forum, daar worden enkel belangrijke dingen gepost. heel handig als je eens geen tijd hebt. wordt vaak maar 1 of 2 x per dag iets gepost.
de genomineerden zijn
Bart
Michelangelo
Jason
de polls geven aan dat Michelangelo er uit gaat, amper stemmen, Jason en Bart zijn close finish, dat wordt erg spannend. Tenminste als BB het eerlijk doet.
Dat is dan wel erg goed gespeeld van Danny, als MichelAngelo eruit gaat. Ik vermoed ook dat hij gaat.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 08:22 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja in de streamverslagen kan je dat soort dingen normaal ook teruglezen, dat is een vastgezet topic bovenin het forum, daar worden enkel belangrijke dingen gepost. heel handig als je eens geen tijd hebt. wordt vaak maar 1 of 2 x per dag iets gepost.
de genomineerden zijn
Bart
Michelangelo
Jason
de polls geven aan dat Michelangelo er uit gaat, amper stemmen, Jason en Bart zijn close finish, dat wordt erg spannend. Tenminste als BB het eerlijk doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote]![]()
Waar speel je op? PC?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Geen idee of er niks op streams was, had een "Ed_Sheeran_op_vol_volume_schoonmaak_dagje" vandaagquote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:20 schreef rinardo het volgende:
ik snap niet dat als er niets op de streams is, mensen hier niet gewoon gaan lullen, maar ja zal wel aan mij liggen
ohhhh heerlijk jaquote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Geen idee of er niks op streams was, had een "Ed_Sheeran_op_vol_volume_schoonmaak_dagje" vandaag
Je kan je toch ineens niet lekker voelen, ga met veel kabaal en kreunen naar de wc, kom 5 min later terug, en zeg tegen je partner, voel me zo ellendig, heb net alles er uit gekotst ...... dan zegt ie, blijf jij lekker thuisquote:Op vrijdag 10 maart 2023 18:33 schreef PunkieePie het volgende:
Pff.. ik moet zo op visite. (Oma van partner)
Zo geen zin in.![]()
Kan ik niet gewoon zeggen dat ik echt Big Brother moet kijken?
Of iemand nog een andere smoes?
Eerst maar eens eten koken. Ook zo weinig zin in![]()
En wanneer gaan die bussen trouwens weer eens normaal rijden? (Stoppen met staken)
Ben nu ook nog eens m'n moeder om 6:45(!!) naar d'r werk aan het brengen en 3 uur weer op aan het halen..
Pfff.. sorry ik heb een klaagdag
Ik neem tegenwoordig altijd mijn telefoon op met de mededeling "mijn batterij is bijna leeg hoor, dus kan zo uitvallen!!".quote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:46 schreef PunkieePie het volgende:
Hahaha jaaa goed idee.
Alleen zo jammer dat ik dan binnenkort alsnog moet.. (nooit zin)
En dan gaat ze me ook nog bellen om me beterschap te wensen enzo!
Nee ik ga wel even lijden![]()
Jullie allemaal wel een fijne avond gewenst!![]()
Je hebt het er maar druk mee, veel plezier, statig mannetje die zoon van jou hahahahaquote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:33 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik heb net een heerlijk ciabatta broodje op met biefstuk en 2 glazen bubbels 😁 🍾 🥂
Hoop spullen ingepakt voor zoon- lief en zo dadelijk zijn dure overhemden strijken…..ik koop eigenlijk nooit dure kleding dus van mij heeft hij het niet en ook niet van mijn man.
Zou ik de verkeerde uit het ziekenhuis hebben meegenomen ? 😂😂😂
Nou morgen is het zo ver de grote verhuizing!!!
Net ook ff een aflevering van bb gekeken dan kan ik een spel zien dat is wel leuk.
Mss tot later 👋👋👋
O lekker mmmmmquote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:33 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik heb net een heerlijk ciabatta broodje op met biefstuk en 2 glazen bubbels 😁 🍾 🥂
Hoop spullen ingepakt voor zoon- lief en zo dadelijk zijn dure overhemden strijken…..ik koop eigenlijk nooit dure kleding dus van mij heeft hij het niet en ook niet van mijn man.
Net ook ff een aflevering van bb gekeken dan kan ik een spel zien dat is wel leuk.
Mss tot later 👋👋👋
JAAquote:Op donderdag 9 maart 2023 22:51 schreef Jockari het volgende:
@:greysbones , onder welke steen kom jij plots naar boven gekropen ?
Goed idee!quote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik neem tegenwoordig altijd mijn telefoon op met de mededeling "mijn batterij is bijna leeg hoor, dus kan zo uitvallen!!".
Ah blijf je in ieder geval bezig!quote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:33 schreef Tuttebolleke het volgende:
Mss tot later 👋👋👋
strijk eigenlijk, er werd mij ook gevraagd hoeveel wijn ik op had 😂quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:52 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Ah blijf je in ieder geval bezig!
Strijken zal nooit een hobby van mij worden![]()
Succes met verhuizen!
Ik vindt het mega zonde van al dat geld maar hij vind dat hij dat allemaal nodig heeft 🤪quote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:35 schreef rinardo het volgende:
[..]
Je hebt het er maar druk mee, veel plezier, statig mannetje die zoon van jou hahahaha
he odiequote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:50 schreef odie22 het volgende:
Goedeavond, ik heb even een vraagje over een paar cossers die ik kwijt ben, heeft iemand een idee waar suzi, struis en schakel zijn gebleven ? ze hebben geen streepje door hun naam, dus dat betekend toch dat ze geen ban hebben, maar mis ze wel hier en in de cos
je mist de leukste liefste cossers?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alles goed verder?Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
je mist de leukste liefste cossers?cossers van bb, niet de cos van een slecht programmaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alles goed verder?Jolientje
Verrek, nou je het zegtquote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:50 schreef odie22 het volgende:
Goedeavond, ik heb even een vraagje over een paar cossers die ik kwijt ben, heeft iemand een idee waar suzi, struis en schakel zijn gebleven ? ze hebben geen streepje door hun naam, dus dat betekend toch dat ze geen ban hebben, maar mis ze wel hier en in de cos
De COS is wel een stuk saaier geworden zonder die drie. Jammerquote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:50 schreef odie22 het volgende:
Als ze alleen een ban voor het big brother gedeelte hebben krijgen ze geen streepje door de naam.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:50 schreef odie22 het volgende:
hmmm , ik wist niet dat dat ook kon voor alleen een apart gedeeltequote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:14 schreef engine het volgende:
[..]
Als ze alleen een ban voor het big brother gedeelte hebben krijgen ze geen streepje door de naam.
Zat mij ook al af te vragen waar ze gebleven zijn want zie ze ook niet meer in andere topics op fok.
ik heb nog nooit een cavia gehadquote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:19 schreef B00STER het volgende:
[..]
Wat is er met je chihuahua gebeurd in je avatar?
Je had toch een hond als plaatje? Of ben ik nou in de war (theoretisch gezien twee compleet verschillende vragen, toegegeven)quote:
Die hebben we al hoor. Ik heb knexies.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:20 schreef greysbones het volgende:
kan iemand die volgende TT
privekamer voor B00ster en Ireth
maken
hont jaquote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:20 schreef B00STER het volgende:
[..]
Je had toch een hond als plaatje? Of ben ik nou in de war (theoretisch gezien twee compleet verschillende vragen, toegegeven)
tijdens deze editie nogquote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:20 schreef greysbones het volgende:
kan iemand die volgende TT
privekamer voor B00ster en Ireth
maken
Onder de COS staat in dat blauwe vak over forum specifieke bans. Dat wordt daarmee bedoeld.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:19 schreef odie22 het volgende:
[..]
hmmm , ik wist niet dat dat ook kon voor alleen een apart gedeelte
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:22 schreef B00STER het volgende:
[..]
Die plaatjes zijn 100 bij 100 pixels, echt maatje wolf komen ze zo niet over he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
ja dat heb ik wel eens gezien, matenaaierij ook wel genoemdquote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:23 schreef engine het volgende:
[..]
Onder de COS staat in dat blauwe vak over forum specifieke bans. Dat wordt daarmee bedoeld.
Maar ik weet niet of ze een ban hebben. Misschien hebben ze geen zin meer.
goedemorgen, hier schijnt de zon alquote:Op zaterdag 11 maart 2023 07:35 schreef Tuttebolleke het volgende:
Goedemorgen 👋😃☕️
Wat leuk dat ik met licht wakker wordt
Tis normaal nog donker als ik op sta maar dit maakt mij vrolijk 🌷
Morguhquote:Op zaterdag 11 maart 2023 08:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Op voor een “spannende” zaterdag.
Wie o wie zal het huis gaan verlaten?
Zal Bart vrijwillig gaan, of wordt het toch onze kartkleuter Michelangelo die vandaag crasht ?
Kortom weer een dag in het huis van BB
Ja die verhalen zijn vaakquote:Op zaterdag 11 maart 2023 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh
Las al ergens dat Bart helemaal niet vrijwillig wil verlaten
Al die verhalen op social media kloppen 9 van de 10 x niet
Dat en al die negatieviteit daar is de reden dat ik daar nooit kijkquote:
O zoonlief is vandaag vertrokken, zal best nog even wennen zijnquote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:21 schreef Tuttebolleke het volgende:
Er is al 1 verandering hier in huis !!!
Niet overal lichten aan ! 😁
Wij gaan geld verdienen 😂
Die lege slaapkamer is wel raar.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O zoonlief is vandaag vertrokken, zal best nog even wennen zijn
De kasten kamer blijft hetzelfdequote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O zoonlief is vandaag vertrokken, zal best nog even wennen zijn
Gelukkig blijf je wel hier!quote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:20 schreef B00STER het volgende:
Nou, nu alleen voor mij persoonlijk Jolien er nog uit, dan Lindsey en wie er dan wint vind ik eigenlijk niet belangrijk meer. Ik hoop met name op Danny en Ali, maar Charlotte, Jason en Bart vind ik ook meer dan OK!. Leuke uitzending, nou ging ik er een keer vanuit dat het precies andersom was dan ik verwachtte, was het exact zo haha.
Even terzijde, 'mijn' resterende tijd waarin BB er nog is spendeer ik hier in de SC. Ik heb de COS figuurlijk vaarwel gezegd. Ik snap en respecteer de regels, maar ik ben een te grote ouwehoer en grappenmaker om daar niet in de fout te gaan. Dus jullie zitten nog een paar weekjes vast met me hier haha.
Dat is lief! Dankjewel! Het is ook geen protestactie hoor, maar hier kan ik gewoon zeggen wat ik wil en dat doe ik liever!quote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:34 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Gelukkig blijf je wel hier!
Ik moet vaak om je lachen![]()
Gezelligquote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:20 schreef B00STER het volgende:
Nou, nu alleen voor mij persoonlijk Jolien er nog uit, dan Lindsey en wie er dan wint vind ik eigenlijk niet belangrijk meer. Ik hoop met name op Danny en Ali, maar Charlotte, Jason en Bart vind ik ook meer dan OK!. Leuke uitzending, nou ging ik er een keer vanuit dat het precies andersom was dan ik verwachtte, was het exact zo haha.
Even terzijde, 'mijn' resterende tijd waarin BB er nog is spendeer ik hier in de SC. Ik heb de COS figuurlijk vaarwel gezegd. Ik snap en respecteer de regels, maar ik ben een te grote ouwehoer en grappenmaker om daar niet in de fout te gaan. Dus jullie zitten nog een paar weekjes vast met me hier haha.
ohhh dat heb ik gemist ik zou je nooit negeren, of was het voor ik terug kwam van mn feestjequote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:45 schreef Ireth het volgende:
Ik lig wel al zonder streams in bed, wordt net ff gepasseerd en genegeerd in COS, dus ben er wel ff klaar mee voor vandaag
wie gaat jou nu passerenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:45 schreef Ireth het volgende:
Ik lig wel al zonder streams in bed, wordt net ff gepasseerd en genegeerd in COS, dus ben er wel ff klaar mee voor vandaag
KOdiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:46 schreef rinardo het volgende:
[..]
ohhh dat heb ik gemist ik zou je nooit negeren, of was het voor ik terug kwam van mn feestje
Doen we het toch gewoon lekker hier? Enige reden dat ik hier weinig zat was dat er in het begin weinig activiteit was. Blijf @Ireth !quote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:45 schreef Ireth het volgende:
Oh god, als ik wist dat jij er was dan was ik wat neutraler geweest tegen Ireth. Zometeen krijg ik weer een 'get a room'quote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
wie gaat jou nu passeren![]()
ik pak ze hoor
je quote de verkeerde ik ben geen KOdiiiiiiii ik ben Rinardooooooooquote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
KOdiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii![]()
die was toch al geregeldquote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:49 schreef B00STER het volgende:
[..]
Oh god, als ik wist dat jij er was dan was ik wat neutraler geweest tegen Ireth. Zometeen krijg ik weer een 'get a room'
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:49 schreef rinardo het volgende:
[..]
je quote de verkeerde ik ben geen KOdiiiiiiii ik ben Rinardoooooooo
hmm had de sleutel al bijna weg gegooidquote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:50 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja maar ik wil er ook wel es uit he! IK zit niet in Big Brother Greysie
Moet toegeven, klinkt toch wel aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
hmm had de sleutel al bijna weg gegooid
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:50 schreef B00STER het volgende:
[..]
Sinds die schoorsteenbrand is ze nooit meer hetzelfde geworden @:Rinardo .....
nou neem @Ireth meequote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:51 schreef B00STER het volgende:
[..]
Moet toegeven, klinkt toch wel aantrekkelijk.
Mij ook hoor haha. Maar ze doet echt mega vaak de was, ze kookt de hele dag en ze maakt schoon enzo.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou neem @:Ireth mee
die mij nu keihard negeert
Ohhh doe mij zo'n persoon!quote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:52 schreef B00STER het volgende:
[..]
Mij ook hoor haha. Maar ze doet echt mega vaak de was, ze kookt de hele dag en ze maakt schoon enzo.
bij jou thuisquote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:52 schreef B00STER het volgende:
[..]
Mij ook hoor haha. Maar ze doet echt mega vaak de was, ze kookt de hele dag en ze maakt schoon enzo.
tjaquote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:57 schreef B00STER het volgende:
Ik ben dit jaar meer dan ooit benieuwd of er een nieuw seizoen gaat komen. Dit seizoen is echt al weken zo dood als ik weet niet wat.
En dat komt puur door dat brave gedoe. Je mag niets meer zien, niets meer zeggen. Dat was toch juist de kracht of niet?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
tja
qua casting zitten ze er gewoon erg naast
ehhh ik kijk naar de loodsquote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:59 schreef B00STER het volgende:
[..]
En dat komt puur door dat brave gedoe. Je mag niets meer zien, niets meer zeggen. Dat was toch juist de kracht of niet?
Nou daar is ook amper wat te zien geweest volgens mij. Maar ik moet toegeven, ik volg het al even niet meer.quote:Op zondag 12 maart 2023 00:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ehhh ik kijk naar de loods
daar mag best veel
Ik heb geen ondergrondse kweekbunker hoorquote:Op zondag 12 maart 2023 00:03 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Ik dacht misschien heb je ergens nog een Ireth verstopt 🤞
dan moet je de uitzending van vrijdag even kijkenquote:Op zondag 12 maart 2023 00:04 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou daar is ook amper wat te zien geweest volgens mij. Maar ik moet toegeven, ik volg het al even niet meer.
Indien je me terug probeert te werven ... it's working!quote:Op zondag 12 maart 2023 00:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan moet je de uitzending van vrijdag even kijken![]()
gewoon die uitzendingquote:Op zondag 12 maart 2023 00:05 schreef B00STER het volgende:
[..]
Indien je me terug probeert te werven ... it's working!(ik had al gezegd dat ik na BB weer terug zou schakelen overigens voor de duidelijkheid)
Is dat de uitzending over het half jaar feest? Er staan geen dagen bij alleen nummersquote:Op zondag 12 maart 2023 00:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon die uitzending
dan weet je wat ik bedoel
quote:Op zondag 12 maart 2023 00:08 schreef B00STER het volgende:
[..]
Is dat de uitzending over het half jaar feest? Er staan geen dagen bij alleen nummers
135 inderdaad.quote:Op zondag 12 maart 2023 00:09 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
125?
de laatste in iedergeval
of is dat 135?
Ohhh die heb ik bewaard voor morgenochtend!quote:Op zondag 12 maart 2023 00:09 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
125?
de laatste in iedergeval
of is dat 135?
Ik zou 'm nu kijken, moet je es opletten hoe lekker je slaaptquote:Op zondag 12 maart 2023 00:13 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Ohhh die heb ik bewaard voor morgenochtend!
Ben benieuwd!
Voor nu: slaap lekker iedereen
ze liggen op 2 na allemaal al op hun matrasje of bedquote:Op zondag 12 maart 2023 00:15 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hoe is het in de loods? laten ze tent nog een beetje heel?
Nou er zijn genoeg tenten af en toe in ieder geval zag ik net.quote:Op zondag 12 maart 2023 00:15 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hoe is het in de loods? laten ze tent nog een beetje heel?
Lijkt fok wel.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:59 schreef B00STER het volgende:
[..]
En dat komt puur door dat brave gedoe. Je mag niets meer zien, niets meer zeggen. Dat was toch juist de kracht of niet?
Nou soms wel inderdaad. De mods kunnen daar echt niets aan doen, die moeten de regels naleven, maar de COS en SC gecombineerd zou toch een gouden greep zijn? Altijd activiteit!quote:
vroegaahhhhhquote:Op zondag 12 maart 2023 00:18 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou soms wel inderdaad. De mods kunnen daar echt niets aan doen, die moeten de regels naleven, maar de COS en SC gecombineerd zou toch een gouden greep zijn? Altijd activiteit!
quote:
Welterustenquote:Op zondag 12 maart 2023 00:22 schreef Tuttebolleke het volgende:
Veel plezier allemaal deze nacht 👋
Ik ga lekker slapen
In mijn Uto tijd dwaalde ik ook nogal eens af.quote:Op zondag 12 maart 2023 00:18 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou soms wel inderdaad. De mods kunnen daar echt niets aan doen, die moeten de regels naleven, maar de COS en SC gecombineerd zou toch een gouden greep zijn? Altijd activiteit!
Precies dat. En tja als ik dan moet kiezen, dan maar wat minder berichten en users, maar ook minder regels.quote:Op zondag 12 maart 2023 00:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
In mijn Uto tijd dwaalde ik ook nogal eens af.
Mij maakt het niet zoveel uit. Even teruglezen en 300 lulberichten is best kut. Begrijp ik ook wel.
Maar je hebt ook wel zeikstralen ertussen.
Die eerste slok koffie is altijd lekker, ff genietenquote:Op zondag 12 maart 2023 09:00 schreef Kodiak100 het volgende:
* Kodiak100 heeft zichzelf uit bed en naar het koffiezetapparaat gesleept
Goedemorgen![]()
Hier nog droog, maar daar gaat vast veranderen nog.
quote:Op zondag 12 maart 2023 09:02 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Die eerste slok koffie is altijd lekker, ff genieten
ik ook zo een perfecte serie heb je de film die nieuwe luther ook al fgezienquote:Op zondag 12 maart 2023 18:19 schreef Tuttebolleke het volgende:
@:Gerrie_55
Even hier…
Echt kijken hoor ! Ik zit in seizoen 6 🙈
Heb zo lang moeten wachten op seizoen 6
Luther heb ik al gezien
Is die net uit op Netflix ?quote:Op zondag 12 maart 2023 18:23 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
ik ook zo een perfecte serie heb je de film die nieuwe luther ook al fgezien
ja is film van 2 uur erg goedquote:Op zondag 12 maart 2023 18:32 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Is die net uit op Netflix ?
Dan ga ik hem ff in mijn enorme lijst zetten 😂
die heb ik geloof ik ook in me lijstquote:Op zondag 12 maart 2023 18:36 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Zo staat er in en gelijk ook Fall want mijn collega vond die wel goed
Hier thuis snappen ze niet dat ík Netflix nog niet heb uitgekeken 😂quote:Op zondag 12 maart 2023 18:37 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
die heb ik geloof ik ook in me lijst
Ik heb die gekeken en werd er misselijker van dan van een horror film! Maar hele goede film wel!quote:Op zondag 12 maart 2023 18:36 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Zo staat er in en gelijk ook Fall want mijn collega vond die wel goed
Geweldige film! Heel lang naar uit gekeken.quote:Op zondag 12 maart 2023 20:46 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Ik heb die gekeken en werd er misselijker van dan van een horror film! Maar hele goede film wel!
luther ?quote:Op zondag 12 maart 2023 22:57 schreef B00STER het volgende:
[..]
Geweldige film! Heel lang naar uit gekeken.
leek mij wel wat , maar als het een misselijk makende horrorfilm is, dan sla ik overquote:Op zondag 12 maart 2023 23:22 schreef Monique___ het volgende:
[..]
is dat wat? staat op 1 in netflix.
Volgens mij ging dat over Fall!quote:Op zondag 12 maart 2023 23:24 schreef odie22 het volgende:
[..]
leek mij wel wat , maar als het een misselijk makende horrorfilm is, dan sla ik over
zit nu ook te kijken, lijkt me ook wel wat, die andere ookquote:Op zondag 12 maart 2023 23:26 schreef odie22 het volgende:
[..]
oh die , ja die leek me ook wel wat . met die 2 meiden
vergeet die ene nietquote:Op zondag 12 maart 2023 23:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zit nu ook te kijken, lijkt me ook wel wat, die andere ook
Nee 'Fall'. Twee dames die vast zitten op een hoge toren. Maar dan een soort 'mobiele telefoon' toren. Heel spannend en verrassend einde.quote:
ja die leek me ook wel leukquote:Op zondag 12 maart 2023 23:36 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nee 'Fall'. Twee dames die vast zitten op een hoge toren. Maar dan een soort 'mobiele telefoon' toren. Heel spannend en verrassend einde.
Nog niet gezien.quote:Op zondag 12 maart 2023 18:40 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ooo ja ik ook ,heb je trouwens op via play
Animal Kingdom gezien en laatste seizoen,oen ervan op prime video
Steengoede serie
Hier werkt prima, ik zou ff ccleaner laten lopen en opnieuw opstartenquote:Op maandag 13 maart 2023 09:08 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen![]()
Zijn er meer mensen die problemen hebben met Videoland op de iPad?
Kan sinds zaterdag geen streams meer kijken op iPad
Dank voor dequote:Op maandag 13 maart 2023 09:36 schreef rinardo het volgende:
[..]
Hier werkt prima, ik zou ff ccleaner laten lopen en opnieuw opstarten
De meeste problemen met telefoons en tablets zijn opgelost na herstart , even onthouden.quote:Op maandag 13 maart 2023 10:00 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dank voor de![]()
Opnieuw opstarten van de iPad heeft het probleem verholpen![]()
Je kan het je vast niet voorstellen maar er zijn mensen die dat rustige juist waarderen.quote:Op maandag 13 maart 2023 10:32 schreef tasebi het volgende:
de twee zageventen zonderen zich weer af van de groep lolmakers ; als die in het dagelijkse leven ook zijn amai voor hun omgeving![]()
![]()
![]()
Ik ben überhaupt al Jason fan, maar buiten dat raak ik gewoon geïrriteerd van dat gemaakte, hersenloze nergens over gaande gegil, geschreeuw en zo vol van zichzelf zijnquote:Op maandag 13 maart 2023 10:45 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Je kan het je vast niet voorstellen maar er zijn mensen die dat rustige juist waarderen.
Het leven is geen aaneenschakeling van lol
Mijn Videoland op mijn iPad doet raar elke x als ik de stream aanzet zie ik mensen die voor de 20ste x hetzelfde etenquote:Op maandag 13 maart 2023 09:08 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen![]()
Zijn er meer mensen die problemen hebben met Videoland op de iPad?
Kan sinds zaterdag geen streams meer kijken op iPad
quote:Op maandag 13 maart 2023 12:49 schreef Monique___ het volgende:
Goedemiddag allen...
*sleept zichzelf het bed uit om naar de winkel te gaan*
quote:
Wat een luxequote:Op maandag 13 maart 2023 12:50 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
lig/ zit er nog in.. ben nog niet zo lang wakker
![]()
![]()
haha
Moet melk gaan halen voor mn koffie hahaha
gniffelquote:
Boodschappen laten bezorgenquote:Op maandag 13 maart 2023 13:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
gniffel
Geen zin nog om te gaan douhen, aankleden , de kou hier in te gaan.. winkel lopen voor een pak melk![]()
ja zag net dat picnik morgen hier in de straat komt...quote:
haha die had ik lang niet meer gehoord (opgezwolle)quote:
Hoop dat de kindjes rustig zijn.. niet te vaak juf juf zeggenquote:Op maandag 13 maart 2023 13:25 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zo weer werken zo geen zin….onder werktijd ook nog een gesprek na aanleiding van video opnamen tijdens werk en zij gaat dan zeggen wat ik goed doe en minder en hoe ik het beter kan doen.
Ik heb het gesprek tijdens buiten spelen dus geen kids tijdens het gesprekquote:Op maandag 13 maart 2023 13:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Hoop dat de kindjes rustig zijn.. niet te vaak juf juf zeggen
daar ging ik al vanuit dat het zonder kids was hahaquote:Op maandag 13 maart 2023 13:30 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik heb het gesprek tijdens buiten spelen dus geen kids tijdens het gesprek
Ik ga doei doei
quote:Op maandag 13 maart 2023 13:07 schreef Monique___ het volgende:
[..]
haha die had ik lang niet meer gehoord (opgezwolle)
@:engine door jou nog eens Opgezwolle opgezet haha "gekke gerrit" "hoedenplank" ' volle kracht"
good old memories haha
Ik ookquote:
quote:
Ik weet van niks ben net thuis….quote:Op maandag 13 maart 2023 17:08 schreef TheLuckyman het volgende:
Ik heb volgens mij iets gemist toen ik in het buitenland was. Berichten van kijkers op bandjes? Iemand?
Lekker!quote:Op maandag 13 maart 2023 23:19 schreef Ireth het volgende:
En op de terugweg met allemaal lekkere broodjes
Mazzelaar ! Ik had bij appie ook een tgtg tas maar was van alles wat en precies wat wij niet eten op het brood na 😂quote:Op maandag 13 maart 2023 23:19 schreef Ireth het volgende:
En op de terugweg met allemaal lekkere broodjes
streamverslagenquote:Op maandag 13 maart 2023 17:08 schreef TheLuckyman het volgende:
Ik heb volgens mij iets gemist toen ik in het buitenland was. Berichten van kijkers op bandjes? Iemand?
We hadden nu 2 donuts, 2 brownies, 2 frikandelbroodjes, 1 saucijzenbroodje, 3 kaasbroodjes, 2 wafels, 2 worstenbroodjes, 1 megastroopwafel en 2 spinaziefetaboreks.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 06:00 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Mazzelaar ! Ik had bij appie ook een tgtg tas maar was van alles wat en precies wat wij niet eten op het brood na 😂
Dit zo, voor ik nog moet ontbijten, op mijn beeldscherm gooien, is onmenselijk, nu heb ik zin in saucijzenbroodjes grrrrquote:Op dinsdag 14 maart 2023 07:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
We hadden nu 2 donuts, 2 brownies, 2 frikandelbroodjes, 1 saucijzenbroodje, 3 kaasbroodjes, 2 wafels, 2 worstenbroodjes, 1 megastroopwafel en 2 spinaziefetaboreks.
Ik klaag niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |