quote:Op donderdag 9 maart 2023 20:00 schreef B00STER het volgende:
[..]
Haal eens heel snel die muis weg!![]()
Maar dankjewel hahaha. Ik zat @:Ireth maar te plagen.
Ik wilde in de COS reageren met 'het nummer waarop ons contact begon!' ... maar ik besefte me even hoe die ging overkomenquote:Op donderdag 9 maart 2023 20:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Poingpoingpoingpoingpoing [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 maart 2023 20:10 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik wilde in de COS reageren met 'het nummer waarop ons contact begon!' ... maar ik besefte me even hoe die ging overkomen![]()
I know, dus voor "de rest" er ff bij gezetquote:Op donderdag 9 maart 2023 20:13 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja ik wist wel wat je bedoelde hoor! Alleen de rest niet he.
Zeg wat denk jij wel niet van mijn reputatie?quote:Op donderdag 9 maart 2023 20:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
I know, dus voor "de rest" er ff bij gezet
Greys!quote:Op donderdag 9 maart 2023 21:15 schreef greysbones het volgende:
aaah is dit wat ze bedoelen met
get a room
quote:Op donderdag 9 maart 2023 21:15 schreef greysbones het volgende:
aaah is dit wat ze bedoelen met
get a room
goede terugreis!!quote:Op vrijdag 10 maart 2023 05:17 schreef TheLuckyman het volgende:
Zo goedemorgen, laatste dag werken in Frankrijk en dan naar ons landje weer. Zo te lezen aan de COS mis ik niet veel…
Mis dan toch een beetje Chiara voor de spanning/het spel, Ias met zijn (soms foute) grappen..
ja in de streamverslagen kan je dat soort dingen normaal ook teruglezen, dat is een vastgezet topic bovenin het forum, daar worden enkel belangrijke dingen gepost. heel handig als je eens geen tijd hebt. wordt vaak maar 1 of 2 x per dag iets gepost.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 06:09 schreef Tuttebolleke het volgende:
Goedemorgen,
Ben ik weer 👋☕️
Die vergadering gisteren duurde 2,5 uur !!! En in die vergadering moest ik een collega van een andere locatie 3 min. in haar ogen kijken, ik dacht dat wordt niks met mij want ik ga lachen of praten of mss huilen.
Bij ons ging het super maar de andere koppels waren op niks uitgelopen.
Ik heb gisteren niet gekeken dus geen idee wat er gebeurd is.
Er moet genomineerd zijn, toch ?
Fijne reis terugquote:Op vrijdag 10 maart 2023 05:17 schreef TheLuckyman het volgende:
Zo goedemorgen, laatste dag werken in Frankrijk en dan naar ons landje weer. Zo te lezen aan de COS mis ik niet veel…
Mis dan toch een beetje Chiara voor de spanning/het spel, Ias met zijn (soms foute) grappen..
Morguhquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |