Morguhquote:
Hier sneeuw, veel sneeuw ligt beste laag in de straten en sneeuwradar beloofd ons vanmiddag een grote berg erbijquote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:23 schreef Ireth het volgende:
Gmogguh! Wat een pestpokkemiezerregen![]()
* Ireth pleurt jas in de droger...
Bedankt 🤩quote:Op vrijdag 10 maart 2023 08:22 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja in de streamverslagen kan je dat soort dingen normaal ook teruglezen, dat is een vastgezet topic bovenin het forum, daar worden enkel belangrijke dingen gepost. heel handig als je eens geen tijd hebt. wordt vaak maar 1 of 2 x per dag iets gepost.
de genomineerden zijn
Bart
Michelangelo
Jason
de polls geven aan dat Michelangelo er uit gaat, amper stemmen, Jason en Bart zijn close finish, dat wordt erg spannend. Tenminste als BB het eerlijk doet.
Dat is dan wel erg goed gespeeld van Danny, als MichelAngelo eruit gaat. Ik vermoed ook dat hij gaat.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 08:22 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja in de streamverslagen kan je dat soort dingen normaal ook teruglezen, dat is een vastgezet topic bovenin het forum, daar worden enkel belangrijke dingen gepost. heel handig als je eens geen tijd hebt. wordt vaak maar 1 of 2 x per dag iets gepost.
de genomineerden zijn
Bart
Michelangelo
Jason
de polls geven aan dat Michelangelo er uit gaat, amper stemmen, Jason en Bart zijn close finish, dat wordt erg spannend. Tenminste als BB het eerlijk doet.
Op vrijdag 10 maart 2023 14:11 schreef Monique___ het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote]![]()
Waar speel je op? PC?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Geen idee of er niks op streams was, had een "Ed_Sheeran_op_vol_volume_schoonmaak_dagje" vandaagquote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:20 schreef rinardo het volgende:
ik snap niet dat als er niets op de streams is, mensen hier niet gewoon gaan lullen, maar ja zal wel aan mij liggen
ohhhh heerlijk jaquote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Geen idee of er niks op streams was, had een "Ed_Sheeran_op_vol_volume_schoonmaak_dagje" vandaag
Je kan je toch ineens niet lekker voelen, ga met veel kabaal en kreunen naar de wc, kom 5 min later terug, en zeg tegen je partner, voel me zo ellendig, heb net alles er uit gekotst ...... dan zegt ie, blijf jij lekker thuisquote:Op vrijdag 10 maart 2023 18:33 schreef PunkieePie het volgende:
Pff.. ik moet zo op visite. (Oma van partner)
Zo geen zin in.![]()
Kan ik niet gewoon zeggen dat ik echt Big Brother moet kijken?
Of iemand nog een andere smoes?
Eerst maar eens eten koken. Ook zo weinig zin in![]()
En wanneer gaan die bussen trouwens weer eens normaal rijden? (Stoppen met staken)
Ben nu ook nog eens m'n moeder om 6:45(!!) naar d'r werk aan het brengen en 3 uur weer op aan het halen..
Pfff.. sorry ik heb een klaagdag
Ik neem tegenwoordig altijd mijn telefoon op met de mededeling "mijn batterij is bijna leeg hoor, dus kan zo uitvallen!!".quote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:46 schreef PunkieePie het volgende:
Hahaha jaaa goed idee.
Alleen zo jammer dat ik dan binnenkort alsnog moet.. (nooit zin)
En dan gaat ze me ook nog bellen om me beterschap te wensen enzo!
Nee ik ga wel even lijden![]()
Jullie allemaal wel een fijne avond gewenst!![]()
Je hebt het er maar druk mee, veel plezier, statig mannetje die zoon van jou hahahahaquote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:33 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik heb net een heerlijk ciabatta broodje op met biefstuk en 2 glazen bubbels 😁 🍾 🥂
Hoop spullen ingepakt voor zoon- lief en zo dadelijk zijn dure overhemden strijken…..ik koop eigenlijk nooit dure kleding dus van mij heeft hij het niet en ook niet van mijn man.
Zou ik de verkeerde uit het ziekenhuis hebben meegenomen ? 😂😂😂
Nou morgen is het zo ver de grote verhuizing!!!
Net ook ff een aflevering van bb gekeken dan kan ik een spel zien dat is wel leuk.
Mss tot later 👋👋👋
O lekker mmmmmquote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:33 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik heb net een heerlijk ciabatta broodje op met biefstuk en 2 glazen bubbels 😁 🍾 🥂
Hoop spullen ingepakt voor zoon- lief en zo dadelijk zijn dure overhemden strijken…..ik koop eigenlijk nooit dure kleding dus van mij heeft hij het niet en ook niet van mijn man.
Net ook ff een aflevering van bb gekeken dan kan ik een spel zien dat is wel leuk.
Mss tot later 👋👋👋
JAAquote:Op donderdag 9 maart 2023 22:51 schreef Jockari het volgende:
@:greysbones , onder welke steen kom jij plots naar boven gekropen ?
Goed idee!quote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik neem tegenwoordig altijd mijn telefoon op met de mededeling "mijn batterij is bijna leeg hoor, dus kan zo uitvallen!!".
Ah blijf je in ieder geval bezig!quote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:33 schreef Tuttebolleke het volgende:
Mss tot later 👋👋👋
strijk eigenlijk, er werd mij ook gevraagd hoeveel wijn ik op had 😂quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:52 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Ah blijf je in ieder geval bezig!
Strijken zal nooit een hobby van mij worden![]()
Succes met verhuizen!
Ik vindt het mega zonde van al dat geld maar hij vind dat hij dat allemaal nodig heeft 🤪quote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:35 schreef rinardo het volgende:
[..]
Je hebt het er maar druk mee, veel plezier, statig mannetje die zoon van jou hahahaha
he odiequote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:50 schreef odie22 het volgende:
Goedeavond, ik heb even een vraagje over een paar cossers die ik kwijt ben, heeft iemand een idee waar suzi, struis en schakel zijn gebleven ? ze hebben geen streepje door hun naam, dus dat betekend toch dat ze geen ban hebben, maar mis ze wel hier en in de cos
je mist de leukste liefste cossers?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alles goed verder?Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
je mist de leukste liefste cossers?cossers van bb, niet de cos van een slecht programmaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alles goed verder?Jolientje
Verrek, nou je het zegtquote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:50 schreef odie22 het volgende:
Goedeavond, ik heb even een vraagje over een paar cossers die ik kwijt ben, heeft iemand een idee waar suzi, struis en schakel zijn gebleven ? ze hebben geen streepje door hun naam, dus dat betekend toch dat ze geen ban hebben, maar mis ze wel hier en in de cos
De COS is wel een stuk saaier geworden zonder die drie. Jammerquote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:50 schreef odie22 het volgende:
Als ze alleen een ban voor het big brother gedeelte hebben krijgen ze geen streepje door de naam.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:50 schreef odie22 het volgende:
hmmm , ik wist niet dat dat ook kon voor alleen een apart gedeeltequote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:14 schreef engine het volgende:
[..]
Als ze alleen een ban voor het big brother gedeelte hebben krijgen ze geen streepje door de naam.
Zat mij ook al af te vragen waar ze gebleven zijn want zie ze ook niet meer in andere topics op fok.
ik heb nog nooit een cavia gehadquote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:19 schreef B00STER het volgende:
[..]
Wat is er met je chihuahua gebeurd in je avatar?
Je had toch een hond als plaatje? Of ben ik nou in de war (theoretisch gezien twee compleet verschillende vragen, toegegeven)quote:
Die hebben we al hoor. Ik heb knexies.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:20 schreef greysbones het volgende:
kan iemand die volgende TT
privekamer voor B00ster en Ireth
maken
hont jaquote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:20 schreef B00STER het volgende:
[..]
Je had toch een hond als plaatje? Of ben ik nou in de war (theoretisch gezien twee compleet verschillende vragen, toegegeven)
tijdens deze editie nogquote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:20 schreef greysbones het volgende:
kan iemand die volgende TT
privekamer voor B00ster en Ireth
maken
Onder de COS staat in dat blauwe vak over forum specifieke bans. Dat wordt daarmee bedoeld.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:19 schreef odie22 het volgende:
[..]
hmmm , ik wist niet dat dat ook kon voor alleen een apart gedeelte
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:22 schreef B00STER het volgende:
[..]
Die plaatjes zijn 100 bij 100 pixels, echt maatje wolf komen ze zo niet over he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
ja dat heb ik wel eens gezien, matenaaierij ook wel genoemdquote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:23 schreef engine het volgende:
[..]
Onder de COS staat in dat blauwe vak over forum specifieke bans. Dat wordt daarmee bedoeld.
Maar ik weet niet of ze een ban hebben. Misschien hebben ze geen zin meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |