je mist de leukste liefste cossers?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alles goed verder?Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
je mist de leukste liefste cossers?cossers van bb, niet de cos van een slecht programmaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alles goed verder?Jolientje
Verrek, nou je het zegtquote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:50 schreef odie22 het volgende:
Goedeavond, ik heb even een vraagje over een paar cossers die ik kwijt ben, heeft iemand een idee waar suzi, struis en schakel zijn gebleven ? ze hebben geen streepje door hun naam, dus dat betekend toch dat ze geen ban hebben, maar mis ze wel hier en in de cos
De COS is wel een stuk saaier geworden zonder die drie. Jammerquote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:50 schreef odie22 het volgende:
Goedeavond, ik heb even een vraagje over een paar cossers die ik kwijt ben, heeft iemand een idee waar suzi, struis en schakel zijn gebleven ? ze hebben geen streepje door hun naam, dus dat betekend toch dat ze geen ban hebben, maar mis ze wel hier en in de cos
Als ze alleen een ban voor het big brother gedeelte hebben krijgen ze geen streepje door de naam.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:50 schreef odie22 het volgende:
hmmm , ik wist niet dat dat ook kon voor alleen een apart gedeeltequote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:14 schreef engine het volgende:
[..]
Als ze alleen een ban voor het big brother gedeelte hebben krijgen ze geen streepje door de naam.
Zat mij ook al af te vragen waar ze gebleven zijn want zie ze ook niet meer in andere topics op fok.
ik heb nog nooit een cavia gehadquote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:19 schreef B00STER het volgende:
[..]
Wat is er met je chihuahua gebeurd in je avatar?
Je had toch een hond als plaatje? Of ben ik nou in de war (theoretisch gezien twee compleet verschillende vragen, toegegeven)quote:
Die hebben we al hoor. Ik heb knexies.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:20 schreef greysbones het volgende:
kan iemand die volgende TT
privekamer voor B00ster en Ireth
maken
hont jaquote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:20 schreef B00STER het volgende:
[..]
Je had toch een hond als plaatje? Of ben ik nou in de war (theoretisch gezien twee compleet verschillende vragen, toegegeven)
tijdens deze editie nogquote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:20 schreef greysbones het volgende:
kan iemand die volgende TT
privekamer voor B00ster en Ireth
maken
Onder de COS staat in dat blauwe vak over forum specifieke bans. Dat wordt daarmee bedoeld.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:19 schreef odie22 het volgende:
[..]
hmmm , ik wist niet dat dat ook kon voor alleen een apart gedeelte
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:22 schreef B00STER het volgende:
[..]
Die plaatjes zijn 100 bij 100 pixels, echt maatje wolf komen ze zo niet over he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
ja dat heb ik wel eens gezien, matenaaierij ook wel genoemdquote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:23 schreef engine het volgende:
[..]
Onder de COS staat in dat blauwe vak over forum specifieke bans. Dat wordt daarmee bedoeld.
Maar ik weet niet of ze een ban hebben. Misschien hebben ze geen zin meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |