Is dat de uitzending over het half jaar feest? Er staan geen dagen bij alleen nummersquote:Op zondag 12 maart 2023 00:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon die uitzending
dan weet je wat ik bedoel
quote:Op zondag 12 maart 2023 00:08 schreef B00STER het volgende:
[..]
Is dat de uitzending over het half jaar feest? Er staan geen dagen bij alleen nummers
135 inderdaad.quote:Op zondag 12 maart 2023 00:09 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
125?
de laatste in iedergeval
of is dat 135?
Ohhh die heb ik bewaard voor morgenochtend!quote:Op zondag 12 maart 2023 00:09 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
125?
de laatste in iedergeval
of is dat 135?
Ik zou 'm nu kijken, moet je es opletten hoe lekker je slaaptquote:Op zondag 12 maart 2023 00:13 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Ohhh die heb ik bewaard voor morgenochtend!
Ben benieuwd!
Voor nu: slaap lekker iedereen
ze liggen op 2 na allemaal al op hun matrasje of bedquote:Op zondag 12 maart 2023 00:15 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hoe is het in de loods? laten ze tent nog een beetje heel?
Nou er zijn genoeg tenten af en toe in ieder geval zag ik net.quote:Op zondag 12 maart 2023 00:15 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hoe is het in de loods? laten ze tent nog een beetje heel?
Lijkt fok wel.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:59 schreef B00STER het volgende:
[..]
En dat komt puur door dat brave gedoe. Je mag niets meer zien, niets meer zeggen. Dat was toch juist de kracht of niet?
Nou soms wel inderdaad. De mods kunnen daar echt niets aan doen, die moeten de regels naleven, maar de COS en SC gecombineerd zou toch een gouden greep zijn? Altijd activiteit!quote:
vroegaahhhhhquote:Op zondag 12 maart 2023 00:18 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou soms wel inderdaad. De mods kunnen daar echt niets aan doen, die moeten de regels naleven, maar de COS en SC gecombineerd zou toch een gouden greep zijn? Altijd activiteit!
quote:
Welterustenquote:Op zondag 12 maart 2023 00:22 schreef Tuttebolleke het volgende:
Veel plezier allemaal deze nacht 👋
Ik ga lekker slapen
In mijn Uto tijd dwaalde ik ook nogal eens af.quote:Op zondag 12 maart 2023 00:18 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou soms wel inderdaad. De mods kunnen daar echt niets aan doen, die moeten de regels naleven, maar de COS en SC gecombineerd zou toch een gouden greep zijn? Altijd activiteit!
Precies dat. En tja als ik dan moet kiezen, dan maar wat minder berichten en users, maar ook minder regels.quote:Op zondag 12 maart 2023 00:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
In mijn Uto tijd dwaalde ik ook nogal eens af.
Mij maakt het niet zoveel uit. Even teruglezen en 300 lulberichten is best kut. Begrijp ik ook wel.
Maar je hebt ook wel zeikstralen ertussen.
Die eerste slok koffie is altijd lekker, ff genietenquote:Op zondag 12 maart 2023 09:00 schreef Kodiak100 het volgende:
* Kodiak100 heeft zichzelf uit bed en naar het koffiezetapparaat gesleept
Goedemorgen![]()
Hier nog droog, maar daar gaat vast veranderen nog.
quote:Op zondag 12 maart 2023 09:02 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Die eerste slok koffie is altijd lekker, ff genieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |