goedemorgen, hier schijnt de zon alquote:Op zaterdag 11 maart 2023 07:35 schreef Tuttebolleke het volgende:
Goedemorgen 👋😃☕️
Wat leuk dat ik met licht wakker wordt
Tis normaal nog donker als ik op sta maar dit maakt mij vrolijk 🌷
Morguhquote:Op zaterdag 11 maart 2023 08:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Op voor een “spannende” zaterdag.
Wie o wie zal het huis gaan verlaten?
Zal Bart vrijwillig gaan, of wordt het toch onze kartkleuter Michelangelo die vandaag crasht ?
Kortom weer een dag in het huis van BB
Ja die verhalen zijn vaakquote:Op zaterdag 11 maart 2023 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh
Las al ergens dat Bart helemaal niet vrijwillig wil verlaten
Al die verhalen op social media kloppen 9 van de 10 x niet
Dat en al die negatieviteit daar is de reden dat ik daar nooit kijkquote:
O zoonlief is vandaag vertrokken, zal best nog even wennen zijnquote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:21 schreef Tuttebolleke het volgende:
Er is al 1 verandering hier in huis !!!
Niet overal lichten aan ! 😁
Wij gaan geld verdienen 😂
Die lege slaapkamer is wel raar.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O zoonlief is vandaag vertrokken, zal best nog even wennen zijn
De kasten kamer blijft hetzelfdequote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O zoonlief is vandaag vertrokken, zal best nog even wennen zijn
Gelukkig blijf je wel hier!quote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:20 schreef B00STER het volgende:
Nou, nu alleen voor mij persoonlijk Jolien er nog uit, dan Lindsey en wie er dan wint vind ik eigenlijk niet belangrijk meer. Ik hoop met name op Danny en Ali, maar Charlotte, Jason en Bart vind ik ook meer dan OK!. Leuke uitzending, nou ging ik er een keer vanuit dat het precies andersom was dan ik verwachtte, was het exact zo haha.
Even terzijde, 'mijn' resterende tijd waarin BB er nog is spendeer ik hier in de SC. Ik heb de COS figuurlijk vaarwel gezegd. Ik snap en respecteer de regels, maar ik ben een te grote ouwehoer en grappenmaker om daar niet in de fout te gaan. Dus jullie zitten nog een paar weekjes vast met me hier haha.
Dat is lief! Dankjewel! Het is ook geen protestactie hoor, maar hier kan ik gewoon zeggen wat ik wil en dat doe ik liever!quote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:34 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Gelukkig blijf je wel hier!
Ik moet vaak om je lachen![]()
Gezelligquote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:20 schreef B00STER het volgende:
Nou, nu alleen voor mij persoonlijk Jolien er nog uit, dan Lindsey en wie er dan wint vind ik eigenlijk niet belangrijk meer. Ik hoop met name op Danny en Ali, maar Charlotte, Jason en Bart vind ik ook meer dan OK!. Leuke uitzending, nou ging ik er een keer vanuit dat het precies andersom was dan ik verwachtte, was het exact zo haha.
Even terzijde, 'mijn' resterende tijd waarin BB er nog is spendeer ik hier in de SC. Ik heb de COS figuurlijk vaarwel gezegd. Ik snap en respecteer de regels, maar ik ben een te grote ouwehoer en grappenmaker om daar niet in de fout te gaan. Dus jullie zitten nog een paar weekjes vast met me hier haha.
ohhh dat heb ik gemist ik zou je nooit negeren, of was het voor ik terug kwam van mn feestjequote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:45 schreef Ireth het volgende:
Ik lig wel al zonder streams in bed, wordt net ff gepasseerd en genegeerd in COS, dus ben er wel ff klaar mee voor vandaag
wie gaat jou nu passerenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:45 schreef Ireth het volgende:
Ik lig wel al zonder streams in bed, wordt net ff gepasseerd en genegeerd in COS, dus ben er wel ff klaar mee voor vandaag
KOdiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:46 schreef rinardo het volgende:
[..]
ohhh dat heb ik gemist ik zou je nooit negeren, of was het voor ik terug kwam van mn feestje
Doen we het toch gewoon lekker hier? Enige reden dat ik hier weinig zat was dat er in het begin weinig activiteit was. Blijf @Ireth !quote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:45 schreef Ireth het volgende:
Oh god, als ik wist dat jij er was dan was ik wat neutraler geweest tegen Ireth. Zometeen krijg ik weer een 'get a room'quote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
wie gaat jou nu passeren![]()
ik pak ze hoor
je quote de verkeerde ik ben geen KOdiiiiiiii ik ben Rinardooooooooquote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
KOdiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii![]()
die was toch al geregeldquote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:49 schreef B00STER het volgende:
[..]
Oh god, als ik wist dat jij er was dan was ik wat neutraler geweest tegen Ireth. Zometeen krijg ik weer een 'get a room'
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:49 schreef rinardo het volgende:
[..]
je quote de verkeerde ik ben geen KOdiiiiiiii ik ben Rinardoooooooo
hmm had de sleutel al bijna weg gegooidquote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:50 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja maar ik wil er ook wel es uit he! IK zit niet in Big Brother Greysie
Moet toegeven, klinkt toch wel aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
hmm had de sleutel al bijna weg gegooid
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:50 schreef B00STER het volgende:
[..]
Sinds die schoorsteenbrand is ze nooit meer hetzelfde geworden @:Rinardo .....
nou neem @Ireth meequote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:51 schreef B00STER het volgende:
[..]
Moet toegeven, klinkt toch wel aantrekkelijk.
Mij ook hoor haha. Maar ze doet echt mega vaak de was, ze kookt de hele dag en ze maakt schoon enzo.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou neem @:Ireth mee
die mij nu keihard negeert
Ohhh doe mij zo'n persoon!quote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:52 schreef B00STER het volgende:
[..]
Mij ook hoor haha. Maar ze doet echt mega vaak de was, ze kookt de hele dag en ze maakt schoon enzo.
bij jou thuisquote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:52 schreef B00STER het volgende:
[..]
Mij ook hoor haha. Maar ze doet echt mega vaak de was, ze kookt de hele dag en ze maakt schoon enzo.
tjaquote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:57 schreef B00STER het volgende:
Ik ben dit jaar meer dan ooit benieuwd of er een nieuw seizoen gaat komen. Dit seizoen is echt al weken zo dood als ik weet niet wat.
En dat komt puur door dat brave gedoe. Je mag niets meer zien, niets meer zeggen. Dat was toch juist de kracht of niet?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
tja
qua casting zitten ze er gewoon erg naast
ehhh ik kijk naar de loodsquote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:59 schreef B00STER het volgende:
[..]
En dat komt puur door dat brave gedoe. Je mag niets meer zien, niets meer zeggen. Dat was toch juist de kracht of niet?
Nou daar is ook amper wat te zien geweest volgens mij. Maar ik moet toegeven, ik volg het al even niet meer.quote:Op zondag 12 maart 2023 00:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ehhh ik kijk naar de loods
daar mag best veel
Ik heb geen ondergrondse kweekbunker hoorquote:Op zondag 12 maart 2023 00:03 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Ik dacht misschien heb je ergens nog een Ireth verstopt 🤞
dan moet je de uitzending van vrijdag even kijkenquote:Op zondag 12 maart 2023 00:04 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou daar is ook amper wat te zien geweest volgens mij. Maar ik moet toegeven, ik volg het al even niet meer.
Indien je me terug probeert te werven ... it's working!quote:Op zondag 12 maart 2023 00:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan moet je de uitzending van vrijdag even kijken![]()
gewoon die uitzendingquote:Op zondag 12 maart 2023 00:05 schreef B00STER het volgende:
[..]
Indien je me terug probeert te werven ... it's working!(ik had al gezegd dat ik na BB weer terug zou schakelen overigens voor de duidelijkheid)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |