ja zag net dat picnik morgen hier in de straat komt...quote:
haha die had ik lang niet meer gehoord (opgezwolle)quote:
Hoop dat de kindjes rustig zijn.. niet te vaak juf juf zeggenquote:Op maandag 13 maart 2023 13:25 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zo weer werken zo geen zin….onder werktijd ook nog een gesprek na aanleiding van video opnamen tijdens werk en zij gaat dan zeggen wat ik goed doe en minder en hoe ik het beter kan doen.
Ik heb het gesprek tijdens buiten spelen dus geen kids tijdens het gesprekquote:Op maandag 13 maart 2023 13:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Hoop dat de kindjes rustig zijn.. niet te vaak juf juf zeggen
daar ging ik al vanuit dat het zonder kids was hahaquote:Op maandag 13 maart 2023 13:30 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik heb het gesprek tijdens buiten spelen dus geen kids tijdens het gesprek
Ik ga doei doei
quote:Op maandag 13 maart 2023 13:07 schreef Monique___ het volgende:
[..]
haha die had ik lang niet meer gehoord (opgezwolle)
@:engine door jou nog eens Opgezwolle opgezet haha "gekke gerrit" "hoedenplank" ' volle kracht"
good old memories haha
Ik ookquote:
quote:
Ik weet van niks ben net thuis….quote:Op maandag 13 maart 2023 17:08 schreef TheLuckyman het volgende:
Ik heb volgens mij iets gemist toen ik in het buitenland was. Berichten van kijkers op bandjes? Iemand?
Lekker!quote:Op maandag 13 maart 2023 23:19 schreef Ireth het volgende:
En op de terugweg met allemaal lekkere broodjes
Mazzelaar ! Ik had bij appie ook een tgtg tas maar was van alles wat en precies wat wij niet eten op het brood na 😂quote:Op maandag 13 maart 2023 23:19 schreef Ireth het volgende:
En op de terugweg met allemaal lekkere broodjes
streamverslagenquote:Op maandag 13 maart 2023 17:08 schreef TheLuckyman het volgende:
Ik heb volgens mij iets gemist toen ik in het buitenland was. Berichten van kijkers op bandjes? Iemand?
We hadden nu 2 donuts, 2 brownies, 2 frikandelbroodjes, 1 saucijzenbroodje, 3 kaasbroodjes, 2 wafels, 2 worstenbroodjes, 1 megastroopwafel en 2 spinaziefetaboreks.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 06:00 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Mazzelaar ! Ik had bij appie ook een tgtg tas maar was van alles wat en precies wat wij niet eten op het brood na 😂
Dit zo, voor ik nog moet ontbijten, op mijn beeldscherm gooien, is onmenselijk, nu heb ik zin in saucijzenbroodjes grrrrquote:Op dinsdag 14 maart 2023 07:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
We hadden nu 2 donuts, 2 brownies, 2 frikandelbroodjes, 1 saucijzenbroodje, 3 kaasbroodjes, 2 wafels, 2 worstenbroodjes, 1 megastroopwafel en 2 spinaziefetaboreks.
Ik klaag niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |