Ahhh gelukkig, en beterschapquote:Op woensdag 8 maart 2023 21:56 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nou ik ben weer thuis bedankt allemaal erg lief![]()
En ja zeer pijnlijk kan ik zeggen nierbekkenontsteking
Mar we hebben antibiotica gehad dus hopegauw voorbij .
Bedankt![]()
![]()
Bedankt, heb hem verwijderd per ongeluk in plaats van reageren, maar kan je hier bedankenquote:
Volgens de regels mag je DM niet openbaar maken.quote:Op woensdag 8 maart 2023 21:53 schreef rinardo het volgende:
En dan wordt je maarzo uitgescholden in DM door iemand die je nog nooit geproken hebt, wat moet je daar nu weer mee ?
oh, nou heb er printscreens van, hij stuurt er meer dus, ken die gast niet, nooit mee gesproken, heb hem ook niet geantwoord, maar wil hem blokkenquote:Op woensdag 8 maart 2023 22:46 schreef -river- het volgende:
[..]
Volgens de regels mag je DM niet openbaar maken.
Daar hebben wij toch helemaal niets mee te maken, beter stuur je een admin een bericht ipv openbaar klagen.quote:Op woensdag 8 maart 2023 22:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
oh, nou heb er printscreens van, hij stuurt er meer dus, ken die gast niet, nooit mee gesproken, heb hem ook niet geantwoord, maar wil hem blokken
jaja, meteen gedaan uur geleden, maar er zijn geen admins, heb afbeelding al verwijderdquote:Op woensdag 8 maart 2023 22:50 schreef -river- het volgende:
[..]
Daar hebben wij toch helemaal niets mee te maken, beter stuur je een admin een bericht ipv openbaar klagen.
Ik ookquote:Op woensdag 8 maart 2023 22:55 schreef rinardo het volgende:
[..]
jaja, meteen gedaan uur geleden, maar er zijn geen admins, heb afbeelding al verwijderd
Beterschapquote:Op woensdag 8 maart 2023 21:56 schreef Gerrie_55 het volgende:
Bedankt![]()
![]()
Beterschap!quote:Op woensdag 8 maart 2023 21:56 schreef Gerrie_55 het volgende:
Bedankt![]()
![]()
Hahaha nee niks nadaquote:Op woensdag 8 maart 2023 23:03 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Beterschap!
Te hard gefeest gister
Ik had de berichten in fb meteen behandeld en Deisyy ook. Ik wilde net naar bed gaan en dacht kijk nog even Ik heb je gelijk een DM gestuurd. Je kan haar ook blokeren in je dm weet je hoe dat moetquote:Op woensdag 8 maart 2023 22:55 schreef rinardo het volgende:
[..]
jaja, meteen gedaan uur geleden, maar er zijn geen admins, heb afbeelding al verwijderd
Fijn dat je weer thuis bent, ik weet hoe pijnlijk het is.quote:Op woensdag 8 maart 2023 21:56 schreef Gerrie_55 het volgende:
Bedankt![]()
![]()
Hey Dotquote:
Ruikt altijd zo lekkerquote:Op donderdag 9 maart 2023 07:49 schreef engine het volgende:
[..]
Hey Dot![]()
Net de koffieapparaat aangezet. Filterkoffie
quote:
Omdat ik vaak genoeg filter koffie gezet en geroken heb.quote:
Ik doelde eigenlijk op je typefoutquote:Op donderdag 9 maart 2023 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat ik vaak genoeg filter koffie gezet en geroken heb.
Zelfs van die koffie die pruttelde pruttelkoffie( bij mij oma)
En met de hand opgieten.
quote:Op donderdag 9 maart 2023 08:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op je typefout![]()
Maar ruikt wel lekker ja. Beste koffie
Dat dacht ik al jaquote:Op donderdag 9 maart 2023 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]zit hier nu hardop te lachen, had die type fout niet eens gezien
Ruikt zo lekker moet het zijn
Laat het smakenquote:Op donderdag 9 maart 2023 08:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen
* Kodiak100 sleurt zichzelf uit bed naar het koffiezetapparaat, ramt op de knop dubbele espresso, vanuit daar naar tafel om er bij wakker te worden![]()
Dank je wel Dotteke ja hoop ik ookquote:Op donderdag 9 maart 2023 05:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn dat je weer thuis bent, ik weet hoe pijnlijk het is.
Beterschap Gerrie en hopelijk slaat de AB snel aan
Beterschap!quote:Op donderdag 9 maart 2023 08:43 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Dank je wel Dotteke ja hoop ik ook
Morguh Kodiakquote:Op donderdag 9 maart 2023 08:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen
* Kodiak100 sleurt zichzelf uit bed naar het koffiezetapparaat, ramt op de knop dubbele espresso, vanuit daar naar tafel om er bij wakker te worden![]()
Daar worden ze gebrand ? Dat schijnt weer te stinken zegt men?quote:Op donderdag 9 maart 2023 08:28 schreef Ireth het volgende:
Over de geur van koffie gesproken... hier woon ik vlakbij en ruik ik dus geregeld![]()
[ afbeelding ]
Voel je je al wat beter?quote:Op donderdag 9 maart 2023 08:43 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Dank je wel Dotteke ja hoop ik ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Nee dat ruikt echt naar verse koffie! Als je vanaf de snelweg daar utrecht in rijdt komt de koffie je tegemoetquote:Op donderdag 9 maart 2023 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar worden ze gebrand ? Dat schijnt weer te stinken zegt men?
quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee dat ruikt echt naar verse koffie! Als je vanaf de snelweg daar utrecht in rijdt komt de koffie je tegemoet![]()
Ín de fabriek bij de ovens ruikt het wel raar (ooit open dag geweest) maar de uitstoot is écht koffiegeur
Idd! Vanaf de andere kant utrecht in voelt toch altijd andersquote:
Klopt dat front dat binnentrekt voert vocht binnen en dat te samen met een koud vliegtuig op lage snelheid is geen succesquote:Op donderdag 9 maart 2023 09:44 schreef rinardo het volgende:
Heeft waarschijnlijk hier mee te maken
[ link | afbeelding ]
ja dat denk ik ook, zou toch lachen zijn, ik lees dat ze 1200 euro hebben betaald , stel hij gaat er zaterdagavond uit, dan heb dat vliegtuigje zaterdagochtend daar gevlogen hahaahaquote:Op donderdag 9 maart 2023 10:05 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Klopt dat front dat binnentrekt voert vocht binnen en dat te samen met een koud vliegtuig op lage snelheid is geen succes
quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:10 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja dat denk ik ook, zou toch lachen zijn, ik lees dat ze 1200 euro hebben betaald , stel hij gaat er zaterdagavond uit, dan heb dat vliegtuigje zaterdagochtend daar gevlogen hahaaha
Voor wie is dat vliegtuigje?quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:10 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja dat denk ik ook, zou toch lachen zijn, ik lees dat ze 1200 euro hebben betaald , stel hij gaat er zaterdagavond uit, dan heb dat vliegtuigje zaterdagochtend daar gevlogen hahaaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |