Bestaan er grijze - genderneutrale- muisjes eigenlijk?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:52 schreef Clubsoda het volgende:
Het sneeuwde hier vanochtend ook flink. Maar er bleef niets liggen.
Ik heb een fatsoenlijk kapsel en boodschappen gedaan. Ik ging speciaal naar de Lidl om @:Myraela 's kaneelbroodjestip te proberen, maar die waren opNu heb ik mijn toevlucht genomen tot een koffiebroodje. En ze hebben ook de verkeerde muisjes geleverd
Je hebt toch een ander soort muisjes die je in allerlei kleuren kunt krijgen?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:57 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Bestaan er grijze - genderneutrale- muisjes eigenlijk?
Nee, maar wel muisjes in allerlei kleuren en die bestelde ik, maar ik kreeg dus de verkeerde kleuren.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:57 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Bestaan er grijze - genderneutrale- muisjes eigenlijk?
Vrolijk! Waar bestel je die (de goede kleur danquote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:59 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Nee, maar wel muisjes in allerlei kleuren en die bestelde ik, maar ik kreeg dus de verkeerde kleuren.
EN dan de kruiden op kleur sorterenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:01 schreef AnneX het volgende:
Blauwe of rose![]()
Edit: oooh allerlei kleuren kan ook.
Zojuist werd de kruidenorganizer geleverd. https://www.bol.com/nl/nl(...)42/9300000073956592/
Morgen komen 24 potjes. Met dank aan Clubsoda.
Allemaal als ‘kadootjes’, want ik had van de primera verjaardagsbonnen van de bieb van jaren her, bol.com en hema tegoed ‘gekocht’![]()
Nu is het droog. Vanmorgen nattesneeuw motterde het een uurtje.
En…een naaste buurman met de hobby cirkelzagen.. iedere ochtend een jankend geluid. Ruim een uur.
www.stadsgenootjes.nlquote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Vrolijk! Waar bestel je die (de goede kleur dan)? Wellicht ook wel leuk voor ons rond de zomer
.
Hoe gaat het met je en de laatste loodjes?
Gewoon het rijtje uit je hoofd leren met eoa debiele mnemonicquote:
Ja, totdat je sereh, djinteh of zoiets zoekt en het in het Nederlands op het potje staat :pquote:
Ik ga geen 75 potjes uit mijn hoofd lerenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon het rijtje uit je hoofd leren met eoa debiele mnemonic
Gemiste kansquote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:17 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik ga geen 75 potjes uit mijn hoofd leren
Hahaha daar maak ik m'n man nog steeds mee in de war. Op onze kruidenpotjes staat djinten en ketoembar, en hij kan maar niet onthouden welke komijn is en welke koriander.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:16 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, totdat je sereh, djinteh of zoiets zoekt en het in het Nederlands op het potje staat :p
Dát is pas een gemiste kans, te weinig kruiden en specerijenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gemiste kansdie kun je veel beter op kleur sorteren dan mijn peper-zout-nootmuskaat-endatwashetwel
Eigenlijk welquote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:19 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dát is pas een gemiste kans, te weinig kruiden en specerijen
He bah wat vervelendquote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:22 schreef Troel het volgende:
Inmiddels heb ik het gevoel dat de koorts weer terug begint te komen
Nu dan weet je in ieder geval welk deel van de experience nog verbetering behoeftquote:Op dinsdag 7 maart 2023 14:32 schreef Lonaa het volgende:
Het sneeuwt. Ik ging even kijken naar m'n zomergarderobe omdat enorme behoefte aanZuid Frankrijk
en
zon
en
warmte
![]()
Heb 2 zomerbroeken gekregen die heel gaaf zijn maar waar ik niks voor heb om op te dragen, al mijn korte broeken zijn way to facking big, heb paar hele toffe zomerblousjes waar ik dus geen (korte) broeken voor heb en ik bezit 0 panty's voor m'n jurkjes.
Top verhaal.
Ja, maar dat is wel de uitdaging.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nu dan weet je in ieder geval welk deel van de experience nog verbetering behoeft
Wanneer gaan we shoppen (ik heb daar zo'n kuthekel aan, maar na de tijd een biertje doen vind ik wel een ideequote:Op dinsdag 7 maart 2023 14:32 schreef Lonaa het volgende:
Het sneeuwt. Ik ging even kijken naar m'n zomergarderobe omdat enorme behoefte aanZuid Frankrijk
en
zon
en
warmte
![]()
Heb 2 zomerbroeken gekregen die heel gaaf zijn maar waar ik niks voor heb om op te dragen, al mijn korte broeken zijn way to facking big, heb paar hele toffe zomerblousjes waar ik dus geen (korte) broeken voor heb en ik bezit 0 panty's voor m'n jurkjes.
Top verhaal.
Ik ben vet slecht in shoppen voor mezelf. Alle sterren moeten goed staan en alles. Ik heb een vriendinnetje die heel goed voor mij kan shoppen, maar die werkt tegenwoordig aan de andere kant van het land en is alleen in de weekenden hierquote:Op dinsdag 7 maart 2023 14:40 schreef Troel het volgende:
[..]
Wanneer gaan we shoppen (ik heb daar zo'n kuthekel aan, maar na de tijd een biertje doen vind ik wel een idee)
En inderdaad. Zuid-Frankrijk. Ik zag al op mijn snipperkaart te kijken. Maar ik zie nu al in hoe vervelend het is als je wel veel vakantiedagen hebt, maar wel als enige in de relatie en dat je zelf een baan hebt waarbij je toch wel moet uitkijken wanneer je vrij neemt
Dan moet je dus toch maar eens een weekendje daarvoor vrijboeken?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 14:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ben vet slecht in shoppen voor mezelf. Alle sterren moeten goed staan en alles. Ik heb een vriendinnetje die heel goed voor mij kan shoppen, maar die werkt tegenwoordig aan de andere kant van het land en is alleen in de weekenden hier
Ik wil er gewoon zelf beter in worden.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 14:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Dan moet je dus toch maar eens een weekendje daarvoor vrijboeken?
(en ik ken dat. Ik laat me altijd omver lullen door stomme winkelbediendes die zeggen dat iets super staat terwijl het dat niet doet en dan hangt het voor jan lul in de kast).
Ik kocht net 2 korte broeken bij Bon prix, die hadden best veel keus. Niet duur en snel bezorgd.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 14:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, maar dat is wel de uitdaging.Mijn lijf uh...is lastig in de broeken-department. Laat staan shorts. Die niet kruipen. Of snijden. Of te wijd zitten in m'n taille. En de keuze is natuurlijk ook enorm, begin maart.
Hun lange broeken zitten in ieder geval kut, dan.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 14:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik kocht net 2 korte broeken bij Bon prix, die hadden best veel keus. Niet duur en snel bezorgd.
Alleen weet ik niet hoe goed zij zitten bij gespierde benen en slanke taille.
Ik ben recht
Ja, dat willen we allemaalquote:Op dinsdag 7 maart 2023 14:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik wil er gewoon zelf beter in worden.Maar ik ga met haar nog wel shoppen, binnenkort. En ik wil een gangbaarder lijf. That be great.
Oh laat maar danquote:Op dinsdag 7 maart 2023 14:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hun lange broeken zitten in ieder geval kut, dan.
De struggles van op vakantie gaan in het voorjaarquote:Op dinsdag 7 maart 2023 14:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh laat maar dan
ik heb er verder nog nooit wat gekocht maar moest nu voor vrijdag een korte broek en zij bezorgen binnen 2 dagen
Eigenlijk vind ik niet dat ik een gangbaarder lijf moet hebben, maar dat er kleding moet zijn voor mensen met een zandloperfiguur.quote:
En dan graag ook betaalbaar. En dat je weet of het staatquote:Op dinsdag 7 maart 2023 14:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik niet dat ik een gangbaarder lijf moet hebben, maar dat er kleding moet zijn voor mensen met een zandloperfiguur.
Contact met ze opnemen en je maten doorgeven?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:02 schreef Troel het volgende:
[..]
En dan graag ook betaalbaar. En dat je weet of het staat
Ik heb een ontzettend leuke website waar ik leuke dingen gevonden heb waar ik graag geld wil uitgeven, maar ik durf niets te bestellen omdat het op maat gemaakt wordt en ik dus geen idee heb welk model ik moet kiezen en noem maar op. Zo jammer.
Ja dat liet ik me geen twee keer zeggen iddquote:Op dinsdag 7 maart 2023 14:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
Naar huis gestuurd door mijn collega’s
Omdat opeens iedereen en zijn moeder een overleg of training had… en dus voor mij geen plek meer in de herberg.
Dikke prima, ik werk vanmiddag in joggingbroek en onder kat wel lekker thuis![]()
Moet toch nog wat nadenk dingen doen dus dat concentreert ook beter.
Nee, is een dochter van een kennis die het alleen maar online doet. En vroeger kon je nog wel bij haar langs om opgemeten te worden, maar het loopt nu zo erg storm dat ze dat helaas niet meer doet.quote:
Ja ik zit ook al maanden te wachten tot er weer eens overhemden met korte mouwen verkocht wordenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 14:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, maar dat is wel de uitdaging.Mijn lijf uh...is lastig in de broeken-department. Laat staan shorts. Die niet kruipen. Of snijden. Of te wijd zitten in m'n taille. En de keuze is natuurlijk ook enorm, begin maart.
Dat kan, maar dan weet ik nog niet of het model staat!quote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Contact met ze opnemen en je maten doorgeven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:07 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan weet ik nog niet of het model staat!
Er is wel van alels mogelijk.
Bezint...FORBIDDENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit: google werkte welSterkheidsbaas van alles.
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:07 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan weet ik nog niet of het model staat!
Er is wel van alels mogelijk.
Bezint...Als je dit mooi vind: neem naailes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit kan je dan echt zo makkelijk zelf maken en dan kan je ongelimiteerd eigen printjes uitzoeken![]()
Als je weet hoeveel stofjes ik nog heb liggen, dan snap je dat 'm dat niet wordtquote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Als je dit mooi vind: neem naailes!
Dit kan je dan echt zo makkelijk zelf maken en dan kan je ongelimiteerd eigen printjes uitzoeken
Daarom naailes, dan moet je gewoon iedere week heen.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Als je weet hoeveel stofjes ik nog heb liggen, dan snap je dat 'm dat niet wordtBeginnen is 1 ding, maar iets afmaken
Ik heb afgelopen zomer de wijde korte broeken met elastiek en een touwtje in de taille ontdekt. Ideaal. Erg comfortabel. Ik had er een hoop van H&M maar ze zullen op andere plekken ook wel bestaan. En door elastiek+touwtje zitten ze eigenlijk altijd wel.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 14:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar dan kost het natuurlijk wel weer een avond rustquote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Daarom naailes, dan moet je gewoon iedere week heen.
Ik heb het een tijdje gedaan en deed (en doe nog steeds) er thuis niks mee. Maar heb wil verschillende dingen af kunnen maken tijdens de lessen. Zelfs een winterjas.
Mis soms mijn oude vrouwen clubje wel
Ik bestel nooit meer bij dat schijt Bonprixquote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:15 schreef Sarabi het volgende:
Sinds afgelopen jaar heb ik korte broeken van BonPrix. Maar nog steeds draag ik liever rokjes/jurkjes.
Huh dat morgen in huis is volgens mij nog nooit geweest bij BonPrix?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik bestel nooit meer bij dat schijt Bonprix![]()
Had een keer snel iets nodig omdat ik op vakantie ging. C&A kon niet snel genoeg leveren en Bonprix gaf aan "Vandaag besteld, morgen in huis!" Dus ik fijn van alles besteld, betaald, bevestigingsmail binnen, en nog geen uur later kwam het hoor: dit niet leverbaar, dat backorder, zus lastig zo moeilijk.
Bomderop
Pleister eromheen en uit laten groeien.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:21 schreef Lonaa het volgende:
Mistakes were made. Er zat een haakje aan mijn nagel en ik wilde dat eraf trekken en toen scheurde ie in. Ver genoeg om het te voelen, niet ver genoeg om te bloeden. NOW WHAT.
Iets langer welquote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Huh dat morgen in huis is volgens mij nog nooit geweest bij BonPrix?
Ik zie tenminste altijd 48u staan.
Maar wel vervelend als je pas 1 dag van te voren weet dat je op vakantie gaat
Van die nette pyjamabroeken waar je dan ook een bijpassend shirt bij kan halen zodat je een leuk ensemble hebt?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:18 schreef Blues het volgende:
Korte broeken draag ik nooit voel me daar totaal niet senang inwel van die hele dunne katoenen of linnen wat wijige lange broeken van bonprix. Shirtbroeken heet dat geloof ik?
Nee en als je op zaterdag besteld krijg je t pas dinsdag of woensdagquote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Huh dat morgen in huis is volgens mij nog nooit geweest bij BonPrix?
Ik zie tenminste altijd 48u staan.
Maar wel vervelend als je pas 1 dag van te voren weet dat je op vakantie gaat
Geld niet meer teruggekregen?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iets langer welMaar goed, bottom line is dat er aangegeven werd dat het oplosbaar was, en dat was het dus niet.
T shirts met openvallende bloesjes erop bijvquote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Van die nette pyjamabroeken waar je dan ook een bijpassend shirt bij kan halen zodat je een leuk ensemble hebt?
(Ik heb daar een setje van van mijn favoriete merk en krijg dan altijd zoveel complimentjes dat ik aan mijzelf begon te twijfelen of ze het wel echt leuk vonden (ja, ik ben stom)).
Lijkt wel een bootquote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik bestel nooit meer bij dat schijt Bonprix![]()
Had een keer snel iets nodig omdat ik op vakantie ging. C&A kon niet snel genoeg leveren en Bonprix gaf aan "Vandaag besteld, morgen in huis!" Dus ik fijn van alles besteld, betaald, bevestigingsmail binnen, en nog geen uur later kwam het hoor: dit niet leverbaar, dat backorder, zus lastig zo moeilijk.
Bomderop
Snap ik. Ik ben als een razende aan het zoeken naar een plaatje van mijn leuke set.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:24 schreef Blues het volgende:
[..]
Nee en als je op zaterdag besteld krijg je t pas dinsdag of woensdag![]()
Ik vind dit soort broeken zalig als t warm is:
https://www.bonprix.nl/product/broek-zwart-915033/#image
Met of zonder boordje aan de onderkant. Of wijde linnen broeken
Kerels oplossingquote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pleister eromheen en uit laten groeien.
HEBBES!quote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:24 schreef Blues het volgende:
[..]
Nee en als je op zaterdag besteld krijg je t pas dinsdag of woensdag![]()
Ik vind dit soort broeken zalig als t warm is:
https://www.bonprix.nl/product/broek-zwart-915033/#image
Met of zonder boordje aan de onderkant. Of wijde linnen broeken
Maar een pleister is toch een goede oplossing. Of met een pincet eruit trekkenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Kerels oplossing![]()
@:Lonaa (transparante) nagellak erop! Tenzij het zo ver uitsteekt dat een pleister echt handiger is.
Goed bezig!quote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wow ik ben zo handig! Het is me zelf gelukt om nieuw internet te installerenNiks moeilijks aan, maar ik voel me dan altijd zo technisch
En Bonprix, wel goede ervaringen mee, alleen het duurt altijd eeuwen voordat je het in huis heb
Pleister kan natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Maar een pleister is toch een goede oplossing. Of met een pincet eruit trekken
Ja! Dat dus. Miss Etam is nooit mijn winkel geweest, maar bonprix heeft leuke dingen, nooit problemen mee. En C&A ook. En Primark (ik stel niet zoveel eisen aan mijn kleding. Eens per half jaar koopt mijn moeder em een nieuwe garderobe bij de primark. Vet lief)quote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Goed bezig!
Sinds Miss Etam op de fles is heb ik de vrienden van BP ook ontdekt. Ben er eigenlijk wel erg tevreden mee. Zowel met de kleding als het ontvangen en terugsturen. Vorig jaar een vette inhaalslag gemaakt qua kopen toen het weer zin had omdat je weer ergens heen kon. Dus dit jaar zit ik wel goed, verwacht ik.
Hahahahaha ik ben gewoon een venterig wijfquote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Pleister kan natuurlijk ook.
Maar ik vind dat irritant met rafelen, handen wassen etc. Dus als ik het af kan met bedekken met nagellak heeft dat mijn voorkeur. Maar dat kan niet altijd natuurlijk.
En tevens plaag ik Fles graag
Nee uiteindelijk is alles wel geleverd maar dus te laat. Zo was het bij C&A ook gegaan maar die waren er gewoon eerlijk over. En bonprix is dus een schijtbedrijf.quote:
Ik dacht altijd dat het echt een enorme omawinkel was. Maar valt best mee, hebben zat leuk spulquote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Goed bezig!
Sinds Miss Etam op de fles is heb ik de vrienden van BP ook ontdekt. Ben er eigenlijk wel erg tevreden mee. Zowel met de kleding als het ontvangen en terugsturen. Vorig jaar een vette inhaalslag gemaakt qua kopen toen het weer zin had omdat je weer ergens heen kon. Dus dit jaar zit ik wel goed, verwacht ik.
Dat dusquote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het echt een enorme omawinkel was. Maar valt best mee, hebben zat leuk spul
Popje tochquote:
Gisteren trouwens vakkundig een DM leeggeshoptquote:
Helemaal zelluf?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Gisteren trouwens vakkundig een DM leeggeshopt
Er naar boven afgetrokken en afgeveild.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pleister eromheen en uit laten groeien.
Ja, laten we het daar nog eens GOED over hebben. Wie wat regelt en zulksquote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je onze vakantie nou al geboekt?
IJquote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Er naar boven afgetrokken en afgeveild.
Kut.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
Of deed je nagel het goed in de verkoop?
Welnee, nergens voor nodigquote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja, laten we het daar nog eens GOED over hebben. Wie wat regelt en zulks
Waarom kan dat niet samen???quote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik wilde dus een nadenk ding gaan uitwerken… zit mijn collega erin![]()
Dan niet![]()
Ik heb nog 1 dag
Jazekersquote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Helemaal zelluf?![]()
Ik dacht er net over om vanuit het werk even langs te rijden. Maar… geen zin. Komt na de vakantie wel weer. Kan ik meteen tanken.
Komt dat dan omdat je een motorische mongool bent of andere oorzaken?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:46 schreef Troel het volgende:
Skivakanties trekken mij dus helemaaaaaal niet. Ik krijg het al voor elkaar om met gips terug te moeten vliegen met een gewone vakantie, dus tja
Ik denk dat het komt omdat ik een motorische mongool ben EN andere oorzakenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Komt dat dan omdat je een motorische mongool bent of andere oorzaken?
Ach troost je, ik heb een keer een vinger gebroken aan een T-shirtquote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt omdat ik een motorische mongool ben EN andere oorzaken![]()
In Rome was het een loszittende stoeptegel.![]()
Hallooo… middeleeuwse organisatie ja!quote:
*privé jet op standby laat staan*quote:
Solliciteren dan manquote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hallooo… middeleeuwse organisatie ja!
Hoeft niet aan de organisatie te liggen. Via de Vault van Autodesk is er ook maar een persoon die tegelijk aan een bestand kan werken. Gelukkig wel zegquote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Solliciteren dan man
Op naar de 20e eeuw
Ik was pas bang dat ik mijn teen gebroken had. Ik stond in de badkamer en met mijn ondergoed op mijn enkel dacht ik een zwieper te geven om het kledingstuk in de wasmand te mikken. Alleen stond het muurtje van de douche ertussen en deed het echtquote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach troost je, ik heb een keer een vinger gebroken aan een T-shirt
Oh nee.... auw....quote:Op dinsdag 7 maart 2023 16:08 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik was pas bang dat ik mijn teen gebroken had. Ik stond in de badkamer en met mijn ondergoed op mijn enkel dacht ik een zwieper te geven om het kledingstuk in de wasmand te mikken. Alleen stond het muurtje van de douche ertussen en deed het echt
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 16:13 schreef Sarabi het volgende:
Dan valt die papercut in mijn oog nog wel mee
Je kunt dat uiteraard gewoon instellen per document.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 16:04 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hoeft niet aan de organisatie te liggen. Via de Vault van Autodesk is er ook maar een persoon die tegelijk aan een bestand kan werken. Gelukkig wel zeg
Dat klinkt als een Hans Teeuwen sketchquote:Op dinsdag 7 maart 2023 16:13 schreef Sarabi het volgende:
SPOILER: niet voor zwakke magenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik wou boomstukken transporteren en heb mijzelf getransformeerd tot ezel.SPOILER: ezelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel hele mooie stukken boom
Ik heb de boel inmiddels aan mootjes gekloofd
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 16:31 schreef sigme het volgende:
Ik had vanochtend een los velletje aan mijn duim en nu doet m’n duim zeer.SPOILER: niet voor zwakke magenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik wou boomstukken transporteren en heb mijzelf getransformeerd tot ezel.Oei, dat zijn nare plekken!SPOILER: ezelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel hele mooie stukken boom
[ afbeelding ]
Ik heb de boel inmiddels aan mootjes gekloofdtroel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Zeker excelquote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hallooo… middeleeuwse organisatie ja!
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 16:31 schreef sigme het volgende:
Ik had vanochtend een los velletje aan mijn duim en nu doet m’n duim zeer.SPOILER: niet voor zwakke magenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik wou boomstukken transporteren en heb mijzelf getransformeerd tot ezel.Auwww ezelSPOILER: ezelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel hele mooie stukken boom
[ afbeelding ]
Ik heb de boel inmiddels aan mootjes gekloofd![]()
![]()
Whut?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 16:13 schreef Sarabi het volgende:
Sterktequote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:56 schreef Kaatje1 het volgende:
Bijgelezen. Weer een drukke dag. Ook een rare jank dag.
Morgen om 17.15 afspraak bij de dierenarts om Nika te laten gaan. Ze eet en drinkt helemaal niet meer (gisteren met moeite 10 gram met dwang erin gepropt) en ligt in een soort doosje onderin de krabpaal, te lamlendig zelfs om de staart naar binnen te trekken.
Wil er ook niet meer aan laten "sleutelen" voor nog 2 maanden.
En ook een gesprek met leidinggevende gehad, mijn contract zal per 31 mei niet verlengd worden. Raar misschien maar eigenlijk een opluchting. Zij vond het moeilijk om aan te geven (ze wist van Nika) maar we kwamen beiden wel tot de conclusie dat ik prima inzet heb, ook alles wel door heb, maar dat dit gewoon mijn werk niet is.
Krijg nu ook de ruimte om sollicitatiegesprekken te voeren binnen kantoor tijden (dat durfde ik eerst niet), da's wel prettig.
Heelt gelukkig net zo makkelijk als in je vingerquote:
Heel veel sterktequote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:56 schreef Kaatje1 het volgende:
Morgen om 17.15 afspraak bij de dierenarts om Nika te laten gaan. Ze eet en drinkt helemaal niet meer (gisteren met moeite 10 gram met dwang erin gepropt) en ligt in een soort doosje onderin de krabpaal, te lamlendig zelfs om de staart naar binnen te trekken.
En ook een gesprek met leidinggevende gehad, mijn contract zal per 31 mei niet verlengd worden. Raar misschien maar eigenlijk een opluchting. Zij vond het moeilijk om aan te geven (ze wist van Nika) maar we kwamen beiden wel tot de conclusie dat ik prima inzet heb, ook alles wel door heb, maar dat dit gewoon mijn werk niet is.
Krijg nu ook de ruimte om sollicitatiegesprekken te voeren binnen kantoor tijden (dat durfde ik eerst niet), da's wel prettig.
Och nee… Nikaquote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:56 schreef Kaatje1 het volgende:
Zelf in de groep gaan staan. Wel wat naar achteren En elke keer als ze de ander kant op kijkt zwaaien, hallo hier ben ik.quote:Op maandag 6 maart 2023 22:31 schreef Tele6 het volgende:
Ik had een frustrerende avond.
Als ze de groep instructie gaat geven, gaat ze op 50 meter afstand van ze staan met haar rug half naar ze toe. Groep staat schaapachtig te kijken en doet vervolgens heel wat anders of helemaal niks. Ik roep haar erbij en vraag haar om het nog 'ns te zeggen maar nu tegen de groep. Dit gaat in anderhalf uur nog 20 keer mis.![]()
Er zitten internationale studenten bij, dat is niet echt handig want ons Engels is niet perfect en het hunne ook niet, maar ik ben inmiddels een best overtuigende pantomimespeler. Zij niet. Ze kan alleen Wetenschappelijk Engels dus er komen zinnen uit als "For the next part of this course, I would like you to perform an estafette". (in de volle overtuiging dat estafette een Engels woord is en dat mensen dan snappen wat ze wil) -- Ik ben meestal meer van de "Go here, then run there, climb up, then climb down" inclusief gebaren, maar ja dan zet je jezelf wel voor schut natuurlijk.![]()
Einde van de training met veel moeite bereikt. Zegt ze "ok, ik heb het koud, ik ben weg". JE HEBT EEN JAS TREK JE JAS AAN JE BENT TRAINER JE BENT AANSPREEKPUNT ZEG DE MENSEN NETJES GEDAG EN TREK DIE JAS GEWOON AAN.
Het is ongeveer het verhaal dat wij met Xena hadden. Die was dan al 16 en al een tijdje 'niet in haar hum' at en dronk matig, zat ineen gedoken, beetje opgebold, afwezig, meest vd dag op vreemde plekken. Bloedonderzoek gaf ook aan dat er iets aan de hand was, maar wat zou echt speurwerk worden en dierenarts had het ook over allerlei onderzoeken en behandelingen, maar snapte ook heel goed dat we dat niet aan wilden gaan en dan vooral voor haar niet. Fijn dat jij ook een meedenkende dierenarts hebt.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Nee, ik heb niet de hoop dat ze nog beter gaat worden. Uit de echo kwam niet dat ze tumoren had maar ook dat ze niet alles konden zien. Het bloedonderzoek gaf wel aan dat er iets aan de hand was maar daarvoor zou meer onderzoek gedaan moeten worden. Als ze nou een jonkie was, prima, maar ze is 11 en britjes worden niet zo heel oud. En allemaal onderzoeken en behandelingen wil ik haar niet aandoen. En eerlijk gezegd mezelf ook niet. Vind dit al moeilijk genoeg, stel dat ik dat iedere 2-3 maanden moet ondergaan.
Nee hoor. Kom best wel oproepen tegen van dieren van wie de baasjes zijn overleden (op het hoogtepunt van corona was dat ook zo erg) en waar niets geregeld is en die beestjes komen dan in een asiel. Ik kan dit beredeneren (en sta er voor 100% achter).quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:42 schreef Blues het volgende:
Katten/honden zouden 100 moeten kunnen worden
Heel veel sterkte 💔quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:46 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nee hoor. Kom best wel oproepen tegen van dieren van wie de baasjes zijn overleden (op het hoogtepunt van corona was dat ook zo erg) en waar niets geregeld is en die beestjes komen dan in een asiel. Ik kan dit beredeneren (en sta er voor 100% achter).
Achquote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:01 schreef Kaatje1 het volgende:
En net toen ik voorgaande schreef kwam ze tevoorschijn, 2 snoepjes, een theelepel gekookte kipfilet en een slokje water. Kon haar even oppakken, een en al bot
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:01 schreef Kaatje1 het volgende:
En net toen ik voorgaande schreef kwam ze tevoorschijn, 2 snoepjes, een theelepel gekookte kipfilet en een slokje water. Kon haar even oppakken, een en al bot
Toch jaloers.quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hmpf. Ik was na de wekker weer in slaap gevallen en ben net pas wakker.
Ik was net zo trots dat ik mijn slaap weer onder controle had.
Terecht. Ik sliep wel erg lekker. Supergave droom over levensgrote paksoi en broccoli. Voel me nog wel wat verfrommeld nu.quote:
Ik werd om 6:57 wakker. Poes ging echt direct krijsen toen ik m'n ogen open had. Toen ging de wekker van F om 7:00 en had ik het al weer helemaal gehad.quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Terecht. Ik sliep wel erg lekker. Supergave droom over levensgrote paksoi en broccoli. Voel me nog wel wat verfrommeld nu.
quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik werd om 6:57 wakker. Poes ging echt direct krijsen toen ik m'n ogen open had. Toen ging de wekker van F om 7:00 en had ik het al weer helemaal gehad.
Wat een rare dag.quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Vannacht best goed geslapen totdat Elin om voer kwam zeuren. Nika lag in haar holletje maar kwam er heel even uit om wat te drinken.
Nog nu even aan t werk en over een uurtje naar huis
Top, straks hoef je nog maar het werk van DRIE mensen te doen. Voor één salarisquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:53 schreef Blues het volgende:
Oh boy onze meewerk TL gaat weg![]()
De zoveelste. De laag boven haar is ook al weg
quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Vannacht best goed geslapen totdat Elin om voer kwam zeuren. Nika lag in haar holletje maar kwam er heel even uit om wat te drinken.
Nog nu even aan t werk en over een uurtje naar huis
Altijd lekker ontspannen wakker wordenquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik werd om 6:57 wakker. Poes ging echt direct krijsen toen ik m'n ogen open had. Toen ging de wekker van F om 7:00 en had ik het al weer helemaal gehad.
In de Sesamstraat-studio stond de laatste jaren een oversized broccoli als decorstukquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Terecht. Ik sliep wel erg lekker. Supergave droom over levensgrote paksoi en broccoli. Voel me nog wel wat verfrommeld nu.
Haha, ja het is nu een beetje een bij elkaar geraapt plantenzooitje hoor. Maar m'n planten hebben het zwaar gehad tijdens de verbouwing (te weinig licht gehad denk ik) dus ze mogen nu hier een beetje bijkomen. Ik vind het wel gezellig dus er komen er vast nog meer bijquote:Op woensdag 8 maart 2023 11:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mooi! Ook een gezellig hoekje. Lekker spelen tussen de plantjes
Ach, bij elkaar geraapte zooitjes zijn goed, zeker bij plantjes.quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:47 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Haha, ja het is nu een beetje een bij elkaar geraapt plantenzooitje hoor. Maar m'n planten hebben het zwaar gehad tijdens de verbouwing (te weinig licht gehad denk ik) dus ze mogen nu hier een beetje bijkomen. Ik vind het wel gezellig dus er komen er vast nog meer bij
Doen de mannen dat niet voor jullie?quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:42 schreef Barreltje het volgende:
voor @:kaatje1 altijd lastig deze momenten, ook als je er achter staat
hier ging om 5 uur de wekker, om 6 uur was ik op werk, want het is vandaag internationale vrouwen dag en dat vieren we als onszelf respecterende vrouwen support groepdus vanmorgen 800 tasjes met een flyer en croissants gevuld en uitgedeeld...
( gelukkig beginnen ze hier om 6:30 met werken
)
wat doen jullie aan internationala vrouwen dag ?
quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:42 schreef Candaasje het volgende:
Ohja, kijk dan:
[ link | afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Hij is weer bij me thuis! Zo'n 22-23 jaar geleden bij mijn ouders in huis gekomen, en inmiddels al jaren niet meer fatsoenlijk bespeeld. Maar ik heb altijd gevraagd of ze hem niet weg wilden doen, tot ik zelf plek zou hebben. Want hoewel geen A-merk piano, wel altijd een warme klank. Als ie er zin in had dan. Voorals het buiten zeek van de regen. Eigenwijs ding![]()
Dus na 10 jaar flat en dus nog geen mogelijkheid, wisten mijn ouders niet hoe snel ze moesten vragen na de sleuteloverdracht wanneer ie naar ons toe kon.
Over een kwartiertje komt de stemmer. Heb maar even een berichtje naar de buren gestuurd. Sorry alvast![]()
(Die man kan fantastisch spelen hoor, maar dat gepingel tijdens het stemmen is echt geen gehoor natuurlijk)
Mijn moeder nam me mee op protesten als baby. Er is een babyfoto van mij met een actieflyer voor de vrouwendag van 1988quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Doen de mannen dat niet voor jullie?![]()
Ik doe niets. Ik zou niet weten wat eigenlijk.
Ik heb gisteren al een paar dingen aangegeven en daar schrok ze wel van. Verder komen ze er vast wel achter dat het veel en veel te veel werk is. Ik heb dat nu tig keer aangegeven en ze weten het maar ze blijven werken met minder mensen (zeker minder ervaren) en meer werk aannemen. Accident waiting to happenquote:Op woensdag 8 maart 2023 11:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat een rare dag.
Ik vraag me trouwens af of je nu (na de komende dagen) vocaler gaat zijn over wat er allemaal vreemd gaat binnen het bedrijf waar je nog werkt.
Ik heb me ook eens uitgesproken over dingen nadat ik opgezegd had en dat luchtte enorm op. De manager schrok zich trouwens rot toen ik zei dat ik elk moment verwachtte om het bevel te krijgen me op te drukken. Ze had een goede drillsergeant geweest. Ze had totaal niet door dat ze zich zo gedroeg en was blij dat ik het zei.
Pas maar op, anders ga ik stakenquote:Op woensdag 8 maart 2023 11:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Top, straks hoef je nog maar het werk van DRIE mensen te doen. Voor één salaris
Nee hoor, dat is niet onredelijk. Het is altijd vervelend als aangegeven wordt dat iets op voorraad is en dat niet zo blijkt te zijn. Want dan had je het misschien wel elders besteld en allang in huis gehad.quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Als je voor 150¤ een wolpakket besteld die op voorraad zou zijn is een backorder wel heel erg slordigWacht al twee dagen
![]()
En ja ik ben onredelijk en chagrijnig. Lekker puh
Ja dat dus... dan had ik ergens anders de bolletjes los besteld. Alleen zo'n pakket is gemakkelijk, dan weet je zeker dat alles klopt en je de deken kan haken.quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:27 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is niet onredelijk. Het is altijd vervelend als aangegeven wordt dat iets op voorraad is en dat niet zo blijkt te zijn. Want dan had je het misschien wel elders besteld en allang in huis gehad.
Gaaf. Haken heb ik ook een tijd gedaan. Maar ook dat was geen lang leven beschorenquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja dat dus... dan had ik ergens anders de bolletjes los besteld. Alleen zo'n pakket is gemakkelijk, dan weet je zeker dat alles klopt en je de deken kan haken.
Deze wil ik maken, ook in deze kleuren
[ afbeelding ]
(en ja ik heb netjes ervoor gespaard hoor)
Het is mijn passie... Schilderen en tekenen kan ik gemakkelijk een week niet doen, maar haken, elke dag urenquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:30 schreef Troel het volgende:
[..]
Gaaf. Haken heb ik ook een tijd gedaan. Maar ook dat was geen lang leven beschoren
quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn tante borduurt veel. Ze zit bij een club en exposeert ook af en toe in diverse musea. Haar hele huis ligt vol met borduursels. Ze heeft al gezegd dat ze niet van me verwacht dat ik het allemaal bewaar, het mag gewoon in de kliko
Oh ja, hier ook hoor. Op den duur knip ik knuffels stuk om de vulling her te gebruikenquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn tante borduurt veel. Ze zit bij een club en exposeert ook af en toe in diverse musea. Haar hele huis ligt vol met borduursels. Ze heeft al gezegd dat ze niet van me verwacht dat ik het allemaal bewaar, het mag gewoon in de kliko
Had je wel een fijn rustige ochtendquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:45 schreef Candaasje het volgende:
Oh hihaho...de stemmer komt pas in mei.
Verkeerd gekeken in m'n mail
Lekker vals spelenquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:45 schreef Candaasje het volgende:
Oh hihaho...de stemmer komt pas in mei.
Verkeerd gekeken in m'n mail
Mwèh...... ik had me er eigenlijk een beetje op verheugd. Na het eerste geploing en gepingel speelt ie (de stemmer) vaak wel even lekker door.....quote:
Hij klinkt geloof ik niet eens heel beroerd, maar dat is misschien omdat ik het gewoon niet wil horenquote:
Hahahahahha gewoon lekker gaan dan tochquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:50 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Hij klinkt geloof ik niet eens heel beroerd, maar dat is misschien omdat ik het gewoon niet wil horen
Nee, dan gaat hij huilen van verwaarlozing.quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:51 schreef Troel het volgende:
Mei duurt ook nog wel even, zo lang kan je hem niet laten staan hoor, niet goed voor de piano
Dat doet inderdaad wel pijn als ik dat lees. Maar ik snap het wel, je kan ook niet alles blijven bewaren.quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ja, hier ook hoor. Op den duur knip ik knuffels stuk om de vulling her te gebruikenMensen kunnen dat nooit aan als ik ze dat vertel
Als iemand het wil hebben mag diegene het hebben hoor! Maar meestal knip ik het stuk voordat ik het vraagquote:Op woensdag 8 maart 2023 13:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat doet inderdaad wel pijn als ik dat lees. Maar ik snap het wel, je kan ook niet alles blijven bewaren.
Daarom maak ik graag dingen voor andere mensen
Rubenshuis en Chocolate-nation toch ?quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:19 schreef Troel het volgende:
Iemand nog tips over wat je op een zaterdag in Antwerpen kunt doen? Als in winkels die je echt moet zien? Restaurantjes gaan we niet redden denk ik.
Vogeltjesmarkt?quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:19 schreef Troel het volgende:
Iemand nog tips over wat je op een zaterdag in Antwerpen kunt doen? Als in winkels die je echt moet zien? Restaurantjes gaan we niet redden denk ik.
Bonbons halen bij Elisaquote:Op woensdag 8 maart 2023 13:23 schreef Troel het volgende:
Ja, ik heb dus echt geen idee. We gaan met kantoor die kant op en een collega opperde vandaag om met een aantal collega's Antwerpen nog in te gaan, dus vandaar
Je weet zeker dat mijn wg niet de jouwe heeft overgenomen*? Qua roosterellende enzo? Klinkt echt als een goed en lekker doordacht plan....quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
Nog maar 1 werkdag tot mijn vakanaaansie![]()
@:blues deze ga je vast enig vinden: nadat grote teams te groot en inefficiënt bevonden werden, werden het kleinere teams. Die zelfsturend werden, zonder TL ‘want dan kon iedereen zich ontplooien’. Zonder extra uren voor de nieuwe taken, zonder bijscholing en met mensen die tot over het gaatje gaan door hun betrokkenheid heeft dat een flink ziekteverzuim en leegloop opgeleverd![]()
Toen kwam er een teamcoach terug (die nu weer anders heet) en in de loop van twee jaar een steeds kleiner aantal teams onder haar hoede kreeg. Want men kwam erachter dat de workload te veel was![]()
Nieuwste ontwikkeling in de mail: roosterplanning per klein (destijds o-zo gewenst) team is niet efficiënt. Dus we gaan clusters maken met 1 (niet meewerkende) planner per heulveel teams![]()
![]()
Naar mijn idee ging het plannen per team prima. Planner kent de collega’s en de routes en kan prima inspelen op ontwikkelingen. Vindt het ook leuk om te doen. Ik hoop dus heel hard dat wg in ieder geval het fatsoen heeft gehad de huidige planners in te lichten dat hun functie op de tocht staat en ze moeten gaan kiezen: of volledig de zorg in, of volledig de planning in. Voordat het de hele organisatie in ging.
*zucht*
Ik heb geen thee maar de aflevering van mijn serie is nog niet afgelopen. Dus ik kan ook geen boodschappen doen.quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:40 schreef Candaasje het volgende:
Ik moet boodschappen doen. En er liggen nog genoeg andere klusjes te wachten. Maar vriend kwam net een kopje thee brengen, dus ik heb weer een nieuw excuus om op de bank te moeten blijven zitten. Thee is immers nog heet
Ik lig onder kat.quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:40 schreef Candaasje het volgende:
Ik moet boodschappen doen. En er liggen nog genoeg andere klusjes te wachten. Maar vriend kwam net een kopje thee brengen, dus ik heb weer een nieuw excuus om op de bank te moeten blijven zitten. Thee is immers nog heet
quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:39 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Je weet zeker dat mijn wg niet de jouwe heeft overgenomen*? Qua roosterellende enzo? Klinkt echt als een goed en lekker doordacht plan....![]()
(*Ik kwam er afgelopen maand achter dat we ook ongeveer alle grote crematoria hebben overgenomen, dus de volgende stap is vast de humane zorg. Qua werkomstandigheden zit er toch al niet veel verschil in zo te lezen)
Ah eigen DA nachtzorg is fijn om te hebben in de buurtquote:Op woensdag 8 maart 2023 14:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nav jouw verhalen heb ik maar eens gecheckt bij mijn DA. Volgens mij nog een van de weinige praktijken die tweede lijn (nacht)zorg nog in huis heeft *blij mee*
Al vraag ik me af hoe lang dat duurt, er is nu een <jouw werkgever> groot gat in de regio. Zal die vast in willen springen.
Naast mijn zorg voor de gehele planning ben ik -egoïstisch- ook bang dat ik dan meer moet meebuigen in de algemene afspraken. Ik heb nu, in overleg met het team, wat aparte afspraken qua inzetbaarheid. Zodat ik het goed kan blijven doen in combi met mijn andere baan.
Dat zijn toch geen konijntjesquote:Op woensdag 8 maart 2023 15:01 schreef fietsie het volgende:
Oow en Aldi konijntjesschuimpjes.
[ afbeelding ]
Gelukkig ben ik niet de enige die er wat anders bij dacht.quote:Op woensdag 8 maart 2023 15:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
https://twitter.com/missviaborsi/status/1631352072200155144
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toen ik na soppen en stofzuigen en oh ja boeken uitlenen thuiskwam, stond er een doos met 24 mooie kruidenpotjes.
De vaatwasser draait.![]()
Sterkte Kaat nogmaals. Wat ga je na het afscheid doen? Kopje thee op de bank met een doos tissues en herinneringen? 😘
Leuk @Candaasje weer pianospelen. Je bent gehecht aan een vaste stemmer?
Och niet per se, maar deze heeft ook het transport geregeld en heeft bij mijn ouders altijd deze piano gestemd (want ook bij hem gekocht). Dus ik vond het wel fijn om hem ook verder het onderhoud te laten doenquote:Op woensdag 8 maart 2023 15:34 schreef AnneX het volgende:
Wat een gedoe is dat bij jullie @:Blues
En ook bij Cat.
Hier was het lachen om m.i. onterechte verontwaardiging van TL.over iets.
Zij Wist Nergens Van.
[spoiler] de plafond platen zijn vervangen. Stofzooi. Ondanks afdekken op mijn aandringen, omdat ik het toevallig wel wist. En ook haar Assistent had verteld.
Dat de schooldirecteur het pas op het laatst hoorde, is ernstiger. [spoiler]
En toen ik na soppen en stofzuigen en oh ja boeken uitlenen thuiskwam, stond er een doos met 24 mooie kruidenpotjes.
De vaatwasser draait.![]()
Sterkte Kaat nogmaals. Wat ga je na het afscheid doen? Kopje thee op de bank met een doos tissues en herinneringen? 😘
Leuk @:Candaasje weer pianospelen. Je bent gehecht aan een vaste stemmer?
Sterkte!quote:Op woensdag 8 maart 2023 15:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Terug van mijn enge gesprek. Jeeeeeeeeeeeeeeemig wat een gesprek... heb hem flink ingepepert gekregen. Nu bijkomen...
Komt goed... uiteindelijk was het wel een goed gesprek hoor. Alleen ik haat het als er vier mensen je keihard confronteren met jezelf. Ben nu bekaf. Mijn spanning was zo hoog dat ik op de terugweg KO van mijn fiets gingquote:
Naar de winkel om die piemels te halen (hoop ik) of begrijp ik het verkeerd (ben ik bang voor?)quote:Op woensdag 8 maart 2023 16:11 schreef fietsie het volgende:
Ik ben voorlopig maar weg denk ik, ik ben er wel klaar mee.
Hebben wij wat verkeerd gedaanquote:Op woensdag 8 maart 2023 16:11 schreef fietsie het volgende:
Ze hangen ook een beetje samen. Door de stress ga ik vaker en langer in badquote:Op woensdag 8 maart 2023 16:07 schreef Kaatje1 het volgende:
@:Sarabi alle drie zijn mogelijk om eczeem te krijgen maar uitzoeken welke is vast lastig
Neem een lekkere kop thee en even zen hoor. Het is achter de rug. En dat je het toch een goed gesprek vond vind ik heel positief. Hopelijk kan je ook iets met het gesprek.quote:Op woensdag 8 maart 2023 16:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Komt goed... uiteindelijk was het wel een goed gesprek hoor. Alleen ik haat het als er vier mensen je keihard confronteren met jezelf. Ben nu bekaf. Mijn spanning was zo hoog dat ik op de terugweg KO van mijn fiets ging
Weg van je werkplek?quote:Op woensdag 8 maart 2023 16:11 schreef fietsie het volgende:
Er staat toch ook Bunnies & chicks? Nou zou ik het een duck noemen op de foto, maar dat komt in ieder geval iets meer in de richting dan bunny.quote:
Ik kan ook niet echt zeggen dat het chicks zijnquote:Op woensdag 8 maart 2023 16:32 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Er staat toch ook Bunnies & chicks? Nou zou ik het een duck noemen op de foto, maar dat komt in ieder geval iets meer in de richting dan bunny.
Ik sta te lang droogquote:Op woensdag 8 maart 2023 16:32 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Oh wacht. Piemels. Nu je het zegt... maar het was niet mijn eerste gedachte
.
Ik moet toegeven dat het wel nuttig was. Alle neuzen staan weer dezelfde kant opquote:Op woensdag 8 maart 2023 16:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Neem een lekkere kop thee en even zen hoor. Het is achter de rug. En dat je het toch een goed gesprek vond vind ik heel positief. Hopelijk kan je ook iets met het gesprek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu echt geen energie om te koken. Dus ik ga een broodje gezond maken (triangelbroodje met kaas, ei, tomaat, komkommer en rucola) Misschien zelfs twee, want nog geen hap naar binnen kunnen krijgen vandaag. Alleen compleet geen honger. Dus even mezelf dwingen
quote:
Ik ehb het even met mijn vrienden over gehad. Mijn dagboek is zo aan de beurt. EN ik richt me op leuke dingen. Vanavond heb ik een workshop met bepaalde stiften (via Zoommeeting). Dus lekker lummelen. Hoeft niet mooi, als ik maar even het naar me zin hebquote:Op woensdag 8 maart 2023 16:31 schreef AnneX het volgende:
[..]
Weg van je werkplek?
Hoe is het met de zieke collega?
Nou Childs, dat is nogal een effect: ko van de fiets! Kun je het van je afschrijven? Of het gesprek evalueren met de begeleider? Sterkte met de naweeën.
@:Barreltje helemaal niks met Internationale Vrouwendag.
Geldt ongevraagd de koffiemachine thuis reviseren er ook onder?
Wel leuk, dat in jouw mannen wereld er aandacht voor is.
Haha, nee, Novasurebehandeling gehad, dus 't is even kutquote:Op woensdag 8 maart 2023 16:34 schreef Phaidra het volgende:
[..]Je had toch net een nieuwe liefde?? Hoe kan dit? Of is 2 dagen al te lang
![]()
Ah dat verklaart. Nog even geduld dus...quote:Op woensdag 8 maart 2023 16:35 schreef Troel het volgende:
[..]
Haha, nee, Novasurebehandeling gehad, dus 't is even kutOf niet kut, het is maar hoe je het bekijkt
Och, ik heb jaaaaren zonder gekund, dus ik zeur vooralquote:Op woensdag 8 maart 2023 16:36 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ah dat verklaart. Nog even geduld dus...
Beginnende relatie huh. Dan heb je áltijd zinquote:Op woensdag 8 maart 2023 16:36 schreef Troel het volgende:
Och, ik heb jaaaaren zonder gekund, dus ik zeur vooral
Dat in combinatie met een vrouw van 40, heb je al medelijden met mijnquote:Op woensdag 8 maart 2023 16:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Beginnende relatie huh. Dan heb je áltijd zin
Those were the daysquote:Op woensdag 8 maart 2023 16:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Beginnende relatie huh. Dan heb je áltijd zin
Jaquote:Op woensdag 8 maart 2023 16:47 schreef sigme het volgende:
@ ChildoftheStars is het nog gelukt om naar de markt te gaan?
Maar ik zie graag piemels in dingenquote:Op woensdag 8 maart 2023 16:55 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik sta een stuk langer droog dan @:Troel en toch zag ik er een kuikentje in en geen piemels![]()
Ik wil zeggen "in dingen waar ze niet voor bedoeld zijn", maar daar wordt de iewls alleen maar meer van denk ik.quote:
En ik ben officieel de gekquote:Op woensdag 8 maart 2023 17:21 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik wil zeggen "in dingen waar ze niet voor bedoeld zijn", maar daar wordt de iewls alleen maar meer van denk ik.
Maar denk aan een gekleide sneeuwman van je eigen kind in de kleuterklas enzo(SPREKEND!!!!)
Je pianoquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:57 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb net al even gespeeld. Klonk niet eens heel beroerd. (En wat er al haperde was omdat ik ook weer even moet oefenen, lag niet aan de piano)![]()
Nu moet ik eerst in de krochten van de berging kruipen om ergens een doos met bladmuziek op te duikelen.
/zwaarleven
Mijn moedertje.... die had een heel kamertje dat ze niet gebruikte in haar aanleunflatje vollllll met handwerkdinges.quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat gaafquote:Op woensdag 8 maart 2023 17:40 schreef Blues het volgende:
[..]
Mijn moedertje.... die had een heel kamertje dat ze niet gebruikte in haar aanleunflatje vollllll met handwerkdinges.
Kilo's.
Zus maakt nog voor iedereen kaartjes daarmee. Of breiseltjes voor in de kerstboom.
Maar ze komt er niet doorheen door die voorraad
Gevleugelde uitdrukking in onze familie: Ah! We hebben weer een 'gebreide' kaart![]()
Oh dit hadden wij 15 jaar geleden ook denk ikquote:Op woensdag 8 maart 2023 14:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
Nog maar 1 werkdag tot mijn vakanaaansie![]()
@:blues deze ga je vast enig vinden: nadat grote teams te groot en inefficiënt bevonden werden, werden het kleinere teams. Die zelfsturend werden, zonder TL ‘want dan kon iedereen zich ontplooien’. Zonder extra uren voor de nieuwe taken, zonder bijscholing en met mensen die tot over het gaatje gaan door hun betrokkenheid heeft dat een flink ziekteverzuim en leegloop opgeleverd![]()
Toen kwam er een teamcoach terug (die nu weer anders heet) en in de loop van twee jaar een steeds kleiner aantal teams onder haar hoede kreeg. Want men kwam erachter dat de workload te veel was![]()
Nieuwste ontwikkeling in de mail: roosterplanning per klein (destijds o-zo gewenst) team is niet efficiënt. Dus we gaan clusters maken met 1 (niet meewerkende) planner per heulveel teams![]()
![]()
Naar mijn idee ging het plannen per team prima. Planner kent de collega’s en de routes en kan prima inspelen op ontwikkelingen. Vindt het ook leuk om te doen. Ik hoop dus heel hard dat wg in ieder geval het fatsoen heeft gehad de huidige planners in te lichten dat hun functie op de tocht staat en ze moeten gaan kiezen: of volledig de zorg in, of volledig de planning in. Voordat het de hele organisatie in ging.
*zucht*
quote:Op woensdag 8 maart 2023 15:34 schreef AnneX het volgende:
Hier was het lachen om m.i. onterechte verontwaardiging van TL.over iets.
Zij Wist Nergens Van.Ehm... mailtje gemist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijnes welquote:Op woensdag 8 maart 2023 16:32 schreef Phaidra het volgende:
.
quote:Op woensdag 8 maart 2023 16:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat het wel nuttig was. Alle neuzen staan weer dezelfde kant opEn heeeeeeel lief zijn voor jezelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu echt geen energie om te koken. Dus ik ga een broodje gezond maken (triangelbroodje met kaas, ei, tomaat, komkommer en rucola) Misschien zelfs twee, want nog geen hap naar binnen kunnen krijgen vandaag. Alleen compleet geen honger. Dus even mezelf dwingen![]()
Wel leuk dat het nog gebruikt wordt.quote:Op woensdag 8 maart 2023 17:40 schreef Blues het volgende:
[..]
Mijn moedertje.... die had een heel kamertje dat ze niet gebruikte in haar aanleunflatje vollllll met handwerkdinges.
Kilo's.
Zus maakt nog voor iedereen kaartjes daarmee. Of breiseltjes voor in de kerstboom.
Maar ze komt er niet doorheen door die voorraad
Gevleugelde uitdrukking in onze familie: Ah! We hebben weer een 'gebreide' kaart![]()
Dank je wel, ik begin wat bij te komenquote:
Dikke knuffel voor jouquote:Op woensdag 8 maart 2023 17:50 schreef Blues het volgende:
Ga ik nu ook doen na een heftige werkdag /oncologie
Gotsamme jonges
@ lief zijn voor jezelf that is
'Wat er mee moet als zus niet meer gaat handwerken kunnen er 4 verpleeghuizen mee worden gevuldquote:Op woensdag 8 maart 2023 17:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wel leuk dat het nog gebruikt wordt.
Ik denk niet dat ik ooit door de voorraad van mijn oma en moeder heen kom.
Misschien toch maar eens naar her verzorgingstehuis brengen daar gebruiken ze het volgens mij ook nog wel.
Oja dat is ook wel een idee. Maar ik heb het pas een paar dagen dus misschien nog even aan kijken. Ik weet niet hoe snel normale mensen met zo iets naar de HA gaan. Ik kom er nu achter dat ik opgevoed ben door mensen die niet naar de dokter gaan al zijn ze half doodquote:Op woensdag 8 maart 2023 17:51 schreef Blues het volgende:
[..]
'Wat er mee moet als zus niet meer gaat handwerken kunnen er 4 verpleeghuizen mee worden gevuld![]()
Over je eczeem.. mss een keer een allergietest doen ?
Leverde bij mij veel inzicht op en kon er wat mee.
Als er om gehinnikt wordt, zijn het altijd piemels. Je hebt twee zoons, je zou dit moeten wetenquote:Op woensdag 8 maart 2023 16:32 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Er staat toch ook Bunnies & chicks? Nou zou ik het een duck noemen op de foto, maar dat komt in ieder geval iets meer in de richting dan bunny.
.
Hier zijn het vaker scheten.quote:Op woensdag 8 maart 2023 17:56 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Als er om gehinnikt wordt, zijn het altijd piemels. Je hebt twee zoons, je zou dit moeten weten
Je hebt nog even dus dat komt vast helemaal goedquote:Op woensdag 8 maart 2023 18:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
Spullen uitgezocht die ik mee wilde, kwart ervan teruggelegd want teveel, tas gepakt… kwart van wat ik wel wilde meenemen past er niet in.
Nog verder uitdunnen dus. Vrijdag nieuwe poging.
Het is uit liefdequote:Op woensdag 8 maart 2023 18:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hier zijn het vaker scheten.
Met als lievelings der lievelingen scheten die op mij gelaten zijn
Wat zijn mannen toch simpele wezens.quote:Op woensdag 8 maart 2023 18:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 8 maart 2023 18:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Aws.... jammer ja!quote:Op woensdag 8 maart 2023 18:15 schreef Vanyel het volgende:
Ik at 2 happen van een Lidl kaasschelp. Wát goooor.
Hallo kliko
Je moet ook de kaasschnitzels hebben.quote:Op woensdag 8 maart 2023 18:15 schreef Vanyel het volgende:
Hallo kliko
quote:Op woensdag 8 maart 2023 18:19 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Je moet ook de kaasschnitzels hebben.
Wat verwacht je met zo'n naamquote:Op woensdag 8 maart 2023 18:15 schreef Vanyel het volgende:
Hallo kliko
Je vroeg me nietsquote:Op woensdag 8 maart 2023 18:26 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Zeg dat dan vóór ik deze vuilnis in mijn mik stak
Wacht ff wromquote:Op woensdag 8 maart 2023 16:11 schreef fietsie het volgende:
Ik weet dat mensen enthousiast deden over een kaasding van de Lidl.quote:
Ik vind ze wel lekker eigenlijkquote:Op woensdag 8 maart 2023 18:30 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik weet dat mensen enthousiast deden over een kaasding van de Lidl.
Blijkbaar niet over dit
Ik heb immer nood aan jouw heldere instructies blijkbaar. Gevraagd en ongevraagd.quote:
Maar we zijn het smaaktechnisch zo vaak oneensquote:Op woensdag 8 maart 2023 18:32 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik heb immer nood aan jouw heldere instructies blijkbaar. Gevraagd en ongevraagd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |