En 4x400m damesquote:Op zondag 5 maart 2023 17:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Helaas niet. Veel te veel te doen vandaag. Waar veel te weinig van terecht kwam. We zijn bijna klaar met de 1500 meter mannen. Na het schaatsen hebben we ook nog de F1.
Het vroem vroem podium mag er ook zijn.quote:
Oh, dan pakken we die ook nog wel even meequote:
Je bent ook mooiquote:
Die noemt LS zelf al. Das zonder VPN niet gratis te zien, dus kijk ik niet.quote:
Super leuk! Niks ei aan. Hartstikke knap. Tof hoorquote:Op zondag 5 maart 2023 18:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Blij ei hier. Zag al maanden op tegen het knippen en in elkaar zetten van een patroon van een broek. Snapte de beschrijving niet goed. Bleek dat er een pagina was weggevallen bij het printen, In het bijbehorende boekje zat die wel. En het blijkt echt een simpel patroon te zijn. Hopelijk past het goed, heb ik straks een broek voor 3 euro aan materiaalkosten en een makkelijk (en snel) te maken patroon
Ja wel hoor. Iets beter zoeken. En https://duckduckgo.com gebruiken om te zoeken.quote:Op zondag 5 maart 2023 18:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die noemt LS zelf al. Das zonder VPN niet gratis te zien, dus kijk ik niet.
Op Oostenrijkse en Albanese tv zenders is het vrij toegankelijk weet ik. Maar die stream is niet overal toegankelijk dus vandaar VPNquote:Op zondag 5 maart 2023 18:19 schreef z80 het volgende:
[..]
Ja wel hoor. Iets beter zoeken. En https://duckduckgo.com gebruiken om te zoeken.
Dat is echt fijnquote:Op zondag 5 maart 2023 18:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Blij ei hier. Zag al maanden op tegen het knippen en in elkaar zetten van een patroon van een broek. Snapte de beschrijving niet goed. Bleek dat er een pagina was weggevallen bij het printen, In het bijbehorende boekje zat die wel. En het blijkt echt een simpel patroon te zijn. Hopelijk past het goed, heb ik straks een broek voor 3 euro aan materiaalkosten en een makkelijk (en snel) te maken patroon
ohh! dan krijg ik zo een blije chef terug..quote:
Ja het aantal keren dat Hamilton zonder reden in de radio jankt versus met een echte aanleidingquote:Op zondag 5 maart 2023 19:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Is dit dat autoracen? Heeft dat zulke scores?
Oh okéquote:Op zondag 5 maart 2023 19:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja het aantal keren dat Hamilton zonder reden in de radio jankt versus met een echte aanleiding
Ik dacht het aantal straf bezoeken van de pitstraat.quote:Op zondag 5 maart 2023 19:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja het aantal keren dat Hamilton zonder reden in de radio jankt versus met een echte aanleiding
Nee Liverpool - Man United is voetbalquote:Op zondag 5 maart 2023 19:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Is dit dat autoracen? Heeft dat zulke scores?
Dat is alleen voor licentiehouders van een Franse racelicentie of met een Franse autoquote:Op zondag 5 maart 2023 19:24 schreef z80 het volgende:
[..]
Ik dacht het aantal straf bezoeken van de pitstraat.
dan heeft ocon deze keer een goede scorequote:Op zondag 5 maart 2023 19:24 schreef z80 het volgende:
[..]
Ik dacht het aantal straf bezoeken van de pitstraat.
Hahaha okéquote:Op zondag 5 maart 2023 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee Liverpool - Man United is voetbal
Ik dacht dat dat twee top clubs waren? Dan mag zo'n uitslag niet voorkomen toch?quote:
Nou nee hoor, ik ben vooral een teletekstkijkerquote:Op zondag 5 maart 2023 19:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha oké
Jullie zijn maar druk met sport kijken
Klinkt als een topdag die je hebt gehadquote:Op zondag 5 maart 2023 19:28 schreef Tele6 het volgende:
Gisteren met J naar de platenwinkel geweest. Ik heb een heel foute schlagerplaat over een "förster" voor 'm uitgezocht, kreeg later op de avond een spraakberichtje zodat ik ook kon horen hoe de plaat klonk, alleen zat hij er veel te hard doorheen te lachen![]()
Vandaag training gedaan. Middag gefietst. Bami gegeten die ik vrijdag had gekookt. Nu nog even een wasje draaien en een wasrek in elkaar zetten denk ik, en dan is het wel weer goed voor vandaag. Oh en nog een toetje eten want ik heb bijna 5 uur gesport vandaag
@:Lonaa krijgen we nog een uitgebreider verslag van je sportheldinkunsten?
@:vlindertje89 helaas wist ik gisteren niet dat ik terug kon zwaaien
@:sigme goede blotekontvoorspellingen
@:Barreltje sneeuwklokjes
@:yinu fijn dat je het fijn had in Londen!
@:Lucky_Strike ik word gewoon óók gelukkig van je keuken met hoe je hierover praat
@:ChildoftheStars hoe was de Griekse bowl?
@:Candaasjehopelijk komende dagen wat rustiger
@:gcjoel op vakantie
Hahaha kan ookquote:Op zondag 5 maart 2023 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nee hoor, ik ben vooral een teletekstkijker
quote:Op zondag 5 maart 2023 19:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Deze?quote:Op zondag 5 maart 2023 19:28 schreef Tele6 het volgende:
Gisteren met J naar de platenwinkel geweest. Ik heb een heel foute schlagerplaat over een "förster" voor 'm uitgezocht, kreeg later op de avond een spraakberichtje zodat ik ook kon horen hoe de plaat klonk, alleen zat hij er veel te hard doorheen te lachen
Nee een anderequote:Op zondag 5 maart 2023 19:31 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Deze?
Hij is dood
https://www.der-postillon.com/2021/05/holzmichl.html
Wat heerlijk om over jullie samen te horenquote:Op zondag 5 maart 2023 19:28 schreef Tele6 het volgende:
Gisteren met J naar de platenwinkel geweest. Ik heb een heel foute schlagerplaat over een "förster" voor 'm uitgezocht, kreeg later op de avond een spraakberichtje zodat ik ook kon horen hoe de plaat klonk, alleen zat hij er veel te hard doorheen te lachen![]()
Vandaag training gedaan. Middag gefietst. Bami gegeten die ik vrijdag had gekookt. Nu nog even een wasje draaien en een wasrek in elkaar zetten denk ik, en dan is het wel weer goed voor vandaag. Oh en nog een toetje eten want ik heb bijna 5 uur gesport vandaag
@:Lucky_Strike ik word gewoon óók gelukkig van je keuken met hoe je hierover praat
Heb je het spel gespeeld?quote:Op zondag 5 maart 2023 21:12 schreef fietsie het volgende:
The Last Of Us staat hier op. Ik weet niet of ik het echt kan waarderen.
Nee games heb ik geen geduld voor. Ik vind de serie vooral een gezellige parallel met coronings hebbenquote:Op zondag 5 maart 2023 21:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb je het spel gespeeld?
Ik vind de serie wel tof. Maar was ook al fan van het spel.
Wij zijn bij aflevering 5 en ik vind het zeker de moeite waard tot nu toequote:Op zondag 5 maart 2023 21:12 schreef fietsie het volgende:
The Last Of Us staat hier op. Ik weet niet of ik het echt kan waarderen.
Die bewegende schimmeldradenquote:Op zondag 5 maart 2023 21:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wij zijn bij aflevering 5 en ik vind het zeker de moeite waard tot nu toe
En ik hou niet eens van zombie-films/series. (jaja, ik kreeg al t ehoren dat dit geen zombie-serie is, maar dat is gewoon onzin)
Ik word blij van je berichtjes over het huis/de keuken, LuckyFijn dat het niet meer als 'in verbouwing' voelt.
Jaaaaaaa lentequote:Op zondag 5 maart 2023 22:04 schreef fietsie het volgende:
Hier al de hele avond overvliegende ganzen, met veel kabaal. Het zou toch lente worden ??
Er wordt woensdag sneeuw verwacht; die ganzen gaan er alsnog vandoorquote:Op zondag 5 maart 2023 22:04 schreef fietsie het volgende:
Hier al de hele avond overvliegende ganzen, met veel kabaal. Het zou toch lente worden ??
Volgens mijn telefoon gaat het vannacht sneeuwen... Ik ben benieuwd of ik dat zo nog gaan zien (stuiter door het huis momenteel)quote:Op zondag 5 maart 2023 23:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er wordt woensdag sneeuw verwacht; die ganzen gaan er alsnog vandoor
Het gaat zelden sneeuwen als ze zeggen dat het gaat sneeuwen. Helaas, want ik hou wel van sneeuwquote:Op zondag 5 maart 2023 23:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Volgens mijn telefoon gaat het vannacht sneeuwen... Ik ben benieuwd of ik dat zo nog gaan zien (stuiter door het huis momenteel)
(ik ben fan van je ondertekst trouwens)
Ja klopt, maar woensdag komt mij bijzonder... onhandig uitquote:Op maandag 6 maart 2023 00:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het gaat zelden sneeuwen als ze zeggen dat het gaat sneeuwen. Helaas, want ik hou wel van sneeuw
En dank je! Is al zo oud dat ik even moest kijken wat ik als ondertekst had.
quote:Op maandag 6 maart 2023 00:19 schreef Blues het volgende:
Er was ook veel geluid en bewegend licht. Prachtig, echt waar, maar moest tegelijkertijd ook aan de vogels in t bos denken.
Qua vooravond van het broedseizoen lijkt het me toch niet handig begin maart
Ja klopt! Ik ga met mijn andere zus dit keer. Dus hopen dat we geen ruzie krijgenquote:Op zondag 5 maart 2023 17:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Ga je naar je zus?
Jij hebt toch een zus in Spanje?
Veel geblaat, weinig wol, past bij het spel.quote:Op maandag 6 maart 2023 08:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik speel nog steeds Weerwolven van Wakkerdam met een groep vrienden en vandaag zijn de burgemeestersverkiezingen. Ik heb mezelf kandidaat gesteld met een gepassioneerde speecht van ChatGPTHet was heel erg veel krachtige taal terwijl ik eigenlijk niets zei, heel mooi politiek dus!
Kloptquote:Op maandag 6 maart 2023 09:00 schreef derLudolf het volgende:
Veel geblaat, weinig wol, past bij het spel.
quote:Op maandag 6 maart 2023 08:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik speel nog steeds Weerwolven van Wakkerdam met een groep vrienden en vandaag zijn de burgemeestersverkiezingen. Ik heb mezelf kandidaat gesteld met een gepassioneerde speecht van ChatGPTHet was heel erg veel krachtige taal terwijl ik eigenlijk niets zei, heel mooi politiek dus!
GK en KKquote:Op maandag 6 maart 2023 07:46 schreef Clubsoda het volgende:
Mooi, @:Blues!
Groot kind is vandaag thuis, zometeen naar de podotherapeut, daarna met het hele gevolg naar het ziekenhuis voor controle van klein kind, dan de zwijnenstal kamer van groot kind opruimen. Ik ging liever slapen![]()
quote:Op maandag 6 maart 2023 09:08 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Druk op kantoor alweer en zo geen zin. Nika is weer niet in orde. Straks naar de tandarts, kan er ook wel bij
quote:Op maandag 6 maart 2023 09:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Klopt![]()
Ik geloof dat ik wel 5x zeg dat ik betrouwbaar ben en voor een veilige samenleving ben
Hahahahaquote:Op maandag 6 maart 2023 09:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Klopt![]()
Ik geloof dat ik wel 5x zeg dat ik betrouwbaar ben en voor een veilige samenleving ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zal ik eens gaan doen op de vrije maandag?
Misschien : Drie keukenladen met voorraad uitruimen.![]()
Goeie.quote:Op maandag 6 maart 2023 09:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Klopt![]()
Wel bizar eigenlijk; de weer-plugin in ons intranet claimt dat het die nacht (en dag er na) +8 zal zijn. Hoe dat combineert met sneeuw....quote:Op zondag 5 maart 2023 23:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er wordt woensdag sneeuw verwacht; die ganzen gaan er alsnog vandoor
Of..........quote:Op maandag 6 maart 2023 10:37 schreef Troel het volgende:
Jongste appt. Ze moeten in de klas blijkbaar stemmen. Maatschappelijke orientatie. Waar hij op moet stemmen.
Dus ik vraag: heb je geen informatie over de partijen enzo dan gekregen? Nee, heeft hij niet.
Volgens zijn klasgenoten telt het mee voor de verkiezingen. Dus ik heb maar gezegd dat de docent nog heel wat werk te verrichten heeft als zijn klasgenoten dat denken (ze zijn rond de 12 jaar)
Maar kinderen laten stemmen zonder ze gedegen informatie te geven... En het raar vinden dat er steeds minder mensen gaan stemmen
Het is de eerste les van dit vak, dus die kans acht ik onwaarschijnlijkquote:Op maandag 6 maart 2023 10:46 schreef Blues het volgende:
[..]
Of..........
hij heeft niet goed opgelet.
quote:Op maandag 6 maart 2023 09:31 schreef AnneX het volgende:
Gaat het met kaatje beter, doet Nika weer vreemd.![]()
MnX gaat met 2 mensen een auto ophalen in Terneuzen, zeker 2 uur rijden.Gezellig opgepropt zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zal ik eens gaan doen op de vrije maandag?
Misschien : Drie keukenladen met voorraad uitruimen.![]()
Wilde jij niet gezellig mee? Is nog een plekkie over toch?![]()
quote:Op maandag 6 maart 2023 11:00 schreef Blues het volgende:
[..]
Gezellig opgepropt zitten![]()
Wilde jij niet gezellig mee? Is nog een plekkie over toch?
Soms loop ik tijdens de lessen door de basisschool om koffie te pakken als wij in de Bieb werken: klasdeuren open, filmpjes op het digibord, dansjes in de klas. Overal groepjes kinderen, die samenwerken (?) of alleen. Heel veel koptelefoons in de klas.quote:Op maandag 6 maart 2023 10:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Het is de eerste les van dit vak, dus die kans acht ik onwaarschijnlijk
Heb je wel een beetje een uniform systeem, of ook nog allemaal verschillende potjes?quote:Op maandag 6 maart 2023 12:07 schreef AnneX het volgende:
[..]![]()
Dak kan open, tis een cabriolet.![]()
Drie laden uitgeruimd en schoon. Ging zo lekker dat de volgende lade een optie werd!
Als…als…dan is de ergste rommella aan de beurt: kruiden en specerijen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verder…
[ Bericht 38% gewijzigd door AnneX op 06-03-2023 12:25:28 ]
quote:Op maandag 6 maart 2023 12:16 schreef AnneX het volgende:
Fraai zeg! Makkelijk hoor: jij bent pas verhuisd![]()
Euh nee…vage poging gedaan.
Dat bleef bij pogen: mislukt.
Zal even een pic maken van de huidige laden. Kun je lachen…O hemeltjeliefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verder…dan zou ik toch op z'n minst proberen alles op alfabet te zetten, en als er kruiden aangevuld moeten worden zoveel mogelijk van hetzelfde merk kopen.
Overigens koop ik de meeste kruiden in grotere zakken bij de toko/internationale supermarkt, en die giet ik dus over in die potjes. Scheelt best wel wat geld vergeleken met bijv. de Jumbo of AH.
Zal even een pic maken van de huidige laden. Kun je lachen…Dit ziet er zo gezellig uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verder…
Hieruit spreekt de assumptie dat je alleen klassikaal, stilzittend, in absolute stilte kunt leren?quote:Op maandag 6 maart 2023 12:11 schreef AnneX het volgende:
[..]
Soms loop ik tijdens de lessen door de basisschool om koffie te pakken als wij in de Bieb werken: klasdeuren open, filmpjes op het digibord, dansjes in de klas. Overal groepjes kinderen, die samenwerken (?) of alleen. Heel veel koptelefoons in de klas.
Toch zijn de prestaties vooruit gegaan de afgelopen jaren, volgens de rapportages.
Het is het geld waardquote:Op maandag 6 maart 2023 13:36 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb me in de wereld van de gegoten oordoppen laten glijden. Help.
Ik heb al jaren "gewone" Alpine oordoppen maar wil nu echt wel wat fatsoenlijks, zeker omdat m'n oren stom doenquote:Op maandag 6 maart 2023 13:39 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Het is het geld waardIk gebruik ze bij de repetities/optredens van m'n sambaband, en ik merk dat ze veel beter passen dan de standaard oordoppen van de audicien van twee tientjes.
Deze: https://www.eartech.nl/c-798134/muziek-gehoorbescherming-oordop/quote:Op maandag 6 maart 2023 13:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb al jaren "gewone" Alpine oordoppen maar wil nu echt wel wat fatsoenlijks, zeker omdat m'n oren stom doen![]()
Welke heb jij?
Ja, heerlijk hè?quote:Op maandag 6 maart 2023 12:11 schreef AnneX het volgende:
[..]
Soms loop ik tijdens de lessen door de basisschool om koffie te pakken als wij in de Bieb werken: klasdeuren open, filmpjes op het digibord, dansjes in de klas. Overal groepjes kinderen, die samenwerken (?) of alleen. Heel veel koptelefoons in de klas.
Toch zijn de prestaties vooruit gegaan de afgelopen jaren, volgens de rapportages.
Oh dat klinkt goed! Zou je een foto voor me willen maken?quote:Op maandag 6 maart 2023 13:51 schreef Jagärtrut het volgende:
Wat ik erg kan aanbevelen is een kastje boven de afzuigkap. Voor de afzuigkap hebben wij een ondiep kastje met precies genoeg ruimte voor alle kruidenpotjes enzo. Ideaal....
Ja natuurlijk 😂quote:Op maandag 6 maart 2023 13:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hieruit spreekt de assumptie dat je alleen klassikaal, stilzittend, in absolute stilte kunt leren?
Het zit hier eigenlijk voor de afzuigkap. zal vanavond proberen een foto te maken, zit nu op kantoor.quote:Op maandag 6 maart 2023 13:52 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Oh dat klinkt goed! Zou je een foto voor me willen maken?
Ik heb m'n kruiden nu los in de lade met de ovenschalen, want dat was de enige lade waar nog ruimte over was.
Maar ik vind het zo'n onlogische plek, en bovenop de afzuigkap is toch vaak loze ruimte.
Geen idee hoeveel potjes etc. er staan.quote:Op maandag 6 maart 2023 13:51 schreef Jagärtrut het volgende:
Wat ik erg kan aanbevelen is een kastje boven de afzuigkap. Voor de afzuigkap hebben wij een ondiep kastje met precies genoeg ruimte voor alle kruidenpotjes enzo. Ideaal....
https://www.bol.com/nl/nl(...)00000040125557/?s2a=quote:Op maandag 6 maart 2023 14:01 schreef AnneX het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel potjes etc. er staan.
Wel gehoord, dat boven de kookplaats niet de beste plaats is voor kruiden etc.
Damp en hitte zijn niet de beste plek daarvoor.
@:Clubsoda waar heb je de potjes vandaan?
Graag, dank jequote:Op maandag 6 maart 2023 13:57 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Het zit hier eigenlijk voor de afzuigkap. zal vanavond proberen een foto te maken, zit nu op kantoor.
Hmm misschien heb ik dat dan ook...ik ben 1.68quote:Op maandag 6 maart 2023 14:14 schreef Tuindier het volgende:
Wij hebben ook zo'n kastje boven de afzuigkap, maar met mijn lengte kan ik enkel net bij de onderste plank.
Dat heb ik bij de keukenkastjes boven het aanrechtquote:Op maandag 6 maart 2023 14:14 schreef Tuindier het volgende:
Wij hebben ook zo'n kastje boven de afzuigkap, maar met mijn lengte kan ik enkel net bij de onderste plank.
Dat is toch gemiddeld?quote:Op maandag 6 maart 2023 14:15 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Hmm misschien heb ik dat dan ook...ik ben 1.68
Oh ja, daar sta ik niet zo bij stil. Ik ben 1.88, en als ik op m'n tenen sta kom ik ook bij het hoogste plankje, maar jullie zouden waarschijnlijk voor vrijwel alle planken een opstapje nodig hebben....quote:Op maandag 6 maart 2023 14:15 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Hmm misschien heb ik dat dan ook...ik ben 1.68
Herkenbaar, die zelfreflectiequote:Op maandag 6 maart 2023 14:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Net de pan uit geflipt, nu ben ik doodmoe van mezelf
Qua gehoorbeschadiging gaan de prestaties er inderdaad op voorruitquote:Op maandag 6 maart 2023 12:11 schreef AnneX het volgende:
[..]
Tegen de psychiater; medicatie goed regelen of ik ga naar de klachtencommissie. Maak je vrienden meequote:Op maandag 6 maart 2023 14:24 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Herkenbaar, die zelfreflectiehoe kwam het?
Zeg opa, mijn kind leert op de basisschool gewoon staartdelingen en heeft eindeloze topografietoetsen met 1001 rivieren, binnen- en buitenland.quote:Op maandag 6 maart 2023 14:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Qua gehoorbeschadiging gaan de prestaties er inderdaad op voorruit![]()
En ja als het niveau van toetsen steeds lager wordt lijken de scores te stijgen
https://www.trouw.nl/onde(...)akkelijker~b4a8653e/
Das helaas al jaren bezig, wij hoefden al geen staartdeling meer te maken op de basisschool. Te moeilijk.
Dat door Maastricht de Maas loopt en door Roermond de Roer is gewoon wat je hoort te weten. Net als dat dat een andere rivier is dan de Ruhr. Dat die laatste bij Duisburg in de Rijn mondt dan weer niet per se.
Ik kan wel belangrijkere dingen verzinnen die ze je niet op school leren, die mensen eigenlijk wel zouden moeten weten. Rivieren staan echt niet bovenaan het lijstje van levenswijsheden.quote:Op maandag 6 maart 2023 14:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Qua gehoorbeschadiging gaan de prestaties er inderdaad op voorruit![]()
En ja als het niveau van toetsen steeds lager wordt lijken de scores te stijgen
https://www.trouw.nl/onde(...)akkelijker~b4a8653e/
Das helaas al jaren bezig, wij hoefden al geen staartdeling meer te maken op de basisschool. Te moeilijk.
Dat door Maastricht de Maas loopt en door Roermond de Roer is gewoon wat je hoort te weten. Net als dat dat een andere rivier is dan de Ruhr. Dat die laatste bij Duisburg in de Rijn mondt dan weer niet per se.
Nee, ik zie wel dat je tussen de regels door kunt lezen dat de kinderen met de koptelefoon op zonder die koptelefoon waarschijnlijk niet echt zullen florerenquote:Op maandag 6 maart 2023 13:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hieruit spreekt de assumptie dat je alleen klassikaal, stilzittend, in absolute stilte kunt leren?
Ik heb ze bij beter horen laten maken eind vorig jaar. Had ik veel eerder moeten doen!quote:Op maandag 6 maart 2023 13:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb al jaren "gewone" Alpine oordoppen maar wil nu echt wel wat fatsoenlijks, zeker omdat m'n oren stom doen![]()
Welke heb jij?
Derde van boven links zie ik een leeg potje of laurier?quote:Op maandag 6 maart 2023 13:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat zijn die dingetje, derde van boven links?
Volgens mij bedoelt ze de nootmuskaatquote:Op maandag 6 maart 2023 15:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Derde van boven links zie ik een leeg potje of laurier?
Dat klinkt nogal hoog?quote:Op maandag 6 maart 2023 13:51 schreef Jagärtrut het volgende:
Ja diequote:Op maandag 6 maart 2023 15:08 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt ze de nootmuskaat
Levenswijsheden is meer een proces en daarin hebben ouders/verzorgers ook een rol in.quote:Op maandag 6 maart 2023 14:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan wel belangrijkere dingen verzinnen die ze je niet op school leren, die mensen eigenlijk wel zouden moeten weten. Rivieren staan echt niet bovenaan het lijstje van levenswijsheden.
Ja, afspraak gemaakt. In Hengelo want daar is wel tijd voordat de kortingsactie afloopt.quote:Op maandag 6 maart 2023 15:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb ze bij beter horen laten maken eind vorig jaar. Had ik veel eerder moeten doen!
o spuit elf
Ik ben zo benieuwd waar je deze wijsheden vandaan hebt?quote:Op maandag 6 maart 2023 15:24 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Levenswijsheden is meer een proces en daarin hebben ouders/verzorgers ook een rol in.
Die rivieren was gewoon ter illustratie, er komt steeds meer bij naast de basis vakken waardoor het niveau daarvan daalt.
Jaquote:Op maandag 6 maart 2023 16:42 schreef Clubsoda het volgende:
Daar kies je een school toch ook op uit als het goed is?
Zal even een pic maken van de huidige laden. Kun je lachen…AnneX! Waarom gebruik je de kruiden van HF zelf niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verder…Dit is zo zonde, want die ga je dus ook nooit meer gebruiken.
Ik gebruik overigens hun sojasaus nooit, want ik heb low sodium sojasaus."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Kloptquote:Op maandag 6 maart 2023 16:54 schreef sigme het volgende:
Toch gaat het algemene niveau van Nederlandse basisschoolleerlingen al jaren achteruit. Ondanks hipheid en aandelenplannen en filisofische discussies.
Ik zat niet op SO. Wel op 4 zeeeeeer verschillende lagere scholen (dorpsschool 2 lokalen voor alle 6 klassen, montessorischool, Turkse school (in NL, openbare lagere school), schippersschool).quote:Op maandag 6 maart 2023 16:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik zat het op het speciaal onderwijs (ja, ik deugde niet) en iedereen werkte op eigen tempo en niveau. Dat was erg fijn, maar je had niemand om je aan op te trekken. Ik deed in mijn eentje de uitdagende lesstof of hoe dat ook heet, omdat ik altijd snel klaar was met het normale en me dan verveelde. Alleen de rest van de klas was niet zo. Dat was soms wel eenzaam.
Geen enkele vriendschap uit die tijd heeft ook stand gehouden. Pas op de universiteit ging ik vrienden maken die blijvend waren
quote:Op maandag 6 maart 2023 16:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb geen idee of dat echt zo is. Leren de kinderen niet ook ándere life skills die wij toen wij kind waren misschien ook graag hadden willen leren? Dat ze met taal en rekenen niet net zo goed zijn, zou best kunnen. Ik heb echt geen idee. Het voelt ook een beetje aan als iets in de lijn van dat de jeugd van tegenwoordig steeds brutaler en onfatsoenlijker wordt. En dat wordt ook al eeuwen lang geroepen.
Tsja. Dat mensen ongeletterd zijn is toch in moderne tijden nog steeds een handicap. En het aantal stijgt en stijgt, want er komen er steeds meer ongeletterd van school. En als je dan ook niet eens kan rekenen, tsja. Dan kan je met al je andere eventuele “life skills” toch niet heel verl hoor, tenzij je de enorme uitzondering op de regel bent.quote:Op maandag 6 maart 2023 16:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb geen idee of dat echt zo is. Leren de kinderen niet ook ándere life skills die wij toen wij kind waren misschien ook graag hadden willen leren? Dat ze met taal en rekenen niet net zo goed zijn, zou best kunnen. Ik heb echt geen idee. Het voelt ook een beetje aan als iets in de lijn van dat de jeugd van tegenwoordig steeds brutaler en onfatsoenlijker wordt. En dat wordt ook al eeuwen lang geroepen.
Ik had op mijn ongelooflijk doorsnee witte openbare basisschool precies die ervaring. Oersaai, letterlijk níets aan versnelling of verdieping. Ook nul aansluiting bij anderen. Ik bloeide op op het gymnasium, eindelijk mede-nerdsquote:Op maandag 6 maart 2023 16:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik zat het op het speciaal onderwijs (ja, ik deugde niet) en iedereen werkte op eigen tempo en niveau. Dat was erg fijn, maar je had niemand om je aan op te trekken. Ik deed in mijn eentje de uitdagende lesstof of hoe dat ook heet, omdat ik altijd snel klaar was met het normale en me dan verveelde. Alleen de rest van de klas was niet zo. Dat was soms wel eenzaam.
Geen enkele vriendschap uit die tijd heeft ook stand gehouden. Pas op de universiteit ging ik vrienden maken die blijvend waren
Herkenbaar (naja groep 1 op een montessori, groep 2 en 3 op een OBS en daarna SO)quote:Op maandag 6 maart 2023 16:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik zat niet op SO. Wel op 4 zeeeeeer verschillende lagere scholen (dorpsschool 2 lokalen voor alle 6 klassen, montessorischool, Turkse school (in NL, openbare lagere school), schippersschool).
Op alle scholen mocht ik altijd extra stof doen, in geen enkele klas lag ik lekker.
Pesten op een Paboquote:Op maandag 6 maart 2023 17:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Op de pabo werd ik trouwens gruwelijk gepest en kreeg later van medestudenten te horen dat ze niet met me om durfde gaan, ondanks dat ze me mochten, omdat ze bang waren zelf het bokje te worden. Dus meeloop gedrag, buitensluiten en pesten dankzij een klein dominant groepje. Sindsdien vertrouw ik leerkrachten niet echt
Ja... en dan ook echt ongein als je tas van de derde verdieping naar beneden gooien terwijl hij open staat. Dat je me niet mag en raar vind snap ik en is één ding, maar dat soort dingen waren echt onnodigquote:Op maandag 6 maart 2023 17:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Pesten op een PaboWaar je waarschijnlijk leert wat de gevolgen van pesten zijn en hoe slecht dat voor iemand is en hoe je het stopt. De pesters hadden wat mij betreft allemaal geen leraar moeten worden.
Doe even een linkje voor mij en Ludolfquote:Op maandag 6 maart 2023 17:26 schreef borisz het volgende:
Ik ben bewust na kleutertijd van de vrije school gehaald om naar normaal onderwijs te gaan. Denk ook achteraf wel een goede keuze.
Verder je kan pas creatief zijn als de basis op orde is (Lees rekenen, taal enz, en dat mag ook met stampen)
En verder zou het rapport van de Commissie Dijsselbloem verplichte leerstof zijn voor iedereen die in het onderwijs werkt.
/twee centen over onderwijs.
https://www.parlement.com/id/vhnnmt7mtyqi/parlementair_onderzoekquote:
Dank je wel, dat ga ik morgen even lezen denk ikquote:Op maandag 6 maart 2023 17:31 schreef borisz het volgende:
[..]
https://www.parlement.com/id/vhnnmt7mtyqi/parlementair_onderzoek
Geen idee wat dat is! Ik heb het geduld niet om te leren haken, terwijl ik veel haakwerk juist echt mooi vind. Succes.quote:Op maandag 6 maart 2023 17:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo en nu ga ik me heel culinair richten op popcornen (een behaalde haaktechniek, de popcornsteek, 736 keer)
quote:‘Partnermoord is de voorspelbaarste vorm van moord’
Moord in de familiare/relationele sferen komt toch het meeste voor heb ik me laten vertellen? Wel shocking dat je eigenlijk het meest moet oppassen voor de mensen bij wie je je veilig voeltquote:Op maandag 6 maart 2023 17:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geen idee wat dat is! Ik heb het geduld niet om te leren haken, terwijl ik veel haakwerk juist echt mooi vind. Succes.
Ben een artikel aan het lezen over partnermoord
[..]
Dank!quote:Op maandag 6 maart 2023 17:31 schreef borisz het volgende:
[..]
https://www.parlement.com/id/vhnnmt7mtyqi/parlementair_onderzoek
Ohja mijn cent nummer 3.
- Stel de leraar centraal(!)
Die sneeuwt steeds onder in alle plannen. Geef de docent zijn/haar vak terug en veel problemen worden verminderd of opgelost.
Je kunt m ook positief zien. Blijkbaar zijn de random moorden veel zeldzamer dus daar hoef je veel minder bang voor te zijnquote:Op maandag 6 maart 2023 17:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geen idee wat dat is! Ik heb het geduld niet om te leren haken, terwijl ik veel haakwerk juist echt mooi vind. Succes.
Ben een artikel aan het lezen over partnermoord
[..]
Ik heb een keer in een Quest gelezen, nummer weet ik niet meer, feitje is blijven hangen; je komt gemiddeld drie moordenaars in je leven tegen als je in de USA woontquote:Op maandag 6 maart 2023 17:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Je kunt m ook positief zien. Blijkbaar zijn de random moorden veel zeldzamer dus daar hoef je veel minder bang voor te zijn
Ik ben er legio tegengekomen. Gelukkig meeste in werksituatiesquote:Op maandag 6 maart 2023 17:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb een keer in een Quest gelezen, nummer weet ik niet meer, feitje is blijven hangen; je komt gemiddeld drie moordenaars in je leven tegen als je in de USA woont
Baas boven baasquote:Op maandag 6 maart 2023 17:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben er legio tegengekomen. Gelukkig meeste in werksituaties
Tevens ben ik er wel van overtuigd dat iedereen een moordenaar kan worden onder de juiste omstandigheden.
Ah op die manier. Dat begrijp ik heel erg goed dan. Gelukkig heb je nu een stabiele eigen stekquote:Op maandag 6 maart 2023 18:14 schreef sigme het volgende:
Oh, ik heb m’n portie moordenaars ook wel gezien hoor. Rondje door een TBS, rondje reïntegratieproject na TBS.
CotS: ik ben vaak verhuisd in mijn jeugd.
Misschien dat ik daarom sindsdien nooit meer verhuis sinds ik een eigen huisje heb. Ik koop er wel eens een huisje bij, maar er gaat nooit wat af
Wt heeft zo’n man dan te vertellen?quote:Op maandag 6 maart 2023 18:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Verzameling moordenaars, check. Ook een keer een lezing van een gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij was onderdeel van een drugsbende en zat er zo diep in dat hij er niet uit raakte. Op een gegeven moment moest hij een concurrent ombrengen om zelf in leven te brengen. Het was een glijdende schaal van criminaliteit.quote:
quote:Op maandag 6 maart 2023 18:26 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wt heeft zo’n man dan te vertellen?
Op het Amerikaanse nieuws als cnn en nbc de afgelopen weken, kon je er niet omheen: het proces en de veroordeling van Murdough, die vrouw en zoon zóu hebben vermoord.
Circumstantial evidence als aartsleugenaar en krokodillentranen tijdens verhoor.
Wat een psyche.![]()
Meer info:Ik luister veel true crime podcasts en andere aanverwante onderwerpen, ik kijk werkelijk nergens meer van opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hoe zo? misschien staat het er botter dan bedoeld…quote:Op maandag 6 maart 2023 18:30 schreef Lonaa het volgende:
Wat een rare opmerking annex, wat heeft zo'n man dan te vertellen.
Het las, voor mij, inderdaad vrij bot, ja.quote:Op maandag 6 maart 2023 18:35 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hoe zo? misschien staat het er botter dan bedoeld…
Gewoon benieuwd.
En Lucky geeft antwoord.
Heerlijk dat soort voorpretquote:Op maandag 6 maart 2023 19:52 schreef Myraela het volgende:
Het is pas over een maand, maar ik ben toch m'n hele lijstje voor Londen al aan het vullen.Ik heb alleen teveel op m'n lijstje staan en te weinig tijd. Vooral teveel eten.
Omdat woorden die een meervoud hebben op zowel -s als -n geen tussen-n krijgen (analoog aan groentesoep, gedachtegang, bendegeweld, weidegang, aangifteformulier, secondewijzer).quote:Op maandag 6 maart 2023 20:03 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Zo, leasebak ingeleverd, aangemeld bij D ziektekosten verzekeraar, (waarom trouwens geen tussen N bij ziektekostenverzekeraar), belastingnummer en belastingklasseaanvraag gedaan, bij de gemeente aangemeld als gehuwd (toen we hier kwamen wonen kon dat niet), vluchten geboekt, laptop besteld, congressen geboekt. Wat een geregel en ben nog geeneens begonnen.
Okay, maar wat is de logica daarachter?quote:Op maandag 6 maart 2023 20:07 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Omdat woorden die een meervoud hebben op zowel -s als -n geen tussen-n krijgen (analoog aan groentesoep, gedachtegang, bendegeweld, weidegang, aangifteformulier, secondewijzer).
Echt hoor.quote:
Juist om die reden zou ik een verrassingstripje echt helemaal niet leuk vinden! Ik wil voorpret en die ontneem je me.quote:Op maandag 6 maart 2023 20:20 schreef Myraela het volgende:
Echt hoor.Ik heb een vriendin die soms een week van te voren een vakantie uitzoekt, dat vind ik altijd zo zonde. Het uitkijken naar de vakantie is te belangrijk.
Ik heb zelfs belangrijke prioriteiten, zoals naar de Amazon Fresh store. Moet proberen.
Dat is inderdaad wel anders.quote:Op maandag 6 maart 2023 20:25 schreef Myraela het volgende:
Ik ben bij zomervakanties wel minder van het plannen. Maar met een stedentrip wil je het toch gewoon vol proppen.
Isabeau for president.quote:Op maandag 6 maart 2023 20:35 schreef Isabeau het volgende:
Juist om die reden zou ik een verrassingstripje echt helemaal niet leuk vinden! Ik wil voorpret en die ontneem je me.
De speech van ChatGPT heeft me burgemeester gemaakt
Fijn dat zus thuis is en goed dat er regelmatig iemand komt op een dag.quote:Op maandag 6 maart 2023 20:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo, zus is weer thuis. Met pijnstilling, 1x per dag wijkverpleegkundige en 2x per dag thuiszorg en hoe vaak fysio moet nog even bekeken worden.
Volgende patiënt is Nika. Die eet totaal niet. Zojuist maar wat voer in haar bek gestopt. Heb haar ook wat medicatie gegeven tegen misselijkheid (in overleg met de dierenarts), hopelijk doet dat ook wat
Werk was weer idioot druk. Ik was even naar de tandarts en toen ik terugkwam bleek een van de collega’s (15 februari begonnen) naar huis was gegaan. Niemand vertelde iets, kijken wat dit nu weer te betekenen heeft. De volgende nieuwe collega begint 1 april maar die gaat ook een paar dagen meelopen
Dat zou ook moeten lukken met ChatGPT. Allemaal de politiek inquote:Op maandag 6 maart 2023 20:37 schreef Myraela het volgende:
Isabeau for president.![]()
En verrassingstripjes zijn het dan inderdaad ook niet. Soms twijfel ik wel of ik eens zoiets spontaans zou moeten doen en de controle uit handen zou moeten geven, maar ik geniet er teveel van. Al moeten we om gebruik van de NS-korting te maken wel wat minder ruim van te voren plannen, want dat kan pas 2 maanden van te voren. Maar dat is ook wel voldoende tijd voor de voorpret.
Fijn dat zus weer thuis is.quote:Op maandag 6 maart 2023 20:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo, zus is weer thuis. Met pijnstilling, 1x per dag wijkverpleegkundige en 2x per dag thuiszorg en hoe vaak fysio moet nog even bekeken worden.
Volgende patiënt is Nika. Die eet totaal niet. Zojuist maar wat voer in haar bek gestopt. Heb haar ook wat medicatie gegeven tegen misselijkheid (in overleg met de dierenarts), hopelijk doet dat ook wat
Werk was weer idioot druk. Ik was even naar de tandarts en toen ik terugkwam bleek een van de collega’s (15 februari begonnen) naar huis was gegaan. Niemand vertelde iets, kijken wat dit nu weer te betekenen heeft. De volgende nieuwe collega begint 1 april maar die gaat ook een paar dagen meelopen
quote:Op maandag 6 maart 2023 20:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Ja begin januari at ze ook nauwelijks en toen allemaal onderzoeken gedaan. Bloed was niet goed maar op de echo waren geen tumoren te zien. Volgend bloedonderzoek zou gericht zijn op leukemie. Ga morgen vast een afspraak maken voor vrijdag, dan staat die vast. Maar ze gaat nu ook op een plekje liggen, weggedoken van alles.
Wat moet je extra regelen voor het vliegen?quote:Op maandag 6 maart 2023 20:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Fijn dat zus weer thuis is.
Je werk
Hier nog drie werkdagen te gaan tot vakantie![]()
Als ik zelf een reis plan zoek ik alles vooraf uit, nu kom ik niet verder dan de beschrijving van de reis doorlezen. Ik betaal voor een gids, dat hij het me maar vertelt![]()
En ben me aan het verbazen over wat ik ook alweer allemaal ‘extra’ moet regelen voor een vliegreis. Ben het niet meer gewend![]()
Kwam er wel achter dat mijn vertrektijd van 15.20 uur relaxed is, maar dat ik dan evengoed vóór 9 uur in de trein moet zitten![]()
Verrassingsweekend heb ik ook weleens gedaan, toch best leuke afwisseling hoor. Je komt nog eens ergens waar je niet verwacht.
Wij doen dat ter plekke paar uurtjes voor we gaan eten meestal via TripAdvisor. Zo leuk en dan in the middle of nergens terechtkomenquote:Op maandag 6 maart 2023 20:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel anders.
In de reviews van ons huisje staat heel vaak dat al het eten op het eiland waardeloos is in vergelijking met de kookkunsten van de eigenaar van het huisje. Restaurants uitzoeken lijkt dus al een risico
Klinkt niet goed hequote:Op maandag 6 maart 2023 20:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Ja begin januari at ze ook nauwelijks en toen allemaal onderzoeken gedaan. Bloed was niet goed maar op de echo waren geen tumoren te zien. Volgend bloedonderzoek zou gericht zijn op leukemie. Ga morgen vast een afspraak maken voor vrijdag, dan staat die vast. Maar ze gaat nu ook op een plekje liggen, weggedoken van alles.
Jullie hebben altijd goeie eettenten en restaurants gevonden op jullie reizen.quote:Op maandag 6 maart 2023 21:21 schreef Blues het volgende:
[..]
Wij doen dat ter plekke paar uurtjes voor we gaan eten meestal via TripAdvisor. Zo leuk en dan in the middle of nergens terechtkomen
Tuurlijk! Die dan op nr 1 stondquote:Op maandag 6 maart 2023 21:26 schreef AnneX het volgende:
[..]
Jullie hebben altijd goeie eettenten en restaurants gevonden op jullie reizen.
Er zal wel eens miskleun tussen hebben gezeten.
Voor mij als woordblinde totaal geen logica. Groentesoep. Nee soep van meerdere groenten. Lijkt mij met een n.quote:Op maandag 6 maart 2023 20:07 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Omdat woorden die een meervoud hebben op zowel -s als -n geen tussen-n krijgen (analoog aan groentesoep, gedachtegang, bendegeweld, weidegang, aangifteformulier, secondewijzer).
Ja datquote:Op maandag 6 maart 2023 20:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hier nog drie werkdagen te gaan tot vakantie![]()
Oh ja daar heb ik pre-corona ooit eens naar zitten kijkenquote:Verrassingsweekend heb ik ook weleens gedaan, toch best leuke afwisseling hoor. Je komt nog eens ergens waar je niet verwacht.
Ticket opslaan en evt printen, paspoort lang genoeg geldig, evt visum, letten op afmetingen bagage en vloeistof limiet, zo snel en logisch mogelijk door security, hoe groot en zwaar mag mijn bagage zijn, denken aan snoepjes tegen ploppende oren, reisziektepillen écht niet vergeten want ik kan er onderweg niet uit etc..quote:Op maandag 6 maart 2023 21:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat moet je extra regelen voor het vliegen?
Sterkte met de zorgen Kaatje.
Jamaar… FOMOquote:Op maandag 6 maart 2023 21:19 schreef Vanyel het volgende:
Ik begrijp jullie niet
Voorpret is: Hoera ik ga naar x
Mogelijk aangevuld met: Hoera ik wil daar eten. En daar. Daar. Ook wel daar. En dat.
Plannen makenRil
Vroegah had je inderdaad de regel van "noodzakelijk meervoud". Dat leidde dan tot het bestaan van woorden als "bessenjam" en "pruimejam" indachtig dat je van 1 bes geen jam kunt maken en van 1 pruim welquote:Op maandag 6 maart 2023 21:29 schreef z80 het volgende:
[..]
Voor mij als woordblinde totaal geen logica. Groentesoep. Nee soep van meerdere groenten. Lijkt mij met een n.
Zelfde geklungel met pannenkoek pannekoek. Het gerecht wordt gebakken in slecht 1 pan. Hier weer een n teveel.
Blij met de ingebouwde spellingcontroller en google die er meestal nog wat van weet te maken.
Tot ik in het spel dood gaquote:Op maandag 6 maart 2023 21:22 schreef AnneX het volgende:
Isa ….van harte met het burgemeesterschap💐 Hoe lang duurt de ambtstermijn?
@:Kaatje1 tis toch wat op het werk 😂Amusant voor je memoires.
Voor Nika en zorgen: sterkte!
@:Cat-astrophe wat een vooruitzicht hè met vliegen en alles wat erbij komt.
Met een gids zal het een waardevolle en interessante reis worden.
Veeeel lekkerderquote:Op maandag 6 maart 2023 21:44 schreef Blues het volgende:
Wij aten vandaag pannEkoeken, lekkerder dan panneNkoeken![]()
Zo. Nóg een vakantie geregeld, denk ikquote:Op maandag 6 maart 2023 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja datMaar morgen ook nog vrij eerst
[..]
Oh ja daar heb ik pre-corona ooit eens naar zitten kijkenLijkt me best gaaf
Geen boekje maken dan
#Halfwoordgenoegquote:Op maandag 6 maart 2023 21:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zo. Nóg een vakantie geregeld, denk ik
Nog effe kijken wanneer.
Ik weet echt niet meer hoe het werkt met vakantie geloof ik. Laat staan een vliegvakantie.quote:Op maandag 6 maart 2023 21:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ticket opslaan en evt printen, paspoort lang genoeg geldig, evt visum, letten op afmetingen bagage en vloeistof limiet, zo snel en logisch mogelijk door security, hoe groot en zwaar mag mijn bagage zijn, denken aan snoepjes tegen ploppende oren, reisziektepillen écht niet vergeten want ik kan er onderweg niet uit etc..
Ja, mijn hoofd![]()
Allemaal standaard voor vliegreizen, ik heb er zeker geen stress van, heb het truukje al diverse keren gedaan, maar niet de afgelopen vier jaar. Dus even schakelen qua voorbereiding.
Want het was de afgelopen jaren ‘bij twijfel: gewoon meenemen want de auto rijdt toch wel’.
Heerlijkquote:Op maandag 6 maart 2023 21:28 schreef Blues het volgende:
[..]
Tuurlijk! Die dan op nr 1 stond
Maar ook pareltjes van eten en lieve mensen onder TL buizen en plastic kleedjes en stoelen waar locals eten.
Dat is echt een tip trouwens
Klinkt wel bijzonder deze combi van dingen.quote:Op maandag 6 maart 2023 22:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben benieuwd waar we deze vakantie tegenaan gaan lopen. Op het Poolse schiereiland Hel kwamen we een reizende tentoonstelling van het Chinese terracottaleger tegen. Bij een Slowaaks kasteel was een Andy Warhol museum waar ik zelf een Warhol-litho heb gemaakt die hier aan de muur hangt.
Pólwysep Helskiquote:Op maandag 6 maart 2023 22:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben benieuwd waar we deze vakantie tegenaan gaan lopen. Op het Poolse schiereiland Hel kwamen we een reizende tentoonstelling van het Chinese terracottaleger tegen. Bij een Slowaaks kasteel was een Andy Warhol museum waar ik zelf een Warhol-litho heb gemaakt die hier aan de muur hangt.
Welkom in mijn wereldquote:Op maandag 6 maart 2023 21:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik weet echt niet meer hoe het werkt met vakantie geloof ik. Laat staan een vliegvakantie.
Ik heb er, tot jouw post, ook nog niet over nagedacht. Nu wel en mijn hoofd raakt er vol van. Ik stel dit nog even uit hoor.
Tofheid!quote:Op maandag 6 maart 2023 22:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
quote:Op maandag 6 maart 2023 22:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Welkom in mijn wereld![]()
Logeerbed ligt inmiddels een kwart vol met spullen die mee ‘moeten’. Deze week nog kleding uitzoeken, zo nodig wassen ofstrijken
na een seizoen in de kast.
Het leukste vind ik toch de verrassingen, zoals bovenstaande.quote:Op maandag 6 maart 2023 22:08 schreef Blues het volgende:
[..]
Klinkt wel bijzonder deze combi van dingen.![]()
Ik kan ook zo enorm uitkijken naar dingen op onze reisjes.
Kopen altijd wel een boekje, maar vinden het ook leuk om dan toch ook ons eigen ding te doen en ons te laten verrassen wat je tegenkomt.
Ik kende het niet, maar ik onthoud het even.quote:Op maandag 6 maart 2023 22:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
We hebben de grootste lol gehad met de hele dag woordgrapjes maken. Poorten van de Hel enzo.quote:Op maandag 6 maart 2023 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pólwysep HelskiDaar wil ik ook nog weleens heen
Je kunt met de trein helemaal tot aan het eindpunt
We verbleven op dat moment in Gdansk. Vanaf daar is het een uurtje reizen ofzo. Gdansk is sowieso een aanrader, prachtige stad.quote:Op maandag 6 maart 2023 22:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik kende het niet, maar ik onthoud het even.
Ik weet niet of ik tijd heb dit najaar om twee week vrij te nemen voor m'n roadtrip, maar lijkt me leuke bestemming
Bij Trondheim is ook een dorpje Hell, kom je langs op weg naar het vliegveld. Op dat station staat ook een goederenloods met het (in het Noors volledig correcte) opschriftquote:Op maandag 6 maart 2023 22:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
We hebben de grootste lol gehad met de hele dag woordgrapjes maken. Poorten van de Hel enzo.
Na het terracottaleger (in een aftands schoolgebouwtje btw), was de tweekoppige hellehond ook briljant. Uit zo'n oldschool Oostblok-flat, staken twee Dobermanns hun koppen uit het openstaande raam. Het leek een heuse dubbelkoppige hellehond
Ja en in de meeste spellen die ik gespeeld heb, was het motto altijd, bij twijfel lynch je de burgemeester - dus dan kan het snel klaar zijnquote:Op maandag 6 maart 2023 21:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tot ik in het spel dood gaOf tot 1 kant heeft gewonnen, de burgers of de wolven.
Epicquote:Op maandag 6 maart 2023 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij Trondheim is ook een dorpje Hell, kom je langs op weg naar het vliegveld. Op dat station staat ook een goederenloods met het (in het Noors volledig correcte) opschrift
HELL
GODS EKSPEDITION
Jij doet de wiskunde
Nou, ik heb een rol waarbij mij lynchen niet zo heel erg handig isquote:Op maandag 6 maart 2023 22:23 schreef Tele6 het volgende:
Ja en in de meeste spellen die ik gespeeld heb, was het motto altijd, bij twijfel lynch je de burgemeester - dus dan kan het snel klaar zijn![]()
Riskant baantje iig
Jij hebt vast laffe consistent hoge temperaturenquote:Op maandag 6 maart 2023 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb mijn ienieminikoffertje al ingepaktAlles zit erin
4 complete sets kleren, zwembroek, toiletspullen,. laptop, tech gear, zonnebril. En ruimte voor souvenirtjes terug
Het hotel moet wel laundry service aanbieden anders heb ik een uitdaging
(maar daar kom ik dan ook wel weer overheen).
Kiddanquote:Op maandag 6 maart 2023 22:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
Jij hebt vast laffe consistent hoge temperaturen![]()
Echt superkleintjequote:Wel een dikke plus voor koffer al gepakt![]()
![]()
Pupjequote:Op maandag 6 maart 2023 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kiddan![]()
[ afbeelding ]
[..]
Echt superkleintjeNog centimeters OVER binnen wat van DifficultJet mag als handbagage
![]()
[ afbeelding ]
Handig bakje. Zitten dropjes inquote:Op maandag 6 maart 2023 22:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Pupje![]()
En waaaarom heb je roomkaas op je bureau staan?
Woah, ik raak al gefrustreerd van het lezenquote:Op maandag 6 maart 2023 22:31 schreef Tele6 het volgende:
Ik had een frustrerende avond.
De beginnerscursus begint weer bij m'n sportclub. Eerst gaf ik die met een assistent, afgelopen jaar heb ik m'n assistent geholpen zodat ze het van me over kon gaan nemen. Dat leek haar leuk en het is voor verjonging van de club wel goed (ik ben inmiddels een ouwetje bij de studentensportclub).
Het begon al soepel. Ik recyclede altijd gewoon m'n lesplannen want het zijn iedere keer toch nieuwe beginners. Zij staat erop om elke keer een nieuw plan te maken (want anders zou het saai zijn!) en elke keer ingewikkelder. En elke keer deelt ze dan het plan en probeer ik haar zo veel mogelijk ingewikkelde tijdrovende dingen te laten schrappen.![]()
Begint het met dat ze geen horloge of telefoon bij zich heeft om de tijd bij te houden dus of ik dat voor haar kan doen. Ja oké, maar was handig geweest als ze dan had willen antwoorden op mijn vraag naar hoe lang de verschillende onderdelen van dat ingewikkelde plan moesten gaan durenMaar goed, ik improviseer wel en waarschuw haar dat we naar het volgende onderdeel moeten als míj dat uitkomt, ook goed
Als ze de groep instructie gaat geven, gaat ze op 50 meter afstand van ze staan met haar rug half naar ze toe. Groep staat schaapachtig te kijken en doet vervolgens heel wat anders of helemaal niks. Ik roep haar erbij en vraag haar om het nog 'ns te zeggen maar nu tegen de groep. Dit gaat in anderhalf uur nog 20 keer mis.![]()
Er zitten internationale studenten bij, dat is niet echt handig want ons Engels is niet perfect en het hunne ook niet, maar ik ben inmiddels een best overtuigende pantomimespeler. Zij niet. Ze kan alleen Wetenschappelijk Engels dus er komen zinnen uit als "For the next part of this course, I would like you to perform an estafette". (in de volle overtuiging dat estafette een Engels woord is en dat mensen dan snappen wat ze wil) -- Ik ben meestal meer van de "Go here, then run there, climb up, then climb down" inclusief gebaren, maar ja dan zet je jezelf wel voor schut natuurlijk.![]()
Einde van de training met veel moeite bereikt. Zegt ze "ok, ik heb het koud, ik ben weg". JE HEBT EEN JAS TREK JE JAS AAN JE BENT TRAINER JE BENT AANSPREEKPUNT ZEG DE MENSEN NETJES GEDAG EN TREK DIE JAS GEWOON AAN.
Wat een tof mini-koffertje! Wat gaat daar in? Paar onderbroeken en toiletartikelen?quote:Op maandag 6 maart 2023 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kiddan![]()
[ afbeelding ]
[..]
Echt superkleintjeNog centimeters OVER binnen wat van DifficultJet mag als handbagage
![]()
[ afbeelding ]
Haha ja frustrerendquote:
4 onderbroekenquote:Op maandag 6 maart 2023 22:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat een tof mini-koffertje! Wat gaat daar in? Paar onderbroeken en toiletartikelen?
Feedback is een beetje lastig, ik was vanavond op een gegeven ogenblik een beetje kwijt wat ik nog moest zeggen om de boel bijgestuurd te krijgen. Ik blijf maar als een kapotte platenspeler haar erop wijzen dat ze tegen de groep moet praten, checken of iedereen haar hoort en snapt, de tijd nemen om in simpel Engels haar uitleg te geven. "F, wacht, niet meteen weglopen, weet nu iedereen wat hij moet doen? Nee? Kun je het nog eens uitleggen?".quote:Op maandag 6 maart 2023 22:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:tele6 frustrerend! Ik neem aan dat je haar de feedback ook teruggeeft? Wat zegt ze dan?
Ik geloof jequote:Op maandag 6 maart 2023 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
4 onderbroeken
4 paar sokken
4 T-shirts
4 overhemden
1 zwembroek
zonnebril
toiletspullen
laptop
tech gear (accu's / kaartjes / kabels / laders)
Oh en al het papierwerk (uitgeprinte vouchers en boardingpassen etc. En een Flesboekje)
En ruimte over voor souvenirtjes terug.
Echt waar
Dat is wel een optie idd. Maar ik gun het de club en haar ook wel om er wat goeds van te blijven maken. Ik kan het haar persoonlijk ook niet echt aanrekenen want de vorige beginnend trainer die ik probeerde te instrueren had van ongeveer dezelfde dingen last. Kennelijk is het heel moeilijk om niet met je rug naar een groep te staan als je tegen ze praat of zoquote:Op maandag 6 maart 2023 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Haha ja frustrerend![]()
Niet jouw probleem. Laat het maar lekker de soep in lopen, er blijkt vanzelf wel wat er wel nodig is (wel een klein risico dat je het till the end of time allemaal zelf moet blijven doen trouwens)
Maar heb je dan geen 2e broek mee? Wel 4 setjes bovenkleding maar geen andere broek behalve de zwembroek?quote:Op maandag 6 maart 2023 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
4 onderbroeken
4 paar sokken
4 T-shirts
4 overhemden
1 zwembroek
zonnebril
toiletspullen
laptop
Oh en al het papierwerk (uitgeprinte vouchers en boardingpassen etc. En een Flesboekje)
Echt waar
Nee klopt, en gezien de weersverwachting denk ik zelfs dat ik wel 2 T-shirts thuis kan laten. Misschien doe ik dat nog wel ook, in ruil voor een korte broek. Hmm hmm.quote:Op maandag 6 maart 2023 22:43 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Maar heb je dan geen 2e broek mee? Wel 4 setjes bovenkleding maar geen andere broek behalve de zwembroek?
Daar gaan zijn overgebleven centimeters.quote:Op maandag 6 maart 2023 22:43 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Maar heb je dan geen 2e broek mee? Wel 4 setjes bovenkleding maar geen andere broek behalve de zwembroek?
Vinkje bij Niet Geschiktquote:Op maandag 6 maart 2023 22:31 schreef Tele6 het volgende:
Ik had een frustrerende avond.
De beginnerscursus begint weer bij m'n sportclub. Eerst gaf ik die met een assistent, afgelopen jaar heb ik m'n assistent geholpen zodat ze het van me over kon gaan nemen. Dat leek haar leuk en het is voor verjonging van de club wel goed (ik ben inmiddels een ouwetje bij de studentensportclub).
Het begon al soepel. Ik recyclede altijd gewoon m'n lesplannen want het zijn iedere keer toch nieuwe beginners. Zij staat erop om elke keer een nieuw plan te maken (want anders zou het saai zijn!) en elke keer ingewikkelder. En elke keer deelt ze dan het plan en probeer ik haar zo veel mogelijk ingewikkelde tijdrovende dingen te laten schrappen.![]()
Begint het met dat ze geen horloge of telefoon bij zich heeft om de tijd bij te houden dus of ik dat voor haar kan doen. Ja oké, maar was handig geweest als ze dan had willen antwoorden op mijn vraag naar hoe lang de verschillende onderdelen van dat ingewikkelde plan moesten gaan durenMaar goed, ik improviseer wel en waarschuw haar dat we naar het volgende onderdeel moeten als míj dat uitkomt, ook goed
Als ze de groep instructie gaat geven, gaat ze op 50 meter afstand van ze staan met haar rug half naar ze toe. Groep staat schaapachtig te kijken en doet vervolgens heel wat anders of helemaal niks. Ik roep haar erbij en vraag haar om het nog 'ns te zeggen maar nu tegen de groep. Dit gaat in anderhalf uur nog 20 keer mis.![]()
Er zitten internationale studenten bij, dat is niet echt handig want ons Engels is niet perfect en het hunne ook niet, maar ik ben inmiddels een best overtuigende pantomimespeler. Zij niet. Ze kan alleen Wetenschappelijk Engels dus er komen zinnen uit als "For the next part of this course, I would like you to perform an estafette". (in de volle overtuiging dat estafette een Engels woord is en dat mensen dan snappen wat ze wil) -- Ik ben meestal meer van de "Go here, then run there, climb up, then climb down" inclusief gebaren, maar ja dan zet je jezelf wel voor schut natuurlijk.![]()
Einde van de training met veel moeite bereikt. Zegt ze "ok, ik heb het koud, ik ben weg". JE HEBT EEN JAS TREK JE JAS AAN JE BENT TRAINER JE BENT AANSPREEKPUNT ZEG DE MENSEN NETJES GEDAG EN TREK DIE JAS GEWOON AAN.
Beetje makkelijk. Die persoon is nog wel te vormen lijkt me. Even een stukje verwachtingsmanagement implementerenquote:
Ik mis slippers of extra gympen?quote:Op maandag 6 maart 2023 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
4 onderbroeken
4 paar sokken
4 T-shirts
4 overhemden
1 zwembroek
zonnebril
toiletspullen
laptop
Echt waar
Ik verwacht dat er in een **** hotel wel van die Einweg-slippers zijn. En anders maar niet.quote:
Ik ben graag kort door de bochtquote:Op maandag 6 maart 2023 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje makkelijk. Die persoon is nog wel te vormen lijkt me. Even een stukje verwachtingsmanagement implementeren
Wel handig zo'n klein kofferkequote:Op maandag 6 maart 2023 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik verwacht dat er in een **** hotel wel van die Einweg-slippers zijn. En anders maar niet.
Of vinkje bij: moet nog veel leren. Dat mag een stagiairequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik krijg nu foute sandalen vibesquote:Op maandag 6 maart 2023 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
4 onderbroeken
4 paar sokken
4 T-shirts
4 overhemden
1 zwembroek
zonnebril
toiletspullen
laptop
Echt waar
Sokken op zich MOGEN gewoon hequote:Op maandag 6 maart 2023 22:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik krijg nu foute sandalen vibes
Nu nachtmerriesquote:Op maandag 6 maart 2023 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sokken op zich MOGEN gewoon he
Ging jij niet slapen en zo?
quote:Op maandag 6 maart 2023 22:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Of vinkje bij: moet nog veel leren. Dat mag een stagiaire![]()
Mijn collega daarentegenTuurlijk mogen moeten stagiaires fouten maken daar leren ze vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die ene babbelnieuwcollega, geen stagiaire dus ze wordt eckt ingewerckt![]()
Die dus..die zendt echt alleen maarzodat ze gewoon niks kan ontvangen.
Lastiggggg
Je fatsoen kan ook uit hequote:Op maandag 6 maart 2023 23:03 schreef Blues het volgende:
[..]
Tuurlijk mogen moeten stagiaires fouten maken daar leren ze van
Die ene babbelnieuwcollega, geen stagiaire dus ze wordt eckt ingewerckt![]()
Die dus..die zendt echt alleen maarzodat ze gewoon niks kan ontvangen.
Lastiggggg
Cat en ik gaan sokken shoppen de volgende keerquote:Op maandag 6 maart 2023 23:04 schreef Blues het volgende:
Sokken kan je ook kopen he in anderlandse winkels
Ja zo leert ze nooit watquote:Op maandag 6 maart 2023 23:08 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik ontwijk het inwerken door haar niet naast mij in te plannen
Niet in twee panneN tegelijk bakkenquote:Op maandag 6 maart 2023 21:44 schreef Blues het volgende:
Wij aten vandaag pannEkoeken, lekkerder dan panneNkoeken![]()
Goedemorgenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 08:09 schreef sigme het volgende:
Mogge!
@:tele6: uitgelezen kans om jouw mooie rant om te zetten in een stuk proza vol tips & waarschuwingen voor ‘veelgemaakte fouten’ voor deze en volgende nieuwelingen.
Ik ga vandaag stukken boom van het onderste terras van ons landje naar bijna het bovenste slepen.
Ja, ik kan daar dus heel slecht tegen. Op een of andere manier zijn het altijd de lieve mensen die als eerste gaanquote:
quote:Op maandag 6 maart 2023 22:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]Maar dit vind ik ook nooit tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alhoewel na drie keer zoiets het misschien gerechtvaardigd is, maar mij op het matje roepen voor een grote groep, oef.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Hmm. Nou ja, dan hebben ze pechquote:Op dinsdag 7 maart 2023 08:53 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Goedemorgen
Ik vrees dat niemand dat gaat lezen. We hebben al best wat goeie, beknopte, leesbare info in onze gedeelde map staan, en zelfs geprint op de locatie klaarliggen, maar je moet mensen er echt met hun neus induwen als je wil dat ze het lezen.![]()
(Het "ik lees voor studie al genoeg" dingetje)
Vergeet je de alcohol te melden of had je dat gat ook zonder alcoholquote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:24 schreef fietsie het volgende:
Goedemorgen. Het was een rare dag gister.
Kwam thuis, at, viel in slaap, ging naar bed om 20:00, werd vanmorgen wakker om 8:00.
Ergens zit nu een tijd-gat voor mijn gevoel.
Geen druppel.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Vergeet je de alcohol te melden of had je dat gat ook zonder alcohol
Dan had je het nodig waarschijnlijk.quote:
Ja dat wel, dankje.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Dan had je het nodig waarschijnlijk.
Heb je wel goed geslapen?
Ik lees het nu pas. Heb haar al jaren niet gesproken, maar ben toch echt van slagquote:
Nou, dat soort dingen dus. Ik vind dat zo bijzonder. Als ik gewoon terugkijk op veel te lang hier rondlopen, hoeveel leuke mensen ik ontmoet heb. Vanuit de middle of nowhere naar Amsterdam voor een meet. En dan om half 12 nog terug als het feestje nog niet afgelopen is. En dan de keer daarna beslissen om dan maar de eerste trein te nemen en dat dan het feestje om 12 uur afgelopen is en je gewoon met iemand mee naar huis mag om Friends te kijken (daar komt mijn liefde voor @Ripley vandaan). Maar ook als ik terugkijk naar de momenten die we gehad hebben met de dieetclub. Dat we voor mijn verlovingsfeestje bij jou thuis zaten @Isabeau nadat we allemaal onze knietjes aan gort hadden getrapt bij die verkeerstuin. Of de eerste keer dat ik @Blues zag en ik echt nog niet zo heel lang op Fok zatquote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik lees het nu pas. Heb haar al jaren niet gesproken, maar ben toch echt van slagWat een leuk, lief mens was dat zeg. En Merel ook diverse keren ontmoet (ook een keer blijven slapen bij haar op haar studentenkamer
), wat ontzettend dat je je moeder zo jogn al moet missen.
Ik heb ook heel erg mooie herinneringen aan FOKquote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:09 schreef Troel het volgende:
Nou, dat soort dingen dus. Ik vind dat zo bijzonder. Als ik gewoon terugkijk op veel te lang hier rondlopen, hoeveel leuke mensen ik ontmoet heb. Vanuit de middle of nowhere naar Amsterdam voor een meet. En dan om half 12 nog terug als het feestje nog niet afgelopen is. En dan de keer daarna beslissen om dan maar de eerste trein te nemen en dat dan het feestje om 12 uur afgelopen is en je gewoon met iemand mee naar huis mag om Friends te kijken (daar komt mijn liefde voor @:Ripley vandaan). Maar ook als ik terugkijk naar de momenten die we gehad hebben met de dieetclub. Dat we voor mijn verlovingsfeestje bij jou thuis zaten @:Isabeau nadat we allemaal onze knietjes aan gort hadden getrapt bij die verkeerstuin. Of de eerste keer dat ik @:Blues zag en ik echt nog niet zo heel lang op Fok zat
Amen!quote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ook heel erg mooie herinneringen aan FOK![]()
En dus ook aan Just Me.
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:09 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, dat soort dingen dus. Ik vind dat zo bijzonder. Als ik gewoon terugkijk op veel te lang hier rondlopen, hoeveel leuke mensen ik ontmoet heb. Vanuit de middle of nowhere naar Amsterdam voor een meet. En dan om half 12 nog terug als het feestje nog niet afgelopen is. En dan de keer daarna beslissen om dan maar de eerste trein te nemen en dat dan het feestje om 12 uur afgelopen is en je gewoon met iemand mee naar huis mag om Friends te kijken (daar komt mijn liefde voor @:Ripley vandaan). Maar ook als ik terugkijk naar de momenten die we gehad hebben met de dieetclub. Dat we voor mijn verlovingsfeestje bij jou thuis zaten @:Isabeau nadat we allemaal onze knietjes aan gort hadden getrapt bij die verkeerstuin. Of de eerste keer dat ik @:Blues zag en ik echt nog niet zo heel lang op Fok zat
Ik roep wel eens 'het is maar internet'.... maar dan wel met echte, meest lieve mensenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:19 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ook heel erg mooie herinneringen aan FOK![]()
En dus ook aan Just Me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |