Het gaat zelden sneeuwen als ze zeggen dat het gaat sneeuwen. Helaas, want ik hou wel van sneeuwquote:Op zondag 5 maart 2023 23:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Volgens mijn telefoon gaat het vannacht sneeuwen... Ik ben benieuwd of ik dat zo nog gaan zien (stuiter door het huis momenteel)
(ik ben fan van je ondertekst trouwens)
Ja klopt, maar woensdag komt mij bijzonder... onhandig uitquote:Op maandag 6 maart 2023 00:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het gaat zelden sneeuwen als ze zeggen dat het gaat sneeuwen. Helaas, want ik hou wel van sneeuw
En dank je! Is al zo oud dat ik even moest kijken wat ik als ondertekst had.
quote:Op maandag 6 maart 2023 00:19 schreef Blues het volgende:
Er was ook veel geluid en bewegend licht. Prachtig, echt waar, maar moest tegelijkertijd ook aan de vogels in t bos denken.
Qua vooravond van het broedseizoen lijkt het me toch niet handig begin maart
Ja klopt! Ik ga met mijn andere zus dit keer. Dus hopen dat we geen ruzie krijgenquote:Op zondag 5 maart 2023 17:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Ga je naar je zus?
Jij hebt toch een zus in Spanje?
Veel geblaat, weinig wol, past bij het spel.quote:Op maandag 6 maart 2023 08:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik speel nog steeds Weerwolven van Wakkerdam met een groep vrienden en vandaag zijn de burgemeestersverkiezingen. Ik heb mezelf kandidaat gesteld met een gepassioneerde speecht van ChatGPTHet was heel erg veel krachtige taal terwijl ik eigenlijk niets zei, heel mooi politiek dus!
Kloptquote:Op maandag 6 maart 2023 09:00 schreef derLudolf het volgende:
Veel geblaat, weinig wol, past bij het spel.
quote:Op maandag 6 maart 2023 08:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik speel nog steeds Weerwolven van Wakkerdam met een groep vrienden en vandaag zijn de burgemeestersverkiezingen. Ik heb mezelf kandidaat gesteld met een gepassioneerde speecht van ChatGPTHet was heel erg veel krachtige taal terwijl ik eigenlijk niets zei, heel mooi politiek dus!
GK en KKquote:Op maandag 6 maart 2023 07:46 schreef Clubsoda het volgende:
Mooi, @:Blues!
Groot kind is vandaag thuis, zometeen naar de podotherapeut, daarna met het hele gevolg naar het ziekenhuis voor controle van klein kind, dan de zwijnenstal kamer van groot kind opruimen. Ik ging liever slapen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |