En 4x400m damesquote:Op zondag 5 maart 2023 17:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Helaas niet. Veel te veel te doen vandaag. Waar veel te weinig van terecht kwam. We zijn bijna klaar met de 1500 meter mannen. Na het schaatsen hebben we ook nog de F1.
Het vroem vroem podium mag er ook zijn.quote:
Oh, dan pakken we die ook nog wel even meequote:
Je bent ook mooiquote:
Die noemt LS zelf al. Das zonder VPN niet gratis te zien, dus kijk ik niet.quote:
Super leuk! Niks ei aan. Hartstikke knap. Tof hoorquote:Op zondag 5 maart 2023 18:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Blij ei hier. Zag al maanden op tegen het knippen en in elkaar zetten van een patroon van een broek. Snapte de beschrijving niet goed. Bleek dat er een pagina was weggevallen bij het printen, In het bijbehorende boekje zat die wel. En het blijkt echt een simpel patroon te zijn. Hopelijk past het goed, heb ik straks een broek voor 3 euro aan materiaalkosten en een makkelijk (en snel) te maken patroon
Ja wel hoor. Iets beter zoeken. En https://duckduckgo.com gebruiken om te zoeken.quote:Op zondag 5 maart 2023 18:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die noemt LS zelf al. Das zonder VPN niet gratis te zien, dus kijk ik niet.
Op Oostenrijkse en Albanese tv zenders is het vrij toegankelijk weet ik. Maar die stream is niet overal toegankelijk dus vandaar VPNquote:Op zondag 5 maart 2023 18:19 schreef z80 het volgende:
[..]
Ja wel hoor. Iets beter zoeken. En https://duckduckgo.com gebruiken om te zoeken.
Dat is echt fijnquote:Op zondag 5 maart 2023 18:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Blij ei hier. Zag al maanden op tegen het knippen en in elkaar zetten van een patroon van een broek. Snapte de beschrijving niet goed. Bleek dat er een pagina was weggevallen bij het printen, In het bijbehorende boekje zat die wel. En het blijkt echt een simpel patroon te zijn. Hopelijk past het goed, heb ik straks een broek voor 3 euro aan materiaalkosten en een makkelijk (en snel) te maken patroon
ohh! dan krijg ik zo een blije chef terug..quote:
Ja het aantal keren dat Hamilton zonder reden in de radio jankt versus met een echte aanleidingquote:Op zondag 5 maart 2023 19:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Is dit dat autoracen? Heeft dat zulke scores?
Oh okéquote:Op zondag 5 maart 2023 19:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja het aantal keren dat Hamilton zonder reden in de radio jankt versus met een echte aanleiding
Ik dacht het aantal straf bezoeken van de pitstraat.quote:Op zondag 5 maart 2023 19:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja het aantal keren dat Hamilton zonder reden in de radio jankt versus met een echte aanleiding
Nee Liverpool - Man United is voetbalquote:Op zondag 5 maart 2023 19:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Is dit dat autoracen? Heeft dat zulke scores?
Dat is alleen voor licentiehouders van een Franse racelicentie of met een Franse autoquote:Op zondag 5 maart 2023 19:24 schreef z80 het volgende:
[..]
Ik dacht het aantal straf bezoeken van de pitstraat.
dan heeft ocon deze keer een goede scorequote:Op zondag 5 maart 2023 19:24 schreef z80 het volgende:
[..]
Ik dacht het aantal straf bezoeken van de pitstraat.
Hahaha okéquote:Op zondag 5 maart 2023 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee Liverpool - Man United is voetbal
Ik dacht dat dat twee top clubs waren? Dan mag zo'n uitslag niet voorkomen toch?quote:
Nou nee hoor, ik ben vooral een teletekstkijkerquote:Op zondag 5 maart 2023 19:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha oké
Jullie zijn maar druk met sport kijken
Klinkt als een topdag die je hebt gehadquote:Op zondag 5 maart 2023 19:28 schreef Tele6 het volgende:
Gisteren met J naar de platenwinkel geweest. Ik heb een heel foute schlagerplaat over een "förster" voor 'm uitgezocht, kreeg later op de avond een spraakberichtje zodat ik ook kon horen hoe de plaat klonk, alleen zat hij er veel te hard doorheen te lachen![]()
Vandaag training gedaan. Middag gefietst. Bami gegeten die ik vrijdag had gekookt. Nu nog even een wasje draaien en een wasrek in elkaar zetten denk ik, en dan is het wel weer goed voor vandaag. Oh en nog een toetje eten want ik heb bijna 5 uur gesport vandaag
@:Lonaa krijgen we nog een uitgebreider verslag van je sportheldinkunsten?
@:vlindertje89 helaas wist ik gisteren niet dat ik terug kon zwaaien
@:sigme goede blotekontvoorspellingen
@:Barreltje sneeuwklokjes
@:yinu fijn dat je het fijn had in Londen!
@:Lucky_Strike ik word gewoon óók gelukkig van je keuken met hoe je hierover praat
@:ChildoftheStars hoe was de Griekse bowl?
@:Candaasjehopelijk komende dagen wat rustiger
@:gcjoel op vakantie
Hahaha kan ookquote:Op zondag 5 maart 2023 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nee hoor, ik ben vooral een teletekstkijker
quote:Op zondag 5 maart 2023 19:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Deze?quote:Op zondag 5 maart 2023 19:28 schreef Tele6 het volgende:
Gisteren met J naar de platenwinkel geweest. Ik heb een heel foute schlagerplaat over een "förster" voor 'm uitgezocht, kreeg later op de avond een spraakberichtje zodat ik ook kon horen hoe de plaat klonk, alleen zat hij er veel te hard doorheen te lachen
Nee een anderequote:Op zondag 5 maart 2023 19:31 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Deze?
Hij is dood
https://www.der-postillon.com/2021/05/holzmichl.html
Wat heerlijk om over jullie samen te horenquote:Op zondag 5 maart 2023 19:28 schreef Tele6 het volgende:
Gisteren met J naar de platenwinkel geweest. Ik heb een heel foute schlagerplaat over een "förster" voor 'm uitgezocht, kreeg later op de avond een spraakberichtje zodat ik ook kon horen hoe de plaat klonk, alleen zat hij er veel te hard doorheen te lachen![]()
Vandaag training gedaan. Middag gefietst. Bami gegeten die ik vrijdag had gekookt. Nu nog even een wasje draaien en een wasrek in elkaar zetten denk ik, en dan is het wel weer goed voor vandaag. Oh en nog een toetje eten want ik heb bijna 5 uur gesport vandaag
@:Lucky_Strike ik word gewoon óók gelukkig van je keuken met hoe je hierover praat
Heb je het spel gespeeld?quote:Op zondag 5 maart 2023 21:12 schreef fietsie het volgende:
The Last Of Us staat hier op. Ik weet niet of ik het echt kan waarderen.
Nee games heb ik geen geduld voor. Ik vind de serie vooral een gezellige parallel met coronings hebbenquote:Op zondag 5 maart 2023 21:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb je het spel gespeeld?
Ik vind de serie wel tof. Maar was ook al fan van het spel.
Wij zijn bij aflevering 5 en ik vind het zeker de moeite waard tot nu toequote:Op zondag 5 maart 2023 21:12 schreef fietsie het volgende:
The Last Of Us staat hier op. Ik weet niet of ik het echt kan waarderen.
Die bewegende schimmeldradenquote:Op zondag 5 maart 2023 21:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wij zijn bij aflevering 5 en ik vind het zeker de moeite waard tot nu toe
En ik hou niet eens van zombie-films/series. (jaja, ik kreeg al t ehoren dat dit geen zombie-serie is, maar dat is gewoon onzin)
Ik word blij van je berichtjes over het huis/de keuken, LuckyFijn dat het niet meer als 'in verbouwing' voelt.
Jaaaaaaa lentequote:Op zondag 5 maart 2023 22:04 schreef fietsie het volgende:
Hier al de hele avond overvliegende ganzen, met veel kabaal. Het zou toch lente worden ??
Er wordt woensdag sneeuw verwacht; die ganzen gaan er alsnog vandoorquote:Op zondag 5 maart 2023 22:04 schreef fietsie het volgende:
Hier al de hele avond overvliegende ganzen, met veel kabaal. Het zou toch lente worden ??
Volgens mijn telefoon gaat het vannacht sneeuwen... Ik ben benieuwd of ik dat zo nog gaan zien (stuiter door het huis momenteel)quote:Op zondag 5 maart 2023 23:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er wordt woensdag sneeuw verwacht; die ganzen gaan er alsnog vandoor
Het gaat zelden sneeuwen als ze zeggen dat het gaat sneeuwen. Helaas, want ik hou wel van sneeuwquote:Op zondag 5 maart 2023 23:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Volgens mijn telefoon gaat het vannacht sneeuwen... Ik ben benieuwd of ik dat zo nog gaan zien (stuiter door het huis momenteel)
(ik ben fan van je ondertekst trouwens)
Ja klopt, maar woensdag komt mij bijzonder... onhandig uitquote:Op maandag 6 maart 2023 00:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het gaat zelden sneeuwen als ze zeggen dat het gaat sneeuwen. Helaas, want ik hou wel van sneeuw
En dank je! Is al zo oud dat ik even moest kijken wat ik als ondertekst had.
quote:Op maandag 6 maart 2023 00:19 schreef Blues het volgende:
Er was ook veel geluid en bewegend licht. Prachtig, echt waar, maar moest tegelijkertijd ook aan de vogels in t bos denken.
Qua vooravond van het broedseizoen lijkt het me toch niet handig begin maart
Ja klopt! Ik ga met mijn andere zus dit keer. Dus hopen dat we geen ruzie krijgenquote:Op zondag 5 maart 2023 17:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Ga je naar je zus?
Jij hebt toch een zus in Spanje?
Veel geblaat, weinig wol, past bij het spel.quote:Op maandag 6 maart 2023 08:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik speel nog steeds Weerwolven van Wakkerdam met een groep vrienden en vandaag zijn de burgemeestersverkiezingen. Ik heb mezelf kandidaat gesteld met een gepassioneerde speecht van ChatGPTHet was heel erg veel krachtige taal terwijl ik eigenlijk niets zei, heel mooi politiek dus!
Kloptquote:Op maandag 6 maart 2023 09:00 schreef derLudolf het volgende:
Veel geblaat, weinig wol, past bij het spel.
quote:Op maandag 6 maart 2023 08:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik speel nog steeds Weerwolven van Wakkerdam met een groep vrienden en vandaag zijn de burgemeestersverkiezingen. Ik heb mezelf kandidaat gesteld met een gepassioneerde speecht van ChatGPTHet was heel erg veel krachtige taal terwijl ik eigenlijk niets zei, heel mooi politiek dus!
GK en KKquote:Op maandag 6 maart 2023 07:46 schreef Clubsoda het volgende:
Mooi, @:Blues!
Groot kind is vandaag thuis, zometeen naar de podotherapeut, daarna met het hele gevolg naar het ziekenhuis voor controle van klein kind, dan de zwijnenstal kamer van groot kind opruimen. Ik ging liever slapen![]()
quote:Op maandag 6 maart 2023 09:08 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Druk op kantoor alweer en zo geen zin. Nika is weer niet in orde. Straks naar de tandarts, kan er ook wel bij
quote:Op maandag 6 maart 2023 09:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Klopt![]()
Ik geloof dat ik wel 5x zeg dat ik betrouwbaar ben en voor een veilige samenleving ben
Hahahahaquote:Op maandag 6 maart 2023 09:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Klopt![]()
Ik geloof dat ik wel 5x zeg dat ik betrouwbaar ben en voor een veilige samenleving ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zal ik eens gaan doen op de vrije maandag?
Misschien : Drie keukenladen met voorraad uitruimen.![]()
Goeie.quote:Op maandag 6 maart 2023 09:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Klopt![]()
Wel bizar eigenlijk; de weer-plugin in ons intranet claimt dat het die nacht (en dag er na) +8 zal zijn. Hoe dat combineert met sneeuw....quote:Op zondag 5 maart 2023 23:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er wordt woensdag sneeuw verwacht; die ganzen gaan er alsnog vandoor
Of..........quote:Op maandag 6 maart 2023 10:37 schreef Troel het volgende:
Jongste appt. Ze moeten in de klas blijkbaar stemmen. Maatschappelijke orientatie. Waar hij op moet stemmen.
Dus ik vraag: heb je geen informatie over de partijen enzo dan gekregen? Nee, heeft hij niet.
Volgens zijn klasgenoten telt het mee voor de verkiezingen. Dus ik heb maar gezegd dat de docent nog heel wat werk te verrichten heeft als zijn klasgenoten dat denken (ze zijn rond de 12 jaar)
Maar kinderen laten stemmen zonder ze gedegen informatie te geven... En het raar vinden dat er steeds minder mensen gaan stemmen
Het is de eerste les van dit vak, dus die kans acht ik onwaarschijnlijkquote:Op maandag 6 maart 2023 10:46 schreef Blues het volgende:
[..]
Of..........
hij heeft niet goed opgelet.
quote:Op maandag 6 maart 2023 09:31 schreef AnneX het volgende:
Gaat het met kaatje beter, doet Nika weer vreemd.![]()
MnX gaat met 2 mensen een auto ophalen in Terneuzen, zeker 2 uur rijden.Gezellig opgepropt zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zal ik eens gaan doen op de vrije maandag?
Misschien : Drie keukenladen met voorraad uitruimen.![]()
Wilde jij niet gezellig mee? Is nog een plekkie over toch?![]()
quote:Op maandag 6 maart 2023 11:00 schreef Blues het volgende:
[..]
Gezellig opgepropt zitten![]()
Wilde jij niet gezellig mee? Is nog een plekkie over toch?
Soms loop ik tijdens de lessen door de basisschool om koffie te pakken als wij in de Bieb werken: klasdeuren open, filmpjes op het digibord, dansjes in de klas. Overal groepjes kinderen, die samenwerken (?) of alleen. Heel veel koptelefoons in de klas.quote:Op maandag 6 maart 2023 10:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Het is de eerste les van dit vak, dus die kans acht ik onwaarschijnlijk
Heb je wel een beetje een uniform systeem, of ook nog allemaal verschillende potjes?quote:Op maandag 6 maart 2023 12:07 schreef AnneX het volgende:
[..]![]()
Dak kan open, tis een cabriolet.![]()
Drie laden uitgeruimd en schoon. Ging zo lekker dat de volgende lade een optie werd!
Als…als…dan is de ergste rommella aan de beurt: kruiden en specerijen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verder…
[ Bericht 38% gewijzigd door AnneX op 06-03-2023 12:25:28 ]
quote:Op maandag 6 maart 2023 12:16 schreef AnneX het volgende:
Fraai zeg! Makkelijk hoor: jij bent pas verhuisd![]()
Euh nee…vage poging gedaan.
Dat bleef bij pogen: mislukt.
Zal even een pic maken van de huidige laden. Kun je lachen…O hemeltjeliefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verder…dan zou ik toch op z'n minst proberen alles op alfabet te zetten, en als er kruiden aangevuld moeten worden zoveel mogelijk van hetzelfde merk kopen.
Overigens koop ik de meeste kruiden in grotere zakken bij de toko/internationale supermarkt, en die giet ik dus over in die potjes. Scheelt best wel wat geld vergeleken met bijv. de Jumbo of AH.
quote:Op maandag 6 maart 2023 12:16 schreef AnneX het volgende:
Fraai zeg! Makkelijk hoor: jij bent pas verhuisd![]()
Euh nee…vage poging gedaan.
Dat bleef bij pogen: mislukt.
Zal even een pic maken van de huidige laden. Kun je lachen…Dit ziet er zo gezellig uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verder…
Hieruit spreekt de assumptie dat je alleen klassikaal, stilzittend, in absolute stilte kunt leren?quote:Op maandag 6 maart 2023 12:11 schreef AnneX het volgende:
[..]
Soms loop ik tijdens de lessen door de basisschool om koffie te pakken als wij in de Bieb werken: klasdeuren open, filmpjes op het digibord, dansjes in de klas. Overal groepjes kinderen, die samenwerken (?) of alleen. Heel veel koptelefoons in de klas.
Toch zijn de prestaties vooruit gegaan de afgelopen jaren, volgens de rapportages.
Het is het geld waardquote:Op maandag 6 maart 2023 13:36 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb me in de wereld van de gegoten oordoppen laten glijden. Help.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |