Klinkt wel bijzonder deze combi van dingen.quote:Op maandag 6 maart 2023 22:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben benieuwd waar we deze vakantie tegenaan gaan lopen. Op het Poolse schiereiland Hel kwamen we een reizende tentoonstelling van het Chinese terracottaleger tegen. Bij een Slowaaks kasteel was een Andy Warhol museum waar ik zelf een Warhol-litho heb gemaakt die hier aan de muur hangt.
Pólwysep Helskiquote:Op maandag 6 maart 2023 22:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben benieuwd waar we deze vakantie tegenaan gaan lopen. Op het Poolse schiereiland Hel kwamen we een reizende tentoonstelling van het Chinese terracottaleger tegen. Bij een Slowaaks kasteel was een Andy Warhol museum waar ik zelf een Warhol-litho heb gemaakt die hier aan de muur hangt.
Welkom in mijn wereldquote:Op maandag 6 maart 2023 21:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik weet echt niet meer hoe het werkt met vakantie geloof ik. Laat staan een vliegvakantie.
Ik heb er, tot jouw post, ook nog niet over nagedacht. Nu wel en mijn hoofd raakt er vol van. Ik stel dit nog even uit hoor.
Tofheid!quote:Op maandag 6 maart 2023 22:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
quote:Op maandag 6 maart 2023 22:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Welkom in mijn wereld![]()
Logeerbed ligt inmiddels een kwart vol met spullen die mee ‘moeten’. Deze week nog kleding uitzoeken, zo nodig wassen ofstrijken
na een seizoen in de kast.
Het leukste vind ik toch de verrassingen, zoals bovenstaande.quote:Op maandag 6 maart 2023 22:08 schreef Blues het volgende:
[..]
Klinkt wel bijzonder deze combi van dingen.![]()
Ik kan ook zo enorm uitkijken naar dingen op onze reisjes.
Kopen altijd wel een boekje, maar vinden het ook leuk om dan toch ook ons eigen ding te doen en ons te laten verrassen wat je tegenkomt.
Ik kende het niet, maar ik onthoud het even.quote:Op maandag 6 maart 2023 22:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
We hebben de grootste lol gehad met de hele dag woordgrapjes maken. Poorten van de Hel enzo.quote:Op maandag 6 maart 2023 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pólwysep HelskiDaar wil ik ook nog weleens heen
Je kunt met de trein helemaal tot aan het eindpunt
We verbleven op dat moment in Gdansk. Vanaf daar is het een uurtje reizen ofzo. Gdansk is sowieso een aanrader, prachtige stad.quote:Op maandag 6 maart 2023 22:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik kende het niet, maar ik onthoud het even.
Ik weet niet of ik tijd heb dit najaar om twee week vrij te nemen voor m'n roadtrip, maar lijkt me leuke bestemming
Bij Trondheim is ook een dorpje Hell, kom je langs op weg naar het vliegveld. Op dat station staat ook een goederenloods met het (in het Noors volledig correcte) opschriftquote:Op maandag 6 maart 2023 22:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
We hebben de grootste lol gehad met de hele dag woordgrapjes maken. Poorten van de Hel enzo.
Na het terracottaleger (in een aftands schoolgebouwtje btw), was de tweekoppige hellehond ook briljant. Uit zo'n oldschool Oostblok-flat, staken twee Dobermanns hun koppen uit het openstaande raam. Het leek een heuse dubbelkoppige hellehond
Ja en in de meeste spellen die ik gespeeld heb, was het motto altijd, bij twijfel lynch je de burgemeester - dus dan kan het snel klaar zijnquote:Op maandag 6 maart 2023 21:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tot ik in het spel dood gaOf tot 1 kant heeft gewonnen, de burgers of de wolven.
Epicquote:Op maandag 6 maart 2023 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij Trondheim is ook een dorpje Hell, kom je langs op weg naar het vliegveld. Op dat station staat ook een goederenloods met het (in het Noors volledig correcte) opschrift
HELL
GODS EKSPEDITION
Jij doet de wiskunde
Nou, ik heb een rol waarbij mij lynchen niet zo heel erg handig isquote:Op maandag 6 maart 2023 22:23 schreef Tele6 het volgende:
Ja en in de meeste spellen die ik gespeeld heb, was het motto altijd, bij twijfel lynch je de burgemeester - dus dan kan het snel klaar zijn![]()
Riskant baantje iig
Jij hebt vast laffe consistent hoge temperaturenquote:Op maandag 6 maart 2023 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb mijn ienieminikoffertje al ingepaktAlles zit erin
4 complete sets kleren, zwembroek, toiletspullen,. laptop, tech gear, zonnebril. En ruimte voor souvenirtjes terug
Het hotel moet wel laundry service aanbieden anders heb ik een uitdaging
(maar daar kom ik dan ook wel weer overheen).
Kiddanquote:Op maandag 6 maart 2023 22:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
Jij hebt vast laffe consistent hoge temperaturen![]()
Echt superkleintjequote:Wel een dikke plus voor koffer al gepakt![]()
![]()
Pupjequote:Op maandag 6 maart 2023 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kiddan![]()
[ afbeelding ]
[..]
Echt superkleintjeNog centimeters OVER binnen wat van DifficultJet mag als handbagage
![]()
[ afbeelding ]
Handig bakje. Zitten dropjes inquote:Op maandag 6 maart 2023 22:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Pupje![]()
En waaaarom heb je roomkaas op je bureau staan?
Woah, ik raak al gefrustreerd van het lezenquote:Op maandag 6 maart 2023 22:31 schreef Tele6 het volgende:
Ik had een frustrerende avond.
De beginnerscursus begint weer bij m'n sportclub. Eerst gaf ik die met een assistent, afgelopen jaar heb ik m'n assistent geholpen zodat ze het van me over kon gaan nemen. Dat leek haar leuk en het is voor verjonging van de club wel goed (ik ben inmiddels een ouwetje bij de studentensportclub).
Het begon al soepel. Ik recyclede altijd gewoon m'n lesplannen want het zijn iedere keer toch nieuwe beginners. Zij staat erop om elke keer een nieuw plan te maken (want anders zou het saai zijn!) en elke keer ingewikkelder. En elke keer deelt ze dan het plan en probeer ik haar zo veel mogelijk ingewikkelde tijdrovende dingen te laten schrappen.![]()
Begint het met dat ze geen horloge of telefoon bij zich heeft om de tijd bij te houden dus of ik dat voor haar kan doen. Ja oké, maar was handig geweest als ze dan had willen antwoorden op mijn vraag naar hoe lang de verschillende onderdelen van dat ingewikkelde plan moesten gaan durenMaar goed, ik improviseer wel en waarschuw haar dat we naar het volgende onderdeel moeten als míj dat uitkomt, ook goed
Als ze de groep instructie gaat geven, gaat ze op 50 meter afstand van ze staan met haar rug half naar ze toe. Groep staat schaapachtig te kijken en doet vervolgens heel wat anders of helemaal niks. Ik roep haar erbij en vraag haar om het nog 'ns te zeggen maar nu tegen de groep. Dit gaat in anderhalf uur nog 20 keer mis.![]()
Er zitten internationale studenten bij, dat is niet echt handig want ons Engels is niet perfect en het hunne ook niet, maar ik ben inmiddels een best overtuigende pantomimespeler. Zij niet. Ze kan alleen Wetenschappelijk Engels dus er komen zinnen uit als "For the next part of this course, I would like you to perform an estafette". (in de volle overtuiging dat estafette een Engels woord is en dat mensen dan snappen wat ze wil) -- Ik ben meestal meer van de "Go here, then run there, climb up, then climb down" inclusief gebaren, maar ja dan zet je jezelf wel voor schut natuurlijk.![]()
Einde van de training met veel moeite bereikt. Zegt ze "ok, ik heb het koud, ik ben weg". JE HEBT EEN JAS TREK JE JAS AAN JE BENT TRAINER JE BENT AANSPREEKPUNT ZEG DE MENSEN NETJES GEDAG EN TREK DIE JAS GEWOON AAN.
Wat een tof mini-koffertje! Wat gaat daar in? Paar onderbroeken en toiletartikelen?quote:Op maandag 6 maart 2023 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kiddan![]()
[ afbeelding ]
[..]
Echt superkleintjeNog centimeters OVER binnen wat van DifficultJet mag als handbagage
![]()
[ afbeelding ]
Haha ja frustrerendquote:
4 onderbroekenquote:Op maandag 6 maart 2023 22:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat een tof mini-koffertje! Wat gaat daar in? Paar onderbroeken en toiletartikelen?
Feedback is een beetje lastig, ik was vanavond op een gegeven ogenblik een beetje kwijt wat ik nog moest zeggen om de boel bijgestuurd te krijgen. Ik blijf maar als een kapotte platenspeler haar erop wijzen dat ze tegen de groep moet praten, checken of iedereen haar hoort en snapt, de tijd nemen om in simpel Engels haar uitleg te geven. "F, wacht, niet meteen weglopen, weet nu iedereen wat hij moet doen? Nee? Kun je het nog eens uitleggen?".quote:Op maandag 6 maart 2023 22:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:tele6 frustrerend! Ik neem aan dat je haar de feedback ook teruggeeft? Wat zegt ze dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |