quote:Op maandag 6 maart 2023 20:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Ja begin januari at ze ook nauwelijks en toen allemaal onderzoeken gedaan. Bloed was niet goed maar op de echo waren geen tumoren te zien. Volgend bloedonderzoek zou gericht zijn op leukemie. Ga morgen vast een afspraak maken voor vrijdag, dan staat die vast. Maar ze gaat nu ook op een plekje liggen, weggedoken van alles.
Wat moet je extra regelen voor het vliegen?quote:Op maandag 6 maart 2023 20:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Fijn dat zus weer thuis is.
Je werk
Hier nog drie werkdagen te gaan tot vakantie![]()
Als ik zelf een reis plan zoek ik alles vooraf uit, nu kom ik niet verder dan de beschrijving van de reis doorlezen. Ik betaal voor een gids, dat hij het me maar vertelt![]()
En ben me aan het verbazen over wat ik ook alweer allemaal ‘extra’ moet regelen voor een vliegreis. Ben het niet meer gewend![]()
Kwam er wel achter dat mijn vertrektijd van 15.20 uur relaxed is, maar dat ik dan evengoed vóór 9 uur in de trein moet zitten![]()
Verrassingsweekend heb ik ook weleens gedaan, toch best leuke afwisseling hoor. Je komt nog eens ergens waar je niet verwacht.
Wij doen dat ter plekke paar uurtjes voor we gaan eten meestal via TripAdvisor. Zo leuk en dan in the middle of nergens terechtkomenquote:Op maandag 6 maart 2023 20:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel anders.
In de reviews van ons huisje staat heel vaak dat al het eten op het eiland waardeloos is in vergelijking met de kookkunsten van de eigenaar van het huisje. Restaurants uitzoeken lijkt dus al een risico
Klinkt niet goed hequote:Op maandag 6 maart 2023 20:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Ja begin januari at ze ook nauwelijks en toen allemaal onderzoeken gedaan. Bloed was niet goed maar op de echo waren geen tumoren te zien. Volgend bloedonderzoek zou gericht zijn op leukemie. Ga morgen vast een afspraak maken voor vrijdag, dan staat die vast. Maar ze gaat nu ook op een plekje liggen, weggedoken van alles.
Jullie hebben altijd goeie eettenten en restaurants gevonden op jullie reizen.quote:Op maandag 6 maart 2023 21:21 schreef Blues het volgende:
[..]
Wij doen dat ter plekke paar uurtjes voor we gaan eten meestal via TripAdvisor. Zo leuk en dan in the middle of nergens terechtkomen
Tuurlijk! Die dan op nr 1 stondquote:Op maandag 6 maart 2023 21:26 schreef AnneX het volgende:
[..]
Jullie hebben altijd goeie eettenten en restaurants gevonden op jullie reizen.
Er zal wel eens miskleun tussen hebben gezeten.
Voor mij als woordblinde totaal geen logica. Groentesoep. Nee soep van meerdere groenten. Lijkt mij met een n.quote:Op maandag 6 maart 2023 20:07 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Omdat woorden die een meervoud hebben op zowel -s als -n geen tussen-n krijgen (analoog aan groentesoep, gedachtegang, bendegeweld, weidegang, aangifteformulier, secondewijzer).
Ja datquote:Op maandag 6 maart 2023 20:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hier nog drie werkdagen te gaan tot vakantie![]()
Oh ja daar heb ik pre-corona ooit eens naar zitten kijkenquote:Verrassingsweekend heb ik ook weleens gedaan, toch best leuke afwisseling hoor. Je komt nog eens ergens waar je niet verwacht.
Ticket opslaan en evt printen, paspoort lang genoeg geldig, evt visum, letten op afmetingen bagage en vloeistof limiet, zo snel en logisch mogelijk door security, hoe groot en zwaar mag mijn bagage zijn, denken aan snoepjes tegen ploppende oren, reisziektepillen écht niet vergeten want ik kan er onderweg niet uit etc..quote:Op maandag 6 maart 2023 21:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat moet je extra regelen voor het vliegen?
Sterkte met de zorgen Kaatje.
Jamaar… FOMOquote:Op maandag 6 maart 2023 21:19 schreef Vanyel het volgende:
Ik begrijp jullie niet
Voorpret is: Hoera ik ga naar x
Mogelijk aangevuld met: Hoera ik wil daar eten. En daar. Daar. Ook wel daar. En dat.
Plannen makenRil
Vroegah had je inderdaad de regel van "noodzakelijk meervoud". Dat leidde dan tot het bestaan van woorden als "bessenjam" en "pruimejam" indachtig dat je van 1 bes geen jam kunt maken en van 1 pruim welquote:Op maandag 6 maart 2023 21:29 schreef z80 het volgende:
[..]
Voor mij als woordblinde totaal geen logica. Groentesoep. Nee soep van meerdere groenten. Lijkt mij met een n.
Zelfde geklungel met pannenkoek pannekoek. Het gerecht wordt gebakken in slecht 1 pan. Hier weer een n teveel.
Blij met de ingebouwde spellingcontroller en google die er meestal nog wat van weet te maken.
Tot ik in het spel dood gaquote:Op maandag 6 maart 2023 21:22 schreef AnneX het volgende:
Isa ….van harte met het burgemeesterschap💐 Hoe lang duurt de ambtstermijn?
@:Kaatje1 tis toch wat op het werk 😂Amusant voor je memoires.
Voor Nika en zorgen: sterkte!
@:Cat-astrophe wat een vooruitzicht hè met vliegen en alles wat erbij komt.
Met een gids zal het een waardevolle en interessante reis worden.
Veeeel lekkerderquote:Op maandag 6 maart 2023 21:44 schreef Blues het volgende:
Wij aten vandaag pannEkoeken, lekkerder dan panneNkoeken![]()
Zo. Nóg een vakantie geregeld, denk ikquote:Op maandag 6 maart 2023 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja datMaar morgen ook nog vrij eerst
[..]
Oh ja daar heb ik pre-corona ooit eens naar zitten kijkenLijkt me best gaaf
Geen boekje maken dan
#Halfwoordgenoegquote:Op maandag 6 maart 2023 21:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zo. Nóg een vakantie geregeld, denk ik
Nog effe kijken wanneer.
Ik weet echt niet meer hoe het werkt met vakantie geloof ik. Laat staan een vliegvakantie.quote:Op maandag 6 maart 2023 21:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ticket opslaan en evt printen, paspoort lang genoeg geldig, evt visum, letten op afmetingen bagage en vloeistof limiet, zo snel en logisch mogelijk door security, hoe groot en zwaar mag mijn bagage zijn, denken aan snoepjes tegen ploppende oren, reisziektepillen écht niet vergeten want ik kan er onderweg niet uit etc..
Ja, mijn hoofd![]()
Allemaal standaard voor vliegreizen, ik heb er zeker geen stress van, heb het truukje al diverse keren gedaan, maar niet de afgelopen vier jaar. Dus even schakelen qua voorbereiding.
Want het was de afgelopen jaren ‘bij twijfel: gewoon meenemen want de auto rijdt toch wel’.
Heerlijkquote:Op maandag 6 maart 2023 21:28 schreef Blues het volgende:
[..]
Tuurlijk! Die dan op nr 1 stond
Maar ook pareltjes van eten en lieve mensen onder TL buizen en plastic kleedjes en stoelen waar locals eten.
Dat is echt een tip trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |