abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208270591
O, en Nika -O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_208270695
Ja begin januari at ze ook nauwelijks en toen allemaal onderzoeken gedaan. Bloed was niet goed maar op de echo waren geen tumoren te zien. Volgend bloedonderzoek zou gericht zijn op leukemie. Ga morgen vast een afspraak maken voor vrijdag, dan staat die vast. Maar ze gaat nu ook op een plekje liggen, weggedoken van alles.
We have far more in common than that which devides us..
pi_208270771
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 20:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Ja begin januari at ze ook nauwelijks en toen allemaal onderzoeken gedaan. Bloed was niet goed maar op de echo waren geen tumoren te zien. Volgend bloedonderzoek zou gericht zijn op leukemie. Ga morgen vast een afspraak maken voor vrijdag, dan staat die vast. Maar ze gaat nu ook op een plekje liggen, weggedoken van alles.
-O- dat klinkt niet best. Ik hoop dat er wat aan te doen is als de diagnose wat duidelijker wordt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator / Redactie Sport maandag 6 maart 2023 @ 21:03:34 #204
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_208270863
Nika -O-

In het kader je moet weer eens wat nieuws proberen de Sprint van Les Mills. Een half uur knallen op de spinfiets. Van de 30 minuten is het 20 minuten staan (in alle vormen, klimmen, interval en wat er tussen zit) en 6 minuten zittend klimmen en 4 minuten zittende sprint. :')
Wel even andere intensiteit dan de normale RPM. Bovenbenen voel ik een stuk meer dan anders :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_208270925
Ik ben zo weinig aan het sporten lately dat ik al moe word als ik dat soort dingen lees, borisz :X (en van Lonaa's verhalen wil ik direct een relaxdag boeken)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 6 maart 2023 @ 21:11:43 #206
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_208271005
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2023 20:43 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Fijn dat zus weer thuis is.

Je werk :o

Hier nog drie werkdagen te gaan tot vakantie *O*
Als ik zelf een reis plan zoek ik alles vooraf uit, nu kom ik niet verder dan de beschrijving van de reis doorlezen. Ik betaal voor een gids, dat hij het me maar vertelt :+
En ben me aan het verbazen over wat ik ook alweer allemaal ‘extra’ moet regelen voor een vliegreis. Ben het niet meer gewend _O-
Kwam er wel achter dat mijn vertrektijd van 15.20 uur relaxed is, maar dat ik dan evengoed vóór 9 uur in de trein moet zitten ;(

Verrassingsweekend heb ik ook weleens gedaan, toch best leuke afwisseling hoor. Je komt nog eens ergens waar je niet verwacht.
Wat moet je extra regelen voor het vliegen?

Sterkte met de zorgen Kaatje.
Spoilers!
pi_208271112
Ik begrijp jullie niet

Voorpret is: Hoera ik ga naar x
Mogelijk aangevuld met: Hoera ik wil daar eten. En daar. Daar. Ook wel daar. En dat.
Plannen maken :{w Ril
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_208271140
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2023 20:35 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dat is inderdaad wel anders.

In de reviews van ons huisje staat heel vaak dat al het eten op het eiland waardeloos is in vergelijking met de kookkunsten van de eigenaar van het huisje. Restaurants uitzoeken lijkt dus al een risico :D
Wij doen dat ter plekke paar uurtjes voor we gaan eten meestal via TripAdvisor. Zo leuk en dan in the middle of nergens terechtkomen O+
pi_208271150
Isa ….van harte met het burgemeesterschap💐 Hoe lang duurt de ambtstermijn?

@Kaatje1 tis toch wat op het werk 😂Amusant voor je memoires.
Voor Nika en zorgen: sterkte!

@Cat-astrophe wat een vooruitzicht hè met vliegen en alles wat erbij komt.
Met een gids zal het een waardevolle en interessante reis worden.
pi_208271161
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 20:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Klinkt niet goed he :{
pi_208271209
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2023 21:21 schreef Blues het volgende:

[..]
Wij doen dat ter plekke paar uurtjes voor we gaan eten meestal via TripAdvisor. Zo leuk en dan in the middle of nergens terechtkomen O+
Jullie hebben altijd goeie eettenten en restaurants gevonden op jullie reizen.
Er zal wel eens een tegenvaller tussen hebben gezeten.
pi_208271238
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2023 21:26 schreef AnneX het volgende:

[..]
Jullie hebben altijd goeie eettenten en restaurants gevonden op jullie reizen.
Er zal wel eens miskleun tussen hebben gezeten.
Tuurlijk! Die dan op nr 1 stond :D
Maar ook pareltjes van eten en lieve mensen onder TL buizen en plastic kleedjes en stoelen waar locals eten.
Dat is echt een tip trouwens *O*
  maandag 6 maart 2023 @ 21:29:03 #213
63722 z80
I fink you freaky
pi_208271239
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 20:07 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Omdat woorden die een meervoud hebben op zowel -s als -n geen tussen-n krijgen (analoog aan groentesoep, gedachtegang, bendegeweld, weidegang, aangifteformulier, secondewijzer).
Voor mij als woordblinde totaal geen logica. Groentesoep. Nee soep van meerdere groenten. Lijkt mij met een n.
Zelfde geklungel met pannenkoek pannekoek. Het gerecht wordt gebakken in slecht 1 pan. Hier weer een n teveel.
Blij met de ingebouwde spellingcontroller en google die er meestal nog wat van weet te maken.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  maandag 6 maart 2023 @ 21:32:47 #214
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208271281
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2023 20:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hier nog drie werkdagen te gaan tot vakantie *O*
Ja dat *O* Maar morgen ook nog vrij eerst :Y
quote:
Verrassingsweekend heb ik ook weleens gedaan, toch best leuke afwisseling hoor. Je komt nog eens ergens waar je niet verwacht.
Oh ja daar heb ik pre-corona ooit eens naar zitten kijken :o Lijkt me best gaaf :D Geen boekje maken dan :+
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_208271284
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2023 21:11 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Wat moet je extra regelen voor het vliegen?

Sterkte met de zorgen Kaatje.
Ticket opslaan en evt printen, paspoort lang genoeg geldig, evt visum, letten op afmetingen bagage en vloeistof limiet, zo snel en logisch mogelijk door security, hoe groot en zwaar mag mijn bagage zijn, denken aan snoepjes tegen ploppende oren, reisziektepillen écht niet vergeten want ik kan er onderweg niet uit etc..

Ja, mijn hoofd :')

Allemaal standaard voor vliegreizen, ik heb er zeker geen stress van, heb het truukje al diverse keren gedaan, maar niet de afgelopen vier jaar. Dus even schakelen qua voorbereiding.
Want het was de afgelopen jaren ‘bij twijfel: gewoon meenemen want de auto rijdt toch wel’.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_208271292
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2023 21:19 schreef Vanyel het volgende:
Ik begrijp jullie niet

Voorpret is: Hoera ik ga naar x
Mogelijk aangevuld met: Hoera ik wil daar eten. En daar. Daar. Ook wel daar. En dat.
Plannen maken :{w Ril
Jamaar… FOMO :o
  maandag 6 maart 2023 @ 21:35:00 #217
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208271313
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 21:29 schreef z80 het volgende:

[..]
Voor mij als woordblinde totaal geen logica. Groentesoep. Nee soep van meerdere groenten. Lijkt mij met een n.
Zelfde geklungel met pannenkoek pannekoek. Het gerecht wordt gebakken in slecht 1 pan. Hier weer een n teveel.
Blij met de ingebouwde spellingcontroller en google die er meestal nog wat van weet te maken.
Vroegah had je inderdaad de regel van "noodzakelijk meervoud". Dat leidde dan tot het bestaan van woorden als "bessenjam" en "pruimejam" indachtig dat je van 1 bes geen jam kunt maken en van 1 pruim wel :D Schitterend O+ Dat zijn juist de dingen waardoor je zoiets onthoudt _O_

Nu is het gewoon allemaal met een N -O-
pi_208271337
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2023 21:22 schreef AnneX het volgende:
Isa ….van harte met het burgemeesterschap💐 Hoe lang duurt de ambtstermijn?

@:Kaatje1 tis toch wat op het werk 😂Amusant voor je memoires.
Voor Nika en zorgen: sterkte!

@:Cat-astrophe wat een vooruitzicht hè met vliegen en alles wat erbij komt.
Met een gids zal het een waardevolle en interessante reis worden.
Tot ik in het spel dood ga -O- Of tot 1 kant heeft gewonnen, de burgers of de wolven.
pi_208271444
Wij aten vandaag pannEkoeken, lekkerder dan panneNkoeken :D *O*
pi_208271460
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2023 21:44 schreef Blues het volgende:
Wij aten vandaag pannEkoeken, lekkerder dan panneNkoeken :D *O*
Veeeel lekkerder :Y :9
pi_208271478
quote:
10s.gif Op maandag 6 maart 2023 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ja dat *O* Maar morgen ook nog vrij eerst :Y
[..]
Oh ja daar heb ik pre-corona ooit eens naar zitten kijken :o Lijkt me best gaaf :D Geen boekje maken dan :+
Zo. Nóg een vakantie geregeld, denk ik :D
Nog effe kijken wanneer.
  maandag 6 maart 2023 @ 21:48:57 #222
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208271499
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2023 21:47 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Zo. Nóg een vakantie geregeld, denk ik :D
Nog effe kijken wanneer.
#Halfwoordgenoeg
  maandag 6 maart 2023 @ 21:58:08 #223
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_208271607
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2023 21:32 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ticket opslaan en evt printen, paspoort lang genoeg geldig, evt visum, letten op afmetingen bagage en vloeistof limiet, zo snel en logisch mogelijk door security, hoe groot en zwaar mag mijn bagage zijn, denken aan snoepjes tegen ploppende oren, reisziektepillen écht niet vergeten want ik kan er onderweg niet uit etc..

Ja, mijn hoofd :')

Allemaal standaard voor vliegreizen, ik heb er zeker geen stress van, heb het truukje al diverse keren gedaan, maar niet de afgelopen vier jaar. Dus even schakelen qua voorbereiding.
Want het was de afgelopen jaren ‘bij twijfel: gewoon meenemen want de auto rijdt toch wel’.
Ik weet echt niet meer hoe het werkt met vakantie geloof ik. Laat staan een vliegvakantie.

Ik heb er, tot jouw post, ook nog niet over nagedacht. Nu wel en mijn hoofd raakt er vol van. Ik stel dit nog even uit hoor.
Spoilers!
  maandag 6 maart 2023 @ 21:58:45 #224
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_208271619
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2023 21:28 schreef Blues het volgende:

[..]
Tuurlijk! Die dan op nr 1 stond :D
Maar ook pareltjes van eten en lieve mensen onder TL buizen en plastic kleedjes en stoelen waar locals eten.
Dat is echt een tip trouwens *O*
Heerlijk O+
Spoilers!
  maandag 6 maart 2023 @ 22:03:03 #225
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_208271656
Ik ben benieuwd waar we deze vakantie tegenaan gaan lopen. Op het Poolse schiereiland Hel kwamen we een reizende tentoonstelling van het Chinese terracottaleger tegen. Bij een Slowaaks kasteel was een Andy Warhol museum waar ik zelf een Warhol-litho heb gemaakt die hier aan de muur hangt.
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')