abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 maart 2023 @ 18:38:19 #181
217702 Lonaa
Honger!
pi_208268231
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2023 18:35 schreef AnneX het volgende:

[..]
Hoe zo? misschien staat het er botter dan bedoeld…
Gewoon benieuwd.
En Lucky geeft antwoord.
Het las, voor mij, inderdaad vrij bot, ja.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_208268384
Voor geïnteresseerden, deze podcast sluit hier wel mooi bij aan.
Ik vond 't heel interessant.
https://podcasts.google.c(...)2RhZGVycy54bWw?ep=14
pi_208269529
Het is pas over een maand, maar ik ben toch m'n hele lijstje voor Londen al aan het vullen. O+ Ik heb alleen teveel op m'n lijstje staan en te weinig tijd. Vooral teveel eten. :')
pi_208269603
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 19:52 schreef Myraela het volgende:
Het is pas over een maand, maar ik ben toch m'n hele lijstje voor Londen al aan het vullen. O+ Ik heb alleen teveel op m'n lijstje staan en te weinig tijd. Vooral teveel eten. :')
Heerlijk dat soort voorpret O+
  maandag 6 maart 2023 @ 20:03:31 #185
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_208269812
Zo, leasebak ingeleverd, aangemeld bij D ziektekosten verzekeraar, (waarom trouwens geen tussen N bij ziektekostenverzekeraar), belastingnummer en belastingklasseaanvraag gedaan, bij de gemeente aangemeld als gehuwd (toen we hier kwamen wonen kon dat niet), vluchten geboekt, laptop besteld, congressen geboekt. Wat een geregel en ben nog geeneens begonnen.
pi_208269898
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 20:03 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Zo, leasebak ingeleverd, aangemeld bij D ziektekosten verzekeraar, (waarom trouwens geen tussen N bij ziektekostenverzekeraar), belastingnummer en belastingklasseaanvraag gedaan, bij de gemeente aangemeld als gehuwd (toen we hier kwamen wonen kon dat niet), vluchten geboekt, laptop besteld, congressen geboekt. Wat een geregel en ben nog geeneens begonnen.
Omdat woorden die een meervoud hebben op zowel -s als -n geen tussen-n krijgen (analoog aan groentesoep, gedachtegang, bendegeweld, weidegang, aangifteformulier, secondewijzer).
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  maandag 6 maart 2023 @ 20:11:01 #187
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_208269981
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 20:07 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Omdat woorden die een meervoud hebben op zowel -s als -n geen tussen-n krijgen (analoog aan groentesoep, gedachtegang, bendegeweld, weidegang, aangifteformulier, secondewijzer).
Okay, maar wat is de logica daarachter?
pi_208270014
Moment, dan bel ik even het Groene Boekje voor je.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  maandag 6 maart 2023 @ 20:17:42 #189
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_208270102
Ik moest op zoek naar waar die extra N dan zou moeten staan.
Spoilers!
pi_208270164
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 19:55 schreef Sarabi het volgende:
Heerlijk dat soort voorpret O+
Echt hoor. O+ Ik heb een vriendin die soms een week van te voren een vakantie uitzoekt, dat vind ik altijd zo zonde. Het uitkijken naar de vakantie is te belangrijk.

Ik heb zelfs belangrijke prioriteiten, zoals naar de Amazon Fresh store. Moet proberen. :')
  maandag 6 maart 2023 @ 20:21:47 #191
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_208270187
Ik vergeet steeds dat ik ook al vakantiedingen kan uitzoeken. Misschien moet ik er maar eens iets mee gaan doen.
Spoilers!
pi_208270237
Ik ben bij zomervakanties wel minder van het plannen. Maar met een stedentrip wil je het toch gewoon vol proppen.
pi_208270382
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 20:20 schreef Myraela het volgende:
Echt hoor. O+ Ik heb een vriendin die soms een week van te voren een vakantie uitzoekt, dat vind ik altijd zo zonde. Het uitkijken naar de vakantie is te belangrijk.

Ik heb zelfs belangrijke prioriteiten, zoals naar de Amazon Fresh store. Moet proberen. :')
Juist om die reden zou ik een verrassingstripje echt helemaal niet leuk vinden! Ik wil voorpret en die ontneem je me.

De speech van ChatGPT heeft me burgemeester gemaakt *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 6 maart 2023 @ 20:35:09 #194
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_208270384
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 20:25 schreef Myraela het volgende:
Ik ben bij zomervakanties wel minder van het plannen. Maar met een stedentrip wil je het toch gewoon vol proppen.
Dat is inderdaad wel anders.

In de reviews van ons huisje staat heel vaak dat al het eten op het eiland waardeloos is in vergelijking met de kookkunsten van de eigenaar van het huisje. Restaurants uitzoeken lijkt dus al een risico :D
Spoilers!
  maandag 6 maart 2023 @ 20:35:34 #195
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_208270388
Isa de burgermoeder _O_
Spoilers!
pi_208270397
Zo, zus is weer thuis. Met pijnstilling, 1x per dag wijkverpleegkundige en 2x per dag thuiszorg en hoe vaak fysio moet nog even bekeken worden.
Volgende patiënt is Nika. Die eet totaal niet. Zojuist maar wat voer in haar bek gestopt. Heb haar ook wat medicatie gegeven tegen misselijkheid (in overleg met de dierenarts), hopelijk doet dat ook wat
Werk was weer idioot druk. Ik was even naar de tandarts en toen ik terugkwam bleek een van de collega’s (15 februari begonnen) naar huis was gegaan. Niemand vertelde iets, kijken wat dit nu weer te betekenen heeft. De volgende nieuwe collega begint 1 april maar die gaat ook een paar dagen meelopen ~O>
We have far more in common than that which devides us..
pi_208270428
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 20:35 schreef Isabeau het volgende:
Juist om die reden zou ik een verrassingstripje echt helemaal niet leuk vinden! Ik wil voorpret en die ontneem je me.

De speech van ChatGPT heeft me burgemeester gemaakt *O*
Isabeau for president. _O_

En verrassingstripjes zijn het dan inderdaad ook niet. Soms twijfel ik wel of ik eens zoiets spontaans zou moeten doen en de controle uit handen zou moeten geven, maar ik geniet er teveel van. Al moeten we om gebruik van de NS-korting te maken wel wat minder ruim van te voren plannen, want dat kan pas 2 maanden van te voren. Maar dat is ook wel voldoende tijd voor de voorpret.
pi_208270447
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 20:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo, zus is weer thuis. Met pijnstilling, 1x per dag wijkverpleegkundige en 2x per dag thuiszorg en hoe vaak fysio moet nog even bekeken worden.
Volgende patiënt is Nika. Die eet totaal niet. Zojuist maar wat voer in haar bek gestopt. Heb haar ook wat medicatie gegeven tegen misselijkheid (in overleg met de dierenarts), hopelijk doet dat ook wat
Werk was weer idioot druk. Ik was even naar de tandarts en toen ik terugkwam bleek een van de collega’s (15 februari begonnen) naar huis was gegaan. Niemand vertelde iets, kijken wat dit nu weer te betekenen heeft. De volgende nieuwe collega begint 1 april maar die gaat ook een paar dagen meelopen ~O>
Fijn dat zus thuis is en goed dat er regelmatig iemand komt op een dag.

Was er kortgeleden niet ook wat met Nika? Dat ze niet at? Dan lijkt het of er meer aan de hand is dan even een dagje niet lekker zijn.

Tandarts goed gegaan?

En is die collega opgestapt of ziek? Die naar huis was.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_208270477
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 20:37 schreef Myraela het volgende:

Isabeau for president. _O_

En verrassingstripjes zijn het dan inderdaad ook niet. Soms twijfel ik wel of ik eens zoiets spontaans zou moeten doen en de controle uit handen zou moeten geven, maar ik geniet er teveel van. Al moeten we om gebruik van de NS-korting te maken wel wat minder ruim van te voren plannen, want dat kan pas 2 maanden van te voren. Maar dat is ook wel voldoende tijd voor de voorpret.
Dat zou ook moeten lukken met ChatGPT. Allemaal de politiek in *O*

2 maanden voorpret vind ik wel genoeg :Y Een week niet :N Ik vind van alles opzoeken over de plaats waar je heen gaat al zo leuk, dan moet ik het wel een beetje ruim van te voren weten.
pi_208270522
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 20:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Fijn dat zus weer thuis is.

Je werk :o

Hier nog drie werkdagen te gaan tot vakantie *O*
Als ik zelf een reis plan zoek ik alles vooraf uit, nu kom ik niet verder dan de beschrijving van de reis doorlezen. Ik betaal voor een gids, dat hij het me maar vertelt :+
En ben me aan het verbazen over wat ik ook alweer allemaal ‘extra’ moet regelen voor een vliegreis. Ben het niet meer gewend _O-
Kwam er wel achter dat mijn vertrektijd van 15.20 uur relaxed is, maar dat ik dan evengoed vóór 9 uur in de trein moet zitten ;(

Verrassingsweekend heb ik ook weleens gedaan, toch best leuke afwisseling hoor. Je komt nog eens ergens waar je niet verwacht.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_208270591
O, en Nika -O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_208270695
Ja begin januari at ze ook nauwelijks en toen allemaal onderzoeken gedaan. Bloed was niet goed maar op de echo waren geen tumoren te zien. Volgend bloedonderzoek zou gericht zijn op leukemie. Ga morgen vast een afspraak maken voor vrijdag, dan staat die vast. Maar ze gaat nu ook op een plekje liggen, weggedoken van alles.
We have far more in common than that which devides us..
pi_208270771
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 20:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Ja begin januari at ze ook nauwelijks en toen allemaal onderzoeken gedaan. Bloed was niet goed maar op de echo waren geen tumoren te zien. Volgend bloedonderzoek zou gericht zijn op leukemie. Ga morgen vast een afspraak maken voor vrijdag, dan staat die vast. Maar ze gaat nu ook op een plekje liggen, weggedoken van alles.
-O- dat klinkt niet best. Ik hoop dat er wat aan te doen is als de diagnose wat duidelijker wordt.
  Moderator / Redactie Sport maandag 6 maart 2023 @ 21:03:34 #204
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_208270863
Nika -O-

In het kader je moet weer eens wat nieuws proberen de Sprint van Les Mills. Een half uur knallen op de spinfiets. Van de 30 minuten is het 20 minuten staan (in alle vormen, klimmen, interval en wat er tussen zit) en 6 minuten zittend klimmen en 4 minuten zittende sprint. :')
Wel even andere intensiteit dan de normale RPM. Bovenbenen voel ik een stuk meer dan anders :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_208270925
Ik ben zo weinig aan het sporten lately dat ik al moe word als ik dat soort dingen lees, borisz :X (en van Lonaa's verhalen wil ik direct een relaxdag boeken)
  maandag 6 maart 2023 @ 21:11:43 #206
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_208271005
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2023 20:43 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Fijn dat zus weer thuis is.

Je werk :o

Hier nog drie werkdagen te gaan tot vakantie *O*
Als ik zelf een reis plan zoek ik alles vooraf uit, nu kom ik niet verder dan de beschrijving van de reis doorlezen. Ik betaal voor een gids, dat hij het me maar vertelt :+
En ben me aan het verbazen over wat ik ook alweer allemaal ‘extra’ moet regelen voor een vliegreis. Ben het niet meer gewend _O-
Kwam er wel achter dat mijn vertrektijd van 15.20 uur relaxed is, maar dat ik dan evengoed vóór 9 uur in de trein moet zitten ;(

Verrassingsweekend heb ik ook weleens gedaan, toch best leuke afwisseling hoor. Je komt nog eens ergens waar je niet verwacht.
Wat moet je extra regelen voor het vliegen?

Sterkte met de zorgen Kaatje.
Spoilers!
pi_208271112
Ik begrijp jullie niet

Voorpret is: Hoera ik ga naar x
Mogelijk aangevuld met: Hoera ik wil daar eten. En daar. Daar. Ook wel daar. En dat.
Plannen maken :{w Ril
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_208271140
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2023 20:35 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dat is inderdaad wel anders.

In de reviews van ons huisje staat heel vaak dat al het eten op het eiland waardeloos is in vergelijking met de kookkunsten van de eigenaar van het huisje. Restaurants uitzoeken lijkt dus al een risico :D
Wij doen dat ter plekke paar uurtjes voor we gaan eten meestal via TripAdvisor. Zo leuk en dan in the middle of nergens terechtkomen O+
pi_208271150
Isa ….van harte met het burgemeesterschap💐 Hoe lang duurt de ambtstermijn?

@Kaatje1 tis toch wat op het werk 😂Amusant voor je memoires.
Voor Nika en zorgen: sterkte!

@Cat-astrophe wat een vooruitzicht hè met vliegen en alles wat erbij komt.
Met een gids zal het een waardevolle en interessante reis worden.
pi_208271161
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 20:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Klinkt niet goed he :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')