Het las, voor mij, inderdaad vrij bot, ja.quote:Op maandag 6 maart 2023 18:35 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hoe zo? misschien staat het er botter dan bedoeld…
Gewoon benieuwd.
En Lucky geeft antwoord.
Heerlijk dat soort voorpretquote:Op maandag 6 maart 2023 19:52 schreef Myraela het volgende:
Het is pas over een maand, maar ik ben toch m'n hele lijstje voor Londen al aan het vullen.Ik heb alleen teveel op m'n lijstje staan en te weinig tijd. Vooral teveel eten.
Omdat woorden die een meervoud hebben op zowel -s als -n geen tussen-n krijgen (analoog aan groentesoep, gedachtegang, bendegeweld, weidegang, aangifteformulier, secondewijzer).quote:Op maandag 6 maart 2023 20:03 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Zo, leasebak ingeleverd, aangemeld bij D ziektekosten verzekeraar, (waarom trouwens geen tussen N bij ziektekostenverzekeraar), belastingnummer en belastingklasseaanvraag gedaan, bij de gemeente aangemeld als gehuwd (toen we hier kwamen wonen kon dat niet), vluchten geboekt, laptop besteld, congressen geboekt. Wat een geregel en ben nog geeneens begonnen.
Okay, maar wat is de logica daarachter?quote:Op maandag 6 maart 2023 20:07 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Omdat woorden die een meervoud hebben op zowel -s als -n geen tussen-n krijgen (analoog aan groentesoep, gedachtegang, bendegeweld, weidegang, aangifteformulier, secondewijzer).
Echt hoor.quote:
Juist om die reden zou ik een verrassingstripje echt helemaal niet leuk vinden! Ik wil voorpret en die ontneem je me.quote:Op maandag 6 maart 2023 20:20 schreef Myraela het volgende:
Echt hoor.Ik heb een vriendin die soms een week van te voren een vakantie uitzoekt, dat vind ik altijd zo zonde. Het uitkijken naar de vakantie is te belangrijk.
Ik heb zelfs belangrijke prioriteiten, zoals naar de Amazon Fresh store. Moet proberen.
Dat is inderdaad wel anders.quote:Op maandag 6 maart 2023 20:25 schreef Myraela het volgende:
Ik ben bij zomervakanties wel minder van het plannen. Maar met een stedentrip wil je het toch gewoon vol proppen.
Isabeau for president.quote:Op maandag 6 maart 2023 20:35 schreef Isabeau het volgende:
Juist om die reden zou ik een verrassingstripje echt helemaal niet leuk vinden! Ik wil voorpret en die ontneem je me.
De speech van ChatGPT heeft me burgemeester gemaakt
Fijn dat zus thuis is en goed dat er regelmatig iemand komt op een dag.quote:Op maandag 6 maart 2023 20:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo, zus is weer thuis. Met pijnstilling, 1x per dag wijkverpleegkundige en 2x per dag thuiszorg en hoe vaak fysio moet nog even bekeken worden.
Volgende patiënt is Nika. Die eet totaal niet. Zojuist maar wat voer in haar bek gestopt. Heb haar ook wat medicatie gegeven tegen misselijkheid (in overleg met de dierenarts), hopelijk doet dat ook wat
Werk was weer idioot druk. Ik was even naar de tandarts en toen ik terugkwam bleek een van de collega’s (15 februari begonnen) naar huis was gegaan. Niemand vertelde iets, kijken wat dit nu weer te betekenen heeft. De volgende nieuwe collega begint 1 april maar die gaat ook een paar dagen meelopen
Dat zou ook moeten lukken met ChatGPT. Allemaal de politiek inquote:Op maandag 6 maart 2023 20:37 schreef Myraela het volgende:
Isabeau for president.![]()
En verrassingstripjes zijn het dan inderdaad ook niet. Soms twijfel ik wel of ik eens zoiets spontaans zou moeten doen en de controle uit handen zou moeten geven, maar ik geniet er teveel van. Al moeten we om gebruik van de NS-korting te maken wel wat minder ruim van te voren plannen, want dat kan pas 2 maanden van te voren. Maar dat is ook wel voldoende tijd voor de voorpret.
Fijn dat zus weer thuis is.quote:Op maandag 6 maart 2023 20:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo, zus is weer thuis. Met pijnstilling, 1x per dag wijkverpleegkundige en 2x per dag thuiszorg en hoe vaak fysio moet nog even bekeken worden.
Volgende patiënt is Nika. Die eet totaal niet. Zojuist maar wat voer in haar bek gestopt. Heb haar ook wat medicatie gegeven tegen misselijkheid (in overleg met de dierenarts), hopelijk doet dat ook wat
Werk was weer idioot druk. Ik was even naar de tandarts en toen ik terugkwam bleek een van de collega’s (15 februari begonnen) naar huis was gegaan. Niemand vertelde iets, kijken wat dit nu weer te betekenen heeft. De volgende nieuwe collega begint 1 april maar die gaat ook een paar dagen meelopen
quote:Op maandag 6 maart 2023 20:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Ja begin januari at ze ook nauwelijks en toen allemaal onderzoeken gedaan. Bloed was niet goed maar op de echo waren geen tumoren te zien. Volgend bloedonderzoek zou gericht zijn op leukemie. Ga morgen vast een afspraak maken voor vrijdag, dan staat die vast. Maar ze gaat nu ook op een plekje liggen, weggedoken van alles.
Wat moet je extra regelen voor het vliegen?quote:Op maandag 6 maart 2023 20:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Fijn dat zus weer thuis is.
Je werk
Hier nog drie werkdagen te gaan tot vakantie![]()
Als ik zelf een reis plan zoek ik alles vooraf uit, nu kom ik niet verder dan de beschrijving van de reis doorlezen. Ik betaal voor een gids, dat hij het me maar vertelt![]()
En ben me aan het verbazen over wat ik ook alweer allemaal ‘extra’ moet regelen voor een vliegreis. Ben het niet meer gewend![]()
Kwam er wel achter dat mijn vertrektijd van 15.20 uur relaxed is, maar dat ik dan evengoed vóór 9 uur in de trein moet zitten![]()
Verrassingsweekend heb ik ook weleens gedaan, toch best leuke afwisseling hoor. Je komt nog eens ergens waar je niet verwacht.
Wij doen dat ter plekke paar uurtjes voor we gaan eten meestal via TripAdvisor. Zo leuk en dan in the middle of nergens terechtkomenquote:Op maandag 6 maart 2023 20:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel anders.
In de reviews van ons huisje staat heel vaak dat al het eten op het eiland waardeloos is in vergelijking met de kookkunsten van de eigenaar van het huisje. Restaurants uitzoeken lijkt dus al een risico
Klinkt niet goed hequote:Op maandag 6 maart 2023 20:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Ja begin januari at ze ook nauwelijks en toen allemaal onderzoeken gedaan. Bloed was niet goed maar op de echo waren geen tumoren te zien. Volgend bloedonderzoek zou gericht zijn op leukemie. Ga morgen vast een afspraak maken voor vrijdag, dan staat die vast. Maar ze gaat nu ook op een plekje liggen, weggedoken van alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |