Niet in twee panneN tegelijk bakkenquote:Op maandag 6 maart 2023 21:44 schreef Blues het volgende:
Wij aten vandaag pannEkoeken, lekkerder dan panneNkoeken![]()
Goedemorgenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 08:09 schreef sigme het volgende:
Mogge!
@:tele6: uitgelezen kans om jouw mooie rant om te zetten in een stuk proza vol tips & waarschuwingen voor ‘veelgemaakte fouten’ voor deze en volgende nieuwelingen.
Ik ga vandaag stukken boom van het onderste terras van ons landje naar bijna het bovenste slepen.
Ja, ik kan daar dus heel slecht tegen. Op een of andere manier zijn het altijd de lieve mensen die als eerste gaanquote:
quote:Op maandag 6 maart 2023 22:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]Maar dit vind ik ook nooit tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alhoewel na drie keer zoiets het misschien gerechtvaardigd is, maar mij op het matje roepen voor een grote groep, oef.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Hmm. Nou ja, dan hebben ze pechquote:Op dinsdag 7 maart 2023 08:53 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Goedemorgen
Ik vrees dat niemand dat gaat lezen. We hebben al best wat goeie, beknopte, leesbare info in onze gedeelde map staan, en zelfs geprint op de locatie klaarliggen, maar je moet mensen er echt met hun neus induwen als je wil dat ze het lezen.![]()
(Het "ik lees voor studie al genoeg" dingetje)
Vergeet je de alcohol te melden of had je dat gat ook zonder alcoholquote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:24 schreef fietsie het volgende:
Goedemorgen. Het was een rare dag gister.
Kwam thuis, at, viel in slaap, ging naar bed om 20:00, werd vanmorgen wakker om 8:00.
Ergens zit nu een tijd-gat voor mijn gevoel.
Geen druppel.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Vergeet je de alcohol te melden of had je dat gat ook zonder alcohol
Dan had je het nodig waarschijnlijk.quote:
Ja dat wel, dankje.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Dan had je het nodig waarschijnlijk.
Heb je wel goed geslapen?
Ik lees het nu pas. Heb haar al jaren niet gesproken, maar ben toch echt van slagquote:
Nou, dat soort dingen dus. Ik vind dat zo bijzonder. Als ik gewoon terugkijk op veel te lang hier rondlopen, hoeveel leuke mensen ik ontmoet heb. Vanuit de middle of nowhere naar Amsterdam voor een meet. En dan om half 12 nog terug als het feestje nog niet afgelopen is. En dan de keer daarna beslissen om dan maar de eerste trein te nemen en dat dan het feestje om 12 uur afgelopen is en je gewoon met iemand mee naar huis mag om Friends te kijken (daar komt mijn liefde voor @Ripley vandaan). Maar ook als ik terugkijk naar de momenten die we gehad hebben met de dieetclub. Dat we voor mijn verlovingsfeestje bij jou thuis zaten @Isabeau nadat we allemaal onze knietjes aan gort hadden getrapt bij die verkeerstuin. Of de eerste keer dat ik @Blues zag en ik echt nog niet zo heel lang op Fok zatquote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik lees het nu pas. Heb haar al jaren niet gesproken, maar ben toch echt van slagWat een leuk, lief mens was dat zeg. En Merel ook diverse keren ontmoet (ook een keer blijven slapen bij haar op haar studentenkamer
), wat ontzettend dat je je moeder zo jogn al moet missen.
Ik heb ook heel erg mooie herinneringen aan FOKquote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:09 schreef Troel het volgende:
Nou, dat soort dingen dus. Ik vind dat zo bijzonder. Als ik gewoon terugkijk op veel te lang hier rondlopen, hoeveel leuke mensen ik ontmoet heb. Vanuit de middle of nowhere naar Amsterdam voor een meet. En dan om half 12 nog terug als het feestje nog niet afgelopen is. En dan de keer daarna beslissen om dan maar de eerste trein te nemen en dat dan het feestje om 12 uur afgelopen is en je gewoon met iemand mee naar huis mag om Friends te kijken (daar komt mijn liefde voor @:Ripley vandaan). Maar ook als ik terugkijk naar de momenten die we gehad hebben met de dieetclub. Dat we voor mijn verlovingsfeestje bij jou thuis zaten @:Isabeau nadat we allemaal onze knietjes aan gort hadden getrapt bij die verkeerstuin. Of de eerste keer dat ik @:Blues zag en ik echt nog niet zo heel lang op Fok zat
Amen!quote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ook heel erg mooie herinneringen aan FOK![]()
En dus ook aan Just Me.
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:09 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, dat soort dingen dus. Ik vind dat zo bijzonder. Als ik gewoon terugkijk op veel te lang hier rondlopen, hoeveel leuke mensen ik ontmoet heb. Vanuit de middle of nowhere naar Amsterdam voor een meet. En dan om half 12 nog terug als het feestje nog niet afgelopen is. En dan de keer daarna beslissen om dan maar de eerste trein te nemen en dat dan het feestje om 12 uur afgelopen is en je gewoon met iemand mee naar huis mag om Friends te kijken (daar komt mijn liefde voor @:Ripley vandaan). Maar ook als ik terugkijk naar de momenten die we gehad hebben met de dieetclub. Dat we voor mijn verlovingsfeestje bij jou thuis zaten @:Isabeau nadat we allemaal onze knietjes aan gort hadden getrapt bij die verkeerstuin. Of de eerste keer dat ik @:Blues zag en ik echt nog niet zo heel lang op Fok zat
Ik roep wel eens 'het is maar internet'.... maar dan wel met echte, meest lieve mensenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:19 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ook heel erg mooie herinneringen aan FOK![]()
En dus ook aan Just Me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |